Mitä ihmettä

Anonyymi-ap

Raamattu ilmoittaa meille, että hän on Jumalan “esikois”-Poika. Se merkitsee sitä, että hänet luotiin ENNEN Jumalan perheen MUITA POIKIA. Hän on myös Jumalan “ainokainen ” Poika, koska hän on ainoa, jonka Jumala on suoranaisesti luonnut, kaikki muu on saanut syntynsä hänen kauttaan hänen toimiessaan Jumalan PÄÄVÄLIKAPPALEENA. Ennen kuin hän syntyi maan päälle poikalapseksi, hän siis palveli taivaissa, missä hänet tunnettiin SANANA, Jumalan PUHEMIEHENÄ.

5

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein, Jeesus on Jumalan poika, ei isä jumala
      Lopettakaa sekoilunne!

• Anonyymi

"hän on ainoa, jonka Jumala on suoranaisesti luonnut"

Näin sanoo Vartiotorni, ei Raamattu.

"kaikki muu on saanut syntynsä hänen kauttaan hänen toimiessaan Jumalan PÄÄVÄLIKAPPALEENA"

Vai oikein välikappaleena, työkaluna?

Raamatussa Pojan alkuperä jää mysteeriksi:

Luuk. 10:22 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Ei kukaan muu kuin Isä tiedä, kuka Poika on. Eikä sitä, kuka Isä on, tiedä kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."

• Uusimman juuri Himajalan kukkulalta löydetyn raamatun mukaan jessuli luotiin pyhän hengen käytettyjen Kumiteräräsaappaiden nahkavarresta esikoisena. Muut pojat ja enkelit kutsuivat häntä sen takia esinahaksi. Ollen näin ensimmäinen taivaan täysivaltaisista Peräilman päästäjistä.. Eli PERÄPÄÄVÄLIKAPPALEENA.

• Anonyymi

Vain UM käännös käyttää sanaa: luotu.
      Kohta pitäisi olla: syntynyt tai tullut olemassa oloon.
      Takokaa nyt päähänne tämä JT:t

• Anonyymi

Snl 8:22-31, mistä löytyy maailman luomiskertomus Jeesuksen itsensä kertomana (lainauksia K. O. Syvännön "Vanhan testamentin käännös-virheistä"):

jae 22 Vanhan suomalaisen käännöksen (Biblia) mukaan: "Minä olen ollut Herran oma hänen teidensä alussa: ennenkuin mitään tehty oli, olin minä." Kirkkoraamattuun tämä on käännetty virheellisesti: "Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua." Heprealaisessa alkutekstissä ei ole luoda-sanaa lainkaan. Englantilainen King James kääntää tämän alkutekstin mukaisesti: "The Lord possessed me in the beginning". Oikea suomenkielinen käännös kuuluu:"Herra omisti minut jo aikojen alusta lähtien."

jae 23-25 (oikea käännös): "Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, ennen kuin maata olikaan." Vanha suomalainen käännöskin sanoo loppuosan: "Alussa ennenkuin maa oli.." Jae 25: "...synnyin minä". Raamatusta ei löydy mitään mainintaa Jeesuksen luomisesta, sen sijaan syntymisestä puhutaan useissa kohdissa: Ps 2:7;

Ap 13:33; Heb 1:5 ja 5:5 lainaavat Isä Jumalan sanoja:"Sinä olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin". Kaikkivaltias Jumala synnytti Pojan itsestään, omasta olemuksestaan. Mielenkiintoinen yksityiskohta on sekin, että (El Shaddai) "Kaikkivaltias Jumala", jonka käännämme suomeksi heprealaisesta nimestä "El Shaddai", merkitsee alkukielessä sananmukaisesti käännettynä "Jumalaa, jolla on äidin rinnat". "Kaikkivaltias" ei ole heprean tuntijoiden mukaan oikea eikä onnistunut käännös, vaan oikeampi olisi "Kaikkiriittävä". Jumala siis synnytti Pojan itsestään, jolloin Poika on osa hänen iankaikkista itseään ja olemustaan, tavallaan Jumalan "osa". Vasta myöhemmin alkoi luomistyö, jossa heitä molempia tarvittiin.

jae 30: Suomalaiseen käännökseen on jostain syystä otettu sana "hoidokki", joka antaa aivan väärän kuvan Jeesuksen olemuksesta ja tehtävästä. Heprean sana "amon" tarkoittaa maailmankaikkeuden arkkitehtiä. Englantilainen Rotherhamin käännös sanoo tämän jakeen:"Then became I beside him a firm and sure worker", eli suomeksi: "Silloin minä hänen rinnallansa olin varma ja vahva työtoveri"

https://docplayer.fi/7127281-Puhu-perustellusti-kayttamalla-raamattua.html

-Tutustu. Lahkoaapinen Puhu perustellen... verrattuna Raamattuun !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241