Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa.
Rattoisaa lauantai iltaa
241
1216
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää iltaa😊eipä tule lähettyä mihinkää ❄️♥️👩🍒
Kiitos hyvää iltaa. Niin, eipä tule ei. 😊 Kevyen treenin kävin tekemässä ja nyt sapuskaa ❄️♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää iltaa. Niin, eipä tule ei. 😊 Kevyen treenin kävin tekemässä ja nyt sapuskaa ❄️♥️😊
Ok oliko hyvä treeni😊mä kävin ulkona kanssa♥️👩🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ok oliko hyvä treeni😊mä kävin ulkona kanssa♥️👩🍒
Joo, oli ihan hyvä vaikka vähän tuntui ettei oikein jaksa. Varmaan se eilinen rentoutus tuntuu vieläkin. 😊 Kiva kun kävit ulkoilemassa, mä vähän arvelinkin että kävit. ❄️♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, oli ihan hyvä vaikka vähän tuntui ettei oikein jaksa. Varmaan se eilinen rentoutus tuntuu vieläkin. 😊 Kiva kun kävit ulkoilemassa, mä vähän arvelinkin että kävit. ❄️♥️😊
Niin se kylpyläreissu😊yleensä nukuttaa hyvin sen jälkeen❄️♥️👩🍒
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Päivemmällä et noin ajatellut Kirsistä noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ajatteli en ollut täällä👩🍒😒
Anonyymi kirjoitti:
Niin se kylpyläreissu😊yleensä nukuttaa hyvin sen jälkeen❄️♥️👩🍒
Olisikin kannattanut heti mennä nukkumaan, mutta valvoin vaan. ❄️♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Jaa miten niin en ajatellut? En minä hänestä mitään pahaakaan ole sanonut. Koko ajan teille painottanut sitä, että tykkään hänen kanssa jutella täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit käydä itse lukemassa. Mutta sua ei kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon ajatellut sinusta pelkästään hyvää. Meitä käytiin täällä aiemmin arvostelemaan. ❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaan, mitä mielestäsi hänestä ajattelin.
Anonyymi kirjoitti:
Voit käydä itse lukemassa. Mutta sua ei kiinnosta.
On pakko tulla sotkemaan ja pilaamaan ihmisten välejä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi valvoit😊❄️🍒♥️❄️👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On pakko tulla sotkemaan ja pilaamaan ihmisten välejä?
Kirsikka on paikalla joten kaikki on taas hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valvoit😊❄️🍒♥️❄️👩
Hyvä kysymys. Jäin tähän koneelle istumaan ja kuuntelemaan musiikkia ja videoita katselin. ❄️♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kerro vaan, mitä mielestäsi hänestä ajattelin.
Että on muiden syy kun kirsikka ei ole palstalla. Vaikka oli ulkoilemassa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä oon ajatellut sinusta pelkästään hyvää. Meitä käytiin täällä aiemmin arvostelemaan. ❄️♥️
Okay😊♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Että on muiden syy kun kirsikka ei ole palstalla. Vaikka oli ulkoilemassa.
No niin... Siinä en kirsikkaa moittinut siis yhtään mitenkään, vaan päinvastoin, pelkäsin että muut ajoi pois. Onneksi niin ei ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valvoit😊❄️🍒♥️❄️👩
Susi on tänään jo tänään kertonut miksi valvoi. Mutta voi toki toistaa juttunsa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä kysymys. Jäin tähän koneelle istumaan ja kuuntelemaan musiikkia ja videoita katselin. ❄️♥️😊
Ok mä katselin sarjaa eilen ja tänään👩♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aikasemmin sulla oli eri vastaus. No sä voit muuttaa sun vastauksia miten haluat
Anonyymi kirjoitti:
Ok mä katselin sarjaa eilen ja tänään👩♥️😊
Mukava. Onkos se mikä sarja nyt? ❄️♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Aikasemmin sulla oli eri vastaus. No sä voit muuttaa sun vastauksia miten haluat
Mä kyllä kerroin, että en nukkunut kovin pitkiä unia viime yönä, mutta se ei ole ihan sama asia, kuin se miksi olin ylhäällä jonnekin kolmeen saakka. Heräsin tavallista aikaisemmin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiva, jos toisen annetaan ymmärtää väärin, että oon jotain tyhmää puhunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mukava. Onkos se mikä sarja nyt? ❄️♥️😊
Se oli aika lyhyt loppui jo norjalainen en tykänny😊♥️👩🍒❄️
Anonyymi kirjoitti:
Se oli aika lyhyt loppui jo norjalainen en tykänny😊♥️👩🍒❄️
Okei. Ei siis oikein lähtenyt. Yllättävää, mutta joskus niin ❄️♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okei. Ei siis oikein lähtenyt. Yllättävää, mutta joskus niin ❄️♥️😊
Ei oikein lähtenyt juu😊♥️👩🍒❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole kiva, jos toisen annetaan ymmärtää väärin, että oon jotain tyhmää puhunut.
Eiköhän kirsikka aikuisena ihmisenä osaa lukea itse mitä olet sanonut. Kyllä hän sinun nimimerkkisi erottaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä kyllä kerroin, että en nukkunut kovin pitkiä unia viime yönä, mutta se ei ole ihan sama asia, kuin se miksi olin ylhäällä jonnekin kolmeen saakka. Heräsin tavallista aikaisemmin.
Aha . Kirsikka kysyi miksi valvoit eikä mitä teit.
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein lähtenyt juu😊♥️👩🍒❄️
Ei ne kaikki aina ole omaan makuun. Mitäs seuraavaksi? ❄️♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ne kaikki aina ole omaan makuun. Mitäs seuraavaksi? ❄️♥️😊
Söin äsken ja relaan, iltateetä myöhemmin😊jos löytäisin jonkun uuden sarjan♥️👩🍒❄️
Anonyymi kirjoitti:
Söin äsken ja relaan, iltateetä myöhemmin😊jos löytäisin jonkun uuden sarjan♥️👩🍒❄️
Se on hyvä suunnitelma. 😊 Mä kans voisin käydä nyt syönnin päälle vähän lepäämään... Sitten mietin katsonko leffan, vaiko mitä? ❄️♥️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvä suunnitelma. 😊 Mä kans voisin käydä nyt syönnin päälle vähän lepäämään... Sitten mietin katsonko leffan, vaiko mitä? ❄️♥️😊
Hyvä idea 😊👍palaan myöhemmin ♥️👩🍒❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ole nyt juutuubissa niin ei tartte yöllä valvoa sen takia
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea 😊👍palaan myöhemmin ♥️👩🍒❄️
Palaillaan myöhemmin, kun oon lepäillyt ❄️♥️😊
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt juutuubissa niin ei tartte yöllä valvoa sen takia
En nyt jaksa... 💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En nyt jaksa... 💤
ja yöllä jaksat. No katso sitten yöllä ja ole aamulla väsynyt. Oma on elämäsi.
Anonyymi kirjoitti:
ja yöllä jaksat. No katso sitten yöllä ja ole aamulla väsynyt. Oma on elämäsi.
Yöllä ei kukaan laita mulle viestiä, että pitää kauppaan lähteä. Voin katsoa jotain keskeyttämättä. 💤😴
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Yöllä ei kukaan laita mulle viestiä, että pitää kauppaan lähteä. Voin katsoa jotain keskeyttämättä. 💤😴
Niin ohan se aika hankalaa jos joku kaipaa sua päivällä. Näytät olevan kuitenkin siihen tyytyväinen että saat olla yöllä yksin ja rauhassa internetissä ilman että kukaan kaipaa sua tai ottaa vahingossa yhteyttä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On varmasti raskasta kun joku haluaa sulta kyydin kauppaan. Ja jos sitä tapahtuu vielä monta kertaa päivässä ja päivittäin niin ohan se raskasta ja keskeyttää sun viihteen katsomisen. Mutta se on sun elämää ja sun pitää sopeutua kuskin tehtäviin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sää valvoit melkein koko yön pitkälle aamuun.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Palaillaan myöhemmin, kun oon lepäillyt ❄️♥️😊
No hei 😊♥️👩🍒❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei, mistä arvasit että heräsin juuri? 😄😊❄️🌙❤️
😊👩🍒❄️♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olipa kiva herätä 😊❄️🌙❤️
Nuori sirppi on tänään😊👩🍒❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Nuori sirppi on tänään😊👩🍒❄️♥️
Niin on ja se on kaunis. Harmi että nyt on pilvistä. 😊🌙❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olipa kiva herätä 😊❄️🌙❤️
No joo nyt menee tuo show vähän höpöksi. Ei mistään voinut arvata vaan joku keksii nyt omia juttujaan ja leikkii oikein huolella yhden ihmisen showta. Mikähän tuo juttu on mikä saa ihmisen tekemään tuollaista. Mut nää jutut on taas niitä että susi paljastaa liikaa omaa hölmöyttään. Kaikki varmaan todella luulee että te elätte ihan synkassa just joo. Valitan ei uskota ja nyt ei puhuta pahalla mutta hei jotain rajaa näille lasten leikeille, aikuiset ihmiset.
mustasusi kirjoitti:
Niin on ja se on kaunis. Harmi että nyt on pilvistä. 😊🌙❄️❤️
Ja näyttää satavan lunta hiljalleen 😊❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja näyttää satavan lunta hiljalleen 😊❄️❤️
Sitä on kiva katsella😊👩🍒❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on kiva katsella😊👩🍒❄️♥️
On kyllä rauhoittavaa 😊 Katulamput valaisee sadetta kivasti, on sellainen rauhallinen tunnelma ulkona 😊❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Just mukavata laittaa teetä tulemaan. 😊❄️❤️🫖
Ok join jo teetä😊Hyvää teehetkeä♥️❄️👩
Anonyymi kirjoitti:
Ok join jo teetä😊Hyvää teehetkeä♥️❄️👩
Ai sä jo ehdit nauttia. 😊 Kiitos, mä laitan early graytä. 😊❄️❤️🫖
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai sä jo ehdit nauttia. 😊 Kiitos, mä laitan early graytä. 😊❄️❤️🫖
Ai Ok se on ihan hyvää😊oon nyt juonut vihreetä ja tavallista Yellow Labelia♥️❄️👩
Anonyymi kirjoitti:
Ai Ok se on ihan hyvää😊oon nyt juonut vihreetä ja tavallista Yellow Labelia♥️❄️👩
Jostain syystä tuo on mun lempparia, mutta tykkään myös ihan perus mustastateestä. Myös vihreästä.😊 Laitatko hunajaa teehen? 🍯 mä joskus laitan, en aina.😊❄️❤️🫖
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jostain syystä tuo on mun lempparia, mutta tykkään myös ihan perus mustastateestä. Myös vihreästä.😊 Laitatko hunajaa teehen? 🍯 mä joskus laitan, en aina.😊❄️❤️🫖
Joskus tulee laitettua hunajaa😊harvemmin kuitenkin👩♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Joskus tulee laitettua hunajaa😊harvemmin kuitenkin👩♥️🍒
Niinpä, nyt minullaan ei edes ole sitä. Maistuu hyvältä ilmankin. Myöskään maitoa en laita. 😊❄️❤️🫖
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinpä, nyt minullaan ei edes ole sitä. Maistuu hyvältä ilmankin. Myöskään maitoa en laita. 😊❄️❤️🫖
Hunajaa on, mut en käytä sitä😊👩♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina tarvitsekaan. 😊 Se on hyvä sitten, jos tulee kipeäksi. ❄️❤️🫖😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä nää monet kommentit on että joskus laitan hunajaa mut aina en ja sit kohta hunajaa on mutta en käytä sitä?!?!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä nää monet kommentit on että joskus laitan hunajaa mut aina en ja sit kohta hunajaa on mutta en käytä sitä?!?!?!
Kuka on kukin mikä on mikin ja mitä tää on??? Miten voi teestä ja hunajasta saada tuollaiset romaanit kirjoitettua. No mitähän vielä seuraa ja keksitään. 🥱🥱🥱🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei aina tarvitsekaan. 😊 Se on hyvä sitten, jos tulee kipeäksi. ❄️❤️🫖😊
Välillä voi käyttää hunajaakin😄🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Välillä voi käyttää hunajaakin😄🍒♥️👩
Niin välillä voi, se on ihanan makeaa. 😄❄️❤️🫖😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin välillä voi, se on ihanan makeaa. 😄❄️❤️🫖😊
Mitähän kirsi tällä tarkoittaa..
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mites siellä menee? ❄️❤️😊
Telkkaria katselen😊🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Telkkaria katselen😊🍒♥️👩
Kivaa. Kivaa kun vastasit. 🤗 Mitä telkusta tulee? ❤️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kivaa. Kivaa kun vastasit. 🤗 Mitä telkusta tulee? ❤️😊
Jarkko Tamminen tuli kolmoselta😊🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Jarkko Tamminen tuli kolmoselta😊🍒♥️👩
Okei kiva. Mä oon ihan pihalla nykyisistä ohjelmista ❤️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Okei kiva. Mä oon ihan pihalla nykyisistä ohjelmista ❤️😊
Okay vähän sama täällä😊🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Okay vähän sama täällä😊🍒♥️👩
Ei tule kuin harvakseltaan nähtyä joitain. Jotain Haluatko Miljonääriksi on tullu katseltua viimeksi. Sellaiset on milenkiintosia, katsoa porukalla. Mulle telkun katsominen on ollu aina sosiaalista puuhaa. Esim vaikka vanhemmilla käydessä. Yksinään oon mieluummin netissä. ❤️😊🌙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei mustasusi ja kirsikka kyllähän te ootte jo tietysti huomanneet sen saman minkä kaikki muutkin ett tuon kirjoittajalla ei ole ns. kaikki muumit laaksossa. Eli hulluista ei kannata välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ohan se aika hankalaa jos joku kaipaa sua päivällä. Näytät olevan kuitenkin siihen tyytyväinen että saat olla yöllä yksin ja rauhassa internetissä ilman että kukaan kaipaa sua tai ottaa vahingossa yhteyttä.
Oletkohan sä täyshullu 😩😳😵💫☠️🥴 onkohan tän sun trollailun taustalla se, ett oot mustis sudesta?? Kerroppas meille kaikille kun näin sivullisena kiinnostaa. Ilmestyt kärppänä paikalle heti kun kirsikka alkaa viestittelemään suden kanssa. Vastauksia kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan sä täyshullu 😩😳😵💫☠️🥴 onkohan tän sun trollailun taustalla se, ett oot mustis sudesta?? Kerroppas meille kaikille kun näin sivullisena kiinnostaa. Ilmestyt kärppänä paikalle heti kun kirsikka alkaa viestittelemään suden kanssa. Vastauksia kiitos!
Vähä ohutta on normaalijärkisen mielestä susimies tämä dramaturginen itsesi kanssa riitely
- Anonyymi
Hyvää iltaa Savosta!
- Anonyymi
Huono arvaus!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No hyvää iltaa sinnekin. :)
Kiitos.:)
- Anonyymi
Vai semmosta täällä. En ole hetkeen täällä ehtinyt käydä.
Taitaa olla Perus känkätystä ja jänkätystä kuka teki mitä missä mitä oikein tapahtui...sitten tulkintaa ja vouhotusta, ja toivoa että älä tule paha mieli, tule hyvä mieli... Ja kun hyvä mieli ärsyttää niin voi höpeliä väliin heittää...
No aika perus meininkiä taitaa olla...täällä.
Mutta. Nyt on oma tilanne se. Että on niin mukavasti asiat täällä peiton alla. Etten millään raaskisi lähteä pissalle.
Kun täällä on vähän kylmä...
Tällä hetkellä itselläni ei ole siis sitä suurempaa hätää.
Se on toisaalta erittäin helpottavaa. Ja myös se, kun tietää, että sekin helpotus on vain hetken päässä...
Sitä paitsi pissahädästäkin voi parhaimmillaan jopa nauttia.
Tässä kevyttä filosofiaa ja mukavaa lauantai iltaa niin Hukalle, kuin muillekin mukaville.Niin kyllä sitä ihminen saa draamaan mistä vaan väännettyä, kun oikein haluaa.
Mukavaa iltaa sinne peiton alle jonnekin.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin kyllä sitä ihminen saa draamaan mistä vaan väännettyä, kun oikein haluaa.
Mukavaa iltaa sinne peiton alle jonnekin.Olet netissä yöllä koska et vapaalla ehdi olla tarpeeksi muuten. No on toikin syy olla juutubessa yöllä kun ei päivän aikana ehdi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Olet netissä yöllä koska et vapaalla ehdi olla tarpeeksi muuten. No on toikin syy olla juutubessa yöllä kun ei päivän aikana ehdi olla.
On niin monta paikkaa netissä, mistä videoita katsella ja musiikkia kuunnella yms. Viihdettä riittää. Samaan aikaan elämä on aika tyhjää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin kyllä sitä ihminen saa draamaan mistä vaan väännettyä, kun oikein haluaa.
Mukavaa iltaa sinne peiton alle jonnekin.Kiitos.
Mittasuhteita asiossa on välillä ja välillä niillä ole edes niin väliä. Turhaa draamaa on toki paljon. Jokaisella. Koska ihmiset on lähtökohtaisestikin vähän pöljiä, eokä siimäkään tavallaan mitään.
Sain niin hyviä uutisia omasta terveydestä, kun sain tietää että en ole vakavasti sairas. Ja kaikki järjestyy. Että se draama riitti oikein hyvin itselleni hetkeksi, ja nyt ei huvita hetkeen draamailla niin mistään. Rennosti vaan elämää hetki kerrallaan. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Mittasuhteita asiossa on välillä ja välillä niillä ole edes niin väliä. Turhaa draamaa on toki paljon. Jokaisella. Koska ihmiset on lähtökohtaisestikin vähän pöljiä, eokä siimäkään tavallaan mitään.
Sain niin hyviä uutisia omasta terveydestä, kun sain tietää että en ole vakavasti sairas. Ja kaikki järjestyy. Että se draama riitti oikein hyvin itselleni hetkeksi, ja nyt ei huvita hetkeen draamailla niin mistään. Rennosti vaan elämää hetki kerrallaan.No niin, oot saanu todella hyviä uutisia ja varmasti helpottanu oloa, kuulla sellaista. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On niin monta paikkaa netissä, mistä videoita katsella ja musiikkia kuunnella yms. Viihdettä riittää. Samaan aikaan elämä on aika tyhjää.
Ja sä et osaa laittaa älylaitteita yöksi kiinni. Etkö päiväsaikaan ehdi tarpeeksi kuuntelemaan ja katselemaan viihdettä kun olet vapaalla? Ihmettelen suuresti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No niin, oot saanu todella hyviä uutisia ja varmasti helpottanu oloa, kuulla sellaista. 😊
Kyllä. Näin on.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä et osaa laittaa älylaitteita yöksi kiinni. Etkö päiväsaikaan ehdi tarpeeksi kuuntelemaan ja katselemaan viihdettä kun olet vapaalla? Ihmettelen suuresti.
No mikä on tarpeeksi? Usko tai älä, niin aina ei ehdi edes vapaalla.
Ja en sammuta kännykkää tai tietokonetta juuri koskaan. On aina käytettävissä jos tarvitsee.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja en sammuta kännykkää tai tietokonetta juuri koskaan. On aina käytettävissä jos tarvitsee.Se on hienoa että juutuub ja nettiviihde haluaa saavuttaa sut yölläkin. Mutta jos haluaa elää tuollaista elämää ja se sopii sulle antaa palaa vaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja en sammuta kännykkää tai tietokonetta juuri koskaan. On aina käytettävissä jos tarvitsee.Tänään on se jääkiekko nuoret,Suomi vs.Ruotsi.Kait sä sen katot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään on se jääkiekko nuoret,Suomi vs.Ruotsi.Kait sä sen katot?
Ei se katso kun sudella ei ole telkkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se katso kun sudella ei ole telkkaa.
Oikein ja en mä ole junnujen peleistä ollut niin kiinnostunut. Harmi sinänsä, kun netistä ei löydy koskaan paikkaa josta näkis kiekkoa. Onneksi yle näyttää joskus urheilua, esim Olympialaisia ja MM kisoja, joita kyllä tykkään seurata. Mutta jääkiekkoa ei enää näy kuin maksukanavilta yleensä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oikein ja en mä ole junnujen peleistä ollut niin kiinnostunut. Harmi sinänsä, kun netistä ei löydy koskaan paikkaa josta näkis kiekkoa. Onneksi yle näyttää joskus urheilua, esim Olympialaisia ja MM kisoja, joita kyllä tykkään seurata. Mutta jääkiekkoa ei enää näy kuin maksukanavilta yleensä.
Näkyy myös myös ilmaiskanavilta mutta ethän sä voinut sitä tietää kun sulla ei ole sitä telkkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy myös myös ilmaiskanavilta mutta ethän sä voinut sitä tietää kun sulla ei ole sitä telkkaa.
No joo, sitten. Mä haluan jossain vaihees ostaa telkun, sellaisen oikein ison.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No osta tai pyydä pukilta lahjaksi ensi jouluna.
Anonyymi kirjoitti:
No osta tai pyydä pukilta lahjaksi ensi jouluna.
No niin rikasta joulupukkia ei taida olla. Kyllä se täytyy omin varoin hankkia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä ostinSonyn ja suosittelen. Tosi hyvä, komeat värit, kuva ei värähtele eikä vipata, luxus-laatua. Sony on valmistajana itse.
Anonyymi kirjoitti:
Mä ostinSonyn ja suosittelen. Tosi hyvä, komeat värit, kuva ei värähtele eikä vipata, luxus-laatua. Sony on valmistajana itse.
Mä oon Sonyjä netistä katsellukin. Haluaisin vähintään 80 tuumaisen seinälle. Koska mulla on videotykki, niin oon tykänny isosta kuvasta. Sellaiset telkut maksaa helposti monta tonnia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No niin rikasta joulupukkia ei taida olla. Kyllä se täytyy omin varoin hankkia.
Mitä tahansa hankkeissa, säästä vähin erin. Velaksi ei kannata ostaa yhtikäs mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tahansa hankkeissa, säästä vähin erin. Velaksi ei kannata ostaa yhtikäs mitään.
Se on kyllä totta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä oon Sonyjä netistä katsellukin. Haluaisin vähintään 80 tuumaisen seinälle. Koska mulla on videotykki, niin oon tykänny isosta kuvasta. Sellaiset telkut maksaa helposti monta tonnia.
Osta nyt ensin se lampaanvillapeitto
Anonyymi kirjoitti:
Osta nyt ensin se lampaanvillapeitto
Juu, ei mulla nyt telkku ole ensimmäisenä hankintalistalla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu, ei mulla nyt telkku ole ensimmäisenä hankintalistalla.
Jos ja kun olet peiton hankkeisa, niin ei liian painavvaa. Peiton pittää laskeutua pehemiästi ja käärästä sut lämpimmään sylliin. - Mistä löyvettäis mesenaatti, joka järkkäis sulle uuven sängyn Nooan aikasen tilalle ja siihen tolokun jämerän patjan?Täsä järijestyksesä alakas susihukan elämänlaatu mukavasti pelittään. Lampaanvillapeiton alla on niin lokoisa olo, että susihukka sannoo mimmille:tuuppa tahi et, meikä ei tartte lämmittäjjää.
Anonyymi kirjoitti:
Jos ja kun olet peiton hankkeisa, niin ei liian painavvaa. Peiton pittää laskeutua pehemiästi ja käärästä sut lämpimmään sylliin. - Mistä löyvettäis mesenaatti, joka järkkäis sulle uuven sängyn Nooan aikasen tilalle ja siihen tolokun jämerän patjan?Täsä järijestyksesä alakas susihukan elämänlaatu mukavasti pelittään. Lampaanvillapeiton alla on niin lokoisa olo, että susihukka sannoo mimmille:tuuppa tahi et, meikä ei tartte lämmittäjjää.
Niin se 700g villa on liian paksu ja kankea?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Julmetun kalliita isommat. Aikaa myöten kannattaa seurailla alennuksia, joissa saattaa mukavasti natsata kohdalle. Uusi malleja tulee solkenaan vuosittain, mutta aivan hyvä löytyy yhtälailla aikaisempaakin samaa merkkiä. Se on Sony!
Anonyymi kirjoitti:
Julmetun kalliita isommat. Aikaa myöten kannattaa seurailla alennuksia, joissa saattaa mukavasti natsata kohdalle. Uusi malleja tulee solkenaan vuosittain, mutta aivan hyvä löytyy yhtälailla aikaisempaakin samaa merkkiä. Se on Sony!
Sitten pitää tilata Netflixiltä parempaa laatua, kun on parempi ruutu. Taikka hommata hyvä Bluray soitin.
Oikeaan osuit kyllä. Helposti se pahaan mieleen keikahtaa, kun joku alkaa hiillostamaan kaikella mahdollisella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin se 700g villa on liian paksu ja kankea?
Ei pitäisi 700 olla paksu, on sopiva. Mutta kun alkaa lähetä 2 kiloa puhutaan painavasta.Parasta ottaa sitten tarkka tieto valmistajalta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi 700 olla paksu, on sopiva. Mutta kun alkaa lähetä 2 kiloa puhutaan painavasta.Parasta ottaa sitten tarkka tieto valmistajalta.
Mutta se Huoman peitto oli liian paksu?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitten pitää tilata Netflixiltä parempaa laatua, kun on parempi ruutu. Taikka hommata hyvä Bluray soitin.
Veikon kone myy Sonya.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta se Huoman peitto oli liian paksu?
Huoman ns.vahva oli ehdottomasti liian jäykkä ja painava. Kalliskin oli.Tuli maksettua oppirahat. Kirjoitin sulle että palautukseen meni. Tulkoompa nyt rehvastelematta sanotuksi, että lahjoitin sen eteenpäin ilmaiseksi. Sielläkin huomattu peitto liian painavaksi.
Öitä susi ja näe unta unelmiesi peitosta 😊♥️🐑 Anonyymi kirjoitti:
Huoman ns.vahva oli ehdottomasti liian jäykkä ja painava. Kalliskin oli.Tuli maksettua oppirahat. Kirjoitin sulle että palautukseen meni. Tulkoompa nyt rehvastelematta sanotuksi, että lahjoitin sen eteenpäin ilmaiseksi. Sielläkin huomattu peitto liian painavaksi.
Öitä susi ja näe unta unelmiesi peitosta 😊♥️🐑Joo, noh mä katselen niitä vielä ja unelmoin siitä. Oikein hyvää yötä. 😊♥️☁️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, noh mä katselen niitä vielä ja unelmoin siitä. Oikein hyvää yötä. 😊♥️☁️
Tapaamisiin taas samoissa merkein ja hyvää sunnuntaita.
Tarkkana saa olla näiden hankintojen kanssa .Onhan mm. Huomalla ohuempaakin mallia. Tällä hetkellä minulla on Finlaysonin Aito- peitto niminen , jolla oon pakkaset mukavasti selättänyt.Otetaampa sekin huomioon, että nukun aina ilman rihmankiertämää. Peiton päällinen on miellyttävän pehmeää luonnonkuitua olevaa puhdasta puuvillaa. Saman merkin Lämmin- peitto nimestään huolimatta sisältääkin yllättäen spiraalikuitua!
Rauhassa, kiirehtimättä oman aikataulun ja pörssin sanelun mukaan vaihtoehtoja katsastelemaan. Tämä kädenojennuksena Susihukalle fanilta, joka oman erehdyksen kautta hetkellisesti sai pörssinsä harakirin vangiksi. Ensi yönä tuun taas toivottaa sulle hyvää yötä ja pujahdan lampolaan.
- Anonyymi
Miksi täällä aina nälvitään toisten kirjotuksia ja luullaan, että se oma teksti on niin paljon fiksumpaa.
Eihän me tosi elämässäkään olla noin epäkohteliaita tuntemattomia kohtaan. Ja varsinkin Mustasutta nälvitään vähän väliä, vaikka hän ite tuntuu olevan meistä ystävällisin täällä, ainakin ne kerrat ollut, kun minä näitä täällä luen.- Anonyymi
Minä luulen. Että suuri osa johtuu siitä, että hän on tunteita herättävä...yksilö...ja ja joskus leikkiminen voi olla vaikiaa, kun kaikki haluaisivat saman lelun yhtä aikaa. Ja sitten... ikketään, kun ei hoitaja tädit osaa ohjata ja tulee sulu puseloon. Ja ei osata jakaakaan ja vuolon opettelu ei ole vielä kovin hyvällä mallilla... Ei olla opittu vielä, että mitä sitten tapahtuu...
Ja tämä oli ihan posi tunteella. Huom. Kuulostan joskus pelvolta, tahtomattani. Mutta kun me kaikki ollaan vaan ihmisiä. Erilaisissa tilanteissa ja tunteissa.
Siinä ole mitään väärää. Mutta sekametelisopoa on varma ruoka, jota aina täällä tarjoillaan.
Eihän se ole Hukan vika. Eikä nyt lähdetä sille...ihan omaa syytä, tyylille. Kun se nyt on myöskin ihan...ja silleen.
Jokainen. Taplaa tavallaan ja omilla oloillaan. Se vaan menee niin. Ja saa mennäkin niin. - Anonyymi
Hän osaa käyttää erittäin rivoa ja rumaa kieltä ja myös haukkua todella ikävästi ihmisiä eli joopa joo täällä on joko susi itse vauhdissa tai joku mummokerho jotka ei ole lukenut todellakaan hänen juttujaan naisten intiimialueista ja kaipuustaan niihin ja kuinka uhkailee muita ja itseään.
- Anonyymi
Hän viettää lähes koko elämänsä netissä koska siellä on niin paljon musiikkia ja viihdettä. Täytyy saada kuunnella ja katsella kaikki elämänsä aikana. Hän itse juuri sanoi ettei sammuta älylaitteita koska pitää olla saavutettavissa koko vuorokausi myös yöllä. Mutta jos on valinnut tuon tavan elää niin ei se multa ole pois. Mutta turha valittaa väsymystä kun roikkuu netissä aamuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän osaa käyttää erittäin rivoa ja rumaa kieltä ja myös haukkua todella ikävästi ihmisiä eli joopa joo täällä on joko susi itse vauhdissa tai joku mummokerho jotka ei ole lukenut todellakaan hänen juttujaan naisten intiimialueista ja kaipuustaan niihin ja kuinka uhkailee muita ja itseään.
Ärsytettynä voi kilahtaa kellä vaan. Törkeätä kuitenkin toi suden maalittaminen joillakin ja jos kellä se rivo ja ruma haukkuminen käytössä niin niillä suden haukkujilla. Susi on yks mukavimmista tyypeistä täällä eikä ansaitse tuollaista törkyä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän viettää lähes koko elämänsä netissä koska siellä on niin paljon musiikkia ja viihdettä. Täytyy saada kuunnella ja katsella kaikki elämänsä aikana. Hän itse juuri sanoi ettei sammuta älylaitteita koska pitää olla saavutettavissa koko vuorokausi myös yöllä. Mutta jos on valinnut tuon tavan elää niin ei se multa ole pois. Mutta turha valittaa väsymystä kun roikkuu netissä aamuun.
Siis miten toi sua häiritsee?? Eiks se oo suden oma asia. Mene hoitoon ihan oikeesti sinä täällä oot ihan sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosien mittaan on tuo ruma kieli vaihtunut parempaan hänellä. Ja kun keskustelee asiallisesti niin on hyviä keskusteluja, itse kokenut. Hän on erilainen persoona ja ymmärrän tiettyjä asioita hänessä, tuo introverttina oleminen ei ole helppoa.
Antakaa hänen olla oma itsensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se miehellä puhe mistä puute. Tämän voi yleistää kaiken maailman tarinoinnin ja proosailun suhteen
- Anonyymi
Muistathan soittaa TE-toimistoon heti tiistaina 7.1.2025: työnhakusi ei ole enää voimassa!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En nyt jaksa tästä ressata. Muistan ku nuoruudessa oli kissan päivät työttömänä ollessa.
Ja rahaa tuli ovista ja ikkunoista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En nyt jaksa tästä ressata. Muistan ku nuoruudessa oli kissan päivät työttömänä ollessa.
Tais sulla olla halpaa eläminen kun voit retostella tolla asialla. Nykyään valitat kun ei oo rahaa vaikka käyt töissä. Miten sulla ennen oli varaa maksaa laskut ja eläminen kun sulla ei nyt riitä rahat.
Anonyymi kirjoitti:
Ja rahaa tuli ovista ja ikkunoista
Ei se vanhenpien luona lorviessa haitannut. Oli kultainen 90-luku ja huoleton nuoruus, lamasta huolimatta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se vanhenpien luona lorviessa haitannut. Oli kultainen 90-luku ja huoleton nuoruus, lamasta huolimatta.
Häpeätkö mitään, tajuatko tämän hetkistä maailman tilannetta ja hätää, kärsimystä ja kehtaat todella retostella ei voi käsittää että kukaan edes viitsii olla noin häpeilemätön, ja tämä emoji yhtä laiska ja myöskin kehtaa retostella koko ajan kuinka kivaa on nukkua ja katsoa sarjoja ja vaan olla eikä tarvi käydä töissä eikä huolehtia mistään. Keittelee vaan teetä ja miettii että laitanko hunajaa vai en ja se on elämän suurin ongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Tais sulla olla halpaa eläminen kun voit retostella tolla asialla. Nykyään valitat kun ei oo rahaa vaikka käyt töissä. Miten sulla ennen oli varaa maksaa laskut ja eläminen kun sulla ei nyt riitä rahat.
Siinäpä se onkin. Olisi kannattanu opetella oikeanlainen säästäminen ja sijoittaminen nuorena jo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja kehut vielä tolla. Aikuinen ihminen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole enää ihme ettei naiset ole lähestyneet sua. Kuka tollasta pelleä jaksais katsella.
Anonyymi kirjoitti:
Häpeätkö mitään, tajuatko tämän hetkistä maailman tilannetta ja hätää, kärsimystä ja kehtaat todella retostella ei voi käsittää että kukaan edes viitsii olla noin häpeilemätön, ja tämä emoji yhtä laiska ja myöskin kehtaa retostella koko ajan kuinka kivaa on nukkua ja katsoa sarjoja ja vaan olla eikä tarvi käydä töissä eikä huolehtia mistään. Keittelee vaan teetä ja miettii että laitanko hunajaa vai en ja se on elämän suurin ongelma.
90-luvusta on kuules aika paljon aikaa, ja silloin elettiin lamaa. Ei edes ollut töitä saatavilla missään pienillä paikkakunnilla. Nyt eletään melkein samanlaista aikaa taas kerran. Minä sopeuduin siihen elämään sillein, etten turhia stressaillut. Oli kavereita ja oli bändiä ja teknobileitä. Olen sitä x-sukupolvea.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinäpä se onkin. Olisi kannattanu opetella oikeanlainen säästäminen ja sijoittaminen nuorena jo.
Nii olis kannattanut niin ei tarvis ruikuttaa paskaa elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se vaan on. Kaikki ei synny onnellisten tähtien alla.
Anonyymi kirjoitti:
No olen vaan rehellinen ja kerroin, miltä silloin elämä tuntui. Helpolta ja huolettomalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää ihme ettei naiset ole lähestyneet sua. Kuka tollasta pelleä jaksais katsella.
Siksi tämän emojin täytyy olla todella ilkeä ihminen myös sillä kuka tahansa jo ymmärtäisi että juu en halua tuollaisten kanssa olla tekemisissä mutta koira koiran tuntee eli siellä joku samanlainen äijä jossain sohvalla tai joku muu jolla ei mitään muuta tekemistä kuin lorvia ja ihan pihalla kaikesta yli päänsä mitä täälläkin tapahtuu. Liekö huumeissa vai kovat lääkkeet tai mitä kun väsyttää mutta ei ole normaalien ihmisten hommaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
90-luvusta on kuules aika paljon aikaa, ja silloin elettiin lamaa. Ei edes ollut töitä saatavilla missään pienillä paikkakunnilla. Nyt eletään melkein samanlaista aikaa taas kerran. Minä sopeuduin siihen elämään sillein, etten turhia stressaillut. Oli kavereita ja oli bändiä ja teknobileitä. Olen sitä x-sukupolvea.
Minkä ikäsenä muutit pois kotoa jos kerta kelan tukia olet saanut?
Anonyymi kirjoitti:
Muutin joskus 23 vuotiaana Helsinkiin opiskelemaan. Siitä se itsenäistyminen alkoi vasta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lama ja huoleton elämä. Aika jännä yhdistelmä
Anonyymi kirjoitti:
Olin kuitenkin välillä lyhyitä pätkiä töissä, ja liityin ammattiliittoon, sain liiton rahaa, en kelan palveluita tarvinnut, kuin vasta opiskelijana... työttömänä ollessa ja silloin ei työttömiä ahdisteltu sillä tavalla, kuin tänä päivänä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaista se vaan on. Kaikki ei synny onnellisten tähtien alla.
Niin ja sekin on muden vika.
Anonyymi kirjoitti:
Se oli asenteesta kiinni. Mä en kuitenkaan ollu asunnoton, kun sain majailla vanhemmilla ihan rauhassa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No olen vaan rehellinen ja kerroin, miltä silloin elämä tuntui. Helpolta ja huolettomalta.
Vaikka oli lama
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No vielä se sinuakin koskettaa josko sota syttyy laajemmin tai muuten koko maailman taloudellinen tilanne heikkenee entisestään. Vaikka olisit mitä sukupolvea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi tämän emojin täytyy olla todella ilkeä ihminen myös sillä kuka tahansa jo ymmärtäisi että juu en halua tuollaisten kanssa olla tekemisissä mutta koira koiran tuntee eli siellä joku samanlainen äijä jossain sohvalla tai joku muu jolla ei mitään muuta tekemistä kuin lorvia ja ihan pihalla kaikesta yli päänsä mitä täälläkin tapahtuu. Liekö huumeissa vai kovat lääkkeet tai mitä kun väsyttää mutta ei ole normaalien ihmisten hommaa.
No sano se kirsikalle.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka oli lama
Luuletko, että sellainen nuorta jaksaa hetkauttaa, kun on kavereita ja menoa ja meininkiä? Ja kaikkeen tottuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sano se kirsikalle.
Minä en tunne mitään kirsikkaa eikä sellaista ole ja jos on joku feikki jossain niin osannee ihan itse lukea nämä ja voisi joskus osallistua näihin että millä hän elää ja millä asenteella elämää ajattelee mutta sehän olisi liian vaikeaa ja syvällistä kun ei puhuta teestä eikä nukkumisesta eikä ruoasta. Ei pysty.
Anonyymi kirjoitti:
No vielä se sinuakin koskettaa josko sota syttyy laajemmin tai muuten koko maailman taloudellinen tilanne heikkenee entisestään. Vaikka olisit mitä sukupolvea.
Niin, kyllä tää koko planeetta on kriisissä ihmisen typeryyden takia. Tapahtuu mitä tapahtuu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Muutin joskus 23 vuotiaana Helsinkiin opiskelemaan. Siitä se itsenäistyminen alkoi vasta.
Niin että niin kauan kun asuu kotona voi elää huoletonta elämää. No tapansa kullakin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Luuletko, että sellainen nuorta jaksaa hetkauttaa, kun on kavereita ja menoa ja meininkiä? Ja kaikkeen tottuu.
Ai sulla oli kavereita ja koko ajan menoa kun olet sanonut aina olleesi yksinäinen susi 🐺?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se oli asenteesta kiinni. Mä en kuitenkaan ollu asunnoton, kun sain majailla vanhemmilla ihan rauhassa.
Hienoa todella mukavaa kivaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Missä oon sellaista väittäny?
Et missään. Mutta sä itse teet elämäsi ja valinnat . Ei kukaan muu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ja missä ne sun kaverit nyt on? Eikö nykynen tilanne ole aika lähellä lamaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai sulla oli kavereita ja koko ajan menoa kun olet sanonut aina olleesi yksinäinen susi 🐺?!
Olen kertonu että nuorena oli kaikenmaailman kaverit ja tyttäret kylässä. Et ole lukenut kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tunne mitään kirsikkaa eikä sellaista ole ja jos on joku feikki jossain niin osannee ihan itse lukea nämä ja voisi joskus osallistua näihin että millä hän elää ja millä asenteella elämää ajattelee mutta sehän olisi liian vaikeaa ja syvällistä kun ei puhuta teestä eikä nukkumisesta eikä ruoasta. Ei pysty.
Miksi sitten vastasit mun kommenttiin.
Anonyymi kirjoitti:
ja missä ne sun kaverit nyt on? Eikö nykynen tilanne ole aika lähellä lamaa.
Mihin ne aina jää, kun ihminen tulee vanhemmaksi? En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vastasit mun kommenttiin.
Ai sinä olet kirsikka no kerro toki nyt asiasi ja mielipiteesi tänne todellakin, mielenkiinnolla odotan. Anna tulla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen kertonu että nuorena oli kaikenmaailman kaverit ja tyttäret kylässä. Et ole lukenut kunnolla.
Taisit olla nuorena komea kun misut pyöri ympärillä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mihin ne aina jää, kun ihminen tulee vanhemmaksi? En tiedä.
Niin sun pitää kysyä sitä sun kavereilta. Minä en heitä tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä olet kirsikka no kerro toki nyt asiasi ja mielipiteesi tänne todellakin, mielenkiinnolla odotan. Anna tulla.
Minä en ole kirsikka . Kirsikka on tuo brunettiemoji tyttö. Mä sanoin tuon kommentin sudelle.
Anonyymi kirjoitti:
Taisit olla nuorena komea kun misut pyöri ympärillä
Kyllä kai niinkin voi sanoa. Olihan niitä kivasti ympärillä, mutta en mä osannu sillonkaan mitään niiden kanssa tehdä...
Anonyymi kirjoitti:
Niin sun pitää kysyä sitä sun kavereilta. Minä en heitä tunne.
No mä tiedän, että kaikilla elämä muuttuu, eikä yhteydenpito ole toiminu kumpaankaan suuntaa, niin ne vaan jää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mä tiedän, että kaikilla elämä muuttuu, eikä yhteydenpito ole toiminu kumpaankaan suuntaa, niin ne vaan jää.
Niin kaikki hylkäsi sut samasta syystä ja samaan aikaan
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Täh?!
Ompa harmi ettet ole enää komea kun mimmit ei pyöri ympärillä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kaikki hylkäsi sut samasta syystä ja samaan aikaan
Aika moni jäi siinä vaiheessa, kun tuli perhettä. Ei ollu enää villi ja vapaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se on todella harmi se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No harvemmin ulkonäkö muuttuu niin paljon ja miehet vaan charmantteja josko komeita olleet vanhetessaan että???
Anonyymi kirjoitti:
No harvemmin ulkonäkö muuttuu niin paljon ja miehet vaan charmantteja josko komeita olleet vanhetessaan että???
No olen saanut silti todistaa, että nuoremmat niitä pyörittelee ja saa seurakseen paljon helpommin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika moni jäi siinä vaiheessa, kun tuli perhettä. Ei ollu enää villi ja vapaa.
Ja sekö estää pitämästä ystäviin yhteyttä. En ymmärrä. Jos on oikeita ystäviä niin he eivät hylkää toista sen takia että on perhettä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on todella harmi se.
Sä voit harmitella sitä elämäsi loppuun asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä mutta jos mieltymyksenä on nuoret mimmit niin se voi olla silloin ongelma
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No olen saanut silti todistaa, että nuoremmat niitä pyörittelee ja saa seurakseen paljon helpommin.
Älä susi jaksa. Sä syyllistät taas nuoret ihmiset
Anonyymi kirjoitti:
Ja sekö estää pitämästä ystäviin yhteyttä. En ymmärrä. Jos on oikeita ystäviä niin he eivät hylkää toista sen takia että on perhettä.
No niillä ei itsellään ollut, ja ne jatkoi sitä vapaana elämistä. Perheellisenä elin myös paljon kauempana heistä, ihan eri paikkakunnalla.. Elämä muuttuu sillä tavalla joskus täysin. Tulee ihan uudet ympyrät kokonaan. Ei ne kaikki kokonaan jääny, mutta joistain tuli paljon etäisempiä vähitellen.
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä mutta jos mieltymyksenä on nuoret mimmit niin se voi olla silloin ongelma
Juuri näin. Ja mieltymyksensä kullakin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No niillä ei itsellään ollut, ja ne jatkoi sitä vapaana elämistä. Perheellisenä elin myös paljon kauempana heistä, ihan eri paikkakunnalla.. Elämä muuttuu sillä tavalla joskus täysin. Tulee ihan uudet ympyrät kokonaan. Ei ne kaikki kokonaan jääny, mutta joistain tuli paljon etäisempiä vähitellen.
Jos ei ole kokonaan jääneet niin mikä sun ongelma on. Haluutko viettää huoletonta ja villiä elämää?
Anonyymi kirjoitti:
Älä susi jaksa. Sä syyllistät taas nuoret ihmiset
Ei ole mitään syyllistämistä, vaan toteamuksia kylmistä tosiasioista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eli susta nuoret saa nuoria ja mikä siinä on sulle ongelma
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole kokonaan jääneet niin mikä sun ongelma on. Haluutko viettää huoletonta ja villiä elämää?
No tällä hetkellä taas voin viettää sellaista. Olen saanut nuoruuteni takaisin. Perhe elämä on taakse jäänyttä. Mutta ei ne kaverit ole enää samanlaisia ku oli reilu 30 vuotta sitten. Niillä on kumppanit ja menohalut poissa.
Anonyymi kirjoitti:
Eli susta nuoret saa nuoria ja mikä siinä on sulle ongelma
Se kun itsekin haluasi saada.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole mitään syyllistämistä, vaan toteamuksia kylmistä tosiasioista.
Itse viihdyit nuorena nuorten seurassa ja nykynuoret ei saa enää viihtyä keskenääm. Anna mun kaikki kestää.
Anonyymi kirjoitti:
Itse viihdyit nuorena nuorten seurassa ja nykynuoret ei saa enää viihtyä keskenääm. Anna mun kaikki kestää.
En ole missään kohtaa kieltänyt sitä heiltä. Sä keksit aina omia versioita.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No tällä hetkellä taas voin viettää sellaista. Olen saanut nuoruuteni takaisin. Perhe elämä on taakse jäänyttä. Mutta ei ne kaverit ole enää samanlaisia ku oli reilu 30 vuotta sitten. Niillä on kumppanit ja menohalut poissa.
Mukavaa kivaa. Ei kun baanalle bilettää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se kun itsekin haluasi saada.
Huoh. Onneks kohta alkaa lätkä. Ei tätä jaksa
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa kivaa. Ei kun baanalle bilettää
Kuinkahan monesti pitää tääkin sanoa. Menisin mielelläni, jos ei tarttis yksin mennä orpoilemaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole missään kohtaa kieltänyt sitä heiltä. Sä keksit aina omia versioita.
Et mutta sä jaksat ihmetellä kun nuoret mimmit ei lähesty sua. Sä et ole enää mikään parikymppinen mutta sä et näe sitä. Ihminen voi tuntea itsensä nuorekkaaksi mutta se ei poista tosiasioita. Joita sä et näe.
Anonyymi kirjoitti:
Et mutta sä jaksat ihmetellä kun nuoret mimmit ei lähesty sua. Sä et ole enää mikään parikymppinen mutta sä et näe sitä. Ihminen voi tuntea itsensä nuorekkaaksi mutta se ei poista tosiasioita. Joita sä et näe.
Kyllä mä sen näen etten ole parikymppinen. Kolmekymppiselläkään ei ole vaikeutta saada nuorten huomioo. Kyllä olen ihan tietoinen tästä että on jo toinen jalka haudassa, ja ruma perunapää ja että on ihan turha mitään yrittää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuinkahan monesti pitää tääkin sanoa. Menisin mielelläni, jos ei tarttis yksin mennä orpoilemaan.
Ethän sä mitään tykkää tehdä yksin
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä mitään tykkää tehdä yksin
Tykkään tehdä jotain, mutta ihmisten ilmoilla en tykkää olla yksin. Mitä ideaa jossain baarissa yksinään olla? Katsella kun muilla on kivaa keskenään? Sitä saa muutenkin vierestä seurata aina.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mä sen näen etten ole parikymppinen. Kolmekymppiselläkään ei ole vaikeutta saada nuorten huomioo. Kyllä olen ihan tietoinen tästä että on jo toinen jalka haudassa, ja ruma perunapää ja että on ihan turha mitään yrittää.
No ei ole mun ongelma. Jos haluut olla perunapää niin ole . Kirsikka hyväksyy sut juuri tuollaisena kuin oot.
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole mun ongelma. Jos haluut olla perunapää niin ole . Kirsikka hyväksyy sut juuri tuollaisena kuin oot.
Helppo hyväksyä, kun ei olla nähty.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tykkään tehdä jotain, mutta ihmisten ilmoilla en tykkää olla yksin. Mitä ideaa jossain baarissa yksinään olla? Katsella kun muilla on kivaa keskenään? Sitä saa muutenkin vierestä seurata aina.
En jaksa tota samaa. Onneks toi suomen lätkäpelikin on viihdyttävämpää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sulle riittää elää sellaisessa tilanteessa että jos toinen näkisi sut niin ei hyväksyisi josko itse todella niin aattelet että kävisi vai mistä toi ajatus tulee, mistä tiedät miltä hän näyttää. Luulet ilmeisesti että hän on joku erityinen ja muka nuori ja elää yksin muka eikä ole myöskään mitään sosiaalista elämää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No olisit sitten kiitollinen siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulle riittää elää sellaisessa tilanteessa että jos toinen näkisi sut niin ei hyväksyisi josko itse todella niin aattelet että kävisi vai mistä toi ajatus tulee, mistä tiedät miltä hän näyttää. Luulet ilmeisesti että hän on joku erityinen ja muka nuori ja elää yksin muka eikä ole myöskään mitään sosiaalista elämää.
En mä lähde ollenkaan arvailemaan mitään.
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa tota samaa. Onneks toi suomen lätkäpelikin on viihdyttävämpää.
No kukaan ei pakota sua täällä olemaan, ja onko pakko aina kiusata ja aiheuttaa pahaa oloa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No kukaan ei pakota sua täällä olemaan, ja onko pakko aina kiusata ja aiheuttaa pahaa oloa?
Mitä mä nyt olen kiusannut?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En voi sille mitään että sudella on asennevamma itseensä ja elämään kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä se sinä ollut varmaankaan, vaan joku toinen kommentoija, joka koko ajan piikittelee kaikesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä mä olen nyt sanonut sulle pahasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No en tiedä se sinä ollut varmaankaan, vaan joku toinen kommentoija, joka koko ajan piikittelee kaikesta.
No älä syytä mua sitten.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ota nyt ihan rauhallisesti
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et se sinä ollut.
voitko pyytää sitten anteeksi
Anonyymi kirjoitti:
voitko pyytää sitten anteeksi
Anonyymit menee helposti sekaisin. Anteeks.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä kai niinkin voi sanoa. Olihan niitä kivasti ympärillä, mutta en mä osannu sillonkaan mitään niiden kanssa tehdä...
No miten ihmeessä päädyit naimajaisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🫨🫨🥱🥱😵💫😵💫👊🖕 LOPETA!!!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mistä ehmetistä sä tän perunapään oot keksinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ihan diagnoosi tohon mielenvikaisuutees?? Ja lääkkeet tietysti ottamatta kuten näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet hullu. Pitäiskö S24:n työntekijöiltä pyytää sun ip tiedot. Ja sit vaan ilmotusta etiäpäin tollasesta hullusta koka jaksaa täällä sutta kiusata joka ainoo päivä!!??
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ehmetistä sä tän perunapään oot keksinyt?
No eikö kaikki viiskymppiset ala näyttämään peikoilta ja perunapäiltä? Kunhan nyt vaan itseäni tällein ruoskin. Eihä sille mitään mahda että vanhenee ja rumenee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on asennevamm ja todella paha sellainenja sut voi diagnosoida melkoisen sairaaksi tyypiksi. Onhan sulla jo joku mielenterveysongelma jo todettukin..
Anonyymi kirjoitti:
No miten ihmeessä päädyit naimajaisiin?
No se oli eksä itse ku osas vetää oikeasta narusta oikealla hetkellä. hän tuli rohkeesti jutulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä veivaat täällä tästä samasta joka helvatun päivä?? Mikä ongelma sulla on? Mitä sua kiinnostaa jonkun toisen ihmisen asiat kun ei ne sulle kuulu millään lailla ootko jossain suljetulla kirjoittelemassa? MIKÄ SUA VAIVAA??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko ajanhan sä täällä kiusaat älä esitä viatonta.
mustasusi kirjoitti:
No se oli eksä itse ku osas vetää oikeasta narusta oikealla hetkellä. hän tuli rohkeesti jutulle.
Harva nainen ottaa ohjaksia käsiinsä, kun on joku sanomaton sääntö aina että miehen pitäis se tehdä. No tässä tapauksessa minä en ollu eksää edes huomannu, enkä häntä sillä silmällä katsellu, vaan ihan muita naisia. Kuitenkin eksä voitti huomioni, kun tuli selkeesti esiin ja antoi ymmärtää että tykkää. Oli niitä muitakin vaihtoehtoja siihen aikaan, mutta kukaan niistä ei näyttäny niin selkeesti vihreää valoa, paitsi sitten tietenkin ku eksä oli jo vieny minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paha henkinen vamma jos sun on aivan pakko päästä aukomaan päätäsi joka ainoa päivä täällä!
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paha henkinen vamma jos sun on aivan pakko päästä aukomaan päätäsi joka ainoa päivä täällä!
On se ollu ihmeen pitkään välillä motkottamattakin. Luulin että sitä ei enää mun elämä kiinnostanu, kun lakkasin ihastuksesta puhumasta, tai sitten sille oli joku ärähtäny siitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei susi, anna ton yhden möllön hörhöillä täällä. Älä vastaa sen viesteihin siitähän se vaan innostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä veivaat täällä tästä samasta joka helvatun päivä?? Mikä ongelma sulla on? Mitä sua kiinnostaa jonkun toisen ihmisen asiat kun ei ne sulle kuulu millään lailla ootko jossain suljetulla kirjoittelemassa? MIKÄ SUA VAIVAA??
Kuule en ole osastolla ollut ikinä ja ihan kotona vaan ja minullakin on oikeus kirjoittaa mutta tuo että syytät minua että kirjoittaisin joka päivä taitaa tarkoittaa että itse olet siellä suljetulla kun en todellakaan täällä työpäivinä jouda käymään.
Anonyymi kirjoitti:
Hei susi, anna ton yhden möllön hörhöillä täällä. Älä vastaa sen viesteihin siitähän se vaan innostuu.
Ok 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule en ole osastolla ollut ikinä ja ihan kotona vaan ja minullakin on oikeus kirjoittaa mutta tuo että syytät minua että kirjoittaisin joka päivä taitaa tarkoittaa että itse olet siellä suljetulla kun en todellakaan täällä työpäivinä jouda käymään.
Täällä on ihan hulluja selkeästi tupa täynnä syyttelemässä ties mistä osastosta ja muista. Eiköhän jätetä sairaalan osastot sentään rauhaan, ja ehkä voisitte rauhoittua muutenkin. Viha oikein tuntuu ruudun läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ihan hulluja selkeästi tupa täynnä syyttelemässä ties mistä osastosta ja muista. Eiköhän jätetä sairaalan osastot sentään rauhaan, ja ehkä voisitte rauhoittua muutenkin. Viha oikein tuntuu ruudun läpi.
Kyllä välillä on aika sähköinen ilmapiiri. Mikä ihmisiä vaivaa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok 😥
Oikeasti olet rääväsuinen aikuinen vanheneva mies ja täällä sit uhriudut itkien. Mikä sua vaivaa? Voisiko sun käytös olla edes jonkun verran vakaampaa. Ihan oikeesti huolissaan ja hyvällä tämä. Kai tajuat tän sun pelin tai epävakauden itsekin. No luultavasti et kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa???Hirveä raivo päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa???Hirveä raivo päällä.
Ehkä suden lentäviä apinoita paikka täynnä. Täytynyt hankkia jostain tai itse on se apina joka täällä syytää suu vaahdoten kaikille jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä suden lentäviä apinoita paikka täynnä. Täytynyt hankkia jostain tai itse on se apina joka täällä syytää suu vaahdoten kaikille jotain.
Jopa sinulla on susimiehen merkityksettömästä monologista monimutkainen tulkinta päällä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti olet rääväsuinen aikuinen vanheneva mies ja täällä sit uhriudut itkien. Mikä sua vaivaa? Voisiko sun käytös olla edes jonkun verran vakaampaa. Ihan oikeesti huolissaan ja hyvällä tämä. Kai tajuat tän sun pelin tai epävakauden itsekin. No luultavasti et kyllä.
Onhan tämä itsesi sättiminen susimies ihan viihdyttävää jos ei parempaakaan viihdettä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä välillä on aika sähköinen ilmapiiri. Mikä ihmisiä vaivaa?
No varmuudella tämän ketjun suhteen keke susiäijä riitelee itsensä kanssa ja vähän itseensä jumiin jääneet yrittää arvailla
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Harva nainen ottaa ohjaksia käsiinsä, kun on joku sanomaton sääntö aina että miehen pitäis se tehdä. No tässä tapauksessa minä en ollu eksää edes huomannu, enkä häntä sillä silmällä katsellu, vaan ihan muita naisia. Kuitenkin eksä voitti huomioni, kun tuli selkeesti esiin ja antoi ymmärtää että tykkää. Oli niitä muitakin vaihtoehtoja siihen aikaan, mutta kukaan niistä ei näyttäny niin selkeesti vihreää valoa, paitsi sitten tietenkin ku eksä oli jo vieny minut.
Kerro mies kertauksen vuoksi jotain itsestäsi esim ikä ”anmatti” ym
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos nämä leidit ovat susimies alaikäisiä, niin kyllähän se kyseenalaiseksi muuttuu. Anteeksi jos haukuin kaikkia perareiksi em huomiolla. Tietäjät tietää läpän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai susimies ny ihan kaikki? Mutta pysy posetiivisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susimiehen pseudotodellisuudessa sekin on loogista, kuten hattivatin päätelmät palstan eri kirjoituksista. Peukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä onnistunut susimiestä paremmin tässä tulevaisuuteen sijoittamisessa sekä laajassa verkostoitumisessa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ikäeroa et oo kertonut.Olitko vanhempi vai nuorempi.Naisen on helpompi ottaa aloitetta jos mies on vanhempi.Toisinpäin kuuluu sitten sen nuoremman miehen liehitellä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tämä susimies, jota yrität muuttaa mielipuolisesti joksikin toiseksi yksilöksi oo sillon nii aikuinen ollut läskäri?
Anonyymi kirjoitti:
Ikäeroa et oo kertonut.Olitko vanhempi vai nuorempi.Naisen on helpompi ottaa aloitetta jos mies on vanhempi.Toisinpäin kuuluu sitten sen nuoremman miehen liehitellä naista.
Ei ollut juuri yhtään ikäeroa ja nainen vähän nuorempi. Olisi saanut olla paljon nuorempi kyllä. Olin ihastuneena silloinkin 18 vuotiaaseen tyttöön. Hänet olisin kyllä saanut, mutta kertoi ikävästään vasta kun minut oli jo kaapattu. Sekin harmitti myöhemmin.
- Anonyymi
Jos maa, josta asehankintoja tehdään sotii tai on mukana pitkittyneissä konflikteissa, asehankinta pahimmassa tapauksessa kannustaa taloudellisesti tilanteen jatkumista.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14227
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37816175- 2646251
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113688- 1972777
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142332- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 901214