voiko koneita kääntää maassa olessa ((rullata) ajaa kuin autoa)?. Löytyykö jotain hinauskalustoa jolla saisi hinattua suurimpia koneita? ja onko mahdollista ostaa enemmän kuin yhden "lentokentän"?
Lentokoneen hallinta
8
682
Vastaukset
- ammattilainen
Kenttiä saa hankituksi useampia ja raskaampaa hinaus kalaustoakin löytyy tosin ei ihan joka kulman takaa.
- zipp
Mitkäs kentät on mahdollista ostaa? Ei kait niitä international kenttiä voi ostaa...????
nii mistä muka löytyy lentokoneiden hinauskalustoa ite en ole ikinä nähnyt muita kuin tuggia ja sitä toista lentokentillä ja tietenkin se untility auto mutta noilla millään ei voi hinata konetta (eikä myöskään ole kuvaa kyseisestä vehkeestä eikä ainakaan action replay:ssä ole sen koodia)eli jos voit kertoa millä lentokentällä/paikkaa missä niitä on
- miksu
scuubi kirjoitti:
nii mistä muka löytyy lentokoneiden hinauskalustoa ite en ole ikinä nähnyt muita kuin tuggia ja sitä toista lentokentillä ja tietenkin se untility auto mutta noilla millään ei voi hinata konetta (eikä myöskään ole kuvaa kyseisestä vehkeestä eikä ainakaan action replay:ssä ole sen koodia)eli jos voit kertoa millä lentokentällä/paikkaa missä niitä on
lentokoneita voi hinata traktorilla ja hinaus autolla joka löytyy kaatopaikalta..
ja lentokoneita pystyy käntää r2:lla
- ........
Eiks noista napeista saa käännettyä ihan hyvin?
- apua tarvittais
joo on tullut kokeiltua ja ei toimi kuin ilmassa ollessa.
- Wooltiger
apua tarvittais kirjoitti:
joo on tullut kokeiltua ja ei toimi kuin ilmassa ollessa.
hah hah onpas hauskaaa!
kaasuta ja paina q tai e niin eiköhän alkaisi liikkua - miksu
no niin ehkä tietokoneella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405