Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
Mua ei kiinnosta ikäiseni
118
1033
Vastaukset
- Anonyymi
kirsi toivottaa hyvää yötä ja menee nukkumaan. Huomenna taas syö ja juo kahvia
- Anonyymi
Ole sitten yksin
Jos siinä on vaihtoehdot, niin ennemmin yksin, kuin sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta riittävästi.
- Anonyymi
Öitä Susi
🐈 - Anonyymi
Sä taas gubbe et kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa kaksi vuotta vanhempi mies. Niihin ajatuksiin hyvää yötä.
- Anonyymi
Kaikki muuko kiinnostaa? Esimerkiks lampaat eiks je? Kyllähän nyt muuten huutaisit myös jatkuvasti ettei ne kiinnosta, tietenkin.
- Anonyymi
Minua taas kiinnostaa vain ikäiseni vanhemmat lyhyet miehet. Loppuelämän ystävyyttä haen, sellaisen halattavan miehen kanssa!
- Anonyymi
I smell desperation. For attention. So sad attempt from this therian dude.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ekan kerran kuulen mua sanottavan therianiksi...
No sehän sä olet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En kulje mikää susinaamari päässä kylillä kuitenkaan.
Kulkisit jos voisit. Oot therian tai turri, ja vieläpä petoviili-viboilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkisit jos voisit. Oot therian tai turri, ja vieläpä petoviili-viboilla
Yhyy miten saisin tämän liittymään itseeni t penikka koo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sillä tavalla häikäilemätön ja vajaavaltainen pikku perkele, mutta oikeasti myös vakavalla tavalla todesta täysin irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolis jo pois tää amen
- Anonyymi
Hyvät yöt kävitkö treenaa 🥱👩🍒♥️❄️💤🌌
Kävin kyllä ja meillä oli tosi hyvät reenit. Hauskaa oli. Saa nähdä milloin tässä saa unta taas. Aamulla aikaisin ylös. 😊🤗♥️❄️💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja oikein hyvää yötä sinulle. Sulla tais olla huomenna vapaata. 😊♥️❄️
juu 🥱👩🍒♥️❄️💤🌌
Anonyymi kirjoitti:
juu 🥱👩🍒♥️❄️💤🌌
Kiva kun saat nukkua. Voi kun saisin itsekin. Mä en tykkää noista aamuvuoroista ollenkaan. Olen niin aamu uninen. 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja oikein hyvää yötä sinulle. Sulla tais olla huomenna vapaata. 😊♥️❄️
Kiitos No hyvä kun on vapaata👩🍒♥️🥱❄️kohta olen unessa💤
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos No hyvä kun on vapaata👩🍒♥️🥱❄️kohta olen unessa💤
Nuku oikein hyvin ja näe kivoja unia. 😊♥️❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva kun saat nukkua. Voi kun saisin itsekin. Mä en tykkää noista aamuvuoroista ollenkaan. Olen niin aamu uninen. 😊♥️❄️
Harvempi niistä tykkää😂
Anonyymi kirjoitti:
Harvempi niistä tykkää😂
Joo voi olla että ei kovin moni, mutta oon muutakin kuullut. Niin ku nytkään ei huvittais mennä yhtään nukkuu, mutta sen tietää, että aamulla se sitten ottaa pannuun, kun on väkisin noustava ylös ja koko päivän on ihan zombie olotila.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo voi olla että ei kovin moni, mutta oon muutakin kuullut. Niin ku nytkään ei huvittais mennä yhtään nukkuu, mutta sen tietää, että aamulla se sitten ottaa pannuun, kun on väkisin noustava ylös ja koko päivän on ihan zombie olotila.
Niin voi olla teen vain yövuoroja😂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuku oikein hyvin ja näe kivoja unia. 😊♥️❄️
Toivotaan parasta kiitosta 🥱👩🍒♥️❄️💤
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi olla teen vain yövuoroja😂
Mulle sopii illat paremmin. Yövuorossakin on ne aamun tunnit vaikeita, kun alkaa tulla uni ihan väkisin silmään. Ei ole tarvinnu niitä onneksi tehdä pitkiin aikoihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lähetän täältä yöhalit 🤗😊♥️❄️
🤗👩🍒❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin menen nyt unta odottamaan. 😊💤♥️❄️
Nuku hyvi🥱💤♥️👩🍒
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihana 😊♥️❄️
Mies kiittää emojeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kiittää emojeita.
Tirsk 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Noniintaasmennään. Öitä😵💫
- Anonyymi
Missä on mukavasta kivasta kirsi?
- Anonyymi
Mukavista mukavin 🙈🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Haluut pupun paikalle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi muka? Mitä hänellä tekisin? Hän on nyt prinsessansa kanssa jossain.
Niin jotta haluut vaihtaa paikkaa pupun kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Niin jotta haluut vaihtaa paikkaa pupun kanssa
En ole koskaan niin sanonut. En mä prinsessaan ollu rakastunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole koskaan niin sanonut. En mä prinsessaan ollu rakastunut.
Mikset
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi en? No olin rakastunut yhteen toiseen.
Okei 🫶🏿
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi en? No olin rakastunut yhteen toiseen.
Niin sä olit rakastunut nettaan joka ei halunnut sua koskaan elämäänsä. edes kaveriksi. Miksi teini haluis keski-ikäisen miehen kanssa hengailla
Anonyymi kirjoitti:
Niin sä olit rakastunut nettaan joka ei halunnut sua koskaan elämäänsä. edes kaveriksi. Miksi teini haluis keski-ikäisen miehen kanssa hengailla
Sillä ei ole tässä merkitystä halusiko vaiko eikö. Olin silti itse rakastunut, eikä kiinnostanut muut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sillä ei ole tässä merkitystä halusiko vaiko eikö. Olin silti itse rakastunut, eikä kiinnostanut muut.
ja sua kiinnostaa vaan netan näköiset naiset
Anonyymi kirjoitti:
ja sua kiinnostaa vaan netan näköiset naiset
Ei kovin äkkiä kukaan pysty saamaan sellaista samanlaista tunnetta. Ehkä ei enää koskaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kovin äkkiä kukaan pysty saamaan sellaista samanlaista tunnetta. Ehkä ei enää koskaan.
eli olet lopun ikäsi ilman seksiä näinden 13 vuoden lisäksi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa se on hyvä se. Päädyt vielä narun jatkoksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Janin luonne: Sama toiselle, mutta MINÄ ja MINUN tunteet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
????????
Kyllä.Ymmärsit aivan oikein.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikö Kirsikään?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Kirsikään?
En osaa sanoa, koska ei olla nähty oikeasti. Kyllä silti luulen, ettei tule mitään vastaavaa olemaan mitä 3 vuotta sitten koin. Ei sellaista montaa kertaa elämässään saa kokea. Niin suurta ihastumista, vaikka yksipuolista olikin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En osaa sanoa, koska ei olla nähty oikeasti. Kyllä silti luulen, ettei tule mitään vastaavaa olemaan mitä 3 vuotta sitten koin. Ei sellaista montaa kertaa elämässään saa kokea. Niin suurta ihastumista, vaikka yksipuolista olikin.
nii sä jani ihastuit 17 vuotiaaseen nettaan kun oli 49 vuotias ja kuvittelit että teinityttö haluaa itelleen keski-ikäisen miehen poikaystäväkseen
Anonyymi kirjoitti:
nii sä jani ihastuit 17 vuotiaaseen nettaan kun oli 49 vuotias ja kuvittelit että teinityttö haluaa itelleen keski-ikäisen miehen poikaystäväkseen
Kaikilla on oikeus omiin tunteisiinsa ilman, että joku yrittää leimata niitä vääriksi tai hävettäviksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaikilla on oikeus omiin tunteisiinsa ilman, että joku yrittää leimata niitä vääriksi tai hävettäviksi.
en ole leimannut. Jos netalla ei olis poikaystävää niin sä uskoisit edelleen että netta rakastaa sua koska hymyili sulle korona-aikana
Anonyymi kirjoitti:
en ole leimannut. Jos netalla ei olis poikaystävää niin sä uskoisit edelleen että netta rakastaa sua koska hymyili sulle korona-aikana
Voi herran jestas että pitää olla taas. Niin luulisinkin varmaan ja entäpä sitten?!
Jatkuvaa naputtamista aiheesta.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi herran jestas että pitää olla taas. Niin luulisinkin varmaan ja entäpä sitten?!
Jatkuvaa naputtamista aiheesta.no ite aloit taas puhumaan netasta vaikka nimellä et maininnut
Anonyymi kirjoitti:
no ite aloit taas puhumaan netasta vaikka nimellä et maininnut
Puhuin vain ihastumisesta ja siitä, että sellaista ihastumista ei helpolla tapahdu, eikä montaa kertaa elämässä. Sääli, että se menee aina niin, että vaan yksin tuntee sellaisia tunteita.
Mitä se olisikaan, jos olis molemminpuolista? Varmaan tähdet räjähtelis taivaalla.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Puhuin vain ihastumisesta ja siitä, että sellaista ihastumista ei helpolla tapahdu, eikä montaa kertaa elämässä. Sääli, että se menee aina niin, että vaan yksin tuntee sellaisia tunteita.
Mitä se olisikaan, jos olis molemminpuolista? Varmaan tähdet räjähtelis taivaalla.Kyllä silti luulen, ettei tule mitään vastaavaa olemaan mitä 3 vuotta sitten koin. Ei sellaista montaa kertaa elämässään saa kokea. Niin suurta ihastumista, vaikka yksipuolista olikin.
Miten sattui että kolme vuotta sitten ihastuit nettaan. Vai oliko sulla samaan aikaan joku toinenkin jota et ole unohtanut
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😊🤘🏼
✌️👩🦳🚬
- Anonyymi
Otsikon johdosta-haista ite🖕
- Anonyymi
Ilmeisesti susimies sinä olet innostunut tiirailemaan erityisesti nuorisoa? Siihen sun fiktionetat ym viittais, mutta jälkijättöinen jättäköön tajuamatta
- Anonyymi
Jos massia löytyy miehellä, niin löytää myös nuoria naisia seuraansa. Muuten ei mitään mahiksia. Dinnereitä, merkkikäsilaukkuja ja matkoja kun maksat nuorille naisille, niin voit vain valita sen parhaimman näköisen.
Ei mua mikään sellainen kiinnosta. Jos ei aitoa kiinnostusta ole, niin ei tarvitse olla mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mua mikään sellainen kiinnosta. Jos ei aitoa kiinnostusta ole, niin ei tarvitse olla mitään.
Moi nukahdin tuossa uudestaan nyt syön ja juon kahvit👩🍒♥️🥱☕️❄️
Anonyymi kirjoitti:
Moi nukahdin tuossa uudestaan nyt syön ja juon kahvit👩🍒♥️🥱☕️❄️
Se on virkistävää kun saa nukkua uudestaan. 😊 Mä tässä koitan sinnitellä vielä muutaman tunnin. Nyt haluis jotain purtavaa... 😁✨🤗🌞❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on virkistävää kun saa nukkua uudestaan. 😊 Mä tässä koitan sinnitellä vielä muutaman tunnin. Nyt haluis jotain purtavaa... 😁✨🤗🌞❤️
no syö niin oot kirsin kaa samiksia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okay syö ihmeessä👩🍒♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli hyvää. Nyt laitan kahavit. ☕😊❄️⚜️🌞
käy toki myös vessassa sitten kun tulee hätä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli hyvää. Nyt laitan kahavit. ☕😊❄️⚜️🌞
okay 👩🍒♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitä arvelinkin, että sudella ei ole rahaa
Anonyymi kirjoitti:
Sitä arvelinkin, että sudella ei ole rahaa
Vaikka olisikin, niin mitä siitä saat, kun maksat kaikesta? Aika tyhjän olon ja pankkitiliin ammottavan kolon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käy toki myös vessassa sitten kun tulee hätä
Kuva ku istut pytyllä. Kirsi kiittäis.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisi kupponen sullekin 🤗✨⚜️❄️☕🌞❤️
Vaan ei tuu. Meikä ei alkais nettideittailuun tyyliin oven takaa lässytykseen. Niin pian kuin mahdollista olis tää gimma nähtävä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikka olisikin, niin mitä siitä saat, kun maksat kaikesta? Aika tyhjän olon ja pankkitiliin ammottavan kolon.
Tyhjään kohtaan ei voi tulla koloa.
- Anonyymi
Kaikilla on oma mieltymys toiseen, koskee myös ystävyyttä.
Aurinkoa päivääsi ja sydämeesi.
Kahviaikani on sen verta tärkeä monella tapaa, etten siitä luovu kenenkään vuoksi....tänään.
🤗😺🫶👋Näinpä se on. Kiitos, aurinkoista ihanaa päivää sinullekin. Taitaa olla ruokatauon paikka nyt. 😊✨🤗🌞
- Anonyymi
Terveisiä p-------ä. "Mua ei kiinnosta ikäiseni" Tulihan taas sananpaukaus mustasuden pesäkolosta. Puoli vuosisataa ja parisen vuotta lisukkeeksi on tämä susimies iältään ollen yhä valkkaamassa olematonta sexybeibien valikoimaansa.
Kyllä kuule hyvin tiedostan, että en ole olemassakaan sellaisille legginspyllyille. Semmoista se elämä on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä kuule hyvin tiedostan, että en ole olemassakaan sellaisille legginspyllyille. Semmoista se elämä on.
Ikäisesi tulee kohdallesi ennen ensi kesää. Tähdet ovat jo merkanneet sun oikean ikioman. ⭐🌠🌟
Anonyymi kirjoitti:
Ikäisesi tulee kohdallesi ennen ensi kesää. Tähdet ovat jo merkanneet sun oikean ikioman. ⭐🌠🌟
Ikäiseni?? Miksei nuorempi?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska sulle ei ole tarkoitettu ketään sinua reilusti nuorempaa, kuten toivoisit.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuinka tänään mennyt👩🍒♥️😊☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et niin. Ei niitä ”legginspyllyjä” kiinnosta vanha setä. Aika esineellistävää tuollainen, että kauniit nuoret naiset on sulle aina jotain legginspyllyjä, herkkuperseitä, seksipyllyjä, sexybabeja tms.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tänään mennyt👩🍒♥️😊☕️
Hei. Oli aika kiireinen loppu päivä, mutta nyt olen kotona. 😊
Kuinkas sulla on mennyt? 🤗❄️🌇❤️Anonyymi kirjoitti:
Et niin. Ei niitä ”legginspyllyjä” kiinnosta vanha setä. Aika esineellistävää tuollainen, että kauniit nuoret naiset on sulle aina jotain legginspyllyjä, herkkuperseitä, seksipyllyjä, sexybabeja tms.
Se tiedetään jo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei. Oli aika kiireinen loppu päivä, mutta nyt olen kotona. 😊
Kuinkas sulla on mennyt? 🤗❄️🌇❤️Kaikenlaista duunia ollu muuten ihan kiva👩🍒♥️😊☕️
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaista duunia ollu muuten ihan kiva👩🍒♥️😊☕️
Onpas kiva kun on ollut tekemistä. Onkos nyt ilta vapaa ja viikonloppu? 🤗❄️🌇❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kirsihän sanoi että sillä on pitkä viikonloppu. jani sulla on dementia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt on aika hengähtää juu👩🍒♥️😊kahvia juon☕️
Anonyymi kirjoitti:
Se mukavaa 😊 Mun täytyy varmaan ottaa pienet päikkärit 🤗❤️🌇
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se mukavaa 😊 Mun täytyy varmaan ottaa pienet päikkärit 🤗❤️🌇
Ota ihmeessä päikkärit jos oot väsyny😊♥️☕️❄️👩🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ota ihmeessä päikkärit jos oot väsyny😊♥️☕️❄️👩🍒
Joo, täytyy vähän levätä, niin jaksaa illan 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
😊♥️☕️❄️👩🍒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juo ihmeessä kahvia
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tämä on janin ja kirsin ilmoituspalsta. Kertokaa vaan mitä meinaatte tehdä. Tämä on todellista keskustelua kun ilmoitetaan syömiset,kahvin juomiset ja nukkumiset.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Näin tulee käymään tähtien asennon mukaan. Niimpä niin Jani, ihminen päättää mutta Jumala säätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on janin ja kirsin ilmoituspalsta. Kertokaa vaan mitä meinaatte tehdä. Tämä on todellista keskustelua kun ilmoitetaan syömiset,kahvin juomiset ja nukkumiset.
😅😂🤣
- Anonyymi
Oletko ikuinen ekalukokkalainen? Noo ole toki. Ei todellakaan ole muilta pois.👍🤷♀️
- Anonyymi
Et kiinnosta mua pappa🤥🤯🥶
- Anonyymi
Kuules kaveri, Elä masennu...kun oot dannyn ikäinen löydät varmaan oman "helmesi"
- Anonyymi
Ella
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352210
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871799Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711703Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081576- 561292
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1781145- 571127
Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942331077Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067