Suden aamuketju

Hyvää huomenta uuteen päivään. ⚜️❄️✨☺️☕❤️

"Marraskuun aamu on harmaa ja kolea,
kun Susi luolassaan avaa silmänsä –
se on yksin, mutta metsässä sen syvä ääni kaikaa,
kutsuna kylmään, kaamoksen syliin.

Sen askeleet ovat hiljaiset, kuin varjot lehdettömillä poluilla,
kosteat havut peittävät sen jäljet, tuulen kepeät kuiskaukset hämärässä.
Susi kulkee, sen silmissä on talven terävä kirkkaus,
ja sen sielu kaipaa jotakin, jonka nimi on piilossa." 🐺🌫️🌲🍂

103

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänä vuonna marraskuu ihmeen lämmin

Ei lunta

Voi mennä mettään

Kiva

• No se on kyllä. ☺️☕

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se on kyllä. ☺️☕

Kiitos

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se on kyllä. ☺️☕

Joko löysit kirsille suomalaisia sarjoja

• Anonyymi kirjoitti:

Joko löysit kirsille suomalaisia sarjoja

On aika huono suositella, kun ei ole itse nähnyt ja luulen että kirsi löytää niitä helposti itsekin. Mä vasta areenan tarjontaa selasin vähän. Mä en tiedä mistä kaikkialta hän niitä voi etsiä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On aika huono suositella, kun ei ole itse nähnyt ja luulen että kirsi löytää niitä helposti itsekin. Mä vasta areenan tarjontaa selasin vähän. Mä en tiedä mistä kaikkialta hän niitä voi etsiä.

kyllä hän suomalaisena tietää suomalaisia sarja. Hän on 32 v ja varmasti tietää mitä suomalaisia sarjoja on olemassa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos paljon 🍒☕️👩❤️

• Anonyymi

Missä mukavista mukavin?👩🍒☕️❤️

• Ei tarvitse alkaa sotkemaan kuitenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tarvitse alkaa sotkemaan kuitenkaan.

Kiitos paljon 👩🍒☕️❤️

• Anonyymi

Heti aamusta on herätty hiostamalla kiusaamaan ja nälvimään samaa kohdetta, sutta. Eilinen isänpäivän jälkeinen Mukavaa maanantaipäivää - ketju on traagista luettavaa kiusaajan tai kiusaajien taholta. Tämä on kevyestä läpän heitosta kaukana keskustelupalstalla. Seuraan tilanteen kehittymistä. Mikäli loan heitto jatkuu, otan vakavasti yhteyttä Ylläpitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti aamusta on herätty hiostamalla kiusaamaan ja nälvimään samaa kohdetta, sutta. Eilinen isänpäivän jälkeinen Mukavaa maanantaipäivää - ketju on traagista luettavaa kiusaajan tai kiusaajien taholta. Tämä on kevyestä läpän heitosta kaukana keskustelupalstalla. Seuraan tilanteen kehittymistä. Mikäli loan heitto jatkuu, otan vakavasti yhteyttä Ylläpitoon.

Mikset ota jo heti yhteyttä ylläpitoon. mitä odotat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sudella oli eilen kiva työpäivä niin mikä tässä on ongelmana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset ota jo heti yhteyttä ylläpitoon. mitä odotat

Niitä kiinnosta ottaa osaa mihinkään- viimeiseksi tähän susiäijän performanssiin, jossa se uhriutuu omista kirjoituksistaan

• Anonyymi

No mutta hyvää huomenta.

• Hyvää huomenta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää huomenta.

Kiitos

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja ennenkaikkea ihanan leppoista vapaapäivää 😊.Oli taas kaunis aamutervehdys suihkusta tultuani.
      Valitettavasti näitä kivoja alotteitasi on lähdetty taas häiritsemään .Omasta puolestani teen asialle voitavani. En aio, mutta lupaan. Siitä merkkinä ♥️.

• Kiitos ja hyvää raikasta huomenta sinullekin. Kiva kun tykkäät. 😊 On kyllä ikäviä nuo häiriköt välillä. Mä en heidän motiivia ymmärrä. En ole näillä kellekään mitään pahaa halunnut. Enkä ole ketään mielestäni ahdistellut.

• Anonyymi

Guben omakehu haisee.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos ja hyvää raikasta huomenta sinullekin. Kiva kun tykkäät. 😊 On kyllä ikäviä nuo häiriköt välillä. Mä en heidän motiivia ymmärrä. En ole näillä kellekään mitään pahaa halunnut. Enkä ole ketään mielestäni ahdistellut.

ja mä en ymmärrä miksi olit kiinnostunut viime vuonna 11 vuotiaan lapsen elämästä.

• Anonyymi kirjoitti:

ja mä en ymmärrä miksi olit kiinnostunut viime vuonna 11 vuotiaan lapsen elämästä.

Saa kai sitä olla kiinnostunut kenen tahansa elämästä. Mitään harmia ei tapahtunut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Saa kai sitä olla kiinnostunut kenen tahansa elämästä. Mitään harmia ei tapahtunut.

Ei niin. Mutta olit harmistunut kun lapsi ei enää kirjoittanut sun kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mikset sä kirsiltä kysy hänen lempiväriään ja lempivaatteita?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Mutta olit harmistunut kun lapsi ei enää kirjoittanut sun kanssa.

Se oli sillon. Kai sitä harmistuu, jos juttelukaveri lähtee pois... Siinä mitää muuta ollu. Ja tuskinpa oli 11v

• Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä kirsiltä kysy hänen lempiväriään ja lempivaatteita?

Koska meidän juttelu on ollut ihan erilaista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska meidän juttelu on ollut ihan erilaista.

Kiitos siitä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se oli sillon. Kai sitä harmistuu, jos juttelukaveri lähtee pois... Siinä mitää muuta ollu. Ja tuskinpa oli 11v

Kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on jatkumona oletetusta 11-vuotiaasta ja netasta jyrsiminen. Mihin tällä yrität pyrkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on jatkumona oletetusta 11-vuotiaasta ja netasta jyrsiminen. Mihin tällä yrität pyrkiä?

No mihin tämä susiguppe ylipäätään näillä jutuillaan pyrkii, hituri? Mene sitä somesivua päivystämään josko sieltä löytyisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mihin tämä susiguppe ylipäätään näillä jutuillaan pyrkii, hituri? Mene sitä somesivua päivystämään josko sieltä löytyisi

Lisäys - ja kuole pois jo psykopaatti kts

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys - ja kuole pois jo psykopaatti kts

Mikähän siinä on ettei tätä oteta muka ikinä kiinni, vaikka selvää pässinlihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistan: Mihin pyrit 11-vuotiaasta ja netasta jyrsimällä? Kyse ei ole päivästä vaan olet jatkanut pitemmän aikaa. Paas mustaa valkoisella vastaten.Roikut ketjuissa kuin muinoin äidin tisulissa.

• Anonyymi

Jani on valinnut julkisen elämän palstalla. Ohan janilla ikäviä kokemuksia live elämässä ja siellä kukaan ei ole puolustamassa jania

• Anonyymi

Jani no hän ilmoitti olevansa 11 v. ja hyvin tiesi lapsen ja tyttöjen elämästä

• Anonyymi

enemmän sä kirjoittelit 11 v tytön kanssa elämästä kuin kirsin kaa joka kirjoitta kahvin/teen juomisesta ja ruokatunnista

• Koska jos toinenkin kirjottaa enemmän mulle, niin tietenkin sillo juttelee enemmän... Jos juttelu on vähäistä niin se on. Se voi silti olla ihan merkityksellistä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska jos toinenkin kirjottaa enemmän mulle, niin tietenkin sillo juttelee enemmän... Jos juttelu on vähäistä niin se on. Se voi silti olla ihan merkityksellistä.

Kiitos

• Anonyymi

Ks. edeltä

• Anonyymi

jani jos tiesit 11 v tytön feikiksi niin miksi sitten lähdit leikkiin mukaan feikin lapsen elämään. ja kyselit hänen koulunkäynnistään vaikka tiesit tytön feikiksi

• Sulle on selvästi tullut traumoja tästä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sulle on selvästi tullut traumoja tästä.

Kiitos

• Anonyymi

Ks. edeltä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sulle on selvästi tullut traumoja tästä.

No syytä on näille jälkijättöisille lukijoille tullakin kun aikuinen äijä, eli sinä trollaa itseään tästä aiheesta. Miettikää vähän että miksi lapsista kirjoittelu kiinnostaa nettiäijää. Anteeksi jos haukuin ny peraliiliksi ”kaikkia”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No syytä on näille jälkijättöisille lukijoille tullakin kun aikuinen äijä, eli sinä trollaa itseään tästä aiheesta. Miettikää vähän että miksi lapsista kirjoittelu kiinnostaa nettiäijää. Anteeksi jos haukuin ny peraliiliksi ”kaikkia”

Kannattaa muuten oikeasti hakea psykiatrista apua jos tällaiset merkinnät tuntuu henkilökohtaisilta hyökkäyksiltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa muuten oikeasti hakea psykiatrista apua jos tällaiset merkinnät tuntuu henkilökohtaisilta hyökkäyksiltä

Ja pestä vaikka kakit pois lakista josko elämä helpottuis

• Anonyymi

Jani Netta ei koskaan halunnut sua elämäänsä. Koita päästä sen yli

• Anonyymi

Hyvää sadepäivää sinne👩♥️😄

• Kiitos.😊 Täällä on vaan pilvistä ja harmaata, mutta ei sateista 😊. Hyvää päivää sinnekin. Missä mahdat mennä? 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos.😊 Täällä on vaan pilvistä ja harmaata, mutta ei sateista 😊. Hyvää päivää sinnekin. Missä mahdat mennä? 😊♥️

Frendillä kylässä 👩♥️😄

• Anonyymi kirjoitti:

Frendillä kylässä 👩♥️😄

Kiva juttu. Hauskaa päivää molemmille sinne. 😊😄♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos 👩🍒☕️❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitti ja hyvää päivää👩♥️😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitä nyt vielä kolmannen kerran

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitos 🤗☺️❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos kiitos 🤗☺️❤️

kiitos 👩♥️😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos.😊 Täällä on vaan pilvistä ja harmaata, mutta ei sateista 😊. Hyvää päivää sinnekin. Missä mahdat mennä? 😊♥️

Kiitos 👩🍒☕️💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 👩☕️🍒❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos kiitos 🤗☺️❤️

Kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos

Kiitos ❤️💋😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos kiitos 🤗☺️❤️

Kiitos kiitos kiitos ❤️❤️❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ❤️💋😊

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

kiitos

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos paljon ❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos 👩🍒☕️❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Täällä satoi vettä 👩♥️😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitä nyt vielä kolmannen kerran

Eiköhän susiguppe sen osaa monologeissaan ilman sinun autuasta kehoittelua

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä satoi vettä 👩♥️😊

Täällä ei vieläkään. Missä sä sit oot? 😊♥️

• Anonyymi

kiitos

• ⁣☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
      ☁️☁️💗💗☁️💗💗☁️☁️
      ☁️💗💗💗💗💗💗💗☁️
      ☁️💗💗💗💗💗💗💗☁️
      ☁️💗💗💗💗💗💗💗☁️
      ☁️☁️💗💗💗💗💗☁️☁️
      ☁️☁️☁️💗💗💗☁️☁️☁️
      ☁️☁️☁️☁️💗☁️☁️☁️☁️
      ☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

• Anonyymi

kiitos 👩♥️😄

• Anonyymi

Kiitos kiitos 👩☕️🍒❤️

• Anonyymi kirjoitti:

kiitos 👩♥️😄

🎩🤵🏼😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

🎩🤵🏼😊♥️

kiitos 👩♥️😄

• Anonyymi

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

• Anonyymi

Kivaa iltaa ja kiitos🤣👩♥️💤❄️🥱

• Anonyymi

kiitos 👩♥️😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos 👩♥️😄

Kiitos tosi paljon 🍒☕️👩❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tosi paljon 🍒☕️👩❤️

Kiitos kiitos ❤️❤️❤️

• Sellaista pelleilyä sitten taas...

• Anonyymi

Iltaa mitä olet tänään tehnyt 👩♥️😊

• Anonyymi

kiitos 👩♥️😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jani ei kerkee nyt vastaa. sille tuli muuta menoa

• Anonyymi

Kiitos 👩☕️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jani ei kerkee nyt vastaa. sille tuli muuta menoa

Meniks se vessaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Hei. Siivoillut ja lepäillyt. Miten siellä? ❤️☺️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

onko sulla dementia. kirsi sanoi että hän oli frendillään kylässä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja trollaillut koko päivän 🤗🤗🤗🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos 👩🍒☕️❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aika paljon samaa kuin sinä👩♥️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon samaa kuin sinä👩♥️😊

Hyvä juttu. Mä lähden kohta harkkoihin. Siellä menee myöhään iltaan saakka. 😊❤️
        Ootko löytäny uutta katsottavaa? ☺️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vedä vessa niin tiedän että menet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vedä vessa niin tiedän että menet.

Lisään.Vitsi,vitsi😂

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos tuhannesti 👩🍒❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen löytänyt 👩♥️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Olen löytänyt 👩♥️😊

Kiva. ⚜️✨❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva. ⚜️✨❤️

Kiitos 👩❤️😊

• Anonyymi

Kuka postailee emojeita metrimitalla?

• Anonyymi

Siinähän se postailijan nikki näkyy. Gubbe ihan ite.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9279
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      1897
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      351
      1845
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1608
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      418
      1587
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1345
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1130
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1086
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1042
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      998
    Aihe