Täällä toiset lähettelee viestejä tekeytyen toisiksi.
Itse olen huomannut, jonkun lähettävän matkimis viestejä ja silloin en itse pysty lähettämään viestejä tänne.
Ihan kiintoisia sotkuja tulee selvitettäväksi.
Joko modet tai muut trollaa.
Kannattaa ottaa huomioon palstailijat
11
218
Vastaukset
Mitä tarkoitat
ettet voi ite lähettää sillon mitään?
Sehän on ollut jo kauan selvää
että noita matkijoita on..
Käsittääkseni ikuisuuden...
Oiskohan ihan palstan alku ajoista asti...
Tohon voi vaikka joku noista
° alkuperäisistä °
vastata kun ne tietää sen....Huomattu on joo, vaan minkäpä teet. Ei jaksa ruikuttaa.
- Anonyymi
Huomattu on.
Jos täällä puhuu jotakin, voi löytää jopa "itsensä esiintymässä" ikäväpalstalla juttuineen.
Jätin sen palstan kokonaan.
Joku odottaa selvästi tilaisuutta päästäkseen johdattelemaan kirjoittajia johonkin tosi törkeään.En oo huomannu. Mutta tänään kävin ikävässä. Kuinka usein te käytte ikävässä?
Ne luuli mua paloittelumurjaajaksi kun puhuin naisten osista. Mutta tarkoitin siis accesories.
En mä pitempään keskustelleet muiden kun tän lounas ajatuksen joskus. Heitä En juuri tunne. Ei oo sellanen paikka kuin täällä jossa kuin samaa perhettä ollaan.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
En oo huomannu. Mutta tänään kävin ikävässä. Kuinka usein te käytte ikävässä?
Ne luuli mua paloittelumurjaajaksi kun puhuin naisten osista. Mutta tarkoitin siis accesories.
En mä pitempään keskustelleet muiden kun tän lounas ajatuksen joskus. Heitä En juuri tunne. Ei oo sellanen paikka kuin täällä jossa kuin samaa perhettä ollaan.Kierrän kyseenomaisen palstan nykyään kaukaa. Tosi paljon hyviä kirjoittajia on savustettu ulos ikävästä, harmi vain, että se tuntui aiemmin olevan kaikista aktiivisin palsta.
- Anonyymi
On teillä mielikuvitusta.
- Anonyymi
Mitä ilmeisimmin sitä on ollut pohjautuen näihin palstamiehen avautumisiin. Ensi kerralla uudet hulinat ja tilaisuudet tehdä osaamistaan tykö. Voimia
Enpä ole huomannut tai kokenut moista.
- Anonyymi
Ne on niitä joita kukaan ei kaipaa eikä halua elämäänsä pilaamaan.
Miksi muuten tekisivät niin. Nyt voi sentään kuvitella että olisi se elämä, kun joidenkin väliin tunkee. Todennäköisesti nämä ei koskaan tule saamaan minkäänlaista tervettä suhdetta elämässään.
Mitättömiä luusereita! Täällä nyt löytyy kaikenlaista kahelia, ketkä jaksaa kikkailla vaikka sun mitä. Vissiin ei ole muuta elämää, niin pitää trollata jne.
- Anonyymi
Aikaisemmin mode trollaili. Poisti viestejä mielivaltaisesti keskusteluista. Taisi saada lopulta palautetta ylempää, niin näyttää ainakin se touhu loppuneen.
Vihapuheita ei kuitenkaan poisteta vieläkään, vaikka niistä tekisi ilmoituksia.
Nää sivut nyt tökkii aina...
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881815Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781547Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171340- 100925
- 51899
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732