Susi fossiililta hyvää huomenta. 🐺☕❄️😊❤️
Mukavaa sunnuntaita
112
672
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta! Onhan se kiva lukea nuorempien kirjoituksia, että joku uskaltaa rakastua 😍
Minä en jaksa niistä innostua. Haluaisin rakastua itsekin ja olla nuori vielä, mutta olen jo historiaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en jaksa niistä innostua. Haluaisin rakastua itsekin ja olla nuori vielä, mutta olen jo historiaa.
Ei rakastuminen katso ikää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok 👍 Päivänjatkoa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onhan sulla palsta-kirsikka, jonka piirakka on kypsymään päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sulla palsta-kirsikka, jonka piirakka on kypsymään päin.
.niäp äänmysyk no akkarpi nokuj ,akkisrik-atslap allus nahnO
- Anonyymi
Hyvää päivää!loistavaa sunnuntaita!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos samoin. En näe tässä varsinaisesti mitään loistavaa tosin.
Minkä ehemetin roffiilin oot laittanu? En tykkää yhtään.
- Anonyymi
Hyvää sadepäivää🥱🍒👩😊
Kiitos, hyvää rentoa sunnuntai päivää. Täällä on vaan pilvistä. Mutta saattaa alkaa satamaan ja sitten lähtee loputkin lumet. 😊❤️
- Anonyymi
Miten sua voi aina vaan väsyttää ja haukotuttaa vaikket tee edes mitään muuta kuin nukut ja lepäät lähinnä. Kauanko ajattelit jaksaa vielä jatkaa tätä feikkileikkiä joko susi itse tai joku muu äijä todnäk jostain joka esittää noilla emojeilla. Jutun tasot on joka ainut päivä yhtä saman jauhantaa jota ei normaali ihminen enää jaksaisi jatkaa. Ei tuo voi antaa mitään kenellekään. Kaikki muut jopa tällä palstalla osaa keskustella vähän enemmän ja monipuolisemmin. Tee, ruoka, sää, nukkuminen, lepo ja sarjat siinäpä se jota jauhetaan päivästä toiseen eikä se tuosta ikinä tule muuttumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Miten sua voi aina vaan väsyttää ja haukotuttaa vaikket tee edes mitään muuta kuin nukut ja lepäät lähinnä. Kauanko ajattelit jaksaa vielä jatkaa tätä feikkileikkiä joko susi itse tai joku muu äijä todnäk jostain joka esittää noilla emojeilla. Jutun tasot on joka ainut päivä yhtä saman jauhantaa jota ei normaali ihminen enää jaksaisi jatkaa. Ei tuo voi antaa mitään kenellekään. Kaikki muut jopa tällä palstalla osaa keskustella vähän enemmän ja monipuolisemmin. Tee, ruoka, sää, nukkuminen, lepo ja sarjat siinäpä se jota jauhetaan päivästä toiseen eikä se tuosta ikinä tule muuttumaan.
Ymmärrän, että meidän keskustelut voivat ulkopuolisen silmin tuntua yksitoikkoisilta, mutta meille niissä on oma merkityksensä. Tämä palsta antaa meille paikan vaihtaa ajatuksia arjen asioista, ja se riittää meille. Jokaisella on oma tapansa käyttää tätä tilaa, ja tämä on meidän tapamme. Tällainen siitä vain on muodostunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, hyvää rentoa sunnuntai päivää. Täällä on vaan pilvistä. Mutta saattaa alkaa satamaan ja sitten lähtee loputkin lumet. 😊❤️
Onko siellä sadetta luvassa😊👩🍒♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ymmärrän, että meidän keskustelut voivat ulkopuolisen silmin tuntua yksitoikkoisilta, mutta meille niissä on oma merkityksensä. Tämä palsta antaa meille paikan vaihtaa ajatuksia arjen asioista, ja se riittää meille. Jokaisella on oma tapansa käyttää tätä tilaa, ja tämä on meidän tapamme. Tällainen siitä vain on muodostunut.
Mutta voisitko vastata kerrankin siten että ajattelet asiaa ensin tovin ja sitten vastaat että miksi ette siirry muualle käymään näitä teidän kahdenkeskisiä keskusteluja jotka antavat teille elämäänne merkityksen ja tarkoituksen. Jos noin tärkeitä olette toisillenne niin pitäisi jo alkaa siirtymään vaikka anonyymi spostiin jos ei numeroa uskalla muka antaa mutta mikä halu teillä on koko kansan nähden näitä jauhaa ja esittää. Eli onko kuiten se show ja tietynlainen huomiopiip se todellinen tarkoitus. Vähän luulen niin, tuossa mitään aitoa ole eikä mitään merkitystä. Jos se on aidosti merkityksellistä silloin te löydätte omat keinonne kuten myös prinsessa ja mikä lie pupujussi lähtivät omille teilleen ja se oli fiksusti tehty se. Ei tämä ole mikään Whatsapp.
Luulisi että kahdestaan olisi paljon mukavampi vaihtaa niitä ajatuksia kuin täällä kaikkien nähden mutta se taitaa vaan olla juurikin se juttu. Ei olisikaan niin hauskaa sitten enää. Tai ehkä se loppuisi koko homma jos on yhden tai kahden miehen show mutta mitään kirsiä nyt ei oikeasti ole tai hän on erittäin erakoitunut normaalista elämästä ja kaikesta. Se nyt on niin varmaa kuin mikään voi olla. Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä sadetta luvassa😊👩🍒♥️
Näyttää olevan, illalla ja yöllä luvassa. Ikävää kun on jäässä tiet. 😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa millanen sarja ois hyvä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okay ei yhtään hyvä😊👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Okay ei yhtään hyvä😊👩🍒♥️
Ei oikein ole, eikä houkuttele ulos. Tänään on kuitenkin taas töihin koitettava jaksaa lähteä. 😊❤️
Anonyymi kirjoitti:
Squid Gamen uusinta kautta vois kokeilla jossai vaiheessa. Ei tosin kovin kehuja saanut ainakaan tuolla fb kommenteissa...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei oikein ole, eikä houkuttele ulos. Tänään on kuitenkin taas töihin koitettava jaksaa lähteä. 😊❤️
Niimpä onko pitkäkin vuoro😊👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voisitko vastata kerrankin siten että ajattelet asiaa ensin tovin ja sitten vastaat että miksi ette siirry muualle käymään näitä teidän kahdenkeskisiä keskusteluja jotka antavat teille elämäänne merkityksen ja tarkoituksen. Jos noin tärkeitä olette toisillenne niin pitäisi jo alkaa siirtymään vaikka anonyymi spostiin jos ei numeroa uskalla muka antaa mutta mikä halu teillä on koko kansan nähden näitä jauhaa ja esittää. Eli onko kuiten se show ja tietynlainen huomiopiip se todellinen tarkoitus. Vähän luulen niin, tuossa mitään aitoa ole eikä mitään merkitystä. Jos se on aidosti merkityksellistä silloin te löydätte omat keinonne kuten myös prinsessa ja mikä lie pupujussi lähtivät omille teilleen ja se oli fiksusti tehty se. Ei tämä ole mikään Whatsapp.
Luulisi että kahdestaan olisi paljon mukavampi vaihtaa niitä ajatuksia kuin täällä kaikkien nähden mutta se taitaa vaan olla juurikin se juttu. Ei olisikaan niin hauskaa sitten enää. Tai ehkä se loppuisi koko homma jos on yhden tai kahden miehen show mutta mitään kirsiä nyt ei oikeasti ole tai hän on erittäin erakoitunut normaalista elämästä ja kaikesta. Se nyt on niin varmaa kuin mikään voi olla.No meillä ei ole niin romanttista eikä seksuaalista tää ku jollain älykkö pupulla ja prinsessalla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja voisitteko mennä vaikka sinkut palstalle miksi juuri tämä paikka koko ajan. Prinsessa ja 🐰 olivat jossain rauhallisemmassa paikassa eihän teillä mitään ikävää ole niin miksi täällä siksi kun täällä on enemmän katsojia kun sinkut on niin hiljainen paikka ettei siellä saisi huomiota. Toiv ymmärrät joskus mitä tämä kaikki kertoo sinusta. Ihan pelkkää tietynlaista en tiiä mitä, ei täällä kukaan ole esillä niin kuin sinä ja joku sairas tarve sinulla on siihen ja se ei ole tervettä.
Anonyymi kirjoitti:
Aina saman mittaisia pitkiä vuoroja ne on. Mun mielestä työvuoro sais kestää sen 6 tuntia maksimissaan. Se on aika jonka vielä jaksaa olla tehokas. Muu aika menee siinä että odottaa pois pääsyä ja melkein nukahtaa pystyyn. 😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy siltä emojilta sehän niitä päiväkaudet ja yöt tuijottaa, hän varmaan osaa neuvoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aina saman mittaisia pitkiä vuoroja ne on. Mun mielestä työvuoro sais kestää sen 6 tuntia maksimissaan. Se on aika jonka vielä jaksaa olla tehokas. Muu aika menee siinä että odottaa pois pääsyä ja melkein nukahtaa pystyyn. 😊❤️
Ok😊👩🍒♥️syötkö vitamiineja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voisitteko mennä vaikka sinkut palstalle miksi juuri tämä paikka koko ajan. Prinsessa ja 🐰 olivat jossain rauhallisemmassa paikassa eihän teillä mitään ikävää ole niin miksi täällä siksi kun täällä on enemmän katsojia kun sinkut on niin hiljainen paikka ettei siellä saisi huomiota. Toiv ymmärrät joskus mitä tämä kaikki kertoo sinusta. Ihan pelkkää tietynlaista en tiiä mitä, ei täällä kukaan ole esillä niin kuin sinä ja joku sairas tarve sinulla on siihen ja se ei ole tervettä.
Näin on kaikki on ohi ja susi voi vaikka kuopata itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä 👩🍒 on ns.oikea, niin suurta ihmetystä 32-vuotiaan roikkumisessa palstalla herättää. Ok.tosin, tämähän on yleistä keskustelua varten. Mutta silti. Työstä käy emojien ki näpytteleminen saivartelujen perään.Mitä ehmettiä näyttelevät sydämet ja pusuttelut, kun ei tee aloitetta lähempään tapaamiseen. Suden aloitukset alkaneet muuttua yksitoikkoisiksi kaksinjaaritteluiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kai jo tiedät suunnilleen toisen työajat edes kun niistäkin täällä joka päivä vouhotetaan kukaan muu omista työvuoroistaan ei koko ajan kerrokaan kun ihmisillä ei ole tarvetta julkisesti omia työaikojaan tänne ilmoittaa joka ainut kerta. Mutta kai nyt jo tiedät edes ne.
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊👩🍒♥️syötkö vitamiineja
Kyllä mä välillä syön. Ainakin D ja C vitamiineja otan ja sinkkiä. Omega 3, ja lion's manea. Kreatiinia... Sellaisia lisäravinteita menee. 😊❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mä välillä syön. Ainakin D ja C vitamiineja otan ja sinkkiä. Omega 3, ja lion's manea. Kreatiinia... Sellaisia lisäravinteita menee. 😊❤️
Onhan siinä jo paljon jos treenaat niin ehkä tuo riittää 😊👩🍒♥️👍
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä jo paljon jos treenaat niin ehkä tuo riittää 😊👩🍒♥️👍
Varmaan voisi B vitamiineja ottaa myös. Koitan kyllä syödä ihan monipuolisesti kasviksia yms. Proteiinit on tärkeitä. 😊❤️
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä 👩🍒 on ns.oikea, niin suurta ihmetystä 32-vuotiaan roikkumisessa palstalla herättää. Ok.tosin, tämähän on yleistä keskustelua varten. Mutta silti. Työstä käy emojien ki näpytteleminen saivartelujen perään.Mitä ehmettiä näyttelevät sydämet ja pusuttelut, kun ei tee aloitetta lähempään tapaamiseen. Suden aloitukset alkaneet muuttua yksitoikkoisiksi kaksinjaaritteluiksi.
Niin on. Ei mulla mitään muutakaan elämää ole, niin väliäkö tällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juurikin näin tuon ikäinen perustaa yleensä perheen ja elää ruuhkavuosia eikä todellakaan roiku jonkun palstan ja puolta vanhemman miehen lahkeessa kiinni mutta ei kuitenkaan halua mitään muuta kuin laitella ♥️😄🎄🍒....ja siitä luulisi jo sudenkin ymmärtävän ettei ehkä mikään kedon kaunein kukkanen ole jos ei tuon ikäisellä miestä ole eikä tule ja ei myöskään halua sinua. Ja kun ei sitä edes ole olemassa. Ja olen huomannut että täältä on lähtenyt kaikki ihmiset kun kukaan ei jaksa enää näitä teidän emojeja katsella kun tää palsta pyörii niiden ympärillä ja itse myös teen saman en enää jaksa yksinkertaisesti. Aina kun toivoo että olisipa joku hetki ettei olis noita aloituksia ihan tyhjänpäiväisiö mutta kun ne on joka aamu,sitten päivällä, alkuillasta ja vielä ja illasta. Kiitos ei jaksa oikeasti. No olette kohta kahdestaan tai sitten joku yksin täällä.
Anonyymi kirjoitti:
No juurikin näin tuon ikäinen perustaa yleensä perheen ja elää ruuhkavuosia eikä todellakaan roiku jonkun palstan ja puolta vanhemman miehen lahkeessa kiinni mutta ei kuitenkaan halua mitään muuta kuin laitella ♥️😄🎄🍒....ja siitä luulisi jo sudenkin ymmärtävän ettei ehkä mikään kedon kaunein kukkanen ole jos ei tuon ikäisellä miestä ole eikä tule ja ei myöskään halua sinua. Ja kun ei sitä edes ole olemassa. Ja olen huomannut että täältä on lähtenyt kaikki ihmiset kun kukaan ei jaksa enää näitä teidän emojeja katsella kun tää palsta pyörii niiden ympärillä ja itse myös teen saman en enää jaksa yksinkertaisesti. Aina kun toivoo että olisipa joku hetki ettei olis noita aloituksia ihan tyhjänpäiväisiö mutta kun ne on joka aamu,sitten päivällä, alkuillasta ja vielä ja illasta. Kiitos ei jaksa oikeasti. No olette kohta kahdestaan tai sitten joku yksin täällä.
Aika paksu väite, että minun aloitusten takia olis kaikki lähtenyt. Eiköhän syyt ole muualla, jos täältä porukka lähtee. Tänne jää vain ne, joilla ei ole oikeaa elämää palstan ulkopuolella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Varmaan voisi B vitamiineja ottaa myös. Koitan kyllä syödä ihan monipuolisesti kasviksia yms. Proteiinit on tärkeitä. 😊❤️
Achtung! Vitamiineja vain ruoasta. Poikkeus D, jota sitäkään ei liian suuria määriä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika paksu väite, että minun aloitusten takia olis kaikki lähtenyt. Eiköhän syyt ole muualla, jos täältä porukka lähtee. Tänne jää vain ne, joilla ei ole oikeaa elämää palstan ulkopuolella.
Eli myönnät ettei tällä emojilla eikä itselläsi ole mitään muuta elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin joku sanoo suun puhtaaksi. Mulla sama ajatus ollut häippästä palstalta . Susi ymmärtäköön, että häntähän yritetään herätellä todellisuuteen. Mutta niin se vaan on , että oppirahat on itsekunkin maksettava joko käteisellä tai loppuelämän riesalla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu juuri söin olikin nälkä nyt kahvit👩🍒♥️☕️😊
Anonyymi kirjoitti:
Juu juuri söin olikin nälkä nyt kahvit👩🍒♥️☕️😊
Kiva. Sä oot ollu pitkään hereillä. Sulla hyvä päivärytmi. Mulla ihan sekaisin aina. Vasta aamupalan söin... 😊❄️⭐❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva. Sä oot ollu pitkään hereillä. Sulla hyvä päivärytmi. Mulla ihan sekaisin aina. Vasta aamupalan söin... 😊❄️⭐❤️
En kovin pitkään heräsin joskus puol.9 muistaakseni 👩🍒♥️☕️😊
Anonyymi kirjoitti:
En kovin pitkään heräsin joskus puol.9 muistaakseni 👩🍒♥️☕️😊
Sulla on hyvä elämä, kun saat elää omassa luonnollisessa rytmissäsi. 😊⭐❤️ Siihen tulee pyrkiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sulla on hyvä elämä, kun saat elää omassa luonnollisessa rytmissäsi. 😊⭐❤️ Siihen tulee pyrkiä.
No enpä nyt sanoisi 😊☕️♥️🍒nyt juhla mokkaa, se tumma paahto ei ole niin hyvä😂
Anonyymi kirjoitti:
No enpä nyt sanoisi 😊☕️♥️🍒nyt juhla mokkaa, se tumma paahto ei ole niin hyvä😂
Makuja on monia. Hyvää kahvittelu hetkeä 😄🐺⭐❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Makuja on monia. Hyvää kahvittelu hetkeä 😄🐺⭐❤️
Kiitos ja kivaa päivää😊☕️♥️🍒👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeetä tulla tänne arvostelemaan toisten kirjoituksia. Jokaisella on oikeus olla ja vaihtaa mielipiteitä keskenään ja mä ainakin tykkään että on ystäviä eri puolilta Suomea eikä sitä ikinä tiedä vaikka mihin kirjoitukset johtaa. Kummatkin sekä susi että kirsikka on maailman ihanimpia ja haluavat tehdä maailmasta parempaa paikkaa. Mä ainakin toivon heille kaikkea hyvää. ❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin joku sanoo suun puhtaaksi. Mulla sama ajatus ollut häippästä palstalta . Susi ymmärtäköön, että häntähän yritetään herätellä todellisuuteen. Mutta niin se vaan on , että oppirahat on itsekunkin maksettava joko käteisellä tai loppuelämän riesalla.
Täällä on tarkoitus tukea ja kannustaa ja tsempata toinen toistaan sen minkä pystyy. Kaikki ollaan samanarvoisia ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeetä tulla tänne arvostelemaan toisten kirjoituksia. Jokaisella on oikeus olla ja vaihtaa mielipiteitä keskenään ja mä ainakin tykkään että on ystäviä eri puolilta Suomea eikä sitä ikinä tiedä vaikka mihin kirjoitukset johtaa. Kummatkin sekä susi että kirsikka on maailman ihanimpia ja haluavat tehdä maailmasta parempaa paikkaa. Mä ainakin toivon heille kaikkea hyvää. ❤️
🚬👩🏻🦳Oot sä vanhus?Näytät kyllä semmoselta.
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä vanhus?Näytät kyllä semmoselta.
Näyttää 😅 joku emojiko nyt on sama kuin miltä ihminen näyttää oikeasti?
Olis kyllä toisaalta kivaa nähdä, minkä näköiset ihmiset täällä kirjuuttelee.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬👩🏻🦳Tehdä maailmasta parempaa paikkaa ?!?! Ja millähän tavoin. Voi voi mikähän hahmo sinäkin olet yksi suden varmaan. Aika hyvä mielikuvitus hällä kyllä on tai vilinä päässä. Mutta joo ei täällä kukaan arvostele vaan ihan tosiasioita kirjoittaa. Ei vaan haluta tunnustaa niitä niin ei voi mitään. Ja he voivat alkaa viestittelykavereiksi ihan irl niin sit on parempi paikka maailmassa heille ♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Tehdä maailmasta parempaa paikkaa ?!?! Ja millähän tavoin. Voi voi mikähän hahmo sinäkin olet yksi suden varmaan. Aika hyvä mielikuvitus hällä kyllä on tai vilinä päässä. Mutta joo ei täällä kukaan arvostele vaan ihan tosiasioita kirjoittaa. Ei vaan haluta tunnustaa niitä niin ei voi mitään. Ja he voivat alkaa viestittelykavereiksi ihan irl niin sit on parempi paikka maailmassa heille ♥️😊
Millä tavalla minun preesens täällä häiritsee muita??
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin on. Ei mulla mitään muutakaan elämää ole, niin väliäkö tällä?
Muistanet ku kohteliaasti kysyit josko haluais tavata jne. Ko, heittäyty kärppänä kuuromykäks ja häippäs toviksi ku pieru Saharan erämaahan. Pieniä virtuaalisia vastahalejakin on estynyt antamasta. Blanssissa ei ole sydänten ja muiskujen kans tämä homma. Niidenkin lähettämisessä on oma rajansa. Ota samurai esiin ja ajattele syvällisesti. Sua ei kiusata eikä haukuta, kun tarkoitetaan parastasi. Pystyn minäkin ilmaisemaan mielipiteeni ilman tehomuiskuja sydämineen.
Anonyymi kirjoitti:
Muistanet ku kohteliaasti kysyit josko haluais tavata jne. Ko, heittäyty kärppänä kuuromykäks ja häippäs toviksi ku pieru Saharan erämaahan. Pieniä virtuaalisia vastahalejakin on estynyt antamasta. Blanssissa ei ole sydänten ja muiskujen kans tämä homma. Niidenkin lähettämisessä on oma rajansa. Ota samurai esiin ja ajattele syvällisesti. Sua ei kiusata eikä haukuta, kun tarkoitetaan parastasi. Pystyn minäkin ilmaisemaan mielipiteeni ilman tehomuiskuja sydämineen.
No kyllä. Olen ajan tasalla, ei kai tämän ole ollut tarkoitus olla tämän syvällisempää ainakaan vielä... Kiitos huolenpidosta kuitenkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kyllä. Olen ajan tasalla, ei kai tämän ole ollut tarkoitus olla tämän syvällisempää ainakaan vielä... Kiitos huolenpidosta kuitenkin.
Arvaas miten ilahduin suhtautumisestasi. Näillä asioilla ei ole leikkimistä. Anna ajan kulua omalla painollaan. Voisit kokeilla emojeita säästöliekillä tiettyyn suuntaan.
Ilta on vielä nuori siellä työmaalla. Vilskettä ja rakettienosto hulinaa piisaa.
Laitan sulle komean punaisen sydämen meiltä kaikilta, jotka olemme hyvää tarkoittaen susta tänään huolehtineet. ♥️ Anonyymi kirjoitti:
Arvaas miten ilahduin suhtautumisestasi. Näillä asioilla ei ole leikkimistä. Anna ajan kulua omalla painollaan. Voisit kokeilla emojeita säästöliekillä tiettyyn suuntaan.
Ilta on vielä nuori siellä työmaalla. Vilskettä ja rakettienosto hulinaa piisaa.
Laitan sulle komean punaisen sydämen meiltä kaikilta, jotka olemme hyvää tarkoittaen susta tänään huolehtineet. ♥️Kiitos tästä. En mä mielestäni ole jäniksen selässä ollut. Asiat yleensäkin etenee omalla painollaan, jos etenee. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sua ärsyttää kaikki täällä senkin helskutin trolliääliö!! Anna muiden keskustella kuten haluavat mitä hittoa se sulle kuuluu?? Ei sun oo pakko tulla tänne you know.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle trollaamaan!! Hushus👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä vanhus?Näytät kyllä semmoselta.
Taidat olla ite!🤣
Minä luulin että se jo jätti minut aiemmin. Kai täällä ärsyttää muitakin kun huomenta toivotellaan. Naurun aihe sitä varmasti olen koko kaupungille. Väliäkös silläkään enää on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Millä tavalla minun preesens täällä häiritsee muita??
Ei se muita häiritsekään kuin tota kerttulia. Eli toi sun vanha haukkuja se katkera mummo? Joka ei kestä että täällä jonkun naisen kanssa viestittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli erittäin sekava tiivistelmä susimiehen yksinäisestä palstaseikkailusta
- Anonyymi
Pilvistä, sateista ja tuulista sunnuntaita vaan silti ihan OK. fiilistä täältä sinne 🤩.
Et oo fossiilia. Et sinne päinkään. Mies moniosaaja ja luonnetta silloinkin kun ison sanan artikulointiin tarvetta.
P---u on vain välikappale, jonka perässä ei tarvi juosta. Se tulee tykö, kun aika on. 🤔👍Kiitos fiiliksistä ja samoin sinne hyvää fiilistä. Täällä ny mitään kovin hyvää fiilistä taas ole, mutta se nyt ei enää jaksa yllättää. Sää on päässä yhtä harmaa kuin ulkonakin nyt. Kaipa tää tästä.
Tehän voitte taas vaihteeks kiusata ja haukkua yms, niin päästään trendaaviin.
- Anonyymi
Kukaan ei ole kiusannut jos oikeasti osaisit ajatella asioita. Siis tänään, tämä on nimenomaan keskustelua ja mielipiteiden vaihtamista jota et sinäkään näköjään osaa kun vaan vastata täällä ei sada, syön vitamiineja, menen töihin jne niin joo huh huh eipä jaksa sama kuin hakkaisi päätään seinään. Antaa olla. Minä teen myös saman kuin muun kun täällä ei tosiaan voi estää näitä joitain nimimerkkejä joka olisi minusta ihan suotavaa että voisi. Ei tarvisi nähdä mitään. Mutta hyvää tulevaa uutta vuotta kaikille ja onnea ja iloa myös! 💫💫🌟🌟Mutta hiljentynyt on täällä porukka, se on selvää.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole kiusannut jos oikeasti osaisit ajatella asioita. Siis tänään, tämä on nimenomaan keskustelua ja mielipiteiden vaihtamista jota et sinäkään näköjään osaa kun vaan vastata täällä ei sada, syön vitamiineja, menen töihin jne niin joo huh huh eipä jaksa sama kuin hakkaisi päätään seinään. Antaa olla. Minä teen myös saman kuin muun kun täällä ei tosiaan voi estää näitä joitain nimimerkkejä joka olisi minusta ihan suotavaa että voisi. Ei tarvisi nähdä mitään. Mutta hyvää tulevaa uutta vuotta kaikille ja onnea ja iloa myös! 💫💫🌟🌟Mutta hiljentynyt on täällä porukka, se on selvää.
Muilla on elämää ja rakkautta ja kaikkee. Minulla on vain masennus. Hyvästi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Otan osaa.On ihme että jaksat töitä paiskia masennuksen kourissa ,hatun nosto sille.
Moten sun pojat tykkää isästään?Pitääkö ne sinua masentuneena ja säälii?Näytteletkö heille pirteää?Joistakin ihmisistä ei näe masennusta siksi kanssa ihmiset voi olla tökeröitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa.On ihme että jaksat töitä paiskia masennuksen kourissa ,hatun nosto sille.
Moten sun pojat tykkää isästään?Pitääkö ne sinua masentuneena ja säälii?Näytteletkö heille pirteää?Joistakin ihmisistä ei näe masennusta siksi kanssa ihmiset voi olla tökeröitä.*Miten
Anonyymi kirjoitti:
Moten sun pojat tykkää isästään?Pitääkö ne sinua masentuneena ja säälii?Näytteletkö heille pirteää?Joistakin ihmisistä ei näe masennusta siksi kanssa ihmiset voi olla tökeröitä.En tiedä mitä ajattelevat minusta. Painivat omien demoneidensa kanssa jokainen. Kaikki yksinäisiä susia...
Anonyymi kirjoitti:
Moten sun pojat tykkää isästään?Pitääkö ne sinua masentuneena ja säälii?Näytteletkö heille pirteää?Joistakin ihmisistä ei näe masennusta siksi kanssa ihmiset voi olla tökeröitä.Ja tekis kyllä hyvää jäädä sairaslomalle pitkäksi aikaa...
Anonyymi kirjoitti:
Moten sun pojat tykkää isästään?Pitääkö ne sinua masentuneena ja säälii?Näytteletkö heille pirteää?Joistakin ihmisistä ei näe masennusta siksi kanssa ihmiset voi olla tökeröitä.Ei jaksa katsella ku työkaverit iskee kaikki naiset.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja tekis kyllä hyvää jäädä sairaslomalle pitkäksi aikaa...
Älä passivoidu,se on loputon tie sitten.Mutta jos on ihan pakko ,suunnittele hetimiten miten pidät itsesi aktiivisena loman ajan.Käy kylpylöissä ,reissuissa jne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei jaksa katsella ku työkaverit iskee kaikki naiset.
En oikein usko tuota
Anonyymi kirjoitti:
En oikein usko tuota
Sellaisia playboyta ne jotkut ovat. Ex kaivatun kaveriakin heti oli.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hö.Mikäs se semmonen työpaikka on missä playboita kaikki.Mitä oon näitä vartioita nähnyt kaupungissa ne on kaukana niistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuvaile vähän millasia ne playboyt sun mielestä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on löytäneet toisensa.Jotkut löytäneet irl uuden ihastuksen.
Jotkut on tullut kaapistakin jo. Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile vähän millasia ne playboyt sun mielestä on?
Sellaisia extroverttejä hymysuita jotka tulee kaikkien kanssa juttuun ja paiskoo high fivejä tytsyjen kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sivusilmä eri asiasta. Kyllä mua huvitti,kun illalla tuli mieleen mikä saari se oli se 13 neliön huone. Ruman niminen. Siitä samaa mieltä. Hyvin
Keksitty.
Tuu kahville ku pyörit täällä. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tiedä mitä ajattelevat minusta. Painivat omien demoneidensa kanssa jokainen. Kaikki yksinäisiä susia...
Mä tsempaan sun poikias. Oon lähettänyt terkkuja heille kauttasi. Älä vähättele äläkä hölise heidän asioistaan mollissa. He kantavat urheasti kaikkien muidenkin lailla vanhempiensa geenejä omana itsenään.
Anonyymi kirjoitti:
Mä tsempaan sun poikias. Oon lähettänyt terkkuja heille kauttasi. Älä vähättele äläkä hölise heidän asioistaan mollissa. He kantavat urheasti kaikkien muidenkin lailla vanhempiensa geenejä omana itsenään.
Ei näitä geenejä olis kannattanut levitellä. Pelkkää kärsimystä koko elämä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei näitä geenejä olis kannattanut levitellä. Pelkkää kärsimystä koko elämä.
Jani-isukki hyvä, älä koskaan enää sano noin. Tämän kerran saat anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yh-iskäkö on uusi päivitetty rooli tälle susimieshahmollesi, mies?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaisia extroverttejä hymysuita jotka tulee kaikkien kanssa juttuun ja paiskoo high fivejä tytsyjen kanssa.
Atta boy
- Anonyymi
Onhan nykyään kait hyviä lääkkeitä vaivaan kuin vaivaan.
- Anonyymi
Ei ne välttämättä sovi kaikille.Olen sitä mieltä et toi susi treenaa ylikuntoon itteensä.Pitäs muistaa liikkua kevyemmin.Rasvahappoja suosittelen ja maitohappobakteereja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne välttämättä sovi kaikille.Olen sitä mieltä et toi susi treenaa ylikuntoon itteensä.Pitäs muistaa liikkua kevyemmin.Rasvahappoja suosittelen ja maitohappobakteereja.
Ei liika vitamiinikaan ole hyväksi,ei niitä käytetä kuin kuuriluontoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liika vitamiinikaan ole hyväksi,ei niitä käytetä kuin kuuriluontoisesti.
Juu,juu.Itse jätin punaisen lihan syönnin ja en oo ollut flussassa moniin vuosiin.Kaupas räki ykskin melkein naamaan enkä sairastunut.En myöskään oo vuosiin pessyt käsiä kun kerran päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,juu.Itse jätin punaisen lihan syönnin ja en oo ollut flussassa moniin vuosiin.Kaupas räki ykskin melkein naamaan enkä sairastunut.En myöskään oo vuosiin pessyt käsiä kun kerran päivässä.
Vaihtoehto sekin,ite aattelin siirtyä kasvis-syöjäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. En mä mielestäni liikaa ole treenannut, kun salillekaan en tahdo ehtiä kuin 2 x viikossa. Työt haittaa harrastuksia.
- Anonyymi
Itkin tossa ihmisten ilkeyttä toisia kohtaan ja ikävääni kun rakas tulee vasta viikon päästä kun on kotiseudullaan. Lomaa sillä töistä toisin kuin muilla. Itellä joulu kesti sen tasan kolme päivää
- Anonyymi
Hyvää iltaa ♥️🍒👩😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvväätä iltaa vain. Kuinkas on mennyt? 😊❤️⭐🐺❄️
Flunssa kohta selätetty😊👩🍒♥️huomenna pääsen ulos
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvväätä iltaa vain. Kuinkas on mennyt? 😊❤️⭐🐺❄️
Miten töissä 😊👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Miten töissä 😊👩🍒♥️
Hommaa riittää. Nää seuraavatkin tulevat päivät varmaan yhtä hulinaa ja rumbaa... ⭐🐺❄️😊❤️
Anonyymi kirjoitti:
Flunssa kohta selätetty😊👩🍒♥️huomenna pääsen ulos
Hyvä juttu. Ei ollut paha flunssa onneksi. 😊 Ja huomenna on varmaan hauskaa. 😊❤️❄️ Näet frendejäsi? 😊⭐
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hommaa riittää. Nää seuraavatkin tulevat päivät varmaan yhtä hulinaa ja rumbaa... ⭐🐺❄️😊❤️
Niin rakettien ostajia riittää varmasti 😊👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Niin rakettien ostajia riittää varmasti 😊👩🍒♥️
Kyllä niitäkin. Mutta täällä ei ole näkynyt niitä myynnissä ollenkaan. En tiedä tuleeko myöhemmin? Sunnuntait on nykyään vilkkaita päiviä. Ja keli on pihalla ihan hirveä. Sataa ja tuulee ja on liukasta.... 🐺❄️❤️😊⭐
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä juttu. Ei ollut paha flunssa onneksi. 😊 Ja huomenna on varmaan hauskaa. 😊❤️❄️ Näet frendejäsi? 😊⭐
Voi olla niin😊👩🍒♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä niitäkin. Mutta täällä ei ole näkynyt niitä myynnissä ollenkaan. En tiedä tuleeko myöhemmin? Sunnuntait on nykyään vilkkaita päiviä. Ja keli on pihalla ihan hirveä. Sataa ja tuulee ja on liukasta.... 🐺❄️❤️😊⭐
Niin on mitä nyt ulos vilkaisin 😊👩🍒♥️
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mitä nyt ulos vilkaisin 😊👩🍒♥️
Mulla sukat kastui, kun kengät on niin huonot. 😑⭐❤️❄️🐺
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisi super kivaa 😊⭐❤️❄️🐺
Niinpä😊👩🍒♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤗⭐✨❄️🐺❤️
Taidan juoda kohta iltateetä 😊♥️🍒👩Hyvää loppuiltaa sinulle🤗
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon ja mukavaa loppuiltaa myös sinulle. 🤗✨❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos paljon ja mukavaa loppuiltaa myös sinulle. 🤗✨❤️
Kiitos😊♥️🍒👩🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsalainen lentosuukko
Svantella ja Håkanilla oli sukset menneet perusteellisesti ristiin. Svante murjotti olohuoneessa kädet puuskassa,
kun Håkan pakkasi kassinsa ja valmistautui lähtemään. Kenkiä sitoessaan Håkanilta pääsi pieni pieru.
Svante siihen: Turha tässä vaiheessa enää mitään lentosuukkoja lähet Anonyymi kirjoitti:
Ruotsalainen lentosuukko
Svantella ja Håkanilla oli sukset menneet perusteellisesti ristiin. Svante murjotti olohuoneessa kädet puuskassa,
kun Håkan pakkasi kassinsa ja valmistautui lähtemään. Kenkiä sitoessaan Håkanilta pääsi pieni pieru.
Svante siihen: Turha tässä vaiheessa enää mitään lentosuukkoja lähet🙈🤦🏼♂️🙆🏼♂️🤷🏼♂️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208089Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311534- 3741288
- 61245
- 621115
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2421111Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938