Eikö tuolle Win-hihulille todellakaan löydy oikeaa lääkitystä....
Win-hihuli
20
104
Vastaukset
- Anonyymi
Windows 11 -päivityksen vaatimukset ovat edelleen tiukat siitä huolimatta, että Microsoft on jo päättänyt Windows 10 -tuen loppumisesta vuoden 2025 puolella. Yhtiö päivitti hiljattain kolme vuotta vanhaa asiakirjaa, jossa kerrotaan sääntöjä Windows 11 -päivitystä ei tuetuille tietokoneille lataaville käyttäjille.
Microsoft on kertonut Windows Latestille selventäneensä asiakirjan tietoja. Yhtiö varmistaa myös, että vaatimukset ovat edelleen voimassa. Asiakirjan sisältöön ei ole tehty suurempia muutoksia. Asiakirja tarkoitus on edelleen varoittaa käyttäjiä Windows 11 -version käyttämisestä tietokoneella, joka ei vastaa vaatimuksia.
Microsoft ei tarjoa minkäänlaista tukea kyseisille tietokoneille ja varoittaa käyttäjiä tiettyihin sovelluksiin ja ominaisuuksiin vaikuttavista yhteensopivuusongelmista. Lisäksi yhtiö ei ole vastuussa mistään tilanteesta aiheutuvista laitteisto-ongelmista.- AnonyymiUUSI
W10 ei ainakaan toimi. Mun oli pakko vaihtaa Linux Mintiin, kun W10 oli jumissa jatkuvasti,
- AnonyymiUUSI
Windowshan saastuu ihan aina ja heti!
- Anonyymi
Uusi hdmi-standardi julkaistaan näillä näkymin tammikuussa järjestettävässä CES 2025 -tapahtumassa, Toms Hardware uutisoi. Hdmi-standardista vastaavan Hdmi Licensing Adminstratorin tiedotteessa kerrotaan messujen aikana tapahtuvasta merkittävästä julkistuksesta. Uusi standardi on huhujen mukaan nimeltään hdmi 2.2, jonka odotetaan taipuvan edeltäjää korkeampaan kaistanleveyteen ja resoluutioon.
Standardin kehittänyt Hdmi Forum on varmistanut järjestävänsä lehdistötilaisuuden tammikuun 6. päivänä. Tapahtumassa paljastetaan luultavasti standardin tekniset ominaisuudet sekä julkistuksen odotettu vaikutus kuluttajaelektroniikan markkinoihin.
Jotkut ovat spekuloineet, että Hdmi 2.2 olisi yhteensopiva Nvidian tulevan Geforce RTX 50- ja AMD:n Radeon RX 800 -sarjan kanssa. Molemmat yhtiöt järjestävät myös 6. tammikuuta lehdistötilaisuuden. - Anonyymi
Trumpin varapresidentin erikoinen uhkaus: Yhdysvallat voi lopettaa Nato-tuen Muskin vuoksi
11.11.202420:01
J. D. Vance on väittänyt, että EU:n virkamies on uhannut pidättää Elon Muskin. - Anonyymi
Kyseessä ei ole ainoa ominaisuus, jonka Microsoft on poistanut Windows 11:stä.
Vuoden 2023 aikana käyttöjärjestelmästä katosi peräti 16 eri ominaisuutta. Myös tämän vuoden puolella niitä on poistettu, tosin huomattavasti vähemmän. - Anonyymi
Kollilla on liekkeet loppu!
- AnonyymiUUSI
Näytää olevan!
- Anonyymi
WINDOWSILLA ON TUNNETTU ONGELMA TULOSTUKSEN KANSSA!
Myös wlan ja usb ja 4 ytimen ongelma ja kuvansumennus.....
Kaatuminen, vakoilu ja saastuminen.... - Anonyymi
Bongipiipussa käsryää naapurin mummon Callunat...
- AnonyymiUUSI
Ei ole windows-hihhuleita olemmassakaan, korkeintaan jonkun sairaaassa päässä.
- AnonyymiUUSI
On olemassa, nimittäin ne, jotka nimittelee linuxkäyttäjiä sekä haukkuu linuxia vaikka eivät koskaan ole linuxia käyttäneet!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa, nimittäin ne, jotka nimittelee linuxkäyttäjiä sekä haukkuu linuxia vaikka eivät koskaan ole linuxia käyttäneet!!
Sama juttu päinvastoin, saatte sitä mitä tilaatte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu päinvastoin, saatte sitä mitä tilaatte.
Te windowsnistit aloititte tuon nimittelyn, joten kestäkää se mitä itse aikaansaitte!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te windowsnistit aloititte tuon nimittelyn, joten kestäkää se mitä itse aikaansaitte!
Ootko noin saamarin tyhmä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko noin saamarin tyhmä
Sinähän se tyhmä olet, minä vain kerroin totuuden!
- AnonyymiUUSI
Nyt meni koko sormi perberiin
- AnonyymiUUSI
Juu ja sen jälkeen suuhun, mahtaa maistua "hyvältä"??
- AnonyymiUUSI
Tuo ohjelmien kaatuilu on ongelmana. Miten voit muuten kuvitella että tälläinen suosittu pelikokoonpano ei olisi Windowsin kanssa yhteensopiva? Ei tuota ohjelmien kaatuiluakaan yleensä tapahdu, vaan esimerkki vaikka pelistä siirtyy työpöydälle ja takaisin peliin niin Windowsin tyyliin pelin ikkuna saattaa muuttua mustaksi. Niin huono tämä käyttis on.
Ei muuta. - AnonyymiUUSI
MIKÄS SILLE VOI ETTÄ LINUX ON NIIN PALJON PAREMPI ETTÄ noi w-h:t sekoaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892