Jos sinulla on ruskeat silmät niin esi-isäsi on hyvin todennäköisesti Afrikasta ja ollut musta.
Jos taas silmäsi on siniset niin isäisäsi on idempänä, ehkä Kreikka, Syyria, Irak mutta ei Afrikka.
Ruskeat vai siniset silmät
23
238
Vastaukset
- AnonyymiLisäys vielä: Sinisilmäisten esi-isä on voinut olla myös hyvin todennäköisesti Turkki-Jordania akselilta. 
 Syyria on näin aika keskeinen paikka. Onhan Syyria yksi kristinuskon lähtömaita.
- Minulle vihreä silmä ja se on ok 
- AnonyymiPyh, minä olen arjalainen kansallissosialisti. Isoisäni oli yyberfyyrer ja sinisilmäinen. Minulla on toinen silmä musta, toinen keltainen. - AnonyymiIlkeät vielä kertoa. Fyyfrerit hävisi sodan 6-0. 
 Paskoivat natsisaksan ruskeat housut entistä ruskeammiksi.

- AnonyymiEntä, jos alapääni on vino ja silmät myös? Isäni kävi seikkailemassa Pattayalla - AnonyymiSun äitis aasi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sun äitis aasi Niin..äitis on Pattayan aasi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin..äitis on Pattayan aasi Sun äitis aasi 

- AnonyymiOlen ylpeä kun mulla siniset silmät, minulla on lähi-idän verta suonissa. Allahuakbar. 
- AnonyymiPASKANväriset silmät ovat rumat. - AnonyymiMulla löytyy yks ryppyinen ruskeasilmä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mulla löytyy yks ryppyinen ruskeasilmä Jota jaat kaikille Jyväskylän Gay miehille. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jota jaat kaikille Jyväskylän Gay miehille. Kääkö katteeks toiset saa sinä et piilopuppeli 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kääkö katteeks toiset saa sinä et piilopuppeli Kyllä kääpi katteeksi kun mulle ei jää mitään, pakko työntää porkkana rectumiin. 

- AnonyymiMitä väliä? Värisilmä kaupasta saa minkä väriset itse haluaa. - AnonyymiKun törmää nyrkkiin niin on sateenkaaren värit 

- AnonyymiJännittävää, suorastaan erinomaista! 
- AnonyymiPääasia on metriset tuuletinripset. - AnonyymiMitä jos siinä ei olisi lainkaan suolakurkkua? 

- AnonyymiOlen tarkkaillut ruskeasilmäisiä niin heillä on kaikilla suuremmat sieraimet kuin sinisilmäisillä ja ruskeasilmäisillä on myös matalampi otsa. - AnonyymiMutta entä jos siinä ei olisi majoneesia lainkaan? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mutta entä jos siinä ei olisi majoneesia lainkaan? Sun äitis aasi 

- AnonyymiKyl nyt meni väärin . Afrikasta levittäytynyt tummaihoisten väki niin silmien väri oli sininen . Niin outoa kuin onkin 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8310105
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307981
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään564152
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi603102
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077