kissojenne outoja tapoja...?

lellu

tota..tuli vähän tekemisen puutetta..oon heränny jo ennen seittemää ku piti viedä äitee junalle enkä sit tietenkää saanu enää unta joten..
kertokaas kisujenne outoja tapoja/juttuja..olis kiva lueskella mitä kaikkea kissat saa päähänsä..;)

tässä meidän rontin:
noh..kun kisuni saa ruokaa niin se jättää kuppiin vähän ruokaa ja menee pesemään itseään..sitten se palaa kupilleen..yrittää peittää jäljelle jäänyttä ruokaa..menee pois..tulee takaisin..peittää ja lopulta luovuttaa ja syö tähteet kupista
..jos kisulleni heittää makupaloja esim. juustoa sen pitää heittää kisun nenän eteen, jos sen laittaa kisun kuppiin se ei syö sitä ;)
..kisuni ei myöskään suostu syömään lidlin halpaa kissanruokaa..
kissani nytkyttää peittoani vasten :D (mistä olen täällä aiemmin jo kertonutkin)
..tykkää haisevien varpaiden kiehnaamisesta..:/
ei käy hiekkalaatikolla vaan pihalla asioillaan :)
..haluaisi syödä lankoja mikä on aika yleistä kissoille, ilahtui kovasti kun kerran annoin spagetin ja jauhelihan tähteitä ;)

en tiiä oliko nämä nyt mitenkään outoja asioita mut aina ne saa nauramaan :)

27

2682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eulalia

(Ei nuo ole ne nimet mutta esiinnytään nyt tässä koko revohka kummiskin inkoknito...)

Kirppu ei suostu syömään omaa herkkuaan (esmes siankyljen nahkapalaa) ellei Mölli ole vielä saanut omaa palaansa. Aika usein kyllä sitten kirmaillaan yhden palan perässä ja se toinen pala saa olla nurkassa lojumassa.

Vähän tuntuu kuin eivät tajuaisi että ruoka on ruokaa jos se ei ole suoraan nokan alla. Ei nähdä, ei muka haisteta jos se on vähän kauempana.

Kirppu käy läppäsemässä ihmisen kättä jos se roikkuu sohvan käsinojan yli, mutta ei käytä kynsiä.

Kumpikin näkee tuon tuostakin olemattomia, ilmeisesti aaveita. Olen tarkkaan seurannut mitä tuijottavat ja mitään sittiäistäkään ei ole löytynyt. Kerran vahdattiin vessassa vessaharjaa ja karhupumppua (suppilo), tai jotakin niiden tienoilla, vartin putkeen.

• Eulalia

Mölli pissaa vessan viemäriritilään jos lattia on kuiva. Mölli tykkää myös nököttää repun päällä jos reppu on lattialla levällään.

Mölli syö sandaalit ja Kirppu söisi kirjoja jos ne vieläkin törröttäisivät kivasti hyllystä.

• Hans

Kissa kaivaa komerossa ja etsii lankakeriä, joita se sitten yksitellen kantaa omistajansa eteen samalla mouruten.

Toinen kissa yrittää pahvilaatikossa ollessaan jatkaa matkaa utopiamaailmaan takaseinän kautta.

ja yksi kissa TIETÄÄ koska ollaan menossa eläinlääkärille, vaikka mitään valmisteluja ei ole tehty.

• ensku

kissani hyppää aina yhdelle ikkunalle jossa on epätasainen alusta.....Se on pudonnut jo monia kertoja sieltä mutta se silti hyppii sinne vaikkei ikkuna olisikaan auki :)

• Nasuhh

Meidän kisullamme Nasulla on paljon erikoisia tapoja.
      Esimerkiksi vesi ei kelpaa muualta kuin hanasta suoraan juotuna.
      Myöskin pasra tapa leikkiä on hakata juoksevaa vettä tassulla:)
      Kisuli rakastaa vettä yli kaiken.
      Meidän Nasu taas rakastaa Lidlin kisunruokaa, sekoaa tästä:)
      Nukkuu usein kieli ulkona suusta.
      Kova juttelemaan, katsoo silmiin ja pitää ihan hassuja ääniä, odottaen vastausta, keskustelua saattaa jatkua todella kauan, kunhan aina tulee vastaus hänelle:)
      Tämmöisiä nyt ensimmäisenä tuli mieleen:)

• neitikissa

Minun kissat Tepi:

Mouruu hassusti kun on pahat mielessä. Aina hypätessä sanoo kurrr mau. Rakastaa ulkoilua (talutan hihnassa). Raiskaa joskus Tipsua.

Ja Tipsu:

Joskus kun ottaa syliin niin kitisee kun ei haluis mutta alkaa pian hulluna kehrää, ei peitä jätöksiään vaan kaapii laatikon kuvun reunoja ja pesukonetta, tajuaa melkein aina kun joutuu esim kantokoppaan/toiseen huoneeseen/on tabletin anto yms ja menee pisimpään nurkkaan sängyn alle.

Ja muuten mun kummatkin kissat istuu käskystä...

• miau !
        neitikissa kirjoitti:

Minun kissat Tepi:

Mouruu hassusti kun on pahat mielessä. Aina hypätessä sanoo kurrr mau. Rakastaa ulkoilua (talutan hihnassa). Raiskaa joskus Tipsua.

Ja Tipsu:

Joskus kun ottaa syliin niin kitisee kun ei haluis mutta alkaa pian hulluna kehrää, ei peitä jätöksiään vaan kaapii laatikon kuvun reunoja ja pesukonetta, tajuaa melkein aina kun joutuu esim kantokoppaan/toiseen huoneeseen/on tabletin anto yms ja menee pisimpään nurkkaan sängyn alle.

Ja muuten mun kummatkin kissat istuu käskystä...

kissa on aika helppo opettaa istumaan , mun istuu jo vaik ei olis makupalaa ;-)

• Meillä kanssa misu hassuttelee aina välillä :D
      Sille ei kelpaa vesi kupista, vaan se juo sen lasista (sellainen puolenlitran kaljatuoppi on käytössä).
      Sen pitää aina nukkua niin, että päälaki nojaa johonkin (kukkapurkki, omistajan jalka tms)
      Tavallista kuivaruokaa Mintulla ei ole aina tarjolla, koska se syö sitä niin paljon että oksentaa. Kuivaruokaa käytetään sitten herkkupaloina, onhan siinäkin tekemistä, kun heittelee nappeja ympäri kämppää ja kissa juoksee peräss. ("oikeat" kissan herkut eivät meillä maistu).
      Minttu on myös kova kerjäämään. Koskaan ei saa olla yksin keittiössä, kun heti kun avaa jonkun kaapin, niin kissa juoksee kun salama katsomaan että josko sitä sais jotain.
      Meillä jutellaan kanssa ihan hirveesti. Siis aina kun mintulta kysyy jotain, se vastaa.
      Eikä meillä tarvii huolehtia ruoka-ajoista, kun kissa muistuttaa niistä kyllä :D.
      Tässä nyt näitä, mitä äkkiseltään tuli mieleen.

• Nimetön

Meillä oli kanssa ennen minttu niminen kissa joka söi niin paljon kuin kuppiin laittoi. Ja aina kun avasi jääkapin oven niin kissa oli salamana paikalla. Saati sitten jos jotain purkkia avasi. Nykyinen kissa tulee aina nukkumaan syliin. Nytkin siinä nukkuu. Aamuisin tulee nuolemaan miun hiuksia. Kylppäriin menee ihmettelemään vettä aina kun on suihkussa käynyt. Aiemmin uitti lelupalloaan siellä lattiakaivossa. Nyt sekin on johonkin hävinnyt. Koittaa aina päästä mahdollisimman ylös. Esim. verhotangolla kävelee. Syö lähes mitä tahansa. Mutta kupista ei kerralla syö kaikkea. Suutuksissaan myös tuhisee. Tai turhautuessaan. Loistava saalistaja ja hyppijä. Niinkuin kissat yleensä.

• kissat

Meillä on kaksi tyttökissaa, siskokset. Luonteeltaan ovat kuin yö ja päivä. Toinen rohkea ja jääräpäinen (ei paljon komentelusta piittaa) ja toinen on arka ja pelkää vieraita (arempaa kun komentaa niin usein kerrasta tottelee ja aina esittää vastalauseen vinkumalla...) Rohkeampi kissoista pelaa hulluna jalkapalloa semmosella pienellä pallolla vaikka kuinka kauan ja tykkää kiivetä tuuletusikkunan ritilää pitkin verhokapan päälle kävelemään. Arka kissa sitten taas on kova pussailemaan, joka aamu tulee puskemaan ja nukkumaan viekkuun. Tykkää myös kovasti muovipusseista ja pahvilaatikoista...järsii niitä innoissaan. Repii myös kengistä pohjalliset irti.
      Kummatkin kissat ovat innokkaita osallistumaan kaikkeen mitä teemme. Iltapesulla on aina yleisö katsomassa. :) Sylissä ei viihdy kumpikaan, mutta muuten tulevat kyllä lähelle nukkumaan. Meillä on kans niin, että jos esim. juustonpalan heittää "liian" kauas niin eivät haista tai löydä sitä...

• lisäystä

Meillä kanssa toinen kissa on aina juomassa mun vesilasista, jos vain silmä välttää. Omasta kupistaan en muistaakseni ole nähnyt juovan koskaan...toiselle kyllä oma kuppi kelpaa. Meilläkin ollaan aina suihkun jäljiltä kylppärin lattiaa ihmettelemässä ja nuolemassa. Usein käy myös niin että jos menee ilman kissoja suihkuun niin heti ollaan oven takana vinkumassa sisäänpääsyä.

• kiki86

meilläkin on kisuilla jotain hauskoja tapoja..
      just eilen huomasin taas kun tultiin kaupasta, että lissu oli jostain löytänyt leluhiirensä, ja kantanut sen ikkunalaudalle. siinä se oli sen kanssa nukkumassa. olen miettinyt että pitääköhän se sitä hiirtä "elävänä" esim. pentunaan, kun olen joskus myös nähnyt miten se kantaa sen uokakupille kun itse menee syömään. ikään kuin se toisi sen syömään.. sitten, lissulla on tapana asioituaan hiekkalaatikolla, mennä ruokakupilleen ja ruveta "peittelemään" ruokaansa, ikäänkuin peittelisi paskaansa.. :) (noinko paljon se ruokaa arvostaa?) ja sitten se toisinaan nukkuu ihan ihmeellisessä asennossa, pää kiinni maassa, siis otsa, silleen omituisen näköisessä asennossa. no, rellu taas on oikein lahjakas kissa, nimittäin se osaa noutaa jäniksenkäpälää.. :) kuin koira.. sille kun olohuoneesta viskaa käpälän eteisee, niin se lähte salamana sen perään ja kantaa suussaan takaisin ja pudottaa eteen, että pitää heitää uudstaan. mitään muuta se ei nouda, kuin rakasta jäniksenkäpäläänsä. se on kyllä sen rakkain lelu, ja sen on näkönenkin... pitäisi saada uusi sille..
      sitten nämä kaksi eivät vesikuppiaan usein käytä, vaan juovat vessassa, isosta sankosta.. ihan kuin se vesi olisi siinä parempaa..
      varmasti on monia muitakin omituisia tapoja, mutta ei nyt äkkiseltään tule mieleen..

• lellu

oli tosi hauska lukea...:)
      on ne kissat kyllä mahtavia ja ihania tassuttelijoita :)

• Jonskuska

Oonallani on paha tapa pureskella kynsiään. Vaikka kynnet leikattaiski siisteiksi ja lyhyiksi, niin silti sen on pakko niitä pureskella. Kai se niitä sillä tavalla "teroittaa", koska sen mielestä raapimapuu on tarkoitettu kaikkeen muuhuun paitsi kynsien raapimiseen.

Oona tykkää myös kauhiasti nukkua meidän omistajien peiton alla sillain oonan selkä vasten mun rintaa, ja kehrätä siellä. Siellä se aina hurisee niin kauan kun "happi loppuu" ja tulee kuuma. Sitten se jatkaa uniaan jalkopäässä. Paha tapa sillä on myös iltaisin sängyssä painella tassuilla mua rinnasta ja nuolla nänniäni ;). Ihan kuin luulisi minua äidikseen.
      Oona myös tietää aina kun ollaan menossa nukkumaan, jolloin alkaa kauhia varpaiden kyttäys. Jos varvas näkyy vähänkään peiton alta, tai on liian lähellä peiton reunaa, kissa käy siihen kiinni (ei tosin kynsillä). Oona ei myöskään syö tuoreruokaa juuri ollenkaan, koska mikään laatu ei sille oikein maistu. Kuivaruokaa se syökin senkin edestä, eikä sille ole yhtään väliä onko se kallista vai halpaa omistajalle. Kaikki maistuu! Ja oona myös todella kova juttelemaan. Juttelee aina niin kauan kun itse sille jaksaa vastailla.

• sanna

meidän kissa ei juo enään kupista juurilainkaan vaan suoraan hanasta. vinkuu lavuaarissa kun haluaa vettä

se myös leikkii paljon valuvalla vedellä ja läträä kylppärissä kun lattia on märkä,tassut liukuvat siinä mukavasti

tykkää riehua muovipussien kanssa ja riehumisen lopuksi menee pussiin loikoilemaan

menee sekasin hesburger ruoasta... jaksaa nuolla hampurilais paperia melkoisen kauan ja lopuksi menee ruoan kuljetuspussiin istumaan

ei osaa naukua niinkuin kissat yleensä naukuvat, en ole ainakaan kuullut.

nukahti kerran hiekkalaatikolle, ja kun sai uuden kissavessan oleskeli se siellä ihan huvikseen. kun laatikon siivoaa ja ottaa kopan pois päältä se menee sen kopan sisään makaamaan

tykkää pedata sänkyä.. tai no ryömiä peittojen alla kun yrittää pedata sänkyä

nukkuu kainalossa ja nuolee mun kaulaa ja kehrää kunnes nukahtaa.. joo onhan noita vaikka kuinka, mutta tässä jotain

• neitikissa
        sanna kirjoitti:

meidän kissa ei juo enään kupista juurilainkaan vaan suoraan hanasta. vinkuu lavuaarissa kun haluaa vettä

se myös leikkii paljon valuvalla vedellä ja läträä kylppärissä kun lattia on märkä,tassut liukuvat siinä mukavasti

tykkää riehua muovipussien kanssa ja riehumisen lopuksi menee pussiin loikoilemaan

menee sekasin hesburger ruoasta... jaksaa nuolla hampurilais paperia melkoisen kauan ja lopuksi menee ruoan kuljetuspussiin istumaan

ei osaa naukua niinkuin kissat yleensä naukuvat, en ole ainakaan kuullut.

nukahti kerran hiekkalaatikolle, ja kun sai uuden kissavessan oleskeli se siellä ihan huvikseen. kun laatikon siivoaa ja ottaa kopan pois päältä se menee sen kopan sisään makaamaan

tykkää pedata sänkyä.. tai no ryömiä peittojen alla kun yrittää pedata sänkyä

nukkuu kainalossa ja nuolee mun kaulaa ja kehrää kunnes nukahtaa.. joo onhan noita vaikka kuinka, mutta tässä jotain

Mun kissat kaapii kans ruokakippojen vierestä. Olenkin lukenut että kissan tassuista erittyy omaa hajua ja ne merkkaa näin omaa paikkaa. Varsinkin kun mulla on kaksi kissaa niin kumpikin käy vuorotellen raapimassa ruokakuppien ympäriltä raivokkaasti.

toinen kissoistani nukkuu kans mun kanssa peiton alla. Ja myös jos varpaani näkyy peiton alta niitä on kiva käydä vähän läppäsemässä.

• tuija

meidän nuorempi kisu..6-vuotias sellainen tykkää nukkumisesta ja sillä pitää aina olla tyyny tai joku vastaava pään alla.Sängylläkin kun se nukkuu niin sen pää on tyynyllä!!!!!Se vaan hakee aina sellainen paikan.Sitten jo edesmennyt 12-vuotias tyttökissani oli siitä erikoislaatuinen tapaus että se rakasti tuorekurkkua yli kaiken.Aina kun se kuuli että kurkkua leikataan,niin johan se oli jaloissa pyörimässä!!!!!Ja se myös rakasti keitettyjen perunoiden kuoria..niitäkin se söi hyvällä ruokahalulla!!!!

• pixu

Mulla on 4 kissaa,2 urosta jotka on leikattu ja 2 naararta, leikkaamattomia. Eli toinen naaraista kantaa mukanaan villaista lelua ja luultavasti pitää sitä petunaan koska huutaa kuin hullu sen kanssa ja polkee sitä!!1 Onko kukaan kuullut vastaavaa??? Ja kissojeni ruoka tottumukset ovat outoja. Mosse 13v rakastaa porkkanaa,puskee ja nakertaa palasta,alpo syö homejuustoa ja tomaattia, nelli tykkää nuolla kaljaa pullon suusta. Kaverini ihmettelevät niiden (ja myös itse!!) syömisiä. Onko vastaavia höperöitä jotka syövät noin outoja, ei niin normaali ruokia??

• dhthsrtsrtsrry

Mun kisu välillä kääntää nukkuessan kylkeä ja tipahtaa sängystä lattialle. Kyljelleen. Herää lattialta ja ihmettelee miten sinne päätyi. :D Illalla pitää aina päästä kainaloon nukkumaan. Välillä on tehty sitäkin, et mamin tyynylle on pakko päästä ja siinä sitten saa kissanpeppua väistellä ku toinen yrittää istua naamalle. Masusta kun rapsuttaa, kisu hyökkää kiinni. Kaikki kiinteämpi ruoka (liha ja kala) pitää ensin roudata ruokakupista matolle, hyppiä hetken ruuan päällä, haudata se maton alle, kaivaa esiin ja sitten vasta syödä. Oppipahan mami olemaan ostamatta maksapihviä. :D Mun kisu osaa myös istua ja antaa tassua namin edestä. Ja kun se tulee syliin ja leipomaan, kun sille sanoo "anna pusu" se puskee otsan suuta vasten. :)

• Killikkä

Meidän kisulla on erikoinan tapa syödä. Se ottaa tuoreruuanpalan kynsiinsä ja syö sitä sitten suoraan tassusta.
      Silloin kun olen itse syömässä jotain, se tulee kerjäämään jalkojen juureen ja "nököttää" takatassuillaan niin kuin magnusti.
      Se ei myöskään voi syödä mitään, mitä ihminen ei ole ensin syönyt. Ilmeisesti sen pitää nähdä että tätä voi varmasti syödä.

• jussin mamma

Jussin rakas on tekoturkishyje, noin 15 cm. kanniskelee yhä hyljettä sohvalle ja uunillekin, ei tosin ihan nii ahkeraan kuin pentuna. Haluaa ulkovarastoon kahdesti päivässä ja mouruaa ovella. Istuu kiltisti sylissä ku kähdetää viemään, mutta jos aletaan kantamaan toiseen suuntaan, eli tarhan ovelle, puree käsivartta. aamulla heti herättyään menee ikkunalle syömään kaurakylvöstä, ei koskaan muulloin. Tykkää nukkua pyykkikoneen päällä kun kone on käynnissä. Kyttää lintuja tarhassa, vessatelttansa suojista joka päivä, oli sää mikä tahansa.

• kilin kolin

Vesi ilmestyy emaalikupiin siten että tassulla hakataan kuppia niin että talo raikaa...ja kas vettä ilmestyy AINA;)

• Kerrotaan nyt vaikka tyyliin kaikista jotain mitä tulee mieleen/muistan:

Kirre (n3v, leikattu naaras, läski xD):
      - Rakastaa nuolla/imeä about kokoistan tiikeri-pehmolelua, "halailee" toisinaan sitä.
      - "Määkii" (pitää ihan hirveää ääntä/naukunaa) kun sitä nostaa tai välillä jos sitä silittelee, alkaa välillä sähistä ja varsinkin silloin kun koittaa sitä kantaa yläkertaan. (Pikkuveli ilmeisesti tehnyt sille jotain kun ei se ennen ole sellainen ollut.)
      - En muista että olisi koskaan raapaissut ihmistä vaikka kuinak kovin olisikin sähissyt ja mourunnut uhkaavasti.
      - Nopeampaa liikkuessaan juoksee tyyliin kuin koira tai hevonen laukkaa, näyttää jotenkin tosi tyhmälle ja oudolle xD

Tosca(Vanhin kissa, leikattu naaras, n.8v)
      -Leikkisä mummeli joka rakastaa kärpästen pyyntiä, lätkii mielellään ikkunoita jättäen muistoksi hikisiä tassun jälkiä lasiin xD (ei oikeastaan mitään ihmeellisiä tee, kiltti hiljainen)
      - Tosin kun oli kipeänä niin yllätti äidin alkamalla mouruilemaan todella oudosti ja hassusti, vaikutti kuulema siltä kuin se olisi tykännyt äänestään ja siksi jatkanut hassua ääntelyään.

Tora(n.2v, leikattu kolli, villikko)
      - Oli sitten missä tai milloin tahansa niin tätä poikaa jos liian kauan silittelee saatika vähääkään kovemmin voi se avata kitansa ja painaa sitä kättä vasten/näykätä/purra. (Aina kun sille hieman ärähdän/tuhahdan/kiellän se juoksee kuin tuulispää pakoon kuin tietäen ettei se saisi sitä tehdä vaikka tekeekin)
      - Pitää hassua/oudon kuuloista ääntä
      - Kun saunasta menee pihalle istuksimaan niin eikös se tunkea syliin (kuten myös Toscakin tekee)

Neko:(tämän neljän kissan porukan nuorin, n 1v, leikattu naaras)
      - Hirveä energinen vipeltäjä joka häiriköi toisia kissoja
      - Pomottaa Kirreä luopumaan sen vaki löhöily paikasta
      - Syö/pureskelee kaiken näköisiä pikku leluja (jouluna naurettiin kun se oli pureskellut jotain playmobil leluihin kuuluvaa kalanruotoa xD)

Sissi:(tämä on kuollut jo useampi vuosi sitten, Toscan sisko aj myöskin siis leikattu ja tietenkin naaras)
      - Tällä oli tapana mennä vanhempien sänkyyn päiväpeiton alle nukkumaan niin ellä löhöili kyljellään pää ja toinen tassu pois peiton alta, näytti todella ihmismäiseltä xDDD

Milli: (ainoa elukka kerrostalo asunnossa ianakin vielä toistaiseksi, leikkaamaton naaras, n7kk)
      - Ainoa kissoistamme joka suostuu nukkumaan tuossa yhdessä korissa
      - Ainoa näkemäni kissa joka hakee lelua kuin koira kun sille heittää
      - Jumittui katsomaan Sub chattia tai mikä olikin yksi yö seuraten alakulmassa ruudun poikki liiklkuvia punaisia ja vihreitä palloja ja lopulta meni katsomaan katosivatko ne telkkarin taakse xD
      - Tulee heti lohduttamaan/pyörimään jalkoihin/puskemaan/kehräämään kun itken tai olen muutoin pois tolaltani
      - Tulee sänkyyn minun ja mieheni väliin jos meillä ollut jotain riitaa xD
      - Tulee välillä illalla ja aamuisin tassuttelemaan peiton päälle kuin peittelisi tai koittaisi herättää xDD
      - Kova tyttö juttelemaan ja keskustelemaan kuten myös Nekokin tosin vain erilaisilla ääntely tyyleillä/äänillä
      - Syö kaikista leluista hännät pois >8'D

Nyt en muista enempää

• Ainiin ja vielä:

-Tosca pienenä nuoli Sissin kanssa isäpuolen hikisiä kainalokarvoja xD Ja nukkuivat tyynyjen välissä, tykkäsivät myös maata lampaan taljalla vaaveroina ja olla takkatulen ääressä
      -Tosca tykkää kaakaosta xDDD

-Kirre innostui kesällä pelailemaan jalkapalloa meidän ihmisten kanssa (aina kun pallo lensi esim ohi maalin se juoksi ihan hulluna pallon luokse sitä härppimään tai katsomaan, juoksi välillä myös pelikentän poikki

-Tora ja Tosca tuovat ainakin kaikki linnut ja jyrsiät kotiovelle rappujen ylimmälle tsanteelle joko syömättöminä tai syötyinä (osa suolista ja sulista sitten kynnysmatolla xD)

-Neko ja Kirre ovat jossain välissä ainakin tykänneet muovipusseista, leikkinyt niillä ja mennyt niiden sisälle

Milli:
      -Tykkää olla kirjahyllyssä alimmalla taikka toisiksi alimmalla kerroksella (menisi varmaan korkeammallekin jos vaan pääsisi)
      -Kävelee/taiteilee patterien päällä
      -Katselee mielellään ulos ikkunoista
      -Menee välillä kuljetus kopalle kun johonkin suuntaaan ollaan lähdössä ensin ilman kissaa mutta lopulta hellytään ottamaan kissa mukaan (mauruaa välillä kuljetus laatikossa, mutta kun näkee maisemia niin yleensä hiljenee ainakin hetkeksi)
      - Kaivelee tassullaan kuivanappuloita kipostaan ja koittaa laittaa tassusta suuhun tai sitten yltyy leikkimään
      -Osaa jotenkuten istua käskystä (Kirre osaa sen paremmin xD)
      - Juoksee aina keittiöön jos sinne menee ihan mitätahansa tekemään tai vain käveleekin nopeasti pyörähtämään
      -Tulee vessaan laatikolleen hädälle kun itse istun pöntöllä xDDD
      -Tykkää välillä repiä/pureskella wc-paperia (ollaan kielletty, niin ei tee sitä enää juuri koskaan kun taas ennen)
      -Kova tyttö pureskelemaan ainakin kännykän laturien johtoja ja nappikuulokkeiden johtoja myös maistellut, myös kannettavan lataus johtoa maistellut(huomaa hampaan jäljistä), tosin tuntuu että nyt on osannut lopettaa senkin kun ei olla tykätty
      -Linssilude, tulee tyyliin kiinni kameraan kun sitä pidemmän päälle kuvaa tai jos menee liian lähelle kuvaamaan
      -Tulee lähestulkoon 100% varmuudella kuin salama paikalle kun sitä huutaa (myös neljä muutakin tulee, tosin välillä vaihtelevalla menestyksellä kun niitä ei ole aikoihin kutsuttu kunnolla)
      -Rakastaa pumpulipuikkoja, kaivaa ne roskiksesta tai mistä ikinä sattuu löytämään/tavoittamaan, jokin pakkomielle!
      -Nukkuu välillä kori-lampunvarjostin sydeemissä joko korin sisällä tyynyllä tai lampunvarjostimen (tai mikälie kupu onkaan) päällä
      -Leikkii välillä "peiliä", eli kun menee vaikka oviaukon taakse ja ei katso kissaa ja vähä väliä katsoo, se tulee lähemmäs ja pysähtyy aina liikkumattomaksi ja odottaa kunnes ei taas katsota, toimii myös vaikka jos sohvan ylitse katsoo.
      -Tykkää myös säikyttely leikistä eli mennään taas vaikka oviaukon taakse piiloon ja säikäytetään kisu kun tulee oven luokse, tulee myös säikyttelemään välillä ainakin minua hyppäilemällä "puskista" silmien eteen xDD
      -Omistaa hassuja tapoja/asentoja nukkua
      -Rakastaa pureskella pahvilaatikoita (Neko myös tykkää)
      -Joisi mielellään varmaan kaiken maidon maitolasista/mukista
      -Kivelee hiekkalaatikkonsa ympärillä olevaa maata kun on hiekalla peittänyt kakkansa/pissansa, joskus peittelee myös lattiaa ihan mistätahansa päin huushollia tai ruokakipon läheltä
      -Tykkää toisinaan hyppiä vaatteiden kuivaustelineelle
      -Välillä ainakin tuntuu riehuvan oikein tahallaan ja jäävän välillä oikein odottamaan että koskas sitä oikein komennetaan taikka vilkaistaan ja sitten taas matka jatkuu xD
      -Ei saa liikutella jalkoja/varpaita peiton alla tai muuten hyökätään kimppuun (kuten moni muukin kissa)
      -Pienempänä tykkäsi nukkua tyynyjen päällä
      -Osannu ainakin kun sanoo "Anna pusu" koskettamaan nenällään nenää tai huuliani

• Mustaa ja Harmaata**

Hei,

tuohon toiseen ketjuun jo kirjoittelin meidän Sakilaisen lelunnoutotavasta. On oppinut sen ihan itse. Tuo lelun suussaan syliin tai jalkojen juureen ja heittää sen merkitsevästi minulle. Tämän lisäksi hän tykkää uittaa lelujaan vesikupissa, kantaa sinne myös muuta tavaraa, esim. korvakoruja.

Toisella kissallani Toropaisella on taas kummalisia nukkuma-asentoja. Se nukkuu useimmiten lattialla pehmeän maton päällä siten, että takajalat osoittavat eteenpäin, häntä menee vatsan alle ja etutassut ovat vatsan alla, pää suoraan edessä, leuka lattiassa. Tyttäreni kutsuu tätä myyräasennoksi.

Toropainen viihtyy myös mattojen alla. Se kaivautuu sinne siten, että ehkä hännänpäästä vähän näkyy. Toisaalta se tykkää nukkua myös kaikenlaisten muidenkin peittojen alla.

Pölynimuria molemmat kissat pakenevat tyttären sänkyyn. Kaivautuvat peitoa alle kuin myyrät ja makaavat siellä litteinä niin kauan kuin imurin ääni kuuluu.

Molemmat kissat tykkäävät myös nukkua vessan lavuaarissa.

• rew0

Meidän kissi kuorsaa ja kovaa.

• haisukissa5

Minun kisu tuo paperipallon jalkojeni juureen jopa 20kertaa,että heitän sen sille,jonka nappaa yli metrin korkeudesta.
        Yöt nukkuu peittoni alla ihan kiinni kyljessäni,vain pää näkyy ja on joskus vierelläni tyynylläni.Ja olen liki 50v mies:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      136
      3492
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2743
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2535
    4. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      40
      2496
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      2485
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      116
      1875
    7. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      315
      1557
    8. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1498
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      314
      1394
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1258
    Aihe