mitäköhän ne halus luokalla oli yksi lestadiolainen tyttö lihava kun mikä tehtaan johtajan tyttö ikävältä tuntui luokka kavereiden puheet läimäyttämällä sisälle tai jonkun lestadiolaisen kommentti jotakin siihen liittyvä parisuhde hösvää no mutta turhalta tuntui kun ainut ns uskis koko koulussa mutta sen kanssa ei sit voinu olla kun pelästy varmaan kun olin joku pedofiili varmaan kaikki arkkitehdit ovat yhtä lihavia
halu on kova oli aikanaan lukion autossa penkkaripäivänä
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Nimikristityillä on samat teot ja ajatusmaailma, kuin jumalattomillakin. Raittiissa Jumalan palveluksessa on Pyhän Hengen vaikutus ja se virvoittaa ja myös paranemisia yms tapahtuu. Tässä ääänitteesäs taämä voima vaikuttaa. https://www.youtube.com/watch?v=Ef2kVaqyUnY
- Anonyymi
Huomasin eilisessä SRK saarnassa ei ollut mitään litanjoita hoettu peräkkäin ja kliseitä
väärennettyjä historian faktoja jota ei voi purematta niellä parantava voima ja Pyhän hengen työ puuttuu kokonaan puhuja nieleskeli koko ajan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin eilisessä SRK saarnassa ei ollut mitään litanjoita hoettu peräkkäin ja kliseitä
väärennettyjä historian faktoja jota ei voi purematta niellä parantava voima ja Pyhän hengen työ puuttuu kokonaan puhuja nieleskeli koko ajanPuuttuuko puhujilta selkäranka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuuko puhujilta selkäranka?
Ainankin silloin jos sotarikos ei ole sotarikos.
Tai mikä tahansa muu rikosoikeudellinen asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuuko puhujilta selkäranka?
Sinäpä sen sanoit missä on jeesus? Kun ei lähimmäisiään pidetä huolta tuskinpa se jumalanaan puhuu mitään jeesus on moskovassa pitämässä putinille seuroja se on uskovainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420