Kuka??

Tiiu

Kuka on teijän mielest paras hahmo Harry Potter kirjoissa??
Mun omasta mielestä Harry on tietty paras !!

18

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenny :)

Mä tykkään tosi paljon Fredinsta ja Georgesta! :) Ne on jotenki niin hauskoja ja niitte metkuja on mukava seurata x) Mut kyllä mä muistakin tykkään, jokanen hahmo on oikeestaan omalla tavalla kiehtova....

• Severus Kalkaros. Ja Vauhkomieli. Tonkskin on nykyään aika kiinnostava, johtuen täysin eri syistä kuin Potterista (eräs RPG netissä jota seuraan). Ja Voro.

• NateKane

Draco ja Voldemort

• samwise-fani

lempparit on:

Ron, Draco,Fred, George ja Kalkaros :D

• Mrs.Figg

Mun suosikkini ovat Lupin ja Kalkaros. =)

• Ambrozia

Paha paikka. Nämä kolme ainakin ovat lemppareitani: Harry, Hagrid ja Dumbledore. Hyviä hahmoja on monia...

Malfoyta en voi sietää, en isää enkä poikaa. En voi normaalistikaan sietää heidän luontoisiaan ylimielisiä ihmisiä. Mutta ilman muuta he tuovat väriä kirjoihin. Mitäpä lukemista Pottereissa olisi, jos kaikki hahmot olisivat "täydellisiä".

• Lappa

Eiköhän se tuo Severus Snape ole.

• Niitä on tosi monta hyvää. :)

Voi.. Heititpä pahan kymyksen.

Suosikkejani ovat Sirius Musta, Harry, Hagrid, Ron ja Remus Lupin.

Pidän heistä kovasti. :)

En pidä ilkeistä hahmoista, tai ilkeistä ja ilkeistä, kuten Malfoyt. Mutta, mitä olisi kirjasarja jos siinä ei olisi hyviä juoninkäänteitä, joita tarjoavat ns. pahikset. Ja mikään ei ole täydellistä,jokaisessa kirjassa on pikkuisia vikoja, Mutta Potterista nämä viat puuttuvat. ;)

Tai no jaa... Ihan sama..

• Pikitys.

... Pottereissa kaikki aikuishahmot ovat todella hyviä, mutta silti kaksi niistä on ylitse muiden: Hagrid ja Sirius. Ne ovat mielenkiintoisimmat hahmot joista riittää eniten kerrottavaa ja ne herättävät eniten kysymyksiä. Myös Kalkaros on omalla tavallaan todella kiinnostava, mutta olen niin pehmo että tykkään oikeasti vain hyviksistä :P

• Minä

villisilmä Vauhkomieli :)

• Potterfani (melkein) 24v

Fred ja George ovat eräitä suosikkejani Potter-kirjoissa, koska he keksivät usein kaikkea päätöntä :-)

Myös Murjottava Myrtti on omalla tavallaan kiinnostava, olen itse varmaan usein Myrtin kaltainen (tosin en sentään istu vessassa itkemässä kuten Myrtti).

• nedra

...mutta pakko vastata. Lucius Malfoy ja Severus Snape, syynä kirjan lisäksi muutama rope ja fanfic. >_< täytyy myöntää...

• rekisteröitymättymättömyytön

Parhaat on dursleyt, muutenkin sitten kun harry-pojka menee kouluun ni ei sitä jaksa enää lukee. Se vaan on kivaa lukee kun harripojka on sellanen sorrettu nuori ja saa kaikkia teiniahdistuskohtauksia kun sitä kohdellaan kun turkulaista.

• Ron

Ron Weasley ofcourse

• Nils Emelia

Fred ja George, ylivoimaisesti..:)

• viuhpiipore

Minulla tuo lempihahmo vaihtuu mielialan mukaan. Tällä hetkellä:

1.Fred ja George
      2.Hermione
      3.Ron
      4.Hagrid
      5.Dumbledore

• tihk

Parhain on Minerva McGarmiwa. Kauheimpia hahmoja on Harry, Sirius ja Hagrid! Niin tylsiä!

• Minervahan se on melkoinen vauhtimimmi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      196
      22522
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      89
      9747
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      50
      7697
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      93
      6469
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      190
      6196
    6. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      63
      5805
    7. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      56
      5290
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5193
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      121
      4853
    10. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      107
      4539
    Aihe