"Jos verot on maksettu ja kaikki asiat hoidettu asiallisesti, niin kovin paljon alle 7000e ei voi päästä"
Well well well, miksi dr.reshape sitten leikkaat Tallinnassa Aalto klinikille ja hinta on 3700e. ???????
Joku kyseisessä yhteistyössä kusettaa siis dr.reshapen oman määritelmän mukaan noin. 3300 euroa? Aalto vai sinä dr.reshape ?
Dr.reshape kertoilee satuja Tallinnan leikkauksista
5
206
Vastaukset
- Anonyymi
heheh, tulee mieleen se Kummelisketsi "Verotarkastus"
- Anonyymi
Kun tekopyhyys osuu omaan nilkkaan. Tyypillinen suomalaiskirurgi, kilpailuideana muiden haukkuminen.
- Anonyymi
Veikkaan että kumpikin kus***aa. Aika käsittämätöntä toimintaa.
- Anonyymi
Tämä dr.reshape, elikkä kirurgi Mikko Savolainen postailee facebookin suljetuissa ryhmissä ja pyytää ihmisiä laittamaan yksityisviestiä, niin hän kertoo sitten miten "Tallinnasta löytyy myös vastuullisia toimijoita"
Selitä Mikko jotta ymmärrän, miksi näin salaperäistä toimintaa ? Selitä niin että ymmärrän miksi et halua edes suljetussa ryhmässä kertoa tästä "vastuullisesta toiminnastasi?"
Yleensä firmat mainostavat toimintaansa, pyrkivät olemaan mahdollisimman näkyviä, eivätkä pyydä kauneusleikkauksista kiinnostuneita ihmisiä laittamaan yv:tä jotta sitten saavat tietoa...
Onko tämä joku uusi nerokas mainostustapa Mikko ? Ihminen kerrallaan vedetään syrjään ja vähän supatellaan...- Anonyymi
Joo, laittoi viestiä että voi yv:nä kertoa enemmän ja silmänisku
Yrittääkö toi iskeä mua vai kaupata tiskin alta leikkausta ?
En vastannut hänelle palstalla mutta voin kertoa että toi oli hiukka ahdistavaa. Myös mun POIKAYSTÄVÄN mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581