Kuinka käyttää Apua aloittelijalleChatGPT:tä?
Apua aloittelijalle ChatGPT:n käyttö on helppoa. Sinun tulee rekisteröityä verkkosivustolla ja luoda käyttäjätili. Sen jälkeen voit kirjautua sisään ja käyttää ChatGPT:ä verkkosivuston kautta. Valitse ”ChatGPT” -vaihtoehto, ja voit aloittaa keskustelun kirjoittamalla viestejä ja odottamalla chatbotin vastauksia.
Äänestä
Kommentoi
Nyt kenenkään ei tartte Apua aloittelijalle palstalla kysyä enään mitään ?
Kuinka käyttää Apua aloittelijalle ChatGPT:tä?
Anonyymi-ap
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Kuinka käyttää Apua aloittelijalleChatGPT:tä?
- Anonyymi
Mutta kun "apua edes aloittelijoille" on monelle henkireikä.
- Anonyymi
Mikä hemmetin spämmääjä oikein olet? Samoja viestejä kymmenillä eri aihealueilla. Ylläpito ei tykkää sellaisista massapostauksista.
- Anonyymi
Miten käytetään apua?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972