ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JOKA HALUAA SEKSISUHTEESEEN JOSSA ON MUUTAKIN KUIN SEKSIÄ

Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen mukava, hellä, huumorintajuinen, ystävällinen,hellä.
Minä tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.

Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.

Toivottavasti sinä olet sellainen että otat, asioista selvää että mikä on totta ja mikä on, noitten vähä-älyisten satumaa piipitystä.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

16

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Teetkö aina uuden aloituksen, kun edellisessä todistetaan kirjoituksesi valheeksi?

• UUSI

KYLLÄ MÄ JO USKON ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA

ONNEKS MÄ EN VALEHTELE EN ELÄ MISSÄÄN MIELENVIKAISEEN SATUMAASSA

• Anonyymi
        UUSI
        48vRaneRauskiR1neite kirjoitti:

KYLLÄ MÄ JO USKON ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA

ONNEKS MÄ EN VALEHTELE EN ELÄ MISSÄÄN MIELENVIKAISEEN SATUMAASSA

Tuossa yllähän sinä juuri kirjoitit valheita. Et ole ystävällinen, et herrasmies jne. Jokainen voi lukea nuo kirjoituksesi ja verrata niitä käytökseesi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa yllähän sinä juuri kirjoitit valheita. Et ole ystävällinen, et herrasmies jne. Jokainen voi lukea nuo kirjoituksesi ja verrata niitä käytökseesi.

KYLLÄ M JO USKON ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA MUTTA ETHÄN SÄ SITÄ TAJUA KU SUN ÄO EI RIITÄ

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ M JO USKON ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA MUTTA ETHÄN SÄ SITÄ TAJUA KU SUN ÄO EI RIITÄ

VAJAKKI SETÄ PIIPITTÄÄ ITSESTÄÄ . SEDÄN OMA ÄO EI RIITTÄNYT NORMAALIIN KOULUUN SETÄ OLI APUKOULUSSA

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

VAJAKKI SETÄ PIIPITTÄÄ ITSESTÄÄ . SEDÄN OMA ÄO EI RIITTÄNYT NORMAALIIN KOULUUN SETÄ OLI APUKOULUSSA

KATO KU SÄKIN TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI

KATO KU SÄKIN TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS

YKSINKERTAISESTA RAUNOSTA PUHUTAAN. RAUNO OLI APUKOULUSSA. NORMAALIT IHMISET KÄY NORMAALIA PERUSKOULUA JA JATKAVAT OPINTOJA SEN JÄLKEEN. RAUNO PUOLESTAAN APUKOULUSTA ELÄKKEELLE.

• Anonyymi
        UUSI

Ei, uusi aloitus seuraa toistaan kun ilmeisen pakkoneuroottinen mieli ei osaa päästää irti.
        Siinä on jonkin palkkiomekanismi, johon normaali mieli ei kykene samaistumaan.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Kirjoitustaidosta päätellen et selvinnyt apukoulua loppuun. Laitettiinko sut välittömästi eläkkeelle ja laitokseen asumaan?

• UUSI

KATO KU SÄKIN TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
      UUSI

Pelle, mikä pelle!

• Anonyymi
      UUSI

Mitä muutakin siinä suhteessa on kuin seksiä? T.tiia 15

• Anonyymi
      UUSI

Miksi koko ajan uusia ilmoituksia?

• Anonyymi
        UUSI

Pakkoneuroosi.

• Anonyymi
      UUSI

🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe