Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen, puhelias.
Minulla on vihreät silmät ja minä en petä.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja minä kunnioitan sinua.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Toivottavasti olet sellainen että otat, asioista selvää että mikä on totta ja mikä, on noitten MIELENVIKAISTEN satumaa piipitystä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JOKA HALUAA SEKSISUHTEESEEN JOSSA ON MUUTAKIN KUIN SEKSIÄ
32
155
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vajakkisuhde? Ei kiitos. Minka 22
Minka 22
Jos tässä joku se VAJAKKI on niin se en oo minä.
Olipa hyvä etten alkanut tutustumaan suhun- AnonyymiUUSI
48vRaneRauskiR1neite kirjoitti:
Minka 22
Jos tässä joku se VAJAKKI on niin se en oo minä.
Olipa hyvä etten alkanut tutustumaan suhunEi tainnut olla sun valinnasta kiinni.
- AnonyymiUUSI
Joo
T Jorma 60v - AnonyymiUUSI
Haluaa seksisuhteseen jossa muutakin kuin seksiä!?!! Hah varsinainen pelle!
- AnonyymiUUSI
Jälleen uusi aloitus, kun edellisen valheet selvisivät 👍🏻
- AnonyymiUUSI
KYLL MÄ USKON JO ETTEI SULLA OLE KAIKKI MUUMIT LAAKSOSSA
Ai DULLAA KAKKI MUUMIT? 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
JA KUVA IHANASTA SETUKASTA:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 - AnonyymiUUSI
Mikä kumma siinä on, että sedän kuvan näkeminen aiheuttaa pitkäkestoisen erektion?
- AnonyymiUUSI
Täällä sama. Se on varmaan tuo yksi iso sierain, johon tekisi mieli työntää sykkivää! 😍
- AnonyymiUUSI
Setä on taas tyrkyttämässä katkarapuaan! 😁😁😁😁
Mene nyt vaikka pöllimään veljelles Joulukuusi jostain metsästä. Jos onnistut niin veljesi ilahtuu saamastaan huomiosta mutta jos jäät kiinni, veljesi pomppii riemusta kun pääsee sinusta edes Jouluksi eroon poliisin vietyä sinut putkaan 😁😁😁😁
Mitä muuten mahdat tarkoittaa seksisuhteella jossa on muutakin kuin seksiä? Onko se muu esim. tankkipelin pelaamista vai sitä että tyttö joutuu siivoamaan sun ja veljesi sikolätin kun te ette jaksa sitä itse tehdä? 😁😁😁😁
Älä muuten ihmettele jos ilmoituksesi valheet eivät mene läpi tytöille. Uskottavuutesi pysyy nollassa kun sijoittelet pilkut lauseisiisi noin nerokkaasti kuin ne ilmoituksessasi ovat. 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA - AnonyymiUUSI
Setä, oletko saanut suomen kielessä laudaturin kun kielioppi sujuu kuin vettä vaan? Mikä oli muuten vuosi kun sinusta tuli ylioppilas? Tuija 23 v Heinolasta kyselee
- AnonyymiUUSI
Mä en oo käyny yliopistoa eikä mua edes ois kiinnostanu yliopisto.
😁😁😁
- AnonyymiUUSI
Eikö setä satu tietämään, että ylioppilaaksi tullaan lukiosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö setä satu tietämään, että ylioppilaaksi tullaan lukiosta?
Setä tuli apukoulusta eläkeläiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Setä tuli apukoulusta eläkeläiseksi.
Kato ku tajusit taas piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Vaikutat jotenkin niin lukeneelta / sivystyneeltä. Sun kanssasi olisi ihana puhua päivän politiikasta vaikka tuntikausia. Tuija 23 v
- AnonyymiUUSI
Yliopistoon olisi yhtä paljon saumoja kuin näiden "ilmoitusten" onnistumiseen. (50.000 yritystä, tulos nolla)
Mielenkiintoista, että esität asian, kuten se olisi oma valintasi vaikka totuus on, että rahkeet eivät olisi riittäneet. Aivan kuten näissä seuranhauissasi. Edität kuten nämä olisivat omia päätöksiäsi.
Suorititko edes peruskolun loppuun? Onko mitään tutkintoa? Oletko ollut päivääkään töissä? Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat jotenkin niin lukeneelta / sivystyneeltä. Sun kanssasi olisi ihana puhua päivän politiikasta vaikka tuntikausia. Tuija 23 v
MINUA EI POLITIIKKA KIINNOSTA
- AnonyymiUUSI
Et siis ymmärrä siitä mitään.
- AnonyymiUUSI
EI KIINNOSTA EI KUN ET YKSINKERTAISENA SIITÄ MITÄÄN YMMÄRRÄ.
- AnonyymiUUSI
Setää kiinnostaa tankkipeli, polkupyöriensatulat, homoleffat ja homostelu ulkojäiden kopilla. Sekä tietysti LAHDEN SEDÄN spermattavana oleminen.
Anonyymi kirjoitti:
Yliopistoon olisi yhtä paljon saumoja kuin näiden "ilmoitusten" onnistumiseen. (50.000 yritystä, tulos nolla)
Mielenkiintoista, että esität asian, kuten se olisi oma valintasi vaikka totuus on, että rahkeet eivät olisi riittäneet. Aivan kuten näissä seuranhauissasi. Edität kuten nämä olisivat omia päätöksiäsi.
Suorititko edes peruskolun loppuun? Onko mitään tutkintoa? Oletko ollut päivääkään töissä?PIIPITÄ KUSIPÄÄ ITESTÄS VAA
- AnonyymiUUSI
PIIPITÄ KUSIPÄÄ ITESTÄS VAA
EI ÄO RIITTÄNYT RAUNOLLA VASTAAMAAN KYSYMYKSEEN ONKO OLLUT PÄIVÄÄKÄÄN TÖISSÄ.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setää kiinnostaa tankkipeli, polkupyöriensatulat, homoleffat ja homostelu ulkojäiden kopilla. Sekä tietysti LAHDEN SEDÄN spermattavana oleminen.
Aivan kauheaa tällainen! Se siitä sivistyneen oloisesta sedästä sitten. Tuija 23 v
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kauheaa tällainen! Se siitä sivistyneen oloisesta sedästä sitten. Tuija 23 v
TUIJA 23 V
Säkin näköjään uskot noitten homojen paskan piipityksiä- AnonyymiUUSI
TUIJA 23 V
Säkin näköjään uskot noitten homojen paskan piipityksiäTietysti uskon! He kirjoittavat järkevästi ja hyvin perustellen väittämänsä sinusta. Oma raivoamisesi ja jatkuva "piipitys"-sanan hokeminen antavat vahvasti ymmärtää että sinä olet juuri sellainen kuin he väittävät.
T. Tuija
- AnonyymiUUSI
Seksisuhde ilman seksiä tarkoittaa sitä, että Setän tynkämunalla ei voi nussia. Pikkasen voi kastaa kärkeä pillunhuulilla, mutta siinäpä se.
Nysäkullista ei ole mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875