Eräs satukirja yllyttää...

Anonyymi-ap

...valehtelemaan, varastamaan ja jopa tap-
pamaan väärä-
uskoisen. Saksassakin tiedettiin jo n. 80-vuotta sitten mitä tällaisille vi-
hapuhekirjoille tulisi tehdä...

12

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psalmi 23
      Herra on minun paimeneni
      1Daavidin psalmi.
      Herra on minun paimeneni,
      ei minulta mitään puutu.

2Hän vie minut vihreille niityille,
      hän johtaa minut vetten ääreen,
      siellä saan levätä.

3Hän virvoittaa minun sieluni,
      hän ohjaa minua oikeaa tietä
      nimensä kunnian tähden.

4Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa,
      en pelkäisi mitään pahaa,
      sillä sinä olet minun kanssani.
      Sinä suojelet minua kädelläsi,
      johdatat paimensauvallasi.

5Sinä katat minulle pöydän
      vihollisteni silmien eteen.
      Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
      ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

6Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut
      kaikkina elämäni päivinä,
      ja minä saan asua Herran huoneessa
      päivieni loppuun asti.

• Anonyymi

Mitäs lupaa islam kivikot - neitttseitä tietysti, mistäs muustaa ymärtäisivät
        - ja kaikkein vähiten neitseistäkään koska näiltä on täysin elämän tunto poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- ja kaikkein vähiten neitseistäkään koska näiltä on täysin elämän tunto poissa.

Ja vuohista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minulle tapahtuu kun käytän koraanin sivuja wc paperina. Tulee puhdasta jälkeä. Ei suomen kulttuuriin kuulu koraani. Koraanin uskovat tekevät paljon rikoksia raiskaus kärkipäässä sitäkö koraani opettaa.

• Anonyymi

MUUKALAISTEN HAKUAMMUNTAA
      https://www.youtube.com/watch?v=qMiE8xdEx68&t=2s&pp=ygUTa2F0c2Uga2F1a2Fpc3V1dGVlbg==

Miks tällä kanavalla on muuten näin vähän tilaajia, miks tällainen sisältö ei kiinnosta ihmisiä. Jos jaetaan tän kanavan tilaajien määrä maapallolla elävien ihmisten määrällä ja jaetaan sen tulos aika isolla luvulla niin saadaan varmaan prosentuaalinen todennäköisyys sille, että meidän kannattaa löytää uusia sivilisaatioita ulkoavaruudesta.

MIKÄS ON MUHAMATTI TÄSSÄ SUUVESSA TOESSA, ei mikään,

• Anonyymi

Päivän Sana
      05.01.25

Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne. Joh. 8:24

Jeesus viittaa sanoillaan ”minä olen se, joka olen” Jumalan Vanhassa testamentissa ilmaisemaan nimeensä ”Minä olen”. Jeesus siis sanoo suoraan olevansa itse Jumala. Jos kuulijat eivät tätä usko, ei heillä ole sovitusta synneistänsä. Useimmat eivät uskoneet Jeesuksen vahvoista opetuksista ja monista tunnusteoista huolimatta ja kohtasivat lopulta kuoleman ilman anteeksiantamusta. Meilläkään ei ole muuta mahdollisuutta päästä taivaaseen kuin turvautua Jeesuksen ristiin. Ilman sitä me kuolemme synteihimme, mutta Jeesuksen sovitustyöhön tarttumalla me pääsemme varmasti taivaaseen. Sinne Herramme tahtoo sydämestään meidät viedä. Siksi hän tuli maailmaan ja toi evankeliumin riemullisen sanoman kaikkien ulottuville.

Menisikö tämä muutenkin näin , jotta antaa mennä vain silmät kiinni.

• Anonyymi

JOB ON ELÄMÄN KARPAASI ja näyttää elämän voiman

20Silloin Job nousi ja repäisi viittansa. Hän ajoi päänsä paljaaksi, kumartui maahan 21ja sanoi:

– Alastomana minä tulin äitini kohdusta,
      alastomana palaan täältä.
      Herra antoi, Herra otti,
      kiitetty olkoon Herran nimi!

22Kaiken tämän keskellä Job ei kapinoinut Herraa vastaan eikä syyttänyt häntä.

• Anonyymi

Päivän sana
      Sunnuntai 5.1.2025
      Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

Joh. 10:27–28

On vain YKSI JOLLA ON IKUISUUDEN AVAIMET

• Anonyymi

Islam tuhoaa ihmisyyden. Miten voi varastaa, raiskata tappaa kunhan sen tekee eriuskoiselle? Minkälainen jumala pitää yllä näin alhaista kasoistandardia? Islamin pahuudella ja barbaarisuudella ei ole rajoja, esimerkkeinä mitä hamas teki Israelissa 7.10.23, mitä kieltoja taleban on taas asettanut naisille.

• Anonyymi

Salaam!

Islamissa tulee olemaan 73 lahkoa jotka pyrkii hopean asemesta kultaan. Nämä ovat Sakarja12 perusteella kiinnostuneet Daavidin kuninkuuden perinnästä tosi alhaisina eli Silona.

Eräässä mielessä joitakin islamin iskuja voidaan pitää False Flag iskuina. Tilanteina joissa hopeaa yritetään vaihtaa kullaksi ja kulta taistelee vastaan.

Islamiin sinänsä ei kuulu väkivalta muuta kuin puolustus tai pilkkaa koskevissa kysymyksissä sekä oikeuden saattamiseksi voimaan. Jumalan uskonto ei ole tarkoitettu silkkaa murhanhimoa varten. Niinkuin ei myöskään Vanha Testamentti. Jotkut VT hirmuuttaa kyllä murhanhimon valtaan. Mutta se ei ole Jumalan perimmäinen tarkoitus.

Islamin jäsenet eivät saa tappaa toisiaan. Eikä puhua kenellekään pilkkaavasti. Kuitenkin on sotia ollut islamin sisällä. Ne saattaa johtua Antikristuksesta, False flag toiminnasta tai Mahdin tulon läheisyydestä tms.

Kyllä Islam jäsenet on tavallisia ihmisiä. Osaa Koraani hirmuuttaa omien elämänkokemusten tms. tähden. Se että Daniel 11 mukaan Etelän Kuningas mobilisoi kaiken Pohjoista vastaan ei liity islamiin USKONTONA. Islamia käytetään toki yhtenä aseista mutta se ei ole tuon USKONNON viiden peruspilarin noudattamista sinänsä.

Jihad on Sunnassa tärkeä asia mutta se koskee jo jokaista joka muuttaa vieraaseen kaupunkiin tai joka Pyhiinvaelluksen jälkeen palaa kotiinsa. Mutta koska ei saa toista islamin jäsentä uhata niin Jihad on yleensä aseetonta kamppailua.

Tällä viestillä muistutan että False flag ja hybridisodankäynti niin jopa terrorismi valtion aseena ovat kiistämättömiä tosiasioita jotka täytyy huomioida. Älkää puhuko rasistisesti islamia vastaan uskontona. Se on hyvä uskonto, mutta tämä paha aika ei omaa parhaita ihmisistä enää. Kaikki parhaat ovat jo paratiisissa.

• Anonyymi

Salaam!

Tänä erityisenä hetkenä kun Mahdin saapumista odotetaan on islamin vihollisena aktiivisena toimiminen järjetöntä.
        Kalifin turvallisuus on taattava niin että hän kykenee asetta vailla kävelemään turvassa jopa vihollisen keskuudessa.
        Eli tuon vihollisen on omat pilkkaajansa ja uhkatekijänsä Kalifin turvallisuutta kohtaan pidettävä kurissa kaikin keinoin.

Jumalan sijaisen turvallisuus maan päällä on etusijalla ja kaiken muun ylittävä velvoite. Mitään muuta niin tärkeää velvoitetta ei ole.

• Anonyymi

LONKEROITUNUT HELVETTI VALUU SEKAAME TÄYDESSÄ YLÖSPIDODDA VIELÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      202
      1774
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1455
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70