Hyvää huomenta uuteen päivään. ⚜️❄️✨☺️☕❤️
"Marraskuun aamu on harmaa ja kolea,
kun Susi luolassaan avaa silmänsä –
se on yksin, mutta metsässä sen syvä ääni kaikaa,
kutsuna kylmään, kaamoksen syliin.
Sen askeleet ovat hiljaiset, kuin varjot lehdettömillä poluilla,
kosteat havut peittävät sen jäljet, tuulen kepeät kuiskaukset hämärässä.
Susi kulkee, sen silmissä on talven terävä kirkkaus,
ja sen sielu kaipaa jotakin, jonka nimi on piilossa." 🐺🌫️🌲🍂
Suden aamuketju
103
586
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä vuonna marraskuu ihmeen lämmin
Ei lunta
Voi mennä mettään
Kiva- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on kyllä. ☺️☕
Kiitos
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on kyllä. ☺️☕
Joko löysit kirsille suomalaisia sarjoja
Anonyymi kirjoitti:
Joko löysit kirsille suomalaisia sarjoja
On aika huono suositella, kun ei ole itse nähnyt ja luulen että kirsi löytää niitä helposti itsekin. Mä vasta areenan tarjontaa selasin vähän. Mä en tiedä mistä kaikkialta hän niitä voi etsiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On aika huono suositella, kun ei ole itse nähnyt ja luulen että kirsi löytää niitä helposti itsekin. Mä vasta areenan tarjontaa selasin vähän. Mä en tiedä mistä kaikkialta hän niitä voi etsiä.
kyllä hän suomalaisena tietää suomalaisia sarja. Hän on 32 v ja varmasti tietää mitä suomalaisia sarjoja on olemassa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos paljon 🍒☕️👩❤️
- Anonyymi
Missä mukavista mukavin?👩🍒☕️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tarvitse alkaa sotkemaan kuitenkaan.
Kiitos paljon 👩🍒☕️❤️
- Anonyymi
Heti aamusta on herätty hiostamalla kiusaamaan ja nälvimään samaa kohdetta, sutta. Eilinen isänpäivän jälkeinen Mukavaa maanantaipäivää - ketju on traagista luettavaa kiusaajan tai kiusaajien taholta. Tämä on kevyestä läpän heitosta kaukana keskustelupalstalla. Seuraan tilanteen kehittymistä. Mikäli loan heitto jatkuu, otan vakavasti yhteyttä Ylläpitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti aamusta on herätty hiostamalla kiusaamaan ja nälvimään samaa kohdetta, sutta. Eilinen isänpäivän jälkeinen Mukavaa maanantaipäivää - ketju on traagista luettavaa kiusaajan tai kiusaajien taholta. Tämä on kevyestä läpän heitosta kaukana keskustelupalstalla. Seuraan tilanteen kehittymistä. Mikäli loan heitto jatkuu, otan vakavasti yhteyttä Ylläpitoon.
Mikset ota jo heti yhteyttä ylläpitoon. mitä odotat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sudella oli eilen kiva työpäivä niin mikä tässä on ongelmana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ota jo heti yhteyttä ylläpitoon. mitä odotat
Niitä kiinnosta ottaa osaa mihinkään- viimeiseksi tähän susiäijän performanssiin, jossa se uhriutuu omista kirjoituksistaan
- Anonyymi
No mutta hyvää huomenta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Kiitos
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja ennenkaikkea ihanan leppoista vapaapäivää 😊.Oli taas kaunis aamutervehdys suihkusta tultuani.
Valitettavasti näitä kivoja alotteitasi on lähdetty taas häiritsemään .Omasta puolestani teen asialle voitavani. En aio, mutta lupaan. Siitä merkkinä ♥️.Kiitos ja hyvää raikasta huomenta sinullekin. Kiva kun tykkäät. 😊 On kyllä ikäviä nuo häiriköt välillä. Mä en heidän motiivia ymmärrä. En ole näillä kellekään mitään pahaa halunnut. Enkä ole ketään mielestäni ahdistellut.
- Anonyymi
Guben omakehu haisee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ja hyvää raikasta huomenta sinullekin. Kiva kun tykkäät. 😊 On kyllä ikäviä nuo häiriköt välillä. Mä en heidän motiivia ymmärrä. En ole näillä kellekään mitään pahaa halunnut. Enkä ole ketään mielestäni ahdistellut.
ja mä en ymmärrä miksi olit kiinnostunut viime vuonna 11 vuotiaan lapsen elämästä.
Anonyymi kirjoitti:
ja mä en ymmärrä miksi olit kiinnostunut viime vuonna 11 vuotiaan lapsen elämästä.
Saa kai sitä olla kiinnostunut kenen tahansa elämästä. Mitään harmia ei tapahtunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Saa kai sitä olla kiinnostunut kenen tahansa elämästä. Mitään harmia ei tapahtunut.
Ei niin. Mutta olit harmistunut kun lapsi ei enää kirjoittanut sun kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikset sä kirsiltä kysy hänen lempiväriään ja lempivaatteita?
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Mutta olit harmistunut kun lapsi ei enää kirjoittanut sun kanssa.
Se oli sillon. Kai sitä harmistuu, jos juttelukaveri lähtee pois... Siinä mitää muuta ollu. Ja tuskinpa oli 11v
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sä kirsiltä kysy hänen lempiväriään ja lempivaatteita?
Koska meidän juttelu on ollut ihan erilaista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska meidän juttelu on ollut ihan erilaista.
Kiitos siitä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se oli sillon. Kai sitä harmistuu, jos juttelukaveri lähtee pois... Siinä mitää muuta ollu. Ja tuskinpa oli 11v
Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jatkumona oletetusta 11-vuotiaasta ja netasta jyrsiminen. Mihin tällä yrität pyrkiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on jatkumona oletetusta 11-vuotiaasta ja netasta jyrsiminen. Mihin tällä yrität pyrkiä?
No mihin tämä susiguppe ylipäätään näillä jutuillaan pyrkii, hituri? Mene sitä somesivua päivystämään josko sieltä löytyisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mihin tämä susiguppe ylipäätään näillä jutuillaan pyrkii, hituri? Mene sitä somesivua päivystämään josko sieltä löytyisi
Lisäys - ja kuole pois jo psykopaatti kts
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys - ja kuole pois jo psykopaatti kts
Mikähän siinä on ettei tätä oteta muka ikinä kiinni, vaikka selvää pässinlihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan: Mihin pyrit 11-vuotiaasta ja netasta jyrsimällä? Kyse ei ole päivästä vaan olet jatkanut pitemmän aikaa. Paas mustaa valkoisella vastaten.Roikut ketjuissa kuin muinoin äidin tisulissa.
- Anonyymi
Jani on valinnut julkisen elämän palstalla. Ohan janilla ikäviä kokemuksia live elämässä ja siellä kukaan ei ole puolustamassa jania
- Anonyymi
Jani no hän ilmoitti olevansa 11 v. ja hyvin tiesi lapsen ja tyttöjen elämästä
- Anonyymi
enemmän sä kirjoittelit 11 v tytön kanssa elämästä kuin kirsin kaa joka kirjoitta kahvin/teen juomisesta ja ruokatunnista
Koska jos toinenkin kirjottaa enemmän mulle, niin tietenkin sillo juttelee enemmän... Jos juttelu on vähäistä niin se on. Se voi silti olla ihan merkityksellistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska jos toinenkin kirjottaa enemmän mulle, niin tietenkin sillo juttelee enemmän... Jos juttelu on vähäistä niin se on. Se voi silti olla ihan merkityksellistä.
Kiitos
- Anonyymi
Ks. edeltä
- Anonyymi
jani jos tiesit 11 v tytön feikiksi niin miksi sitten lähdit leikkiin mukaan feikin lapsen elämään. ja kyselit hänen koulunkäynnistään vaikka tiesit tytön feikiksi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sulle on selvästi tullut traumoja tästä.
Kiitos
- Anonyymi
Ks. edeltä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sulle on selvästi tullut traumoja tästä.
No syytä on näille jälkijättöisille lukijoille tullakin kun aikuinen äijä, eli sinä trollaa itseään tästä aiheesta. Miettikää vähän että miksi lapsista kirjoittelu kiinnostaa nettiäijää. Anteeksi jos haukuin ny peraliiliksi ”kaikkia”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No syytä on näille jälkijättöisille lukijoille tullakin kun aikuinen äijä, eli sinä trollaa itseään tästä aiheesta. Miettikää vähän että miksi lapsista kirjoittelu kiinnostaa nettiäijää. Anteeksi jos haukuin ny peraliiliksi ”kaikkia”
Kannattaa muuten oikeasti hakea psykiatrista apua jos tällaiset merkinnät tuntuu henkilökohtaisilta hyökkäyksiltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muuten oikeasti hakea psykiatrista apua jos tällaiset merkinnät tuntuu henkilökohtaisilta hyökkäyksiltä
Ja pestä vaikka kakit pois lakista josko elämä helpottuis
- Anonyymi
Jani Netta ei koskaan halunnut sua elämäänsä. Koita päästä sen yli
- Anonyymi
Hyvää sadepäivää sinne👩♥️😄
Kiitos.😊 Täällä on vaan pilvistä ja harmaata, mutta ei sateista 😊. Hyvää päivää sinnekin. Missä mahdat mennä? 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos.😊 Täällä on vaan pilvistä ja harmaata, mutta ei sateista 😊. Hyvää päivää sinnekin. Missä mahdat mennä? 😊♥️
Frendillä kylässä 👩♥️😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva juttu. Hauskaa päivää molemmille sinne. 😊😄♥️
Kiitos 👩🍒☕️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva juttu. Hauskaa päivää molemmille sinne. 😊😄♥️
Kiitti ja hyvää päivää👩♥️😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitä nyt vielä kolmannen kerran
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kiitos 🤗☺️❤️
kiitos 👩♥️😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos 👩🍒☕️💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 👩☕️🍒❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kiitos 🤗☺️❤️
Kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Kiitos ❤️💋😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kiitos 🤗☺️❤️
Kiitos kiitos kiitos ❤️❤️❤️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️💋😊
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
kiitos
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos paljon ❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos 👩🍒☕️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täällä satoi vettä 👩♥️😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitä nyt vielä kolmannen kerran
Eiköhän susiguppe sen osaa monologeissaan ilman sinun autuasta kehoittelua
- Anonyymi
kiitos
☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️
☁️☁️💗💗☁️💗💗☁️☁️
☁️💗💗💗💗💗💗💗☁️
☁️💗💗💗💗💗💗💗☁️
☁️💗💗💗💗💗💗💗☁️
☁️☁️💗💗💗💗💗☁️☁️
☁️☁️☁️💗💗💗☁️☁️☁️
☁️☁️☁️☁️💗☁️☁️☁️☁️
☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️- Anonyymi
kiitos 👩♥️😄
- Anonyymi
Kiitos kiitos 👩☕️🍒❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🎩🤵🏼😊♥️
kiitos 👩♥️😄
- Anonyymi
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
- Anonyymi
Kivaa iltaa ja kiitos🤣👩♥️💤❄️🥱
- Anonyymi
kiitos 👩♥️😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos 👩♥️😄
Kiitos tosi paljon 🍒☕️👩❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tosi paljon 🍒☕️👩❤️
Kiitos kiitos ❤️❤️❤️
Sellaista pelleilyä sitten taas...
- Anonyymi
Iltaa mitä olet tänään tehnyt 👩♥️😊
- Anonyymi
kiitos 👩♥️😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jani ei kerkee nyt vastaa. sille tuli muuta menoa
- Anonyymi
Kiitos 👩☕️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jani ei kerkee nyt vastaa. sille tuli muuta menoa
Meniks se vessaan?
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Siivoillut ja lepäillyt. Miten siellä? ❤️☺️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
onko sulla dementia. kirsi sanoi että hän oli frendillään kylässä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja trollaillut koko päivän 🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos 👩🍒☕️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika paljon samaa kuin sinä👩♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon samaa kuin sinä👩♥️😊
Hyvä juttu. Mä lähden kohta harkkoihin. Siellä menee myöhään iltaan saakka. 😊❤️
Ootko löytäny uutta katsottavaa? ☺️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ootko löytäny uutta katsottavaa? ☺️Vedä vessa niin tiedän että menet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä vessa niin tiedän että menet.
Lisään.Vitsi,vitsi😂
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ootko löytäny uutta katsottavaa? ☺️Kiitos tuhannesti 👩🍒❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ootko löytäny uutta katsottavaa? ☺️Olen löytänyt 👩♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva. ⚜️✨❤️
Kiitos 👩❤️😊
- Anonyymi
Kuka postailee emojeita metrimitalla?
- Anonyymi
Siinähän se postailijan nikki näkyy. Gubbe ihan ite.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239279Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811897Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3511845- 941608
- 4181587
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331130Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998