Minua ei tarvitse kenenkään sääliä

Anonyymi-ap

Olen Jeesukseen Kristukseen uskova ja häneen turvautuva ja häntä seuraava henkilö.
Olen onnellinen kun saan kuulua Jeesukselle.
Hän on kuollut minun syntieni tähden eli hän on sovittanut minut.
Hän on luvannut pitää minusta huolta tämän lyhyen elämän ajan.
Olen saanut kokea Jumalan runsasta johdatusta, varjelusta ja apua monissa tilanteissa.
On minulla ollut kärsimystäkin ja ahdistuksia. Nekin on luvattu Jeesuksen omille, mutta Jeesus Kristus on kulkenut niissäkin minun kanssani.

Hän vie minut lopuksi iankaikkiseen elämään, kun aikani täällä maan päällä loppuu. 😁

Miksi siis minua pitäisi sääliä, kun elämässäni kaikki on niin hyvin?
Asia on täysin päinvastoin! Jos minun elämässäni ei olisi armollista ja rakastavaa Jeesusta Kristusta, silloin minua todellakin voisi sääliä!

”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”
Heb 13:8

”Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.”
Psalmi 73:28

50

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi

Ja mistähän hyvästä? Kansanmurhista, voit antaa kunniaa vaikka putinille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastuksesta ja suuresta armosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastuksesta ja suuresta armosta.

Vain näytöt puuttuu. Suuria lupauksia on kyllä kuultu. Uskoo ken tahtoo.

Mutta kun ei ole sitä jumalaa niin ei tarvitse siltä pelastuakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne aloittajan tasolla oleviin menee täydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttöä on niin paljon kuin on pelastuneita. Ja niitä on paljon.

”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli SUURI JOUKKO, JOTA EI KUKAAN VOINUT LUKEA, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,”
        Ilm 7:9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne sinne alaskin menee, kun vain mieli on avoin Jumalan Hengen vaikutukselle ja Jumalan evankeliumille.

Ef 4:9
        ”Mutta että hän astui ylös, mitä se on muuta, kuin että hän oli astunut alaskin, maan alimpiin paikkoihin?”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttöä on niin paljon kuin on pelastuneita. Ja niitä on paljon.

”Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli SUURI JOUKKO, JOTA EI KUKAAN VOINUT LUKEA, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,”
        Ilm 7:9

Esittele yksikin.

• Anonyymi

Jumalan armosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansan murhista Putinille, Hitlerille ja kaikille jotka vihaavat totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuinen pelastus on niin valtava asia, että siitä riittää kiittämistä! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikuinen pelastus on niin valtava asia, että siitä riittää kiittämistä! 😁

Vasta perillä sen täysin ymmärrämme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo gubbe o kyllä niin syntinen ja ilkeä,ett mitenkähän käy?

• Anonyymi

Stalinkin tapatti poikansa turhanpäiten. Taitaa olla yhtenevät moraalikäsitykset.

• Anonyymi

Jeesukselta riittää armoa ja apua ja huolenpitoa jokaiselle, joka häneen turvautuu. 😁

• Anonyymi

Eipä tässä ole vielä jeesukselta tarvinnut apuja pyydellä, että omillaan on toimeen tultu.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tässä ole vielä jeesukselta tarvinnut apuja pyydellä, että omillaan on toimeen tultu.😂

Ole sitten oloosi vaan tyytyväinen. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sitten oloosi vaan tyytyväinen. 😊

Aivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei jumalaton pyydäkään…

• Anonyymi

Jeesuksen kanssa maan päällä, Jeesuksen kanssa ikuisuudessa, Taivaan Kodissa❣️😁

• Anonyymi

Teuvo se onnistui pääsemään Jeesuksen kanssa asumaan taivaan kotiin❣️

• Anonyymi

Ihana tulevaisuus🎚️

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Ei mikään ole niin mahtavaa kuin saada olla Jumalan lapsi ja perillinen.

• Anonyymi

Niitä perinnön jakajia on vaan niin paljon ettei siitä yhdelle juuri mitään riitä.
        Ennen sanottiin niin, että kyllä piru perillisiä löytää.

• Anonyymi

Odotatko isoakin perintöä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset ne kyttää aina noita perintöjä, joten olkaapa varuillanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan iankaikkisuutta Jumalan luona ja kaikkien Hänen omiensa luona.
        Kiitos Jumalalle Armosta. Otan sen kokosydämisesti elämääni, mitä vielä tässä maailmassa elän. Turvaudun Hänen Armoonsa ja elän etsien Hänen tahtoaan kaikkiin valintoihini mitä teen.
        Minä olen saanut nähdä lukuisia tapahtumia, jotka on voinut tehdä vain Jumala Rakkaudessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset ne kyttää aina noita perintöjä, joten olkaapa varuillanne.

En välitä mistään maallisesta perinnöstä. Minulle riittää, että saan elää tämän lyhyen elämän Jeesuksen kanssa ja saan ns. jokapäiväisen leivän. Rahanahneus pilaisi uskonelämän. Mieluummin autan hädänalaisia. Autatko sinä koskaan ketään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En välitä mistään maallisesta perinnöstä. Minulle riittää, että saan elää tämän lyhyen elämän Jeesuksen kanssa ja saan ns. jokapäiväisen leivän. Rahanahneus pilaisi uskonelämän. Mieluummin autan hädänalaisia. Autatko sinä koskaan ketään?

Juttusi kuuluu sarjaan. Olipa kerran, ja sen pituinen se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttusi kuuluu sarjaan. Olipa kerran, ja sen pituinen se!

Kaikki tosiaan päättyy aikanaan. Niin myös tämä elämä. Minä ainakin aion mennä taivaan kotiin kuoltuani. Jeesuksen Kristuksen luo, Hänen armostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tosiaan päättyy aikanaan. Niin myös tämä elämä. Minä ainakin aion mennä taivaan kotiin kuoltuani. Jeesuksen Kristuksen luo, Hänen armostaan.

Niin, sinä aiot mennä taivaan kotiin kuoltuasi. Se nyt vaan on eri asia, että mihin sinä joudut? Olisiko realistisempaa kirjoittaa, että sinä haluaisit mennä "taivaan kotiin" kuoltuasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinä aiot mennä taivaan kotiin kuoltuasi. Se nyt vaan on eri asia, että mihin sinä joudut? Olisiko realistisempaa kirjoittaa, että sinä haluaisit mennä "taivaan kotiin" kuoltuasi

Jeesukseen turvaava menee taivaan kotiin. Jeesus on sovittanut synnit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesukseen turvaava menee taivaan kotiin. Jeesus on sovittanut synnit.

Ei se Jeesuskaan kaikkia syntejä sovita,kyllä taiat päätyä sinne,minne monet muutkin irstaat....synnintekijät"!

• Anonyymi

Minä en halua, enkä tahdo luopua Jeesuksesta. Niin hienoa on tämä uskon elämä ollut, vaikka ei aina ruusuilla tanssimista kylläkään. Olisi tosi rankkaa elää ilman toivoa, kun maailma on lähellä tuhoutumista.

• Anonyymi

Nyt tutti suuhun ja tuutimaan jeesuksen kainaloon.

• Anonyymi

Aikojen melskeet ja Jumalan tuomiot kohtaavat kaikkea. Tänään Herran kukkarossa, huomenna taistelemassa sotatantereella tms.

Aika on paha ja valta on sillä joka vaikuttaa. Tyyntä sodan edellä. Jumala on riipivä luopuneen Suomen pois maailmankartalta heti Israelin riipimisen jälkeen.

Luopumus on suurta ja tuho on tulossa. Trump on Ilmestyskirjan kuudes trumpetti joka lakaisee kolmasosan ihmiskuntaa pois monarkian tieltä.

Ensin tulee 10 kruunuinen Ravana hirviö
      Sitten Jumalan valtakunta jossa Jehova on Kuningas sekä Laki.
      Kolmantena tulee Karitsan monarkia jossa hän nostaa ihmisiä kuninkaaksi ja papeiksi.

Miten voimme selvitä siirtymisen humanismista teokraattiseen monarkiaan. Mitkä säännöt siinä säätelee elämää ja armoa ovat eri säännöt kuin humanismin aikaiset säännöt.

Emme tiedä vielä. Aika kouristelee muutospaineen alla. Itse on oma tie kuljettava ja omat elämäntaidot hankittava. Aika tulee suosimaan ehkä vihollisiamme ja mitään ei ole tehtävissä.

Sota jatkuu ikuisesti. Mutta jo tuhansia vuosia sitten tehtiin päätös ainoa oikeus sotaan on sillä joka tuo paremman lakitieteen korvaamaan barbarismi. Kaikki sodat ovat sotia paremman lain ja kehityksen puolesta. Tänä päivänä kristinuskon lait ovat vasta viidennellä sijalla. Ja yhteiskuntaa pitää parempien lakien tuojien kehittää. Nyt onkin Islam koetteilla, mutta saa nähdä kuinka pitkälle se Mahdin avulla kantaa.

• "Jumala on riipivä luopuneen Suomen pois maailmankartalta heti Israelin riipimisen jälkeen.

Luopumus on suurta ja tuho on tulossa. Trump on Ilmestyskirjan kuudes trumpetti joka lakaisee kolmasosan ihmiskuntaa pois monarkian tieltä."

Ja jos näin ei käykään, myönnätkö nöyrästi että uskosi oli humpuukia vai keksitkö uuden ennustuksen?

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"Jumala on riipivä luopuneen Suomen pois maailmankartalta heti Israelin riipimisen jälkeen.

Luopumus on suurta ja tuho on tulossa. Trump on Ilmestyskirjan kuudes trumpetti joka lakaisee kolmasosan ihmiskuntaa pois monarkian tieltä."

Ja jos näin ei käykään, myönnätkö nöyrästi että uskosi oli humpuukia vai keksitkö uuden ennustuksen?

En pyri profeetaksi jonka pillin tahdissa koko maailma tanssii. Muhammed (saas) oli profeettojen sinetti ja on yhä. Hän määrää mikä voi käydä toteen ja mikä ei. Mahdin avulla hän sen tekeekin. Oma agendani on YKSI TUHANNESTA agendasta jotka Kristus taivaasta käsin syöttää Imaami Mahdin tueksi.

Minkä noista tuhannesta hän valitsee vai valitseeko yhtäkään niistä on ratkaisevaa.

Tänä päivänä profetointi, tiedon sanat ja kielillä tulkitseminen on erilaista kuin VT aikaan. Nyt on neuvoa antavaa profetiaa KUNINKAILLE tarjolla vain. Jos kysytään neuvoa kuninkaiden toimesta esim. Rauhan aikaansaamiseen.
        Niin profeetat neuvovat.

Islamin eskatologia on täynnä onnistumisia ja edeltä tietämistä. Esim. Viking luotaimen Marsissa Cydoniassa kuvaama kuva oli ennalta mainittu haditheissa löytyväksi. Mahdin kuvaksi.

Islamin juttuihin voi luottaa enemmän kuin kristittyjen. Ja Entä sitten jos Jumalan viholliset profetian selitykseni tähden torjuvat sen toteen käymisen. Jumalalla on seitsemän varasunnitelmaa joka asiaa varten. Minä tiedän noista seitsemästä vain yhden.

Esittämäni on toistaiseksi paras tulkinta, mutta parempiakin voi tulla kritiikin jälkeen.
        Saan selityksiä gnostilaiselta taivaalliselta bramiinilta. Mutta Harun Yahya on ennakoinut jokaisen saavan lopulta saman edun. Eli taivaallisen bramiinin tuen.

Siunausta ja rauhaa! Olen vuodesta 2011 pyrkinyt Imaami Mahdin asioita valaisemaan. Heikosti vai vahvasti sitä en vielä tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

En pyri profeetaksi jonka pillin tahdissa koko maailma tanssii. Muhammed (saas) oli profeettojen sinetti ja on yhä. Hän määrää mikä voi käydä toteen ja mikä ei. Mahdin avulla hän sen tekeekin. Oma agendani on YKSI TUHANNESTA agendasta jotka Kristus taivaasta käsin syöttää Imaami Mahdin tueksi.

Minkä noista tuhannesta hän valitsee vai valitseeko yhtäkään niistä on ratkaisevaa.

Tänä päivänä profetointi, tiedon sanat ja kielillä tulkitseminen on erilaista kuin VT aikaan. Nyt on neuvoa antavaa profetiaa KUNINKAILLE tarjolla vain. Jos kysytään neuvoa kuninkaiden toimesta esim. Rauhan aikaansaamiseen.
        Niin profeetat neuvovat.

Islamin eskatologia on täynnä onnistumisia ja edeltä tietämistä. Esim. Viking luotaimen Marsissa Cydoniassa kuvaama kuva oli ennalta mainittu haditheissa löytyväksi. Mahdin kuvaksi.

Islamin juttuihin voi luottaa enemmän kuin kristittyjen. Ja Entä sitten jos Jumalan viholliset profetian selitykseni tähden torjuvat sen toteen käymisen. Jumalalla on seitsemän varasunnitelmaa joka asiaa varten. Minä tiedän noista seitsemästä vain yhden.

Esittämäni on toistaiseksi paras tulkinta, mutta parempiakin voi tulla kritiikin jälkeen.
        Saan selityksiä gnostilaiselta taivaalliselta bramiinilta. Mutta Harun Yahya on ennakoinut jokaisen saavan lopulta saman edun. Eli taivaallisen bramiinin tuen.

Siunausta ja rauhaa! Olen vuodesta 2011 pyrkinyt Imaami Mahdin asioita valaisemaan. Heikosti vai vahvasti sitä en vielä tiedä.

Vai niin. Unohdit vastata kysymykseen:

Jos mainitsemasi ennusteet Trumpista ja Suomesta eivät toteudukaan, myönnätkö nöyrästi että uskosi oli humpuukia vai keksitkö uuden ennustuksen? Ihan "kyllä" tai "ei" riittää hyvin vastaukseksi.

"Islamin eskatologia on täynnä onnistumisia ja edeltä tietämistä. Esim. Viking luotaimen Marsissa Cydoniassa kuvaama kuva oli ennalta mainittu haditheissa löytyväksi. Mahdin kuvaksi."

Minulta on mennyt tällainen uutinen ohi. Osoisitko siteerata tarkan kohdan jossa tuo on edeltätiedetty ja kertoa, mikä kuva on tarkalleen kyseessä?

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

Vai niin. Unohdit vastata kysymykseen:

Jos mainitsemasi ennusteet Trumpista ja Suomesta eivät toteudukaan, myönnätkö nöyrästi että uskosi oli humpuukia vai keksitkö uuden ennustuksen? Ihan "kyllä" tai "ei" riittää hyvin vastaukseksi.

"Islamin eskatologia on täynnä onnistumisia ja edeltä tietämistä. Esim. Viking luotaimen Marsissa Cydoniassa kuvaama kuva oli ennalta mainittu haditheissa löytyväksi. Mahdin kuvaksi."

Minulta on mennyt tällainen uutinen ohi. Osoisitko siteerata tarkan kohdan jossa tuo on edeltätiedetty ja kertoa, mikä kuva on tarkalleen kyseessä?

Selitin asian jo. Että Jumalalla on aina seitsemän eri suunnitelmaa kunkin tilanteen varalta. Vai yksi niistä käy toteen. Loput talletetaan myöhempää käyttöä varten.

Google on tehty. Hakusanoiksi vaikka.

Hadith image picture mahdi isa before is found their arrival

• Anonyymi kirjoitti:

Selitin asian jo. Että Jumalalla on aina seitsemän eri suunnitelmaa kunkin tilanteen varalta. Vai yksi niistä käy toteen. Loput talletetaan myöhempää käyttöä varten.

Google on tehty. Hakusanoiksi vaikka.

Hadith image picture mahdi isa before is found their arrival

"Selitin asian jo. Että Jumalalla on aina seitsemän eri suunnitelmaa kunkin tilanteen varalta. Vai yksi niistä käy toteen. Loput talletetaan myöhempää käyttöä varten."

Pitänee siis tulkita, että et ole valmis myöntämään nöyrästi olleesi väärässä.

"Google on tehty. Hakusanoiksi vaikka."

Eli minun pitää etsiä todisteet sinun väitteellesi.
        Ei löytynyt noilla hakusanoilla.

Jos kerran sinä tiedät väittämiesi hadith-maininnan ja kuvan olemassaolosta, niin kai sinulla jokin tietolähde on asiasta. Vai keksitkö koko jutun päästäisi?

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"Selitin asian jo. Että Jumalalla on aina seitsemän eri suunnitelmaa kunkin tilanteen varalta. Vai yksi niistä käy toteen. Loput talletetaan myöhempää käyttöä varten."

Pitänee siis tulkita, että et ole valmis myöntämään nöyrästi olleesi väärässä.

"Google on tehty. Hakusanoiksi vaikka."

Eli minun pitää etsiä todisteet sinun väitteellesi.
        Ei löytynyt noilla hakusanoilla.

Jos kerran sinä tiedät väittämiesi hadith-maininnan ja kuvan olemassaolosta, niin kai sinulla jokin tietolähde on asiasta. Vai keksitkö koko jutun päästäisi?

Anteeksi ettei löydy. Olisi pitänyt itse etsiä. Vielä vuosia sitten internetissä oli juttu siitä että Profeetta Isan ja Mahdin kuvat löydetään ennen kuin he saapuvat.

Ehkä tuo oli väärennetty juttu ja perustui Torinon kääriliinaan?. En tiedä.

Olen monessa asiassa väärässä. Raamattua tulkitsen melko vapaasti. Ehkä niin ei saa tehdä. Ehkä ei saa pelotella tulkinnoilla profetioiden. Jeesushan tuli pelastamaan maailmaa eikä hukuttamaan. Ja hänen tulonsa oli SUURI ILOSANOMA eikä murheviesti.

Anteeksi siis väärä tulkintani. Tiedän että asiat voidaan tulkita hyväksi tai pahaksi ja Jeesus kielsi lausumasta mitään kadotustuomiota.

Taisin tahtoa vain tehdä vaikutuksen enkä noudattanut Jeesusta tai hyviä tapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin profeetat neuvovat.

Pyrkyrit onkin pahimman laadun tyyppejä.

• Anonyymi

Tulossa on oleva aika, jolloin Jumalan omat otetaan pois ennen pahinta. Tästä esikuvana on Nooan perheen pelastuminen.
      Kun aika tulee täyteen on myöhäistä etsiä ovea arkkiin. Niin tapahtumat tulivat silloin moille yllättäin vedenpaisumuksessa, kuin myös nyt tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Pitää paikkansa. Niin Jeesus opetti: ”Niinkuin oli Nooan päivinä…”

• Anonyymi

Pitäisiköhän tämänkin kirjoituksen kohdalla soveltaa tämän kateellisten maan ohjetta: ”Kellä onni on, se onnen kätkeköön”?

• Anonyymi

No kukahan sinuakin kadehtii, ja millä perusteella???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kukahan sinuakin kadehtii, ja millä perusteella???

Monikin tällä palstalla. Siksi he herjaavat.

• Anonyymi

Aloittaja on aika säälittävä.

• Anonyymi

Ei kannata sääliä. Jeesuksen oman osa on loistava. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata sääliä. Jeesuksen oman osa on loistava. 😁

Aamen!

• Anonyymi

Jeesus rakastaa! 😁 Ja Hän tahtoo pelastaa syntisiä ihmisiä.

• Anonyymi

No voi kun kiva.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei taida olla siskon aloitus!

• Anonyymi

Jeesus armahtaa! 😁

• Anonyymi

Pitää paikkansa! Kaikkein säälittävin on ihminen ilman Jumalaa.

• Anonyymi

Joillekin Jeesuksen siunausta ei vain millään ole riittänyt.
      Sanoisiko, että on ollut kysymys sattumasta.
      On syntynyt vammaisena, elämä on ollut pelkkää kärsimystä.
      Ei lohduta, jos joku muinoin kuoli ristillä. Tuntuu järjettömältä.

• Anonyymi

Jeesus pitää omistaan huolen. 😁

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe