Olen 58/182/93 siisti, rento ja hyvätapainen mies Tampereen seudulta.
Olen etsiskellyt seuraa noin 80v daamista. Olisko täällä ketään kiinnostunutta?
Kaipaako joku erotiikkaa
14
404
Vastaukset 14
- Anonyymi
sumuvaroitus kapialsi rahaa eli siis paatti joka kertoi kaipaanvansa rakkautta
psyko. auervaara - Anonyymi
Taitaa miehellä olla lapsuusajan äiti kompleksi tai rahapula.
- Anonyymi
Lihavakin vielä!
- Anonyymi
""Minä olen ihan työelämässä ja omavarainen""
niin oli krievi Lindgrenkin ja Auer Vaara
krievin homissa ja sitä rataa - Anonyymi
58 vuotta vai ? Miksi etsit seuraa 80 vuotiaista ?
- Anonyymi
Sumuvaroitus oli lähes kirjoitustaidotont ja teki runsaasti kirjoitusvirheitä
mutta sillä ei ollut merkitystä paatin elämässä psyko,
n aiset pörräsivät ympärillä
seuraan paatteja, koska toimin ympäristössä jossa niistä on yliedustus, sijoituksessa
, psyko - Anonyymi
Kreivi ja Sumutusvaroitus ovat molemmat paatteja
vaikka heitä pidetään ehkä hauskoina pojuina psyko
Aiheuttivat kamalaa jälkeä todellisuudessa
seuraan paatteja koska olen alalla jossa niillä on yliedustus - Anonyymi
Ei paljon kiinnosta:
Olet 58 senttiä pitkä, painat 182 kiloa ja ikäsi on jo 93 vuotta...- Anonyymi
58 on älykkyysosamäärä
Auervaroitus lähestyi naisia kirjeitse eikä osannut lainkaan oikeinkirjoitusta
Mutta kaikki meni täydestä
Laila Kinnuselle on tehty tästä laulu eli Ruotsin euroviisu
Kun kevät Auervaarat tuo
ei huono ollenkaan
https://www.youtube.com/watch?v=Alf9Pyun3O4
- Anonyymi
Kaikki hyvin. Sokuri sullaa suussa ja uloste lämmin.
Erikoisia kommentteja täällä. Monilla näköjään toi erotiikka unohtunut elämässä.
Ei kaikki ole rahan perässä. Voi olla myös rakkaudesta lajiin. Tiistaina olin kylässä 78v leskirouvan mökillä ja oli oikein mukavaa.- Anonyymi
Oliko obligaatioita leskirouvalla? Mökin lisäksi
- Anonyymi
Lähentelitkö vai taktikoitko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta703041Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65795Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31538Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489