voiko koneita kääntää maassa olessa ((rullata) ajaa kuin autoa)?. Löytyykö jotain hinauskalustoa jolla saisi hinattua suurimpia koneita? ja onko mahdollista ostaa enemmän kuin yhden "lentokentän"?
Lentokoneen hallinta
8
659
Vastaukset
- ammattilainen
Kenttiä saa hankituksi useampia ja raskaampaa hinaus kalaustoakin löytyy tosin ei ihan joka kulman takaa.
- zipp
Mitkäs kentät on mahdollista ostaa? Ei kait niitä international kenttiä voi ostaa...????
nii mistä muka löytyy lentokoneiden hinauskalustoa ite en ole ikinä nähnyt muita kuin tuggia ja sitä toista lentokentillä ja tietenkin se untility auto mutta noilla millään ei voi hinata konetta (eikä myöskään ole kuvaa kyseisestä vehkeestä eikä ainakaan action replay:ssä ole sen koodia)eli jos voit kertoa millä lentokentällä/paikkaa missä niitä on
- miksu
scuubi kirjoitti:
nii mistä muka löytyy lentokoneiden hinauskalustoa ite en ole ikinä nähnyt muita kuin tuggia ja sitä toista lentokentillä ja tietenkin se untility auto mutta noilla millään ei voi hinata konetta (eikä myöskään ole kuvaa kyseisestä vehkeestä eikä ainakaan action replay:ssä ole sen koodia)eli jos voit kertoa millä lentokentällä/paikkaa missä niitä on
lentokoneita voi hinata traktorilla ja hinaus autolla joka löytyy kaatopaikalta..
ja lentokoneita pystyy käntää r2:lla
- ........
Eiks noista napeista saa käännettyä ihan hyvin?
- apua tarvittais
joo on tullut kokeiltua ja ei toimi kuin ilmassa ollessa.
- Wooltiger
apua tarvittais kirjoitti:
joo on tullut kokeiltua ja ei toimi kuin ilmassa ollessa.
hah hah onpas hauskaaa!
kaasuta ja paina q tai e niin eiköhän alkaisi liikkua - miksu
no niin ehkä tietokoneella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980