...valehtelemaan, varastamaan ja jopa tap-
pamaan väärä-
uskoisen. Saksassakin tiedettiin jo n. 80-vuotta sitten mitä tällaisille vi-
hapuhekirjoille tulisi tehdä...
Eräs satukirja yllyttää...
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Psalmi 23
Herra on minun paimeneni
1Daavidin psalmi.
Herra on minun paimeneni,
ei minulta mitään puutu.
2Hän vie minut vihreille niityille,
hän johtaa minut vetten ääreen,
siellä saan levätä.
3Hän virvoittaa minun sieluni,
hän ohjaa minua oikeaa tietä
nimensä kunnian tähden.
4Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa,
en pelkäisi mitään pahaa,
sillä sinä olet minun kanssani.
Sinä suojelet minua kädelläsi,
johdatat paimensauvallasi.
5Sinä katat minulle pöydän
vihollisteni silmien eteen.
Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
6Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut
kaikkina elämäni päivinä,
ja minä saan asua Herran huoneessa
päivieni loppuun asti.- Anonyymi
Mitäs lupaa islam kivikot - neitttseitä tietysti, mistäs muustaa ymärtäisivät
- ja kaikkein vähiten neitseistäkään koska näiltä on täysin elämän tunto poissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs lupaa islam kivikot - neitttseitä tietysti, mistäs muustaa ymärtäisivät
- ja kaikkein vähiten neitseistäkään koska näiltä on täysin elämän tunto poissa.Ja vuohista...
- Anonyymi
MUUKALAISTEN HAKUAMMUNTAA
https://www.youtube.com/watch?v=qMiE8xdEx68&t=2s&pp=ygUTa2F0c2Uga2F1a2Fpc3V1dGVlbg==
Miks tällä kanavalla on muuten näin vähän tilaajia, miks tällainen sisältö ei kiinnosta ihmisiä. Jos jaetaan tän kanavan tilaajien määrä maapallolla elävien ihmisten määrällä ja jaetaan sen tulos aika isolla luvulla niin saadaan varmaan prosentuaalinen todennäköisyys sille, että meidän kannattaa löytää uusia sivilisaatioita ulkoavaruudesta.
MIKÄS ON MUHAMATTI TÄSSÄ SUUVESSA TOESSA, ei mikään, - Anonyymi
Päivän Sana
05.01.25
Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne. Joh. 8:24
Jeesus viittaa sanoillaan ”minä olen se, joka olen” Jumalan Vanhassa testamentissa ilmaisemaan nimeensä ”Minä olen”. Jeesus siis sanoo suoraan olevansa itse Jumala. Jos kuulijat eivät tätä usko, ei heillä ole sovitusta synneistänsä. Useimmat eivät uskoneet Jeesuksen vahvoista opetuksista ja monista tunnusteoista huolimatta ja kohtasivat lopulta kuoleman ilman anteeksiantamusta. Meilläkään ei ole muuta mahdollisuutta päästä taivaaseen kuin turvautua Jeesuksen ristiin. Ilman sitä me kuolemme synteihimme, mutta Jeesuksen sovitustyöhön tarttumalla me pääsemme varmasti taivaaseen. Sinne Herramme tahtoo sydämestään meidät viedä. Siksi hän tuli maailmaan ja toi evankeliumin riemullisen sanoman kaikkien ulottuville.
Menisikö tämä muutenkin näin , jotta antaa mennä vain silmät kiinni. - Anonyymi
JOB ON ELÄMÄN KARPAASI ja näyttää elämän voiman
20Silloin Job nousi ja repäisi viittansa. Hän ajoi päänsä paljaaksi, kumartui maahan 21ja sanoi:
– Alastomana minä tulin äitini kohdusta,
alastomana palaan täältä.
Herra antoi, Herra otti,
kiitetty olkoon Herran nimi!
22Kaiken tämän keskellä Job ei kapinoinut Herraa vastaan eikä syyttänyt häntä. - Anonyymi
Päivän sana
Sunnuntai 5.1.2025
Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
Joh. 10:27–28
On vain YKSI JOLLA ON IKUISUUDEN AVAIMET - Anonyymi
Islam tuhoaa ihmisyyden. Miten voi varastaa, raiskata tappaa kunhan sen tekee eriuskoiselle? Minkälainen jumala pitää yllä näin alhaista kasoistandardia? Islamin pahuudella ja barbaarisuudella ei ole rajoja, esimerkkeinä mitä hamas teki Israelissa 7.10.23, mitä kieltoja taleban on taas asettanut naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2143274
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213272Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess401809- 961412
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2391369Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541362- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1981254Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1741214Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu451051