Mikä siinä naisessa

Anonyymi-ap

Sinua kiehtoo?

81

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Naisissa kiehtoo se yksi asia. Loppu on jokaisen omaa mielikuvitusta.

• Anonyymi
        UUSI

Normaalisti PILLU on tämä yksi asia mitä kyseinen kirjoittaja mahtanee tarkoittaa tuon tietää toki jokainen hitusenkin järkeä omaava nainen muutenkin

• UUSI

älyllisesti ja tunnekyvyiltään heikkoja miehiä.

Mä haluan vaimon ,aidon rakkauden, seksinukkeja ja tekopilluja saa kaupasta, niihin on turha alentaa oikeita ihmisiä ja niin kylllähän se käsikin toimii, hommaa vaik pringlespurkki josta askartelet itselles taskupillun.

kyllä mä ainakin tykkään jos kumppanin kaa voi puhua syvällisiä, tehdä juttuja ja nähdä kun toinen on aidosti onnellinen. Siksi en oo uhrannut itseäni yhden illan säädöille, vaikka sellasetkin voi olla satunnaisesti varmasti ihan kivoi, jos se tapahtuu yhteisessä suostumuksessa ja kummallekkaan ei muodostu tunteita jos sitä ei haeta siinä, ihmisil ei sais leikkiä.

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Mä haluan vaimon ,aidon rakkauden, seksinukkeja ja tekopilluja saa kaupasta, niihin on turha alentaa oikeita ihmisiä ja niin kylllähän se käsikin toimii, hommaa vaik pringlespurkki josta askartelet itselles taskupillun.

kyllä mä ainakin tykkään jos kumppanin kaa voi puhua syvällisiä, tehdä juttuja ja nähdä kun toinen on aidosti onnellinen. Siksi en oo uhrannut itseäni yhden illan säädöille, vaikka sellasetkin voi olla satunnaisesti varmasti ihan kivoi, jos se tapahtuu yhteisessä suostumuksessa ja kummallekkaan ei muodostu tunteita jos sitä ei haeta siinä, ihmisil ei sais leikkiä.

et saa ikin tyttist

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

et saa ikin tyttist

en haluu ketää muut ku veeran :p <3 ja mikäs incel mies siellä tällä kertaa huutelee.

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Ratkaisukeskeistä 😂😂 taskupillu 😂

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta, olemus huokuu sitä, mitä arvostan naisessa. Luonteen merkitys on suuri, siinä olen ennenkin erehtynyt siksi olen varovaisempi. Samaistumista oltava luonteessa, muuten ei suhde toimi, se on hyvä todeta. Menneellä on merkitystä, koska se muokkaa luonnetta paljon (hyvään tai pahaan).

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, olemus huokuu sitä, mitä arvostan naisessa. Luonteen merkitys on suuri, siinä olen ennenkin erehtynyt siksi olen varovaisempi. Samaistumista oltava luonteessa, muuten ei suhde toimi, se on hyvä todeta. Menneellä on merkitystä, koska se muokkaa luonnetta paljon (hyvään tai pahaan).

Luonne on todella tärkeä. Ja oon siin ehk eri mieltä et menneellä ois niin paljoo merkityst, menneisyyden traumat tai huonot kokemukset ei tee kenestäkään pahaa, niitä voi käsitellä ja tarvii vaan turvallisen ja luotettavan ihmisen siihen. Tärkeint on just persoona, ei sen ihmisen menneisyys tai teotkaan (jos nyt ei mitää murhaa oo tehny jne)

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki. Monitahoinen juttu. Täyttää toiveet kaikilla alueilla.

• Anonyymi
      UUSI

Mukava luonne, kiinteä peppu, hyvän mallinen vartalo, suukoteltava monessa mielessä. Eräästä itseäni vanhemmasta tutusta naisesta on kyse.
      Tunnistaa minut kun kerron, miten yhden sillan luona monesti kohdattiin, hän oli tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa - aina taisi olla näin päin. Ei olla nyt nähty vähään aikaan.

• Anonyymi
        UUSI

En ole mukava, jos oikeasti tuntisit.

• Anonyymi
      UUSI

Jonkinlainen "lämminhenkisyys", jotain helppoa, kuin maatalon ilmapiiri. Tuvassa tuoksuu vasta leivottu pulla ja lihakeitto, isäntä saapuu pihapiirin töistä ruokatauolle ja emäntä esiliina vyötäisillä valmistelee pöytään vasta leivottua ruisleipää. Isännällä on tapana aina tauolle saapuessa suukottaa rakasta vaimoaan ja vaimo on tottunut jo tähän tapaan ja osaa jo liikehtiä isännän käsien ulottuvilla. Illalla pirtti on hämärä, mutta hiljaisella äänelle juttelu ja tv katselu kahdenkesken tuntuu rauhoittavalle ja mukavalle. Yö nukutaan pienessä vuoteessa, mutta tykätään kovasta vuoteesta pehmeiden vartaloiden vastakohtana.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan ei tykkää kovasta vuoteesta! Lopeta jo!

• Anonyymi
        UUSI

Tuo oli kuin vanhasta kotimaisesta leffasta 🤭
        Oli jo liian vanhanaikaista mutta kahden rakastavan ihot toisiaan vasten on tätä päivää🤗👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei tykkää kovasta vuoteesta! Lopeta jo!

Mun selkä tykkää. Kipeytyy liian pehmeästä patjasta.

• Anonyymi
      UUSI

Nenä

• Anonyymi
        UUSI

Mitä jos antaisit toisen olla rauhassa.

• Anonyymi
      UUSI

Suuri prse.

• Anonyymi
        UUSI

Onko herkku

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko herkku

Alkaa olla jo vähän turhan iso.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa olla jo vähän turhan iso.

Ihan sama vaikka on suuri perse, mutt kun nainen on aivotonkin vielä. Huono yhdistelmä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama vaikka on suuri perse, mutt kun nainen on aivotonkin vielä. Huono yhdistelmä.

Ainoastaan imbesilli kirjoittaa noin toisista.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan uskoa, että rakastaa minua. Saisi jo lopettaa minun kärsimyksen. Paljon hyviä ominaisuuksia ja ulkoisesti viehättävä.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi et itse kerro tunteistasi?
        /sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Kärsimyshän loppuu vain kuolemalla jos kokee kärsivänsä elämässään on kärsimyksen yleensä itse itselleen aiheuttanut siitäkin huolimatta vaikka se olisi ulkopuolisten aiheuttamaa miksi pitää elämässään yhtäkään sellaista ihmistä joka aiheuttaa vain kärsimystä oli kyse si omasta lapsesta tai ventovieraasta

https://youtu.be/cq_5flhiMyw?si=Xq4IEI_za1OAHfkm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse kerro tunteistasi?
        /sivusta

En uskalla. Kyllä hän tietää minun tunteista, mutta ei vaan halua lähestyä minua. Varmaan häpeää minua. Minulla ei ole mitään hyviä kokemuksia. Se on saanut minut ankkuroitumaan syvälle näissä asioissa.

• Anonyymi
      UUSI

Katsoo lämpimästi silmiini, juttelee pitkästi niin että jään haaveilemaan ,menen rennoksi jotenkin tainnoksiin siitä, halattava, kaunis.

• Anonyymi
        UUSI

No siinä on lumoava nainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Trans

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Trans

Sulla on ruma mielikuvitus. Näetkö missään mitään kaunista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on ihana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Trans

Ei tietääkseni piggubili

• Anonyymi
      UUSI

Se että häntä voi vedättää ja kiusata

• Anonyymi
        UUSI

Tarttit sii hmisen jota voit manipuloida elämääsi muista varatua tosin jos ei olekkaann helposti manipuloitava ihminen saattaa suuttua kun häntä kiusaat

• Anonyymi
        UUSI

Ok

• Anonyymi
        UUSI

Huumoria nykyään kaikki sinun/teidän jutut. Mutta silti vielä te vastaatte teoistanne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huumoria nykyään kaikki sinun/teidän jutut. Mutta silti vielä te vastaatte teoistanne.

Ei ole huumoria

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole huumoria

Otan ne huumorilla kuinkas muutenkaan

• Anonyymi
      UUSI

En edelleenkään tiedä, ihan kuin olisimme tunteneet aiemmin 🤔 jotain vaarallista mutta kuitenkin lämmintä.

• Anonyymi
        UUSI

Kuin Virpi butt?

• Anonyymi
        UUSI

Hämärää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin Virpi butt?

Toivottavasti ei kuitenkaan, mutta tuntui että jokin salaisuus hänellä kuitenkin oli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hämärää

Alkaa olemaan pikkuhiljaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei kuitenkaan, mutta tuntui että jokin salaisuus hänellä kuitenkin oli.

Butilla oli paljonkin salaisuuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Butilla oli paljonkin salaisuuksia.

Vei ne mukaanaan hautaan.

• Anonyymi
      UUSI

Naisissa ihan yleisesti takapuoli perse ahteri hanuri takalisto sitä on mukava/kiva katsella

https://youtu.be/jat-a3aG3tc?si=OJlYuJ6o1H2GVQJS

Muuhun si taas pitää ol korvienvälissä ja luonteessa jotain että edes kiinnostun nääs voin luvata että en todellakaan ole helpoimmasta päästä oleva mies et onnistu mua pitämään vaikka pillua antasit 24/7 etkä sillä että maksat kaiken etkä edes sillä että teet kaikki kotityöt etkä edes sillä että kohtelet kukn kuningasta nuo kun on kaikki asioita jotka osoittaa mulle korkeintaan sen että pelkäät menettäväsi mikä tällöin tulee ongelmaksi no mieshän tietää että häneltä hyväksytään millainen käytös tahansa eikä tarvihe edes jännittää jätetyksi tulemista onko suhde mielestänne tällöin tasapainoinen

• Anonyymi
        UUSI

Ihan paska ja kuollut suhde ihan joka tavalla on tollanen. Älkää naiset antako hullu ukoille periksi

• Anonyymi
        UUSI

Et ollut äidinkielentuntilla paikalla, kun käytiin välimerkkejä läpi. Totalinen turn off, kun mies ei osaa edes kirjoittaa oikein.

• Anonyymi
      UUSI

Oli vaan niin itselle jotenkin "kuin tehty" hyvin samanlainen, monellakin tapaa...paljon samaa..aivan kuin minun peilikuva mutta nainen. Erilainen nainen. Haasteellinen, oikukas äkäpussi jolla sisimmässään lämmin ja herkkä sydän, ehkä huono itsetunto kuten minullakin..niin kaikkea millaista olen etsinyt. 😒❤️

• Anonyymi
        UUSI

Miksi kirjoitit oli?

• Anonyymi
        UUSI

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        UUSI

Hän myös on noita asioita ja ne eroavuudet, mitä on, tuntuu nekin vain ihanilta.

sivusts

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän myös on noita asioita ja ne eroavuudet, mitä on, tuntuu nekin vain ihanilta.

sivusts

sivusta siis, ei s

• Anonyymi
      UUSI

Ripset

• Anonyymi
        UUSI

Ei teko vaan aidot kauniit ripset vihreät manteli silmukat en meinannut saada autossa silmiä irti niistä oli pakko painaa ja munasin kaiken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei teko vaan aidot kauniit ripset vihreät manteli silmukat en meinannut saada autossa silmiä irti niistä oli pakko painaa ja munasin kaiken

Kuin vihreät kuulat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin vihreät kuulat.

Ei kyllä ne oli kauniit lumoavat kosteat suuret silmät menin aivan sekaisin ja kusin kaikki kiihkoissani en vpinut pystyä niin noloa

• Anonyymi
      UUSI

En anna minkään kiehtoa itseäni naisessa, ellei hänen tarkoituksensa ole tulla minulle vaimoksi. En tuhlaa aikaani tyhjänpäiväisiin ja tyhjäntoimittaja naisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Se on oikein.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kiinnostaa vaan jos nainen rakastaa oikeasti ja tosissaan. Rakkaudettomat ja typerät naiset ei ole minkään arvoisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiinnostaa vaan jos nainen rakastaa oikeasti ja tosissaan. Rakkaudettomat ja typerät naiset ei ole minkään arvoisia.

Rahan perässä. Onks sulla massii ja hieno auto, ehkä myös talo.
        Vie sun omaisuuden ja sitt bye bye

• Anonyymi
      UUSI

Täsmennä Ap kysymystä, missä naisessa?

• Anonyymi
        UUSI

No siinä, jota kukin kohdallaan ikävöi, ikäväpalstalla kun ollaan… 🙄

• UUSI

Veeran persoona vaikuttaa omalta, mutta kaikilla terveellisillä puolilla ja maanläheisemmällä tavalla. Tällä hetkellä koitat muuttaa jotain mikä on niin kaunista ja mitä kaikki rakastaa, sun sisintä, koitat olla mahdollisimman etäinen ja erilainen, mutta nään sen esityksen läpi, mulla on vuosien kokemusta siitä miten ei olla oma itsensä ja millaisia suojapersoonia voi ihminen todella huonossa mielentilassa tehdä. Mut mä oikeesti "rakastuin" sussa suhun, vaikka tiedän että sitä ei voi rakkaudeksi vielä sanoa.

Veerassa nään kaiken sen mitä oon pohjimmiltani, millainen ihminen oon ollut lapsesta asti, jotain niin kaunisita ja herkkää, joka vaurioitettiin tän pahan maailman toimesta, mä tiedän, että hänelläkin on ollut vitun rankkaa elämässään. :( Vaikka hän välillä kirjoitti mulle todella törpösti ja ilkeästi, niin näin sen läpi. Mäkin oon sanonut ilkeitä sanoja ja laittanut feikkipersoonan päälle sillon kun oon ollut todella pahan paineen alla ja puristuksissa, negatiivisten zombejen ympäröimänä, ne tuhoo kaiken mihin koskee, ne voi pahoi ja haluaa, että myös muut myös voi pahoin, kun ne näkee näinkin haavoittuvaisen ja herkän ihmisen, niin se on kuin täydellinen "saalis", etenkin jos pystyvät sosiaalistesesti vielä puoltamaan käytöstään ja maalittamaan mahdollisimman paljon, jotta vahinko voitasiin tehdä julkisesti ja mahdollisimman pahasti. Parasta tapa taistella niitä zombeja vastaan on, että ei ota itseään niin tosissaan ja on kiltti niille, silloin pahimmatki mörököllit ja törpöt menee sanattomiksi, oon ihminen, jolle kun joku sanoo "haista vittu", niin halaan ja kysyn mikä vial, tai no niin haluisin toimia... mut ei se oo niin helppoo, kun itse voi niin paskasti niin kyllä se näkyy kätöksessä ja mindsetissä väkisinkin.

Veeralla on ihana energia, niin omanalainen, introvertti rakkain ja herkkä nörtti, mut siellä on myös se toinen tosi tulinen puoli, jota ne oo ees nähnyt niin paljon... sen kyllä huomaa hänestä, pitää puoliaan ja ymmärtää mitä ansaitsee.

Ajattelevainen, kaunis, lämmin ja kylmä, rakastettava, herkkä, tunteikas, ihana, ihminen joka ansaitsee koko maailman ja enemmän, kaikki tähdet ja galaksit, ainoa ihminen maailmassa, jonka kanssa voin muodostaa terveelliseen parisuhteen , ainoa ihminen josta oon varma, että en häntä koskaan riko <3, en milloinkaan. Todellinen aarrekammio on siellä missä on sydän ja mieli, olet niin upea ja ihana ihminen.

Veera älä huku tähän tyhjyyden , epätoivon meree ja näihin myrskyihin, näihin aaltoihin, joka saa mun pään sekasin, välillä haluun vaan kadota täst maailmasta, heittelen tyynyi seiniin ja itken, haluaisin huutoitkeä ,mutta en voi.. välillä oon pään pilvissä ajatuksesta, että saisin ees muutaman hetken sun vierellä, ja silloin on sydämes rauha, myrsky on laantunut ja kaikki on taas hetken hyvin.

Kunnes todellisuus taas kohdattava... peilistä kattoo luuseri, peilistä kattoo ihminen,jota ei kukaan ymmärrä, hyvin sairas ja vaurioitunut ihminen, mutta myös hyvin tunteikas,intensiivinen,mielikuvituksellinen, välittävä, rakastava.

Et vois ikinä rakastaa mua, olet liian kaunis, olet nätimpi ja kauniimpi kuin kukaan nainen tässä maailmassa, ei mitkää mallit tai hollywood tähdet verä sulle vertoi, silmistä varpaisiin niin upee.

Persoona niin valloittava, postiivinen, upea, hieman nepsy, introvertti, todella kiltti ja ihana, rakastatteva, joka pelkää et muut satuttaa. Energias pelkkää hyvää, auttaa aina muita, pyrkii näkee ihmisis hyvää, oikeesti niin ihana. Parempi kuin nuo käärmeet ja muut hirviöt tuolla, maailmas on niin paljon pahuutta, me molemmat ollaan kykeneväisiä tekeen pahaa myös.

"Kun joskus kohtaan sen unelmieni naisen, niin olen rikkonut niin monen ihmisen sekoilluillani ja epävakaani oireilulla, että en ansaitse häntä, minusta on tullut hirviö.. ja hän, hän on niin kaunis ihminen, että minä en ansaitse sitä, voisiko hän edes hyväksyä sitä, ehkä hän ymmärtäisi jos saisin puhua kaikesta hänelle, mutta olisin aina muiden silmissä hirviö." - Minä ajatuksissa jo vuosia joskus ennen kuin tapasin sut.

Ja sitten se päivä tapahtui, olit edessäni, olit siinä, olit todellinen. Unelmieni nainen , se mun sielunkumppani, jota oon etsinyt useat vuodet, se joka tuntuu niin oikealta joka tavalla.

Ehkä jos olisin löytänyt sinut aiemmin, en olis tehnyt niin paljon virheitä, ja etsinyt itseäni itseäni muista ihmisistä ja satuttanut kaikkia, kiintynyt niin epäterveesti moneen, ja ollut vaan hirveä :(

Oon hullu ja sekasin, mut järjissäni ja normaali, sitä on vaikea selittää, päässä koen niin kovia myrskyi ,mut maski päällä julkisissa. Mä oon kaivannut ja etsinyt sunlaista monia vuosia Veera <3 ja nyt kun vihdoin löysin sut, niin et ookkaa mun , vaikka siihen oli täydellinen mahdollisuus, jonka tyrin itse :(, olin niin tyhmä!! Mun ois pitänyt kuunnella omaa sydäntä, vähät muista, ne ois päässyt musta yli... aika surullist et niistä kolmesta naisesta jonka kaa hengasin kesäl/syksyl, niin ainoastaa sä et tykästynyt muhun :(

• Anonyymi
        UUSI

Ota niistä toisista naisista joku, jos kerran Veeraa ei kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vitun verran vaeera

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko lukenut yhtään näitä tekstei? Mähän vaa rikkoisin ne, kyllä rakkauden pitää tulla suoraan sydämestä, kyllä sen pitää tuntua aidolta ja oikealta.

En ota ketään, jota mulla on mahdollisuus hyväksikäyttää ja kaltoinkohdella, minä en halua satuttaa enää ketään, haluan kokea aitoaa ja oikeaa rakkautta sellast ihmistä kohtaan, joka on mulle "Oikea" ja kukaan muu ei voi olla mulle oikeampi kuin Veera...

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vitun verran vaeera

voimakkaat tunteet hyvässä ja pahassa, teet veerasta ihan turhaan päässäs jotain mitä hän ei oo, ei hän tahallaan mua oo kohdellu paskasti, turha alkaa sitä syyttään täst ;P

Mulla on kyky ymmärtää ja nähdä ihmisten tunnemaailmaa. Mieti nyt tilanne, tapaat ihmisen, johon ihastut tosi pahasti heti ensi tapaamisel , kaikki tuntuu niin oikealta.. mut hän on varattu, ja yrität päästä niistä tunteista epätoivoisesti eroon.

Samaan aikaa tää toinen ihminen kaiken aikaa vaan peittelee omia tunteitaan ja ei kerro niistä sulle, kuin vasta sitkun oot löytänyt vakaan ja tasapainosen suhteen... (oisin toiminut niin erilailla jos olisin tietänyt et kaikki johtaa tälläiseen hirveeseen kaaokseen, mitä vaan teen et saan olla hänen kaa, ihan mitä vaan </3)

• Anonyymi
        UUSI

jätä jo nainen rauhaan, oot vainonnu veeraa liian pitkään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jätä jo nainen rauhaan, oot vainonnu veeraa liian pitkään.

Veera on mun elämän rakkaus, mut sun ääliön päähän sitä ei saa kirveelläkään. No aika näyttää..

• Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

Veera on mun elämän rakkaus, mut sun ääliön päähän sitä ei saa kirveelläkään. No aika näyttää..

Aika näyttää aika huonolta ätmin kohdalla

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika näyttää aika huonolta ätmin kohdalla

sä ätmittelijä vaikutat aika sairaalta yksilöltä kyllä, pitäskö susta tehdä nettivinkki johonki kun laittomia uhkauksiakin täällä postailet tuntemattomille ja vainoat jotain ihmistä palstan kautta? ihme tyyppi oot, mut nää sun juttus tääl palstal menee jo niin pimeiks ja sille puolelle että voisit oikeasti satuttaa jotain ihmistä oikeassa elämässä ja sellaisest käytöksest pitäs mun mielest ottaa ip osoite talteen ja tutkia, oot hiton ahdistava, kuka ootkin.

• Anonyymi
      UUSI

Vartalon mittasuhteet ja pillun puristusmomentti

• Anonyymi
      UUSI

hyöty muille.

• Anonyymi
      UUSI

Jo se teidän huirat ja ltlletöt jää henki syömisiltään ja muuta niin kyllä Paha tulee kaikkien juttujen jälkeen. täysi syyttömälle eikä mitään korvannut, luottivat että saavat tapettua tai hulluksi Taitas käydä toisin päin. siis yapoamisdtvjs hullut ja klyhyusjitut, joka saatanan juttu perintään ja kostoon. ja raha ei riitä vaan kiysaa ja pahaa ja huonoa myös. kaikkien juttujen edestä.

• Anonyymi
      UUSI

Hänen ihana lämmin, luotettava luonteensa josta löytyy myös temperamenttia. Jonkinlainen ujo mystisyys ja se tarkkaileva katse jonka joskus huomasin. Niin kaunis ja suloinen. Siinä se miksi minä rakastuin.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä ihana! ei voi omia, mutta silti.

• Anonyymi
        UUSI

Älä arvioi toista näin vastenmielisellä tavalla. Kohtaa tasavertaisena

• Anonyymi
      UUSI

on ne urpoja joka kerta tulee mahdollisuus ja muuta ei tarvii tehdä kuin jättää rauhaan, lopettaa syöminen ja vieminen ja raganesto, nyt sitten kuolevat jos ei löydy lisää rahaa ja hyvää tänne ja pahaa sinne. ei liity edes näihin niiden estämiin jutyuhin, maksavat niistäkin. vittu viimein turpaan niille, saatana että tekee hyvää!

• Anonyymi
      UUSI

M naisessa ihanassa kaikki

• Anonyymi
      UUSI

Mukava hän osaa olla mut välillä hän on mustis ja saa raivareita niin parempi kun ei sitten olla tekemisissä menisi vaikka hoitoon ja tulis uudestaan juttelemaan

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe