Viime yönä heräsin johonkin ''jysähdykseen''
Ja en saanut enään vähään aikaan unenpäänstä kiinni.
Sitten kuulin outoa ryminää vaatekaapistani,
ja saatoin kuulla askeleet jotka kävelivät pysähtymättä asunnossamme. Sitten mielikuvitus alkoi
rullata. En tiedä oliko mielikuvitusta, mutta näin ikkunan sädekaihtimien läpi kuin mustia viirun muotoisia varjoja meni nopeasti ikkunan ohi.
Muita kokemuksia??
Viimeyönä
6
1523
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaak
hui!!vähän olisin pelästynyt !!!!
- ahahHAHhahahahaa
hahHAhahHAHAHAHAHAHhahaahahhaahhaahHaahhaha...arvaappa mitä mulle tapahtu. Meilä oli ennen semmonen vanhanaikanen telekkari. Sitte me ostettiin uus tv, ja yhtäkkiä huomasin että samaan aikaan mejän taloon oli ilmestyny semmonen harmaa kapula, joitten nappia painamala tv:sä tapahtu muutoksia :S kanava vaihtu,äänet meni isommale jne. Oiskohan se joku alieneitten laite?? :S:S:S:S:S
- Jean S
Joku näköjään painaa tahtomattasi "S"-kirjainta näppiksessäsi. Tarkista, ettei siinä ole räyhähenkeä!
Antakaa nyt Karkkiksen kertoa ja olkaa te hiljaa, jotka ette niihin usko.
- hei
On mukava lukea juttujasi. Ne ovat mielenkiintoisia. (positiivisesti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842