Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞

163

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää aurinkoista päivää!

• Anonyymi

Mitä nuo venäläiset tankkerit on nyt riesana Suomenlahdella?

• Sitä ne just on. Liityttiin Natoon niin Venäjä kiusaa meitä tästä lähtien aina.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä ne just on. Liityttiin Natoon niin Venäjä kiusaa meitä tästä lähtien aina.

Siltä vaikuttaa.

• Ne sais upottaa kyllä kaikki.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ne sais upottaa kyllä kaikki.

😅..siitähän sota syttyisi...

• Anonyymi kirjoitti:

😅..siitähän sota syttyisi...

Sitähän veli venäläinen tietysti odottaa. Sota on tavallaan koko ajan käynnissä. Veikkaan että Ukrainan sota kestää vielä vuosia ja hybridisota länttä vastaan pahenee myös.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitähän veli venäläinen tietysti odottaa. Sota on tavallaan koko ajan käynnissä. Veikkaan että Ukrainan sota kestää vielä vuosia ja hybridisota länttä vastaan pahenee myös.

Niin paljon mahdollista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitä ne just on. Liityttiin Natoon niin Venäjä kiusaa meitä tästä lähtien aina.

On kiusannut jo jostakin 2000-luvun puolivälistä asti.

• Anonyymi kirjoitti:

On kiusannut jo jostakin 2000-luvun puolivälistä asti.

En ole huomannut aiemmin. On se pahentunut koko ajan. Nyt hilluu kuin pahainen kakara.

• Anonyymi

Huomenta ihanuus M nainen, tahtoisin suukoltella ja halia sinun kanssasi

• En ole nainen. En myöskään mikään M.
        Että laita viestiä suoraan sille. Et kuitenkaan uskalla.

• Anonyymi

😍♥️♥️♥️♥️♥️

• Anonyymi kirjoitti:

😍♥️♥️♥️♥️♥️

Te voitte mennä muhinoimaan jonneki toisaalle.

• Vuodet ne vaan vierii eteen päin. Tukka harmaantuu... Muuta ei enää tapahdu.

• Anonyymi

Miksi jotkut ihmiset ovat niin hankalia ja ymmärtämättömiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset ovat niin hankalia ja ymmärtämättömiä?

En tiedä. Sellainen varmaan itsekin olen monien mielestä, kun ei halua edes tutustua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En tiedä. Sellainen varmaan itsekin olen monien mielestä, kun ei halua edes tutustua.

Ei ole liikaa vaadittu että exäni pyytäisi anteeksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Keneen et halua tutustua?

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin että minuun ei halua tutustua kukaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä varmaan joku haluaa tutustua mistä sitä tietää vaikka kolmannen kadun vanha Akseli haluaisi tutustua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja sanoin ton äskösen ihan ystävyydellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu että exäni pyytäisi anteeksi.

Joskus on turhaa odotella anteeksipyyntöjä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joskus on turhaa odotella anteeksipyyntöjä.

Pyysin minäkin häneltä. Toivottavasti ei minun tarvitse tästä asiasta enää mainita täällä palstalla saa tämä aihe alkaa jäämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot tass siirtynyt pimppaamaan susigubbehahmolta tietoa siinä toivossa, että se ois joku nainen. Kukkuu kukkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot tass siirtynyt pimppaamaan susigubbehahmolta tietoa siinä toivossa, että se ois joku nainen. Kukkuu kukkuu

Tai pumppaamaan, mutta no joo- pimp the palstamessage for your own special needs. Jessus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mustasukkainen sudesta hanki elämä. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pumppaamaan, mutta no joo- pimp the palstamessage for your own special needs. Jessus.

Mitä tietoa häneltä pumppaan kun en tiedä kuka hän edes on ja on sulla järkyttävä kielenkäyttö. Kuvitteletko että olet ainut joka saa tänne kirjoittaa?

• Anonyymi

Hyvää päivää sinulle😊♥️🍒👩

• Kiitos ja oikein hyvää päivää myös sinulle 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos ja oikein hyvää päivää myös sinulle 😊♥️

Kiitos😊♥️🍒👩päiväkin jo pitkällä ja uusi vuosi häämöttää☀️

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Sielläkin taitaa aurinko loistaa? Täälläkin valaisee lähimetsän puut. On aika keväisen näköistä nyt keskellä talvea. 😊☀️♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Asutko muuten lähellä keskustaa vai sivummassa? 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Asutko muuten lähellä keskustaa vai sivummassa? 😊♥️

Keskustan kupeessa lähellä Tammerkoski 😊♥️🍒👩☀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jutelkaa kasvotusten,ku olette samassa talossa!

• Anonyymi kirjoitti:

Keskustan kupeessa lähellä Tammerkoski 😊♥️🍒👩☀️

On varmasti mukavaa seutua. Pitäisi käydä siinä koskella joku päivä. Siinä varmaan joku kiva puisto? 😊♥️☀️

• Anonyymi kirjoitti:

Jutelkaa kasvotusten,ku olette samassa talossa!

Samassa talossa?! Ei olla lähelläkään toisiamme. Toista sataa kilsaa välissä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On varmasti mukavaa seutua. Pitäisi käydä siinä koskella joku päivä. Siinä varmaan joku kiva puisto? 😊♥️☀️

Täällä on hyviä paikkoja juu😊♥️🍒👩☀️

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan siellä toki isossa kaupungissa. Tykkään elää metsän rauhassa, mutta täällä ei sitten ole juuri mitään muuta hienoo ku luonto. Täältä on aika hankalaa lähteä kaupungille rientoihin. Ja täältä puuttuu hienot puistot yms. 😊♥️☀️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onhan siellä toki isossa kaupungissa. Tykkään elää metsän rauhassa, mutta täällä ei sitten ole juuri mitään muuta hienoo ku luonto. Täältä on aika hankalaa lähteä kaupungille rientoihin. Ja täältä puuttuu hienot puistot yms. 😊♥️☀️

Asutpa sitten aika syrjässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Asutpa sitten aika syrjässä.

Niin asun. Tänne jouduin aikanaan ja nyt en pääse enää pois täältä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin asun. Tänne jouduin aikanaan ja nyt en pääse enää pois täältä.

No,ehkä joskus muutto on ajankohtaista.?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Maaseudulla on puolensa😊♥️🍒👩☀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et pyytänyt susihukkaa käymään että voisitte yhdessä mennä koskelle ja jutella ihan kunnolla ilman yleisöä ja sitten ehkä jäisi tämä palstailu pois ja alkaisi elämä kunnolla irl eikä täällä...se oli taas selkeä vihjaus sudelta. Mutta sivuutit sen täysin. Aikä välinpitämätöntä. :(

• Anonyymi kirjoitti:

No,ehkä joskus muutto on ajankohtaista.?

Ehkä joskus... Tavallaan haluaisin jo asua jossain muualla, mutta tänne sitoo mun pojat jotka kuitenki tarvii mua. Joutuisin ajelemaan edes takaisin jos olisin kauempana. Tämmöinen pattitilanne tästä elämästä tullut. Ihan jumissa monessa mielessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Maaseudulla on puolensa😊♥️🍒👩☀️

Niin on tavallaan... Ehkä asuisin vielä enemmän metsässä omassa mökissä jos saisin valita. Ei vaan ole helppoa löytää asuntoa tai saada asuntolainaa. 😊♥️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ehkä joskus... Tavallaan haluaisin jo asua jossain muualla, mutta tänne sitoo mun pojat jotka kuitenki tarvii mua. Joutuisin ajelemaan edes takaisin jos olisin kauempana. Tämmöinen pattitilanne tästä elämästä tullut. Ihan jumissa monessa mielessä.

Aikuiset pojat ei pärjää🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin uskon että ehkä kuitenkin pärjäävät jo jos terveitä ovat siis. Eri asia jos jotain sairautta on eikä oikeasti pärjää mutta on kai heillä äitikin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin on tavallaan... Ehkä asuisin vielä enemmän metsässä omassa mökissä jos saisin valita. Ei vaan ole helppoa löytää asuntoa tai saada asuntolainaa. 😊♥️

Minä taas sinkkuna ja nyt täysin yksin olen haaveillut kyllä kaupunkiin.Palvelut heikkenee ,enkä jaksa mitään pihatöitäkään enään,pitäs olla kaikki laitteetkin hommattuna niiden tekoon.Sais semmosen parvekkeellisen pikku asunnon korkealta ja päädystä hissillä niin ois mahtis.Paikka heti rautatien vierestä kaikkein mahtavin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän se ongelma just on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin uskon että ehkä kuitenkin pärjäävät jo jos terveitä ovat siis. Eri asia jos jotain sairautta on eikä oikeasti pärjää mutta on kai heillä äitikin.

Houkuta mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas sinkkuna ja nyt täysin yksin olen haaveillut kyllä kaupunkiin.Palvelut heikkenee ,enkä jaksa mitään pihatöitäkään enään,pitäs olla kaikki laitteetkin hommattuna niiden tekoon.Sais semmosen parvekkeellisen pikku asunnon korkealta ja päädystä hissillä niin ois mahtis.Paikka heti rautatien vierestä kaikkein mahtavin.

No se on kyllä siinä omassa mökissä se miinuspuoli, että sitten pitäis olla välineitä vaikka mitä pihan hoitoon ja talon kunnostukseen. Yksin sitä tulisi varmaan entistäkin hullummaksi, keskellä metsää. Kaupungin hälinässä asuminen on kalliimpaa. En mä varmaan missään baareissa juoksis sen enempää ku nytkään, kun niitä kavereita ei ole.
        En mä tiedä missä sitä olis hyvä olla. Onko enää missään?

• Anonyymi kirjoitti:

Houkuta mukaan.

Minne, ku en tiedä itsekään minne menisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Houkuta mukaan.

Ai pojat mukaan vai mitä tarkoitat, eikös se oli emojin tehtävä houkutella edes näkemään ja pyytää sinne kaupungin sykkeeseen kun metsässä olo niin masentaa. Minä en kuulu tähän kuvioon kyllä tuossa mielessä ollenkaan. Minä asun oikein hyvässä ja isossa kaupungissa, mutta luonnon keskellä ja kaukana keskustasta mutta kaunis ja huippu yksi Suomen parhaimmista paikoista. ♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikenmaailman autismia on ihmisillä nykyään. Ei niitä kukaan muu kerkiä auttamaan ja minä olen niiden ainoa kaveri.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai pojat mukaan vai mitä tarkoitat, eikös se oli emojin tehtävä houkutella edes näkemään ja pyytää sinne kaupungin sykkeeseen kun metsässä olo niin masentaa. Minä en kuulu tähän kuvioon kyllä tuossa mielessä ollenkaan. Minä asun oikein hyvässä ja isossa kaupungissa, mutta luonnon keskellä ja kaukana keskustasta mutta kaunis ja huippu yksi Suomen parhaimmista paikoista. ♥️

Kyllä minäkin voin kuvitella monta oikeasti hienompaa paikkaa kuin tämä missä nyt majailen. Täällä ei oikeasti ole yhtään mitään hienoa missään, jos ei kuntosalia lasketa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No se on kyllä siinä omassa mökissä se miinuspuoli, että sitten pitäis olla välineitä vaikka mitä pihan hoitoon ja talon kunnostukseen. Yksin sitä tulisi varmaan entistäkin hullummaksi, keskellä metsää. Kaupungin hälinässä asuminen on kalliimpaa. En mä varmaan missään baareissa juoksis sen enempää ku nytkään, kun niitä kavereita ei ole.
        En mä tiedä missä sitä olis hyvä olla. Onko enää missään?

Kaipungissa ei ole kallista.Kaupungissa ei tarvitse edes omaa autoa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minne, ku en tiedä itsekään minne menisin.

Jonnekkin missä on sun töitä tarjolla, ihan mihin vaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kaikenmaailman autismia on ihmisillä nykyään. Ei niitä kukaan muu kerkiä auttamaan ja minä olen niiden ainoa kaveri.

Ok.omapa on vankilas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta et pyytänyt susihukkaa käymään että voisitte yhdessä mennä koskelle ja jutella ihan kunnolla ilman yleisöä ja sitten ehkä jäisi tämä palstailu pois ja alkaisi elämä kunnolla irl eikä täällä...se oli taas selkeä vihjaus sudelta. Mutta sivuutit sen täysin. Aikä välinpitämätöntä. :(

Ei Jani tyhmä ole. Taas tämä sydänten ja pusumuiskujen varassa elävä jätti täysin huomiotta Janin hienovaraisen vihjauksen halusta tullaTammerkoskelle. Piilossa on ja pysyy. Janilla omat kuvionsa poikineen , hattua nostan. Usko mies hyvä, että tämä tekstailunne jatkuu emoji-tasolla tyyliin nyt aion henkevien keskustelujen päätteeksi jumpata. Juupa juu ja nääs nääs.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sehän se ongelma just on.

🫂🫂

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onhan heillä äitikin. Eikö hän ole lisäksesi poikien elämässä mukana. Anteeksi, jos kysyin liian henkilökohtaista. Olet vastuullinen isä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Asuvatko pojat kuitenkin jo omillaan ? Sähän käyt saunomassa heidän luonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan heillä äitikin. Eikö hän ole lisäksesi poikien elämässä mukana. Anteeksi, jos kysyin liian henkilökohtaista. Olet vastuullinen isä.

Ei kait ne mitään mamman poikia kasvata😄

• Anonyymi kirjoitti:

Asuvatko pojat kuitenkin jo omillaan ? Sähän käyt saunomassa heidän luonaan.

Ei asu omillaan. Ja monesti se menee niin, että eron myötä äiti kasvattaa lapset. Tuloksen voi nähdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska, erossa nainen vie lapset, rahat talon kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok.omapa on vankilas.

Niinhän se ollut jo 15 vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaipungissa ei ole kallista.Kaupungissa ei tarvitse edes omaa autoa

Vuokrat on kalliimmat. En pystyisi asumaan saman kokoisessa kämpässä tällä hinnalla missään keskustassa. Yksin asuessa on kaikki kalliimpaa. Yksin pitää kaikki maksaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jonnekkin missä on sun töitä tarjolla, ihan mihin vaan.

Mä en välttämättä edes halua enää muualla näitä hommia tehdä. Kyllä riittää jo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei asu omillaan. Ja monesti se menee niin, että eron myötä äiti kasvattaa lapset. Tuloksen voi nähdä.

Asuvatko äidillään vai laitoksessa? Olet kuitenkin huolehtivana isänä kuvioissa mukana. Lomillakin pojat yhdessä isukin kanssa. Hienoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Asuvatko äidillään vai laitoksessa? Olet kuitenkin huolehtivana isänä kuvioissa mukana. Lomillakin pojat yhdessä isukin kanssa. Hienoa.

Äidillään ovat aina olleet. Hyvä että jossain on katto pään päällä ja ruokaa joka päivä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Äidillään ovat aina olleet. Hyvä että jossain on katto pään päällä ja ruokaa joka päivä.

No hyvä niin. Nyt ymmärrän paljon enemmän tilanteestasi. Otat ja kuljettelet poikiasi kunnon isän tavoin. Luulisi ex- vaimosi arvostavan.

• Anonyymi

Kivaa päivää pitää vähän jumpata😊♥️🍒👩☀️

• Kiitos ja hyvää jumpaa. Mä kohta kans lähden duuniin taas 😊♥️☀️

• Anonyymi

Nyt tuli taas kiire kun tuli puhetta että voisitte nähdä koskella ja jutella siellä ihan kunnolla. Mutta niin tämä ei muutu tästä ikinä näköjään. Valitettavaa kyllä, elämä menee hukkaan tuollaisessa. Mut ei voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli taas kiire kun tuli puhetta että voisitte nähdä koskella ja jutella siellä ihan kunnolla. Mutta niin tämä ei muutu tästä ikinä näköjään. Valitettavaa kyllä, elämä menee hukkaan tuollaisessa. Mut ei voi mitään.

Olis hyvä treffipaikka tammersillan koski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olis olis tosi hyvä alkuun nyt ainakin :)

• Anonyymi kirjoitti:

No olis olis tosi hyvä alkuun nyt ainakin :)

Sitten voisinkin hypätä koskeen, kun ei mun naama kuitenkaan miellytä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos ja hyvää jumpaa. Mä kohta kans lähden duuniin taas 😊♥️☀️

Niitä juoppokuskin hommia?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mut eikö elämään ois aika saada jo vaikka uuden vuoden kunniaksi jotain aitoa ja kunnollista joka tapauksessa. Kun sanot että masennus vaan on ja pysyy niin ei tämä palsta sitä siis helpota eikä paranna eikä eri tytöt joka vuosi. Jotka lopulta häipyvät vaan vähin äänin jonnekin koska ei tätä feikkausta koko elämää kukaan tule jaksamaan. Et sinäkään, en usko.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Johan vitsin murjasit.😢

• Anonyymi

Paljonko Kirsillä menee tupakkaa päivässä?

• Anonyymi kirjoitti:

No mut eikö elämään ois aika saada jo vaikka uuden vuoden kunniaksi jotain aitoa ja kunnollista joka tapauksessa. Kun sanot että masennus vaan on ja pysyy niin ei tämä palsta sitä siis helpota eikä paranna eikä eri tytöt joka vuosi. Jotka lopulta häipyvät vaan vähin äänin jonnekin koska ei tätä feikkausta koko elämää kukaan tule jaksamaan. Et sinäkään, en usko.

No mulla nyt ei ole mitään muuta kuin tämä virtuaalinen elämä. Sitte kun ei ole tätä, niin sitten ei ole enää yhtään mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksei miellyttäs?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei miellyttäs?

Olen minä kuvia itsestäni nähny. Hyvä ku näytän edes ihmiseltä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Höpö höpö.
        Vähän itsetuntoa ylös nyt,!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko Kirsillä menee tupakkaa päivässä?

Paljon ja se ei ole niin nuori kun susi luulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että mika v!ttu?? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että mika v!ttu?? 🤣🤣

Siis sen kosken lähistö.korjataan nyt kun pilkun viilaaja tuli..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sen kosken lähistö.korjataan nyt kun pilkun viilaaja tuli..

Älytöntä kryptaa joku pikkunen ojan puusilta ja siellä metsässä joku piilo jutella.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tsot tsot. Ensimmäinen ajankohtaisuus mitä tehdä olisi lopettaa noitten sydänten ja muiskujen yliannostus tolle piilottelijalle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos ja hyvää jumpaa. Mä kohta kans lähden duuniin taas 😊♥️☀️

Kivaa työpäivää ♥️🍒👩☀️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kivaa työpäivää ♥️🍒👩☀️😊

Kiitos 😊❄️ oikein kivaa päivää sinullekin 🤗❤️✨

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos 😊❄️ oikein kivaa päivää sinullekin 🤗❤️✨

Kiitos aika pimeetä taas tylsää ♥️🍒👩☀️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos aika pimeetä taas tylsää ♥️🍒👩☀️😊

No joo. Täällä alkoi lumimyräkkä. ❄️😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo. Täällä alkoi lumimyräkkä. ❄️😊❤️

🥱Ruokaa pitäis tehä♥️🍒👩on sekin parempi kuin vesisade

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että mika v!ttu?? 🤣🤣

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomisiin kemuihin pizzaa ja tuulihattuja😊🥱♥️🍒👩☀️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva. Mä kävin just hakemassa evästä. Jos ei tuulis niin kovasti olis kivempi. Toivottavasti en taas palellu tämän vuoron aikana. Pitää tuolla pihalla ravata koko ajan. Tää työ on oikeasti yhtä ostoskärryjen roudaamista.✨🌌❄️😊❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että. Kuulostaa hyvältä 😋✨❄️😊❤️ teillä tulee olemaan hyvät juhlat. ✨🌌✨🎉

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva. Mä kävin just hakemassa evästä. Jos ei tuulis niin kovasti olis kivempi. Toivottavasti en taas palellu tämän vuoron aikana. Pitää tuolla pihalla ravata koko ajan. Tää työ on oikeasti yhtä ostoskärryjen roudaamista.✨🌌❄️😊❤️

Sun töihin on 40 km matkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun töihin on 40 km matkaa.

No ei aivan ole.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi että. Kuulostaa hyvältä 😋✨❄️😊❤️ teillä tulee olemaan hyvät juhlat. ✨🌌✨🎉

Saapa nähä♥️🍒👩😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskotko itsekin. Sä ja sun kemut 😂😂😂😂😂.

• Anonyymi kirjoitti:

Saapa nähä♥️🍒👩😊

Toivon niin 😊✨🌌❤️❄️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Toivon niin 😊✨🌌❤️❄️

Juu saas nähä🍒👩😊♥️

• Anonyymi

Ja sieltä päivän uutinen raikuvan rupsun säestämänä!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Päinvastoin. Tammerkoski unohtuu ja jää taakse ku susihukka törmää metri× metrin pituseen ja kokoseen punapulloposkiseen, polokkatukkaseen kaupunkilaistuneeseen röökynään. Siinä tullee pikajuoksun ennätys suoraan lähtöruutuun 🏃‍♂️ 🐷?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No nyt meni yli ymmärryksen. Tän sattu lukemaan just sama, joka on katellu ja ihastellut kuviasi. Mitäs vikaa niissä on ja etenkin mallissa ? Jostain syystä minuun vetoaa ylähuulesi amorinkaari ja katse. Huom. Ei tässä olla tyrkyllä kihlasormuksesta vihjailemassa 😁. Tässä on omillaan elelevä sinkku, jolla on ain tekemistä ja omaa touhuamista siinä määrin, etten jouda tekstailemaan päivän syömisiäni . Eipä ole susihukka minua ilahduttanut oikean värisellä sydämellä.

• Anonyymi kirjoitti:

No nyt meni yli ymmärryksen. Tän sattu lukemaan just sama, joka on katellu ja ihastellut kuviasi. Mitäs vikaa niissä on ja etenkin mallissa ? Jostain syystä minuun vetoaa ylähuulesi amorinkaari ja katse. Huom. Ei tässä olla tyrkyllä kihlasormuksesta vihjailemassa 😁. Tässä on omillaan elelevä sinkku, jolla on ain tekemistä ja omaa touhuamista siinä määrin, etten jouda tekstailemaan päivän syömisiäni . Eipä ole susihukka minua ilahduttanut oikean värisellä sydämellä.

Tässä oikean värinen ❤️
        Kiitos kommentistasi.😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tässä oikean värinen ❤️
        Kiitos kommentistasi.😊

Kiitti ensimmäisestä🙏.Saanko lähettää sulle samanlaisen amorinkaaren kunniaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitti ensimmäisestä🙏.Saanko lähettää sulle samanlaisen amorinkaaren kunniaksi?

Jos nyt välttämättä tahdot.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Unohdan sanan välttämättä. Lähetän varalta kaksi ♥️♥️.
        Muuten sanottuna minä ehdotin Sinulle novellikokoelmaa harkittavaksi. 🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

" Jos nyt välttämättä tahdot."
        Ei ole ollut tapanani suinpäin lähetellä. Olen ollut huomaavinani, että joillekin innokkaille on herkästi lyöty tyrkyn ja päällekäyvän leima otsaan. Siksi olen varovainen.Mutta ei hätää eikä takerruta aiheeseen. Onnea ja kaikkea hyvää Uuteen vuoteen.

• Anonyymi kirjoitti:

" Jos nyt välttämättä tahdot."
        Ei ole ollut tapanani suinpäin lähetellä. Olen ollut huomaavinani, että joillekin innokkaille on herkästi lyöty tyrkyn ja päällekäyvän leima otsaan. Siksi olen varovainen.Mutta ei hätää eikä takerruta aiheeseen. Onnea ja kaikkea hyvää Uuteen vuoteen.

Kiitos ja oon pahoillani, jos olen jotenkin hankala ihminen. Oikein hyvää uutta vuotta ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mustakin tuntuu että sudella on joku pahansorttinen alemmuuskompleksi aivan turhaan. Ja tuossahan se todiste tuli henkilöltä joka tietää ja tuntee. Voi susi miksi mollaat itse itseäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mustakin tuntuu että sudella on joku pahansorttinen alemmuuskompleksi aivan turhaan. Ja tuossahan se todiste tuli henkilöltä joka tietää ja tuntee. Voi susi miksi mollaat itse itseäsi?

Ihan sillä, kun ei omat ihastukset ole koskaan tykänneet minusta. 15 vuotta mennyt elämä kokonaan yksin. Kyllä kaikki löytää itselleen parempia kuin mitä minä oon.

• Anonyymi

Meinaatko mennä töihin 2025?

• Minä en muuta teekkään koko ajan ku töitä.

• Anonyymi

Emojilla on ilmeisesti työt unohtunut elämästä kokonaan. Elää vaan koko ajan vapaasti ja vapaalla. Mistähän sitä rahaa tulee asua Tampereen keskustassa 🫣🙄.... ihmeellistä kun nykyään terveet, aikuiset ihmiset ei käy töissä ollenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en muuta teekkään koko ajan ku töitä.

Kyse oli tosta ,joka sanoo asuvansa Tampereella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse oli tosta ,joka sanoo asuvansa Tampereella.

Ei ne mitään asu missään Tampereella sitä paitsi ne on jo pari tai kumppanit.Ne kryptaa täällä millon menevät ja tulevat tai sitte joku stalkkeri esittää niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ne mitään asu missään Tampereella sitä paitsi ne on jo pari tai kumppanit.Ne kryptaa täällä millon menevät ja tulevat tai sitte joku stalkkeri esittää niin.

Ei olla nähty toisiamme oikeasti ja asutaan kaukana toisistamme.

• Anonyymi kirjoitti:

Emojilla on ilmeisesti työt unohtunut elämästä kokonaan. Elää vaan koko ajan vapaasti ja vapaalla. Mistähän sitä rahaa tulee asua Tampereen keskustassa 🫣🙄.... ihmeellistä kun nykyään terveet, aikuiset ihmiset ei käy töissä ollenkaan.

Katsos kun Suomesta vietiin teollisuus Kiinaan ja Venäjälle. Ei ole niitä työpaikkoja kaikille. Pakko valita joko hoitotyö, siivous, kassatyö taikka vartiointi. Ja ne harvemmin maistuu kellekään.

• Anonyymi

Joko itse olet saanut paljon uusia mielenkiintoisia tarjouksia, guben kautta ulisija?

• mustasusi kirjoitti:

Katsos kun Suomesta vietiin teollisuus Kiinaan ja Venäjälle. Ei ole niitä työpaikkoja kaikille. Pakko valita joko hoitotyö, siivous, kassatyö taikka vartiointi. Ja ne harvemmin maistuu kellekään.

Varasto ja kuljetushommat tietty vielä ja rakennuspuoli. Mutta niihinkin tarvii pitkät koulutukset ja on epävarmaa työn saanti. Kouluja ei kannata edes käydä jos ala ei kiinnosta riittävästi. Semmoista on ihmisen elämä.

• Anonyymi

Miks tuntemattomien pitäis tietää jonkun töissä käynnit?

• Ei tarvitse tietää mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tarvitse tietää mitään.

Kuhan toinen juo kahvia ja syö kaiket päivät niin se on mukavaa.

• Anonyymi

Miksi te nk tuntemattomat seuraatte tätä palstasetää niin tiiviisti? Käy surku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi te nk tuntemattomat seuraatte tätä palstasetää niin tiiviisti? Käy surku

Oot säki tuntematon.Suden aloitteita odotetaan, ovat mukavia ja täällä viihdytään. Tänäänki n huumori kukkinut railakkaasti ja myös keskusteltu sopuisen viisaita. Välillä on saanut nauraa vedet silmissä kuten nyt esimerkiks Tampereelta äkkilähtöä. Tulehan sieki samaan joukkoon.

• Anonyymi

Päivää. Nyt mulla on motivaatio kunnossa tämän musiikkini kanssa. 8 min on tullut ylitettyä. Työni on lähes valmis. Alun perin yritin saada projektini valmiiksi tämän vuoden puolella. Tammikuussa sen pitäisi olla valmis kunhan kiinnostukseni pysyy yllä. Karkkien ja suklaan voimalla tässä etenen. - 🍄.

• Iltaa. Hyvä kuulla.

• Anonyymi

Syys-kesä-huhti-marraskuuss`
      on päivää 30.
      Kahdeksan kolmatt`(28) helmikuuss`
      vaan muissa yksi neljättä (31).

Mukavan vauhdikasta työvuoroiltaa näin vuoden toiseksi viimeisenä päivänä.

• Anonyymi

Iltaa Susi

🐈

• Hyvää iltaa. Taikka hyvää ja hyvää...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa. Taikka hyvää ja hyvää...

No hei👩😊♥️🍒mitä kuuluu

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa. Taikka hyvää ja hyvää...

Onko joku hassusti. .🤔
        🐈

• Anonyymi kirjoitti:

No hei👩😊♥️🍒mitä kuuluu

Hey. Kovasti on hommaa tänään. Ei ainakaan ehdi pitkästyä. ✨😊❤️🌌

• Anonyymi kirjoitti:

Onko joku hassusti. .🤔
        🐈

No ei mikään niin huonostikaan. Tässä nyt saa taas selkä märkänä paiskoa töitä. ✨😊 Toivottavasti sinulla on mukava ilta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

😊👩♥️🍒odotatko uuttavuotta 💥

• Anonyymi kirjoitti:

En oikeastaan kun joudun töissä raatamaan. 😊❤️✨🌌

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En oikeastaan kun joudun töissä raatamaan. 😊❤️✨🌌

Okay harmi kun joudut😊👩♥️🍒💥

• Anonyymi kirjoitti:

Okay harmi kun joudut😊👩♥️🍒💥

No joo. Muuten olisin vaan kotonani, että ei kai se suuri vanhinkokaan ole. ❤️😊 Ehkä näen kotimatkalla parit ilotulitukset. 🎇🎆🧨🤗

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo. Muuten olisin vaan kotonani, että ei kai se suuri vanhinkokaan ole. ❤️😊 Ehkä näen kotimatkalla parit ilotulitukset. 🎇🎆🧨🤗

Hyvä juttu 😊👩♥️🍒💥

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu 😊👩♥️🍒💥

Se on kivaa kyllä. 😊🎇❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se emojillekkin tulee odottamatta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

V1tut tää therian missään töissä on kun roikkuu kännyllään netissä joka hetki

• Anonyymi

Heiippa ja työniloa ☺️sinne. Kuules, minulla olisi idea mietittäväksesi. Sinulla on monenkinlaista osaamista. Yksi on kirjoittamisen lahja. Mitäs tuumaisit alkuun novellikokoelman laatimisen suhteen ? Aiheita omista kokemuksista, matkoista , jne. Siinä olisi ajankuluketta ja saattaisi johtaa enempäänkin. Älä vaan sano mutku minä. Olen varma, että tää olisi sinun juttujasi. 👍👍👍

• Kiitos. Hyvä idea muuten kyllä, mutta kun mun elämässä ei ole tapahtunut mitään kirjoittamisen arvoista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Hyvä idea muuten kyllä, mutta kun mun elämässä ei ole tapahtunut mitään kirjoittamisen arvoista.

On tapahtunut. Haaveet, onnistumiset, kipeät , jne. Ei tarvi muuta kuin unelmoida ja kirjoittaa.

• Anonyymi

Violetti on katumuksen, odotuksen ja valmistautumisen väri?

• Itseasiassa en tiennyt sellaista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Itseasiassa en tiennyt sellaista.

Mitäpä sus katuu, odottaa ja/tai valmistautuu?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Itseasiassa en tiennyt sellaista.

Nyt on OK. profiili. Jatkoon. Henkii levollisuutta , malttia ja mielen tyyneyttä. Kauniin herkkä.😊

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sus katuu, odottaa ja/tai valmistautuu?

No en minä tällä hetkellä kadu mitään. Enkä oikein uskalla odottaa enkä toivoakaan, kunhan menen vain päivä kerrallaan eteenpäin. 💜

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No en minä tällä hetkellä kadu mitään. Enkä oikein uskalla odottaa enkä toivoakaan, kunhan menen vain päivä kerrallaan eteenpäin. 💜

Je ne regrette rien, eh Edith? 🗼

• Anonyymi kirjoitti:

Je ne regrette rien, eh Edith? 🗼

Piti googlettaa tuo. Näkyy olevan Edith Piafin kappale. Päivä kerrallaan etteenpäin.

• Anonyymi

Jyst niin en päevääkkään vaehtaisi pois vaikk mikä mulla oes, heh. Hyvää uutta vuotta.

• Anonyymi

Moi hyvää uudenvuoden aattona🎵🎶🎼

• Kiitos samoin hyvää.

• Anonyymi

Onnea vuoden 2025 työnhakuun.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      20
      8089
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      1534
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      374
      1288
    4. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1245
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      62
      1115
    6. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      242
      1111
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1006
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1000
    9. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      948
    10. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      48
      938
    Aihe