Vaimon eronnut sisko yllätti osa 2

Anonyymi-ap

Vilkaisin kelloa kun astui sisälle Jack&jones liikkeeseen keskustassa. Myymälässä oli enää vuoropäällikkö Mira, joka oli vaimoni sisko. Tervehdimme iloisesti toisiamme ja vaihdoimme pikaisesti kuulumiset.

-Mitäs sulle, Mira kysyi nojaten rekkiin.

-Pitäs uudet farkut löytää ja varmaan vähän paitojakin.
Mira vilkaisi kokoni

-Varmaan 32/34 ois oikee koko sulle. Hän hymyili ja kävi hakemassa parit farkut ja toi ne minulle.

Otin housut ja kävelin sovituskopeille, astun koppiin ja vedin verhon perässäni kiinni. Minua oli panettanut koko päivän ajan, töissäkin, eikä Miran näkeminen suoranaisesti helpottanut sitä. Riisuin housut, vilkaisin peilin kautta muhkeaa velttoa kaluani, joka oli camping makkaran kokoinen velttona. Puin uudet farkut jalkaani, asettelin kalun paremmin ja astui käytävälle. Mira tuli luokseni ja katseli.

-Ihan hyvin näyttävät istuvan, sopivasti täytettäkin. Mira sanoi hymyillen ja katseli istuvuutta.

Katsoin itseäni peilin kautta, vilkaisin persettäni, josta housut istuivat hyvin ja menin takaisin koppiin.

Riisun housut taas, nyt boksereissani oli jo selkeää kohoumaa. Otin toiset farkut ja pui ne jalkaani. Kaluni vaan paisui ja paisui samalla kun panetukseni kasvoi. Jätin housuista sepaluksen auki, nostin paljaan melani ja siistityt pallini esille.

-No miltäs ne näyttävät. Kuului verhon takaa.

Avasin verhon. Katsoin Miraa silmiin. Mira laski katseensa kalulleni. Hän katseli minua ja kaluani hetken aikaa.

-No, miltä näyttää. Kysyin hiljaa, kiimani noustessa samaa tahtiin, kun kaluni kovettui.

-Hyvältä, kyllä sä tiedät. Mira kuiskasi ja käänsi päätään sivuille.

Tilanne sähköistyi ja seisoimme hiljaa vastakkain, kaluni kasvaessa nykien isommaksi. Mira katsoi ympärilleen ja työnsi minut rinnasta painaen syvemmälle koppiin ja veti verhon kiinni.

-Mehän sovittiin, et se oli yks ja ainut kerta. Mira katsoi syvälle silmiini

Hymähdin

-Tä, mähän tulin sovittaa housuja.

Tunsin nyrkin puristuvan voimalla, melkein kipua tuottaen varteeni.
-Niin joo, ja tämä jäi ihan vahingossa esille. Tiedät, että mä pidän tästä kullista. Mira huokaisi alkaen runkata minua.

Ote tiukentui kaluni ympärillä. Mira huokaili ja hieroi samalla kevyesti paljaita kassejani. Katselin peilin kautta kuinka kovetuin vaimoni siskon käsissä. Mira kumartui ja suuteli märillä huulillaan terskaani. Säpsähdin ja huokasin kuuluvasti. Sitten Mira nousi hymyillen.

-Pääsen kasilta, tuu käymään, lapset ovat isällään. Mira suukotti poskeani, taputti pari kertaa kovana sojottavaa kankeani ja poistui kopista vetäen verhon kiinni perässään.

Puin omat housut takaisin jalkaani, asettelin paisuneen kalun housuihin ja poistuin kopista. Miralla oli asiakas, kun poistuin liikkeestä, joten moikkasimme vain nopeasti. Kiertelin hetken liikkeitä, kunnes lähdin ajamaan kohti Miran kotia.

Saavuin Miralle ja soitin ovikeloa. Mira tuli avaamaan omakotitalonsa oven kylpytakissa. Hymyillen katselin Miran kauniita kasvoja ja astuin hänen edestään sisälle eteiseen. Eteisessä käännyin häntä kohden ja vein kädet kylpytakin kaulukseen ja laskin takkia paljastaen Miran rinnat...

3

2843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-No, mitäs niistä tykkäät, Mira kuiskasi tyttömäisesti tuijottaen tuimasti silmiini.

-Täydelliset tissit, naurahdin ja puristin toista rintaa.

Avasin kylpytakkia enemmän, Miran ollessa jo alastomana edessäni. Mira oli pienikokoinen, naiselliset muodot omaava melkein 50-vuotias milffi. Astuin lähemmäksi Miraa, hänen jäädessä minun ja seinän väliin yli päätä lyhyempänä. Katsoimme toisiamme silmiin kiimaisina Miran työntäessä minua taaemmaksi. Mira polvistui eteeni ja alkoi avata vyötäni. Vyön avauduttua sormet avasivat farkun napit yksi kerrallaan ja Mira laski farkut polviini. Paisuneen kaluni muodot erottuivat hyvin boksereista, Miran silittäessä kaluani kankaan lävitse.

Mira laski hitaasi boksereitani alemmaksi ja alemmaksi kunnes jo kovettunut kaluni ponnahti esiin, osuen Miran kasvoihin. Mira huokaisi pitkään ja tarttui jämäkästi varteeni.

-Tämä on niin ihana, Mira huokaili ja runkkasi hitaasti pitkää, 21 senttistä varttani, joka kovettui koko ajan lisää. Seisokkini jykevöityi, kalun ollessa suorana ja voimakkaana Miran nyrkissä.

Mira lipoi huuliaan ja levitti märät huulensa paksun terskan ympärille. Tasainen vaimea mumina kuului eteisessä, kun kaluni painui hitaasti syvemmälle hänen suuhunsa. Lits, lits, zsiips kuului Miran antaessa osaavaa suuta. Varestani puolet liukui helposti Miran suuhun, siron nyrkin runkatessa samalla varrestani. Kiimaisena Mira suuteli välillä suonikasta varttani ja kiveksiäni vuoron perään, kuolan valuessa hänen rinnoillensa. Nautittuaan vielä hetken kalustani, Mira nousi lattialta.

Kävelin Miran perässä makuuhuoneeseen ja riisuin vaatteeni matkalla lattialle. Mira asettui sängylle selälleen ja levitti reitensä hymyillen. Nousin polvilleni Miran jalkojen väliin. Katselin märkää naisellista pillua. Isot huulet olivat ihanan kevyen karvoituksen alla, siistitty trimmattuina. Mira levitti huulensa auki. Kiimainen märkä liha paistoi pinkkinä edessäni. Kumarruin kohti pillua. Nuolaisin hitaasi pitkän nuolaisun välilihalta aina kummulle asti. Jatkoin nuolemista. Tunsin kämmen takaraivollani, kun käytin kieltä sisällä märässä lihassa ja imeskelin turvonneita häpyhuulia vuoron perään, venyttäen niitä suullani. Suutelin välillä rauhallisesti, nautin Miran kiimasta.
      Painoin samalla sormen sisälle. Toisen. Kolmaskin painui helposti märkään lihaan ja suutelin samalla klitorista, joka oli paisunut kovaksi. Livoin nupukkaa kuin kissa maitoa, Miran ulistessa ja kiljuessa sängyllä vaikeroiden.

-Pane mua, Mira aneli puuskuttaen

Nousin polvilleni. Ohjasin terskan vasten märkiä huulia ja liu’utin sitä huulien välissä.

-Anna sitä, Mira ulisi puristaen lakanaa selkä kaarella.

Kiusasin vielä hetken, kunnes työnnyin kerrasta kokoa varrellani sisälle. Miran ulina ja vikinä täytti makuuhuoneen, kankeni alkaessa työstää häntä tahdikkaammin. Laskeuduin Miran päälle käsieni varaan. Mira kietoi jalkansa ympärilleni, pannessani häntä raivoisasti. Laskeuduin Miran päälle ja suutelin kaulaa ja rintoja. Peppuni nousi ja laski tahdikkaasti ja nopeaan tahtiin. Nousin polvilleni ja leivitin Miran jalat sivuille pitäen nilkoista kiinni. Jatkoi hänen työstämistä katsellessani ihanaa näkyä.

Aloin huokailla, hengitykseni alkaessa kiihtyä.

-Mä tuun, kuiskasin vaimeasti

Mira nousi äkkiä istumaan ja tarttui kaluuni. Hän runkkasi kiimastaan märkää kaluani suunsa edessä ja odotti kieli ulkona spermaani. Karjaisin kuuluvasti. Laukesin paineella Miran suuhun ja kasvoille. Mira äänehteli kiimaisesti runkatessa minua edessään ja sai kerta toisen jälkeen spermaa kasvoilleen ja suuhunsa.

-Ihanaa spermaa. Mira puuskutti joutuen pitämään jo toista silmäänsä kiinni kun siinä oli niin paljon spermaani päällä. Mmmmh hän mumisi ja nieli kiimaisena vitivalkoista spermaani.

Mira katseli silmiini hymyillen imien veltostuvaa kaluani, kasvot spermattuna. Näky oli ihana.

Mira pullautti kaluni ulos suustaan.

-Jäätkö saunomaan, hän kysyi noustessaan kasvot spermasina sängystä. Kerroin etten kerkeä tänään.

-No, joskus toisen sitten, kerro kotia terkkuja. Mira antoi suukon poskelleni ja otti pyyhkeen kaapista ja poistui kylpyhuoneeseen. Puin päälleni ja poistuin Miralta ja lähdin ajelemaan kotia kohti.

• Ihanaa! Hyvin kirjoitettu kiihottava tarina! Itse olisin mieluusti tuo Mira ja kokisin saman. Ehkä kirjoittaja tietääkin miten "tyttökin" tuosta tykkää...

sissylula blogspor com Kiitos!

• Elävää kerrontaa, ja tyttö vaikuttaa niin ihanan todelliselta, liekö koettua vaimon siskon kanssa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4795
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3530
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      268
      2047
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      9
      1929
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1257
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      106
      1002
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      31
      803
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61