Pari etsii seuraa seinäjoella/lähiympäristö.tavataan jossain autoilun merkeissä.
Pari hakee
56
1770
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kuule spede mulla ihan märkä pillu on ja ei sitä kuivana kakkoseen lykitä.spede menee nyt vaan äitin viekkuun mammiin.t.pari
- Anonyymi
Akseli858 kirjoitti:
Aivan helvetin hyvin sanottu.. Millasta kaverii haette?
No kunhan on asiallinen,niin eiköhän jotain keksitä.t.pari
Moi, Seinäjoen alueella olen, jotain kivaa yhdessä olisi hienoa saada aikaan..
- Anonyymi
Tällä olisi 70v, mies joka olisi valmis kolmanneksi ihan oikeasti, vaikka on ikää niin hoidan hyvin molemmat. Olen avoliitossa ja paremmalta puoliskolta on lupa tällaisen jutun. En ole kaukana. Jos kemiat kohtaa niin voisin olla ihan teidän vaki, minkä ikäisiä olette? Miten saadaan yhteyttä salaisesti.
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Alta viisikymppisiä ollaan.ja naimisissa.halutaan vaihtelua välillä ja ei tuu paareissa notkuttua.ajateltiin että eikös monet muutkin jossain salaa tapaile autoilun merkeissä niin miksi ei koitettaisi myös me.tavattaisiin ainakin, jos ei heti ekalla kerralla hommiin ruveta.t.pari
Oisko mahdollista tavata Evijärven seutuvilla,,oisi noin puolivälissä Seinäjoelle minulla?Varattu mies 58v kyselee.
- Anonyymi
Katsotaan missäpäin sitä ajellaan ja kierrellään.ehkä jotain löytyy seinäjoen kyrkkäriltäkin ja voisihan sitä ylistaron levarillakin pyörähtää ja muuallakin,katsotaannyt.t.pari
- Anonyymi
Missä koska.
- Anonyymi
Moi.ollaan varmaan tänään liikenteessä illemmalla,viimeistään huomenna.t.pari ps.onko muita ja missä.
- Anonyymi
seinäjoella kyrkärillä voitas tavata , 60v mies kuuluttaa
- Anonyymi
Sielä on iltaisin jonkin verran autoja minkälaisella liikenteessä älä merkkiä välttämättä laita mutta vaikka korimalli,niin ei uteliaat tiedä millä liikut jos täällä muitakin lukemassa.mihin aikaan siellä parkissa.t.pari
- Anonyymi
Koska menossa.
- Anonyymi
Pari tänään liikenteessä jos nyt pikkasen kelit paranisivat.voitais vaikka kyrkkärillä tai jossakin siinä lähistöllä tavata.t.pari ps.hetki sitten jo oman mieheni hoitelin:)
- Anonyymi
Kummassa päässä kyrkkäriä pari autoilee? Jos sattuu yhtä aikaa autoileen paikalle.
- Anonyymi
No voitais olla vaikka alkupäässäkin parkissa.t.pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voitais olla vaikka alkupäässäkin parkissa.t.pari
hei kävisikö tänään 19 päivä kyrkkärillä 60v mies
- Anonyymi
Olisin aika lähiseudulla yksin asuva retkeilyautolla liikkuva kielitaitoinen ja karvainen kokenut 50+ hahmo jota kiinnostaisi kolmen kimppa mutta heteropohjalla ellei parin mies ihan ladyboy olisi.
@: riemuretki(a)outlook com - Anonyymi
27v mies haluaisi tutustua naiseen tai avoimeen pariin.
Olen Seinäjoella komennushommissa ja asun viikot Seinäjoella.
Olisi kivempi olla muiden kuin työkaverien kanssa välillä. - Anonyymi
Viikonloppu edessä pari seinäjoella liikenteessä autoillen.t.pari
- Anonyymi
Minkä ikäistä ja mitä sukupuolta? Miestä vai naista?
- Anonyymi
Ollaan vajaa 50v pari kaikki uusi kiinnostaisi,katselijaa tai voitais jotain yhdessäkin keksiä.vaikka kyrkkärillä tapaaminen tai jossain huoltamolla.
Tykkäsin tulla katseleen ja vaikka koskettaa vähän, runkkaisin kyllä, ukm olen Seinäjoen alueelta . Kivaa kaikille
- Anonyymi
Harva06 kirjoitti:
Tykkäsin tulla katseleen ja vaikka koskettaa vähän, runkkaisin kyllä, ukm olen Seinäjoen alueelta . Kivaa kaikille
Tuleppas katseleen ja koitteleen.
- Anonyymi
Tulisiko joku paneen vaimoani seinäjoen kyrkkärille.
- Anonyymi
Minäkin voin tulla yksinäinen joulu tyttö tonttu kaipaa pukkia.
- Anonyymi
Pari autoilee tänään.olisiko muita liikenteessä siinä mielessä;)
- Anonyymi
Tänään paria tulossa parkkiin kyrkkörille?
- Anonyymi
Tänään tulemme ainakin kyrkkärillä käymässä kunhan on ilotulitus katsottu.t.pari
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Minä olen Lapua
- Anonyymi
Oletko siis lapualla jossain parkissa.
- Anonyymi
Kyllä on seinäjoki hiljennyt kun talvi tuli.t.pari
- Anonyymi
Ei nyt aivan hiljentyny. Koska pari tulossa kyrkkärille? Sjk mies
- Anonyymi
Sjoen naapurikunnasta pariskunta vois kutsua toista paria mökille, kun kevät alkaa koittaa. Iältään ollaan 40-50v normaali töissä käyvä pari.
- Anonyymi
Tunnin ajomatkan päässä olis vapaana viiskymppinen sinkku mies toteuttamaan toiveita?Parit tai naiset tai varatut?
Hetkules123(at)gmail piste)com - Anonyymi
Herkules koska tulisit seinäjoelle.varattu n45
- Anonyymi
Kiinnostaisiko naista 43v rotevahko mukava mies salaisesti?
- Anonyymi
Tänään kyrkkärille.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä ! . Naiset tai parit ottakaa yhteyttä kik: Seikkailija87 / Seinäjoen alueella olen. Sovitaan missä tavataan ja tehdään hoidetaan paineet pois 🫡
- Anonyymi
Tänään tulossa kyrkkärille noin klo 24.00.t.pari
- Anonyymi
Ette tulekaa?
- Anonyymi
Emme valitettavasti päässeetkään.ensi viikon loppuna uusi yritys.t.pari
- Anonyymi
Olisko ens viikolla joku ilta pari liikenteessä? 43v mies olis kiinnostunu parin tai naisen seurata
- Anonyymi
Tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi
Jos meitä tarkoitat että tyhjän saa pyytämättäkin,toivittavasti emme tapaa edes vahingossa.emme todellakaan päässeet viime viikon loppuna kyrkkärille vaikka tarkoitus oli.t.pari
- Anonyymi
Liikutteko viikolla iltaisin kuinka? M43
- Anonyymi
Harvemmin liikutaan työt vievät viikolla suuren osan ajastamme.t.pari
- Anonyymi
Koska liikutte seuraavan kerran ja missä? M43
- AnonyymiUUSI
Meneppäs kotia äireen viereen maate tenava.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska liikutte seuraavan kerran ja missä? M43
Ei varmaan olla tänäviikonloppuna liikenteessä.t.pari.missä päin m43 itse ajelee noin yleensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan olla tänäviikonloppuna liikenteessä.t.pari.missä päin m43 itse ajelee noin yleensä.
Liikun Kurikka - Ilmajoki - Seinäjoki alueella yleensä. M43
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892