Supon salainen tiedote:
Vain sinun nähtäväksi.
Supo, Nato, Etelä-korea, Ukraina, Ruotsi ja Yhdysvallat ovat tällä päivämäärällä tehneet sopimuksen salaisesta liikekannallepanosta, Porjois-korean aloittaessa hyökkäyssodan tulevaa Nato- ja EU-maata Ukrainaan kohtaan.
liikekannallepano toteutetetaan vaiheittain ja välittömästi.
Ukraina tullaan miehittämään ja paskapersehomoryssien ja ihmekääpiön hallitsema venäjä tullaan valloittamaan.
Kaikki kaksoispassin omaavat rysyt tullaan internoimaan ja luovuttamaan tykinruoaksi valtakunnallisessa vanginvaihdossa.
Kertausharjoitusten ylimääräiset palveluunastumiset alkavat välittömästi ja Häyhän muistoa vaalien, kaikille suomen kansalaisille luovutetaan TIKKA-malliston uudet tarkk`kiväärit, sekä rajattomasti reptiilejä, sekä yönäkölaitteet.
Seuratkaa tätä salaista kanavaa ja muistakaa tus 2 viikon hätävara, sekä viinaa ja tupakkaa.
Marssimme moskovaan alkakoon.
T: Tiltu
Supo tiedottaa
8
215
Vastaukset
- Anonyymi
Tiltu taitaa olla suomen putin.
- Anonyymi
Ne on aikapoikia, nuo supon sosialismi elätit,heillä huoli Ukrainan sodan laantuminen ja jos Iraeilin aloittama kansanmurha Palestiinalaisiin keskeytyy,kuin Hitlerin heihin !?
- Anonyymi
Omituinen kielenkääntäjä sinulla,
Paskaryssähomo?
- Anonyymi
Ulkoministeriön Arkistosta ei muka löydy, sotilasasiamiesten tapaamista Helsingissä, v. 1938,jossa edustajina Suomen lisäksi Saksa, Italia ja Japani,eikö kummallista talvisotaa !?
- Anonyymi
Löytyy
Tiedotin siitä rinnakkaisella ja viipurissa jo 80 vuotta sitten.
T: Tiltu
- Anonyymi
Niin kukapa olisi uskonut että venäjältä loppuu liha. Eli ei toiminut massahyökkäys.
- Anonyymi
Nyky neuvostoliitossa on vielä 42 valtiota. Miten saisi ne heräämään tähän tilanteeseen?
- Anonyymi
Mie luulen et aloite rauhaan tulee länneltä. Nää osapuolet ei neuvottele keskenään. Se on jo nähty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138