Pitäisi saada tuo romu katsastettua vielä tänä vuonna.
Missä Kantri katsastus asema on?
22
218
Vastaukset
- Anonyymi
KVG
- Anonyymi
Se on nykysin Plus Katsastus. Topintie 2
- Anonyymi
Huonoo palvelua. Kannattaa viedä Lahteen auto katsastukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonoo palvelua. Kannattaa viedä Lahteen auto katsastukseen.
Hyvää palvelua. Suositan.
- Anonyymi
Ehdottomasti paras vaihtoehto on Perustava Oy. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle.
- Anonyymi
Pääseekö siellä Plussassa samoin läpi kun Kantri katsastuksesta vai onko tiukempi.
- Anonyymi
Ihan normaali katsastus. Läpi pääsee, kun ajoneuvo on kunnossa.
Katsastus on tärkeä turvallisuustekijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsastus on tärkeä turvallisuustekijä.Jaa no en minä sitten saa tuota autoa enää läpi. Ennen kaikki oli helpompaa kuhan ajoi sisälle ja Hyväksytty lappu taskussa ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsastus on tärkeä turvallisuustekijä.Ei se kantri omistaja välittänyt kun rahantulosta omalle pankkitilille, turvallisuudesta viis. Jäi kiinni ja laudat luukulle täällä ja Pukkilassa. Ahneella oli kakkanen loppu.
Plus Katsastus nyt omistaa molemmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kantri omistaja välittänyt kun rahantulosta omalle pankkitilille, turvallisuudesta viis. Jäi kiinni ja laudat luukulle täällä ja Pukkilassa. Ahneella oli kakkanen loppu.
Plus Katsastus nyt omistaa molemmat.Orimattilassa hommat toimi laillisesti. Pukkilassa oli kehno työntekijä. Koko firma kärsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilassa hommat toimi laillisesti. Pukkilassa oli kehno työntekijä. Koko firma kärsi.
Tämä totta. Olen ollut tyytyväinen Kantrikatsastukseen ja jatkan nyt uuden Plus Katsastuksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilassa hommat toimi laillisesti. Pukkilassa oli kehno työntekijä. Koko firma kärsi.
Kyläpä vitsin murjasit. Mäntsälässä oli sama homma samalla omistajalla. Häipyi Mäntsälästä Pukkilaan .Nyt kaikki kolme simsala pim katosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä totta. Olen ollut tyytyväinen Kantrikatsastukseen ja jatkan nyt uuden Plus Katsastuksen kanssa.
Saako sieltä plussapisteitä? Nimittäin plussakortti löytyy Kela Goldin lisäksi.
- Anonyymi
Kahden katsastusaseman tulos + 26 000€.. huonompi kuin yhden siivoojan palkka.
Laittaa miettimään että hyvin on tilintarkastaja osannut hommansa. Omistajan tuttuhan se tilintarkastaja on ollutkin ,vaimo kehunut että hyvä tilintarkastaja.
Hyvä täytyy olla jos noin pieneksi tulot saa.- Anonyymi
Ei pidä olla kade.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä olla kade.
Yleensä vuosia pienet luvut viivan alle jääneet tulokset kertoo veronkierrosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä vuosia pienet luvut viivan alle jääneet tulokset kertoo veronkierrosta.
Tai järkevästä taloudenhoidosta ja investoinneista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai järkevästä taloudenhoidosta ja investoinneista.
Tai veronkierrosta
- Anonyymi
Ei se viivan alle jäänyt luku kaikkea kerro. Jos on maksanut itselleen kunnon palkan, niin sitten sinne viivan alle jää vähemmän.
- Anonyymi
Tämä. Ja juurikin investoinnit, jotka pienentävät taloudellista tulosta. Tämän yritystoiminnan ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia myös monille päättäjille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Ja juurikin investoinnit, jotka pienentävät taloudellista tulosta. Tämän yritystoiminnan ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia myös monille päättäjille.
Ne omat taskut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne omat taskut.
Omat taskut on yrittäjällekin tärkeät. Moni yrittäjä takaa töitä ja palkkaa myös työntekijöille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959