Juuri tulleen tiedon mukaan ks linkki
https://images.app.goo.gl/CjaMQxfU6aVcHefT6
Venäjä hyökännyt romaniaan!
11
186
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Valitsit väärän maan ja kukaan koskaan linkkiä painanutkaan.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata avata linkkiä!
- AnonyymiUUSI
Sielloli joku naisen kuva
- AnonyymiUUSI
Ohoh
- AnonyymiUUSI
Idiootti yrittää päästä toisten luureihin käsiks low life
- AnonyymiUUSI
Joku nainen oli linkissä
- AnonyymiUUSI
En mä viruksia kaipaa eli en availe mitään epäilyttäviä linkkejä. Ja kaiken lisäks siinä on Moldova välissä. Romania kuuluu natoon ja Moldova ei kaiken lisäksi. Itse asiassa, sama pätee EU-jäsenyyteen. Youtubesta tosin joskus näin jonkin videon missä Venäjä oli pommittanut Ukrainaa hyvin lähellä Romanian rajaa. Mä tasotin tässä jokunen viikko sitten fifassa Romanialla Venäjää vastaan jatkoajalla vaparista ja tein maalin. Oli pelattu 120 +. Sen jälkeen vein Venäjän rankkukisassa ja se oli jokin jatkopeli. Lopulta voitin world classilla koko roskan. En ole muistaakseni ikinä hävinnyt Venäjälle fifassa.
- AnonyymiUUSI
Kiitos tiedosta
- AnonyymiUUSI
Hyvä
- AnonyymiUUSI
Oho aivan
- AnonyymiUUSI
Väärä tieto, se oli Valte ja Arvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138