Lirahtaa omalle kengälle

Anonyymi-ap

Aika erikoista, että Trumpin eukko on tuontikamaa jostakin entisen Jugoslavian alueelta ja varatrumpin eukko on tuontikamaa Intiasta.
Molemmat ukot inhoavat kuitenkin maahanmuuttajia.

20

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rumpilla ihme lässyttävä puhetyyli. Päätään kallistelee kuin homot.

      • Anonyymi

        Olet noin herkillä kun tollo Trumpin arvostellaan, herkkää on.


    • Anonyymi

      Vähemmän tiedetty tieto on se, että Donald Trump on kehitysvammainen. Joku Downin syndrooma tai sellainen. Kaveri soitti Floridasta ja kertoi.

      • Anonyymi

        Samanlainen valehtelija ja kansankiihottaja kuin joku entinen ns uskonnon guru tai suuruudenhullu diktaattori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen valehtelija ja kansankiihottaja kuin joku entinen ns uskonnon guru tai suuruudenhullu diktaattori

        Ei Trump sentään vielä ole muuta, kuin suuruudenhullu diktaattoriehdokas.
        Lisäksi hän on ehdottomasti liian tyhmä päästäkseen diktaattoriksi.


    • Anonyymi

      kuules kun kaikki nykyjenktkin ovat aitoa tuontikamaa kun katsoo muutama sukupolvi taaksepäin

      • Anonyymi

        Ihmiskunnan tulee katsoa ainoastaan eteenpäin nykyhetkestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiskunnan tulee katsoa ainoastaan eteenpäin nykyhetkestä.

        Ei vaan takaapäin


    • Anonyymi

      Samoin persut tuovat Thaimaasta vaimokkeita vaikka ovat maahanmuutto vastaisia.

      • Anonyymi

        Kyllä orjia saa tuoda. Niistä on hyötyä joko itselle tai kavereille. Kamelikuskeista ei kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä orjia saa tuoda. Niistä on hyötyä joko itselle tai kavereille. Kamelikuskeista ei kenellekään.

        Vaan sulle ei edes rahasta onneton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan sulle ei edes rahasta onneton

        Vaan sulle kyllä rahalla ilman muuta, onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä orjia saa tuoda. Niistä on hyötyä joko itselle tai kavereille. Kamelikuskeista ei kenellekään.

        yllä botoxhuuliset vaaleaverikot tummista pojista tykkäävät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä orjia saa tuoda. Niistä on hyötyä joko itselle tai kavereille. Kamelikuskeista ei kenellekään.

        Nämä tuonti "kotiorjat" harrastavat monesti ainoaa oppimaansa ammattia myös muiden miesten kanssa.


    • Anonyymi

      Trumpin vaimolla on sentään hyvä syy olla jenkeissä.
      Muita maahantulleita lusmuja ja rikollisia riittää.

    • Anonyymi

      Tuontikamaahan se on Stubbillakin.

      • Anonyymi

        Ines onkin laatunainen,koulutettu ja varakkaasta Brittiläisestä perheestä. Tällaisia osaajia Suomi tarvitsee.


    • Niin. Tuo kyllä on ihmetyttänyt. Omat vaimot kyllä kelpaa, mutta muut ulkomaalaiset tai ulkomaalaistaustaiset eivät. Tai kelpaavat, jos heistä on hyötyä Trumpille ja hänen hallinnolleen, esim. äänestäjinä tai rahoittajina.

      Useilla Usan kansalaisilla maahanmuuttotausta. Eihän se maa olisi edes nykyisenlainen ilman maahan aikoinaan muualta muuttaneita tai tuotuja ihmisiä. Ainoat alkuperäiset ovat maan alkuperäisheimoihin kuuluvia.

    • Anonyymi

      Etnisiä amerikkalaisia on vain intiaanit kaikki muut ovat muualta tulleita.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe