Pari hakee

Anonyymi-ap

Pari etsii seuraa seinäjoella/lähiympäristö.tavataan jossain autoilun merkeissä.

102

2996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kuule spede mulla ihan märkä pillu on ja ei sitä kuivana kakkoseen lykitä.spede menee nyt vaan äitin viekkuun mammiin.t.pari

• Aivan helvetin hyvin sanottu.. Millasta kaverii haette?

• Anonyymi
        Akseli858 kirjoitti:

Aivan helvetin hyvin sanottu.. Millasta kaverii haette?

No kunhan on asiallinen,niin eiköhän jotain keksitä.t.pari

• Moi, Seinäjoen alueella olen, jotain kivaa yhdessä olisi hienoa saada aikaan..

• Anonyymi

Tällä olisi 70v, mies joka olisi valmis kolmanneksi ihan oikeasti, vaikka on ikää niin hoidan hyvin molemmat. Olen avoliitossa ja paremmalta puoliskolta on lupa tällaisen jutun. En ole kaukana. Jos kemiat kohtaa niin voisin olla ihan teidän vaki, minkä ikäisiä olette? Miten saadaan yhteyttä salaisesti.

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Alta viisikymppisiä ollaan.ja naimisissa.halutaan vaihtelua välillä ja ei tuu paareissa notkuttua.ajateltiin että eikös monet muutkin jossain salaa tapaile autoilun merkeissä niin miksi ei koitettaisi myös me.tavattaisiin ainakin, jos ei heti ekalla kerralla hommiin ruveta.t.pari

• Oisko mahdollista tavata Evijärven seutuvilla,,oisi noin puolivälissä Seinäjoelle minulla?Varattu mies 58v kyselee.

• Anonyymi

Katsotaan missäpäin sitä ajellaan ja kierrellään.ehkä jotain löytyy seinäjoen kyrkkäriltäkin ja voisihan sitä ylistaron levarillakin pyörähtää ja muuallakin,katsotaannyt.t.pari

• Anonyymi

Missä koska.

• Anonyymi

Moi.ollaan varmaan tänään liikenteessä illemmalla,viimeistään huomenna.t.pari ps.onko muita ja missä.

• Anonyymi

seinäjoella kyrkärillä voitas tavata , 60v mies kuuluttaa

• Anonyymi

Sielä on iltaisin jonkin verran autoja minkälaisella liikenteessä älä merkkiä välttämättä laita mutta vaikka korimalli,niin ei uteliaat tiedä millä liikut jos täällä muitakin lukemassa.mihin aikaan siellä parkissa.t.pari

• Anonyymi

Koska menossa.

• Anonyymi

Pari tänään liikenteessä jos nyt pikkasen kelit paranisivat.voitais vaikka kyrkkärillä tai jossakin siinä lähistöllä tavata.t.pari ps.hetki sitten jo oman mieheni hoitelin:)

• Anonyymi

Kummassa päässä kyrkkäriä pari autoilee? Jos sattuu yhtä aikaa autoileen paikalle.

• Anonyymi

No voitais olla vaikka alkupäässäkin parkissa.t.pari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voitais olla vaikka alkupäässäkin parkissa.t.pari

hei kävisikö tänään 19 päivä kyrkkärillä 60v mies

• Anonyymi

Olisin aika lähiseudulla yksin asuva retkeilyautolla liikkuva kielitaitoinen ja karvainen kokenut 50+ hahmo jota kiinnostaisi kolmen kimppa mutta heteropohjalla ellei parin mies ihan ladyboy olisi.
      @: riemuretki(a)outlook com

• Anonyymi

27v mies haluaisi tutustua naiseen tai avoimeen pariin.
      Olen Seinäjoella komennushommissa ja asun viikot Seinäjoella.
      Olisi kivempi olla muiden kuin työkaverien kanssa välillä.

• Anonyymi

Viikonloppu edessä pari seinäjoella liikenteessä autoillen.t.pari

• Anonyymi

Minkä ikäistä ja mitä sukupuolta? Miestä vai naista?

• Anonyymi

Ollaan vajaa 50v pari kaikki uusi kiinnostaisi,katselijaa tai voitais jotain yhdessäkin keksiä.vaikka kyrkkärillä tapaaminen tai jossain huoltamolla.

• Tykkäsin tulla katseleen ja vaikka koskettaa vähän, runkkaisin kyllä, ukm olen Seinäjoen alueelta . Kivaa kaikille

• Anonyymi
        Harva06 kirjoitti:

Tykkäsin tulla katseleen ja vaikka koskettaa vähän, runkkaisin kyllä, ukm olen Seinäjoen alueelta . Kivaa kaikille

Tuleppas katseleen ja koitteleen.

• Anonyymi

Tulisiko joku paneen vaimoani seinäjoen kyrkkärille.

• Anonyymi

Minäkin voin tulla yksinäinen joulu tyttö tonttu kaipaa pukkia.

• Anonyymi

Pari autoilee tänään.olisiko muita liikenteessä siinä mielessä;)

• Anonyymi

Tänään paria tulossa parkkiin kyrkkörille?

• Anonyymi

Tänään tulemme ainakin kyrkkärillä käymässä kunhan on ilotulitus katsottu.t.pari

• Anonyymi

Hei

• Anonyymi

Minä olen Lapua

• Anonyymi

Oletko siis lapualla jossain parkissa.

• Anonyymi

Kyllä on seinäjoki hiljennyt kun talvi tuli.t.pari

• Anonyymi

Ei nyt aivan hiljentyny. Koska pari tulossa kyrkkärille? Sjk mies

• Anonyymi

Sjoen naapurikunnasta pariskunta vois kutsua toista paria mökille, kun kevät alkaa koittaa. Iältään ollaan 40-50v normaali töissä käyvä pari.

• Anonyymi

Tunnin ajomatkan päässä olis vapaana viiskymppinen sinkku mies toteuttamaan toiveita?Parit tai naiset tai varatut?
      Hetkules123(at)gmail piste)com

• Anonyymi

Herkules koska tulisit seinäjoelle.varattu n45

• Anonyymi

Kiinnostaisiko naista 43v rotevahko mukava mies salaisesti?

• Anonyymi

Hei voisin tulla seinäjoelle tällä viikolla aamusta heti koska sinulle sopii olen M 49 tumma ja tulinen.

• Anonyymi

Hei voisin tulla seinäjoelle tällä viikolla aamusta heti koska sinulle sopii olen M 49 tumma ja tulinen. Sinä varattu n45 ilmoitat han pian

• Anonyymi

Tänään kyrkkärille.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä ! . Naiset tai parit ottakaa yhteyttä kik: Seikkailija87 / Seinäjoen alueella olen. Sovitaan missä tavataan ja tehdään hoidetaan paineet pois 🫡

• Anonyymi

Tänään tulossa kyrkkärille noin klo 24.00.t.pari

• Anonyymi

Ette tulekaa?

• Anonyymi

Emme valitettavasti päässeetkään.ensi viikon loppuna uusi yritys.t.pari

• Anonyymi

Olisko ens viikolla joku ilta pari liikenteessä? 43v mies olis kiinnostunu parin tai naisen seurata

• Anonyymi

Tyhjän saa pyytämättäkin.

• Anonyymi

Jos meitä tarkoitat että tyhjän saa pyytämättäkin,toivittavasti emme tapaa edes vahingossa.emme todellakaan päässeet viime viikon loppuna kyrkkärille vaikka tarkoitus oli.t.pari

• Anonyymi

Liikutteko viikolla iltaisin kuinka? M43

• Anonyymi

Harvemmin liikutaan työt vievät viikolla suuren osan ajastamme.t.pari

• Anonyymi

Koska liikutte seuraavan kerran ja missä? M43

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska liikutte seuraavan kerran ja missä? M43

Ei varmaan olla tänäviikonloppuna liikenteessä.t.pari.missä päin m43 itse ajelee noin yleensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan olla tänäviikonloppuna liikenteessä.t.pari.missä päin m43 itse ajelee noin yleensä.

Liikun Kurikka - Ilmajoki - Seinäjoki alueella yleensä. M43

• Anonyymi

M45v liikkuu pääaisiassa skk lähialueilla, jos vaikka jonkun parin sattus kohtaamaan.

• Anonyymi

ok kokoinen ja näköinen 62v mies olisi kiinostunut olisi asuntoautokin liki jalasjärveä

• Anonyymi

Järjestetään kimppa touhut asuntoautossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestetään kimppa touhut asuntoautossa

missä ja milloin.pitäähän asia pistää eteenpäin liikkeelle ja kokeilla

• Anonyymi

Tuleppas sillä asuntoautollasi tänään kyrkkärille muitakin tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleppas sillä asuntoautollasi tänään kyrkkärille muitakin tulossa.

en päässyt millään tulemaan.kun olin pois täältä pitkään.katotaan ensi viikolla.mitäs teillä ois tarjota siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en päässyt millään tulemaan.kun olin pois täältä pitkään.katotaan ensi viikolla.mitäs teillä ois tarjota siellä

Tuletko tänään kyrkkärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuletko tänään kyrkkärille.

en tällä viikolla pääse enää tulemaan.ehkä ensiviikon loppupuolella kun palailen eteläsuomesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en tällä viikolla pääse enää tulemaan.ehkä ensiviikon loppupuolella kun palailen eteläsuomesta.

sovitaan päivä niin kokeillaan luonnaako se meidän toiveitten mukaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsetkö tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sovitaan päivä niin kokeillaan luonnaako se meidän toiveitten mukaisesti.

minkälaisia toiveita olisi.kertookaahan ihmeessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minkälaisia toiveita olisi.kertookaahan ihmeessä.

Eikai siinä turhia toiveita munaa vaimolle.

• Reissumies tänään Seinäjoella,,,yöksi Lakeuteen.Oisko kivaa pari-tai rouvaseuraa yöksi?

• Anonyymi

Onko kyrkkärillä viikonloppuna halukkaita.

• Anonyymi

Mitäs olis tarjolla 😉

• Anonyymi

No miten olisi p....a.

• Kolme tuntia aikaa, mun luona kivaa

• Anonyymi

Ei onnistu kyrkkärillä vaan ei tuntemattoman kotona.jotain klo 24.00

• Anonyymi

Tänään M45 ajelee jossain päin sjk jos sattus kohtaamaan

• Anonyymi

Viikonloppu lähestyy.onko kyrkkärin parkkipaikalla mitään mielenkiintoista,voisin aluksi katsella.

• Anonyymi

Onkohan tonttu tyttö vielä kuulolla?

• Anonyymi

Kyllä täälä katselen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täälä katselen.

Saisikohan sinuun yhteyttä jotenkin muun kautta esim kik? Tai treffien puolella?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täälä katselen.

Ota rohkeasti yhteyttä treffien puolella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täälä katselen.

Tonttuu!!

• Anonyymi

Mitenköhän saisin sinuun yhteyttä??

• Anonyymi

53 hopiakettu haluais nuolla jotain illan aikana ja jos itsekin sais helpotosta

• Anonyymi

Täällä myös pari,joka yrittää tänään tulla taas käymäs siinä klo 24.00.viime viikoloppuna oli aika hiljasta ;-)

• Anonyymi

Kuinkahan löytäisin jos sopii ..hopiakettu

• Anonyymi

Olikohan kyrkkärillä eilen ketään harrastamassa sitä kauneinta,itse en päässyt paikalle.

• Anonyymi

Pääsin illalla maistaa keski ikäistä rouvaa, mies jäi autoonsa kun rouva tuli omaani. Suutelimme samalla sormetin rouva sai orgasmin tosi nopsaan, sit rouva otti suuhun kaluni, runkas samaan aikaan. Tulin hetkessä laukesin suuhun, rouva nieli kaiken, suutelimme päälle hellästi sit rouva meni miehensä autoon. Sovittiin nähdään viikon päästä uudelleen. M 30v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsin illalla maistaa keski ikäistä rouvaa, mies jäi autoonsa kun rouva tuli omaani. Suutelimme samalla sormetin rouva sai orgasmin tosi nopsaan, sit rouva otti suuhun kaluni, runkas samaan aikaan. Tulin hetkessä laukesin suuhun, rouva nieli kaiken, suutelimme päälle hellästi sit rouva meni miehensä autoon. Sovittiin nähdään viikon päästä uudelleen. M 30v

kyllähän onnekas olit

• Anonyymi

Tiedän parin,rouva todella tikissä kunnossa ikäisekseen.

• Anonyymi

täälä yx mies molempien käyttöön

• Anonyymi

Ootko tänään kyrkkärillä.onko muita tulossa.

• Anonyymi

Ainakin huomenna viimeistään tullaan.ehkä jo tänään.vaimo märkänä jos ei nyt niin ainakin siellä,eiköhän auttajia taas löydy.t.pari.ps hyvä orkasmi viimeviikonloppuna,kaveri tiesi mitä klitalle teki.

• Anonyymi

Tulossa kyrkkärille.

• Anonyymi

Koska pari tulis kyrkkärille?

• Anonyymi

Kyllä varmaan viikonlopulla käydään.

• Anonyymi

Onko tänään ketään tulossa kyrkkärille joka tarvitsisi jotain kivaa,että itsekin saisi.

• Anonyymi

Mun viiva kans voisi kaivata kovaa:,)

• Anonyymi

Tänään jossain sjoella liikun

• Anonyymi

Kyllä kyrkkäri on nyt niin kuollut paikka,että kertokaahan missä toimintaa on.eilenkään ei tapahtunut siellä mitään.t.pari

• Anonyymi

Täällä hoikka nuorekas hyvinvarustettu 50v ukm.. Teillä KIK?

• Anonyymi

j.järven kupeessa olis paikka 60v 0k kok ja näk miehen luona.autoile en tänään enää.asustelen yksin.eronnut olen.

• Anonyymi
      UUSI

Miten on tänään seinäjoella pareja/naisia ja muuta mukavaa ajelees ym.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      43
      2297
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      242
      2109
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1558
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1237
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      139
      1134
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1117
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1019
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      983
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe