Kuinka monta päivää menee ennen kuin se on perillä?
Minulta lähti joulukortti Kankaanpäästä Lehmoon Pohjois-Karjalaan maanantaina
18
95
Vastaukset
Vähän epäilen, että jouluksi ehtii. Poikittaiset linjat on Suomessa hitaampia. Toi Rantasalmi, jossa työporukan kanssa käytiin, niin sekin on ollu kestikievari. On posteljoonit siellä yötä ja syöttää hevosen. Mä lähetin saloon maanantaina, luulisin sen ehtivän. Vaikka tiedä sitten, kun Helsingin kautta kuitenkin kiertää. Ja sit Saloos luullaan, etten oo korttia saloon lähettänyt.
- AnonyymiUUSI
Se käy varmaan Helsingin päälajittelukesluksessa ensin mutkan. Ei mitään hätää kato
- AnonyymiUUSI
Jos vaikkapa ykkösluokan postimerkki unohtui, niin leiman saamisessa voi kestää kauemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikkapa ykkösluokan postimerkki unohtui, niin leiman saamisessa voi kestää kauemmin.
Kuulen kyllä kun se on perillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulen kyllä kun se on perillä.
Uskon. Mahtava homma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskon. Mahtava homma.
Se on nainen, mutta ei kuitenkaan tyttöystävä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on nainen, mutta ei kuitenkaan tyttöystävä.
Eipä tietenkään ole tyttöystävä. Miten vois olla nollan seurustelusuhteen hobitilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tietenkään ole tyttöystävä. Miten vois olla nollan seurustelusuhteen hobitilla.
Mä en oo hobitti ja löydän kyllä jonkun. Mitä tää sulle edes kuuluu, ätmyli!?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskity sinä nyt vain pitämään Irma tyytyväisenä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vois olla, ei vaan ole mun makuuni! Hänkin on sitäpaitsi sanonut, että kyllä löydän jonkun, siihen vain menee aikaa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä vedän sun kurkkus auki!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keskity sinä nyt vain pitämään Irma tyytyväisenä!
Irma taitaa olla sulle rakas kun jatkuvasti siitä kirjoittelet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en enää anna sun määritellä itseäni, tiedän kyllä itse, mikä olen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Irma taitaa olla sulle rakas kun jatkuvasti siitä kirjoittelet.
Ei todellakaan, vois mun puolestani vaikka kuolla!
- AnonyymiUUSI
Pääasia, ettei pakata korttia puulaatikkoon!
Vrt. "Miten pääsen anopista eroon". - AnonyymiUUSI
Kortti pääsikin jo perille.
- AnonyymiUUSI
Kiveäkin kiinnostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiveäkin kiinnostaa.
Tää ei kuulu sulle, ätmi! Kyllä kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177