Suomen Paskin Kaupunki/kunta

hellusucks

Kertokaa mikä on mielestänne Suomen surkein kaupunki/kunta??

208

28250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikissa ole käynyt

      kemi

      • Ammuu

        Mutta Krv on hyvä kakkonen. Tosin kovin tuntuu vaikealta löytää mitään hyvää Pieksämäestäkään.


    • Topi

      pori, pori ja pori

      • Pori ykkönen

        Pori on ehdoton ykkönen.


      • Anonyymi
        Pori ykkönen kirjoitti:

        Pori on ehdoton ykkönen.

        Ja edelleen Pori.


      • Pori ykkönen kirjoitti:

        Pori on ehdoton ykkönen.

        Perustele jotenkin.
        Olen käynyt Porissa syntymässä ja koulunkin aloittamassa. Pinomäen koulu oli kyllä paskin koulu mitä olen käynyt. Siellä ei tunnettu muita arvoja kuin kuri ja järjestys ja herranpelko.
        Myöhemmin kyllä kävin muutaman kerran jazzeilla, jee, se oli jautaa....👏


    • Hevospitäjä

      On ylivoimaisesti ORIVESI.

    • Raivo

      Perho, jos joku löytää sulkeutuneempaa ja kateellisempaa peenjauhaja-sakkia, niin maksan löytöpalkkion..

      • Anonyymi

        Lohja


      • Anonyymi

        Paltamo


      • Anonyymi

        Paltamo


      • Anonyymi

        Paltamo


      • Anonyymi

        Paljonko maksat? Tervetuloa tänne raamattu vyöhykkeellä asumaan. Missä baarit halutaan kokonaan sulkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paltamo

        Valkeakoski on kyllä huonoin


    • mukamas kaupunki

      Suomen paskin paikka on Laitila - se on perseestä jos mikä!!!!!!!!!

      Yäk mitä ällöttäviä liimatukkia koko kylä täys. Saatanan munapitäjä.

      • paikkansa

        laitilassa en ole käynyt muuta kuin auton kanssa luultavasti läpikulkumatkalla, mutta osuit oikeaan siinä nimen kohdalla. hieman oli väärä muoto. munanpitäjiähän kaikki miehet siellä. eihän ne muuta ajattelekaan. oikea paratiisi, täynnä pettäjiä ja petettyjä. on se niin ihanaa...


      • ex-laitilalainen

        Konkkaan ja Uudenkaupungin alamaiseksi menee. Ihan oikein tuleville työttömille virkamiehille ja muille ylimääräisille hännystelijöille.


      • maailmankansalainen

        Laitila sucks, tosin se on on kaunis ja rauhallinen paikka mutta muuten mukavien asukkaiden joukossa on liikaa katkeria juoruakkoja/ukkoja tai sappea syöneitä kyylääjiä jotka haluavat pelkkää pahaa muille, oikeastaan tämä on osoitettu enemmänkin noille tunnevammaisille ilonpilaajille ...


      • Anonyymi
        ex-laitilalainen kirjoitti:

        Konkkaan ja Uudenkaupungin alamaiseksi menee. Ihan oikein tuleville työttömille virkamiehille ja muille ylimääräisille hännystelijöille.

        Haistappa paska hönö häntä
        Asun ite Uudessakaupungissa ja siellä ei oo mitään työttömiä virkamiehiä niin ku sun jossain työttömässä roskassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haistappa paska hönö häntä
        Asun ite Uudessakaupungissa ja siellä ei oo mitään työttömiä virkamiehiä niin ku sun jossain työttömässä roskassa

        Paska paikka tekee paskoja autoja.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Kolme vuotta asunut Laitilassa ja sinä aikana olen kohdannut useita ihmisiä. Max 2% näistä oli täysjärkisiä ja loput aivan imbesillejä.


    • ...

      Kärkölä

      • Anonyymi

        Larsmo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larsmo

        Larsmo Ehdottomasti kun ei suomeksi saa palveluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larsmo Ehdottomasti kun ei suomeksi saa palveluja

        Parempi,kuin Itä Helsinki..Ruotsia ...Hassua Larsmo ollessani puhuin Suomea ei propleemaa.Itse osaan Ruotsia olen asunut siellä 50v.Ja syntynyt...Itselläni TAHALLLAAAN puhuessani siellä Suomea ingen proplem .Va du skriver är skit .Eli paska huhetta.Vika on itsessäsi.Ei ne halua jutella nuijjien kanssa siinä vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Larsmo

        Missä on Larsmo😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on Larsmo😂😂😂

        Vaasan rannikkoseudulla. Luoto suomeksi.


    • Prkle

      pahempaa ette löydä, juuh

      • Muuttavat pois

        Lopettakaa koko Kiuruvesi, eihä siellä RIKKAAT pesi.


      • Anonyymi
        Muuttavat pois kirjoitti:

        Lopettakaa koko Kiuruvesi, eihä siellä RIKKAAT pesi.

        Hyvä runo


    • 'kaupunki'

      on ehdottomasti Jämsä.On tullut asuttua monessa kaupungissa ja se on ollut kaikista sanoinkuvaamattomin.

      • Mahanko nyt saaha nekkuun?

        ...Perhossa. Täällä on ahdasmielistä jos missään. Kalijaa ei saa ottaa ku ei pääse taivaaseen. Akat ei saa meikata. Ja ahtaus ei kun lissääntyy kun Kokkonevan pellolla kokoontuu Suvarit. Siis lestadiolaisten suviseurat On täälä asuntovaunu poikineen. Onneks tätäkin viikonloppua pääsee pakkoon mökille tuonne naapurimaakunnan puolelle järven rantaan. Otan sitä kalijaa kun en kuiteskaan sinne taivaaseen pääse.


      • Vaikeakoski
        Mahanko nyt saaha nekkuun? kirjoitti:

        ...Perhossa. Täällä on ahdasmielistä jos missään. Kalijaa ei saa ottaa ku ei pääse taivaaseen. Akat ei saa meikata. Ja ahtaus ei kun lissääntyy kun Kokkonevan pellolla kokoontuu Suvarit. Siis lestadiolaisten suviseurat On täälä asuntovaunu poikineen. Onneks tätäkin viikonloppua pääsee pakkoon mökille tuonne naapurimaakunnan puolelle järven rantaan. Otan sitä kalijaa kun en kuiteskaan sinne taivaaseen pääse.

        Valkeakoski on etovin ja vastenmielisin junttien ja peräreikien valtakunta.

        Etovin mesta koko Suomessa. Ilmakin haisee paskalle ja ihmiset vielä pahemmalle. Kaikki liimanhaistelijat ja muut vajakit tungettu samaan kylään Sointuloihin ja Ulvajanniemiin. Nuoriso on auton ikkunasta huutelevia jenkkisiilejä ja muita sliipattuja juppeja, jotka lähtevät karkuun kun ottaa yhdenkin askeleen kohti. Huumekeskittymäkin koko kaupunki ollut viimeiset 10-15 vuotta, kun paskanhaju ei riitä enää huumeista.

        Hakkaa ihmisten typeryydessä kaikki Suomen paikkakunnat yhteensä.


      • Hei Ämmä!
        Vaikeakoski kirjoitti:

        Valkeakoski on etovin ja vastenmielisin junttien ja peräreikien valtakunta.

        Etovin mesta koko Suomessa. Ilmakin haisee paskalle ja ihmiset vielä pahemmalle. Kaikki liimanhaistelijat ja muut vajakit tungettu samaan kylään Sointuloihin ja Ulvajanniemiin. Nuoriso on auton ikkunasta huutelevia jenkkisiilejä ja muita sliipattuja juppeja, jotka lähtevät karkuun kun ottaa yhdenkin askeleen kohti. Huumekeskittymäkin koko kaupunki ollut viimeiset 10-15 vuotta, kun paskanhaju ei riitä enää huumeista.

        Hakkaa ihmisten typeryydessä kaikki Suomen paikkakunnat yhteensä.

        Istu Homo airoon!


      • kukka-amppeli2

        Tulee jotenkin mieleen Joutsa


      • Anonyymi
        Mahanko nyt saaha nekkuun? kirjoitti:

        ...Perhossa. Täällä on ahdasmielistä jos missään. Kalijaa ei saa ottaa ku ei pääse taivaaseen. Akat ei saa meikata. Ja ahtaus ei kun lissääntyy kun Kokkonevan pellolla kokoontuu Suvarit. Siis lestadiolaisten suviseurat On täälä asuntovaunu poikineen. Onneks tätäkin viikonloppua pääsee pakkoon mökille tuonne naapurimaakunnan puolelle järven rantaan. Otan sitä kalijaa kun en kuiteskaan sinne taivaaseen pääse.

        Ottakaa takaisin se kuuluisa ihminen joka aina kehuu perhoa


    • ????

      Että juorukylä Ylistaro!!!!!!!!!

    • kaupunkilainen

      On ahdasmielisten ja junttien "kaupunki" (oikeasti vaan kylä.)

      • on todella

        sisäsiittoinen kaupunki, jossa on fiksuja ajatuksia kaupungin kehittämiseksi, muttei munaa toteuttaa niitä.


    • HELLU

      Jos kysellään tosi hölmölää, niin HELLU

      Jos taas nyrpeät homot ällöttää, niin ELLU

      • marissa&melissa

        Meillä on mökki Heinolassa ja siellä on ihan kaunista! oikein kiva kesäpaikka, ympärivuotista asumiskokemusta ei ole, vielä ainakaan. Voisin vaikka muuttaakin sinne!


    • niin itsekään

      Tuskinpa meistä kenelläkään on kokemusta Suomen kaikista kunnista tai kaupungeista. Omat subjektiiviset kokemukset pistävät tekemään yleistyksiä. Jos tuota paskinta paikkaa kuitenkin kysytään niin omalla kohdallani se on Kouvola/Kuusankoski. Onneksi pääsin pois siitä kamalasta ahdistavasta Suomen peräsuolesta. Tosin, maakunnalla ei ole paikkakunnan ahdistavuuden kanssa mitään tekemistä koska sit taas mielestäni Kotka on Suomen kolmanneksi paras paikka Tampereen ja Helsingin(tässä järjestyksessä) jälkeen.

      • Kotka rulaa,vaikka

        esim. Kouvola ja Anjalankoski saakin aikaan lähinnä sydämentykytyksiä, ja muita negatiivisia ruumiillisia oireita ;) Kotka on Kymenlaakson helmi! Joihin ehkä ei sit esim. myöskään toi Kuusankoski kuulu.


    • Junnolakalla

      Niin ankea on Karvia, ja kaiken lisäksi kuolemassa pois.

    • pahvi

      Anjalankoski!!! Sielä paperirunkkarit pullistelee olemattomilla rahoillaan ja taksikuskit juhlii voittojaan!! Sisäsiittoista jengiä koko porukka! Kaupunki täysin saamaton päättäjiä myöten!!!!!!!

      • juu pisteet!

        Varmaan ihan kiva paikkakunta kaikkinensa tuo Anjalankoski.Löytyy myös mukavia ihmisiä sieltä.Silti se ahdasmielisyys on ylitsevyöryväistä...Onko siellä oikeasti joillakin niin tyhjä elämä ( eivät koskaan ole nähneet Kouvolan ulkopuolista elämää??),että kaikkiin uusiin tulokkaisiin pitää suhtautua,kuin aboriginaaleihin Australian sivu-kolkilta?

        Olen itse joskus asunut Anjalankoskella,mutta kiitän jumalaani ( tai what ever!) sieltä pois pääsystäni! Vasta muutettuani tuosta ahdistavasta..noh,yhteisöstä..,minusta tuli elämääni tyytyväinen ihminen.Musta on kohtuullisen kipeää meininkiä se, että tuossa kyseisessä maaseutu-pitäjässä ( mitä vissiin kaupungiksi nykyisin pitäisi sanoa )ihmiset,joita en itse alkuunkaan tunne,katsovat tuntevansa hyvinkin minut ja tekemiseni..niin hyvin, että saavat aikaiseksi hyvinkin ilkeitä,vailla todellisuuspohjaa olevia juoruja.

        Ja paikallisiin kioskeihin ei edes tilata tarpeeksi älyllisiä lehtiä ( siis sellaisia,joita itse haluaisin lukea,kun ei ole lukijoita...),joten ei ole mun paikkani tuo tehdaskylä asua.:(

        Mutta, parhaansa siellä varmaan kaikki tekevät.Anjalankoski on alhaisen koulutustason aluetta,se on ymmärrettävä. Ystävällisiä ja älykkäitäkin ihmisiä sieltä löytyy paljon, mutta ei tarpeeksi,jotta itse voisin edes villeimmissä kuvitelmissanikaan ajatella asuvani siellä.


      • Lyckywoman45
        juu pisteet! kirjoitti:

        Varmaan ihan kiva paikkakunta kaikkinensa tuo Anjalankoski.Löytyy myös mukavia ihmisiä sieltä.Silti se ahdasmielisyys on ylitsevyöryväistä...Onko siellä oikeasti joillakin niin tyhjä elämä ( eivät koskaan ole nähneet Kouvolan ulkopuolista elämää??),että kaikkiin uusiin tulokkaisiin pitää suhtautua,kuin aboriginaaleihin Australian sivu-kolkilta?

        Olen itse joskus asunut Anjalankoskella,mutta kiitän jumalaani ( tai what ever!) sieltä pois pääsystäni! Vasta muutettuani tuosta ahdistavasta..noh,yhteisöstä..,minusta tuli elämääni tyytyväinen ihminen.Musta on kohtuullisen kipeää meininkiä se, että tuossa kyseisessä maaseutu-pitäjässä ( mitä vissiin kaupungiksi nykyisin pitäisi sanoa )ihmiset,joita en itse alkuunkaan tunne,katsovat tuntevansa hyvinkin minut ja tekemiseni..niin hyvin, että saavat aikaiseksi hyvinkin ilkeitä,vailla todellisuuspohjaa olevia juoruja.

        Ja paikallisiin kioskeihin ei edes tilata tarpeeksi älyllisiä lehtiä ( siis sellaisia,joita itse haluaisin lukea,kun ei ole lukijoita...),joten ei ole mun paikkani tuo tehdaskylä asua.:(

        Mutta, parhaansa siellä varmaan kaikki tekevät.Anjalankoski on alhaisen koulutustason aluetta,se on ymmärrettävä. Ystävällisiä ja älykkäitäkin ihmisiä sieltä löytyy paljon, mutta ei tarpeeksi,jotta itse voisin edes villeimmissä kuvitelmissanikaan ajatella asuvani siellä.

        hääähäää ihan samanlainen on Rautalmmin kk!!!!! Vittu mitä helvetin urpoja ja kateellisia ja selän takana puhujia!!!


    • ich

      Kokemäki, Suomen suurin persläpi kartalla. Hakatalot ja pummit, joilla ei mitään korvien välissä. Valinta on selvä.

      • Näin on

        Siis aivan samaa mieltä.


      • Kokem. paras

        Kokemäki on koko Satakunnan ainoa vuorovaikutustaitoinen kaupunki.


      • Anonyymi
        Kokem. paras kirjoitti:

        Kokemäki on koko Satakunnan ainoa vuorovaikutustaitoinen kaupunki.

        Kokemäen uunisurma 1972.


      • Kokemusta on Kokemäeltä 60-luvulta. Peipohjassa oli Räisälän kansanopisto, 30-luvun ideologinen museo. Iltaisin oli todella vaarallista edes kävellä aseman R-kioskille,siellä notkui sosiaalisesti kehitysvammaisia nahkatakkihamppareita vasiten riitaa haastamassa. Vastanimitetty rehtorikin (alle kolmekymppinen tamperelainen) sai siellä silmänsä mustaksi.


    • äyjljlköjfdöj

      ihan täys per**rei**.

    • vedä handuus

      Voiko typerämpää aloittajaa ja mielipiteen nimeä sanoa kokemuksen suurella rintaäänellä, niinkuin kovin suurella joukolla keskustelijoista olisi erittäin hyvät käsitykset suomen kaupungeista joita koko ketjun aloittajalla on tietysti sossujen luukulla asioinneista.
      Paras tietenkin on Raahe, sillä bätre folk ei jätä murtaen ruotsia puhuvaa pulaan missään tapauksessa, sillä ääni RKP lle on se 1 äänikin.

    • Maalaiskunta

      Pässinpalli reikäleipä riekale Jyväskylän ympärillä joka on virkamiesvaltainen hyvä veli systeemi puolueita varten jonka luottamusmushenkilöt ovat kuntaa varten - ei kuntalaisia. Johdossa aina ostettu hörhö ja kapellimestarina kaupungista poispotkittu teknokraatti jonka eläkeikää kaikki odottavat.Luotaantyöntävä asuinpaikka tänä päivänä- täynnä ympäristömyrkkyjä ja hallitsematonta kaavoitusta gryndereiden ehdoilla/ kapellimestarin avustuksella.

    • .....

      Sulkava tietenkin....

      • matti

        sulkavalla on hyvä meininki, ei ollenkaan juntteja eikä kyräilyä. Sulkavalla on myös maailman parhaat soutukisat. ja aina paistaa aurinko.


    • koko paikka täynnä

      KERAVA!!!

    • pallomaha

      Helsinki! V*ttumaisempia ja itseriittoisempia ihmisiä saa hakea. Kaupunki voisi olla ihan ok, mutta ne helsinkiläiset...

      • kunniaan

        Ei ne Helsinkiläiset siellä ole niitä itseriittoisia vaan yleensä he jotka sinne ovat muuttaneet. Olen aina tavannut ystävällisiä ihmisiä käydessäni Helsingissä eikä minulla heistä ole mitään pahaa sanottavaa. Kuinkas itse käyttäydyt, jos vika on myös itsessäsi??


      • tietysti
        kunniaan kirjoitti:

        Ei ne Helsinkiläiset siellä ole niitä itseriittoisia vaan yleensä he jotka sinne ovat muuttaneet. Olen aina tavannut ystävällisiä ihmisiä käydessäni Helsingissä eikä minulla heistä ole mitään pahaa sanottavaa. Kuinkas itse käyttäydyt, jos vika on myös itsessäsi??

        kärsämäki


      • meni
        tietysti kirjoitti:

        kärsämäki

        väärään kohtaan...


      • Siellä asunut
        meni kirjoitti:

        väärään kohtaan...

        Loppi on koppi.


      • Pois stadista

        Itsekin syntyperäisenä stadilaisena ajattelen näin. Kerran jo pois muutettiin, mutta takaisin oli ikävä ja nyt muutaman vuoden asuneena sitä kummastelee että mitä sitten oikein haikaili. Nyt taas pois muuttamassa eikä kukaan saa enää ylipuhuttua takaisin tänne harmaaseen ja ylimieliseen, ylihinnoiteltuun pääkaupunkiin.


      • Anonyymi

        No, älä tuu dallaa Stadin kulmille, ei kaivata landeja näille hoodeille, lantsarit klappiin, ja dallaan ladon ympäri, vois natsaa Sulle, eiks jeh?


    • ex-sellainen

      OUTOKUMPU,pahempi ku helvetti,sisä siittola.....varsinkin 17-25vuotiaiden keskuudessa.....ei mitään rajaa touhuissa.

    • keijo

      Kysymyshän oli tietysti kompa, vai mitä? Sillä eihän Suomessa ole muita kaupunkeja kuin Helsinki. Se on paskin ja samalla paras. Armaat junteroiset, näin se vaan on, sanokaa mitä sanotte...

    • Nimetön

      Kurikassa asuu vaan mustalaaset ja muutenki ihan sivus kaikesta.

    • De Soto.

      Paskin on Uusikaupunki.Me muutettiin 2 vuotta sitten tänne Turusta enkä mä löydä mitään haukkumista Ukista.Tämmönen turhauttaa ja löytyhän se. Uusikaupunki turhauttaa ihmisen.

      • Anonyymi

        No ei kyl turhauta


    • asunut ja katunut

      Ehdottomasti Kiuruvesi! Paskimmat ihmiset ja ruma paikka kuin mikä.

    • Kauhajoki

      • Jaapadijaa

        100% sisäänpäinhymisteleviä ihmisiä ja valtuustossa kokoomuslaisia. Seuraavaksi Suomen paskin kunta Hollola, jotka luulee olevansa jotain, kun on niin paljon rahaa. :-DDDD


      • nähtyon
        Jaapadijaa kirjoitti:

        100% sisäänpäinhymisteleviä ihmisiä ja valtuustossa kokoomuslaisia. Seuraavaksi Suomen paskin kunta Hollola, jotka luulee olevansa jotain, kun on niin paljon rahaa. :-DDDD

        Täysi junttila


      • Lahti on jees
        Jaapadijaa kirjoitti:

        100% sisäänpäinhymisteleviä ihmisiä ja valtuustossa kokoomuslaisia. Seuraavaksi Suomen paskin kunta Hollola, jotka luulee olevansa jotain, kun on niin paljon rahaa. :-DDDD

        Joopajoo, Lahti on hyvä city!

        Mun TOP3 parhaat kaupungit

        1. Tampere
        2. Lahti
        3. Jyväskylä


      • Anonyymi
        Lahti on jees kirjoitti:

        Joopajoo, Lahti on hyvä city!

        Mun TOP3 parhaat kaupungit

        1. Tampere
        2. Lahti
        3. Jyväskylä

        Surkeimmat

        1. Raamattu kaupungit

        2. Ruotsinkielinen kaupungit

        3. Pääkaupunki seutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeimmat

        1. Raamattu kaupungit

        2. Ruotsinkielinen kaupungit

        3. Pääkaupunki seutu

        Kaikesta noista on kokemusta ja missään en halus asua noista


    • jooonse

      Ökyjä muka ja täysin junttila , niinko laihiakin ja Kurikka

      • Onnetar123

        Kaunis kunta, mutta kirkonkylä täynnä sivistymättömiä keskenkasvusia paskanjauhajia!!!!Selän takana paskaa puhuvia uskomattoman alhaisella älytasolla liikkuvia hölmöjä!!


      • Ennen kerjään.
        Onnetar123 kirjoitti:

        Kaunis kunta, mutta kirkonkylä täynnä sivistymättömiä keskenkasvusia paskanjauhajia!!!!Selän takana paskaa puhuvia uskomattoman alhaisella älytasolla liikkuvia hölmöjä!!

        Sen pahempia juoruämmiä saa etsiä koko maasta ja ei kyllä pahempia löydy.Terveyskeskuksen ämmät on toisiaankin kohti pahimpia selkään puukottajia,edessäpäin tuppisuita ja mielistelijöitä.Vaikea saada pätevää henkilökuntaa siihen myllyyn .


      • pahempi Pori
        Onnetar123 kirjoitti:

        Kaunis kunta, mutta kirkonkylä täynnä sivistymättömiä keskenkasvusia paskanjauhajia!!!!Selän takana paskaa puhuvia uskomattoman alhaisella älytasolla liikkuvia hölmöjä!!

        Pori on ylivoimaisesti pahin, siellä vallitsevat myös kateus ja keuhkotauti.


      • A.L.
        Ennen kerjään. kirjoitti:

        Sen pahempia juoruämmiä saa etsiä koko maasta ja ei kyllä pahempia löydy.Terveyskeskuksen ämmät on toisiaankin kohti pahimpia selkään puukottajia,edessäpäin tuppisuita ja mielistelijöitä.Vaikea saada pätevää henkilökuntaa siihen myllyyn .

        JÄMSÄNKOSKI


      • Anonyymi
        Ennen kerjään. kirjoitti:

        Sen pahempia juoruämmiä saa etsiä koko maasta ja ei kyllä pahempia löydy.Terveyskeskuksen ämmät on toisiaankin kohti pahimpia selkään puukottajia,edessäpäin tuppisuita ja mielistelijöitä.Vaikea saada pätevää henkilökuntaa siihen myllyyn .

        Hanna hoitaja oulusta.


    • ex-asukas naapurista
    • jjidijijdejiejiedji

      Nurmijärvi

      (Tosin kuntaan kuuluva Klaukkala ei pahimmasta päästä ole, pitäisi liittää Espooseen tai Vantaaseen)

    • kokemusta on.

      Ruokolahti. Siellä kukaan "virkamies" ei osaa keskustella/neuvotella vaan uhitellaan mitä tapahtuu jos ei tee niinku ne sanoo.

    • gghjk

      Lempäälä on aika läävä: vanhoja taloja ja rupsahteneita rakennuksia. Ylöjärvi on myös turhauttava paikka. Riihimäellä on kauhea keskusta ja huonoja palveluita. Siilinjärvi on kehno tuppukylä. Forssa on konkurssin partaalla oleva työttömien keskittymä. Loimaa on samanlainen kuin Forssa. Kangasala on wannabee Tampere. Ja Nokian keskusta kuollut.

    • Ykköset "

      TORNIO PARAS UUTISPIMENTO:

      Viestintä siskot veljet ja ystävät Paras Monopoli "

      Positiivinen

      Negatiivinen

      Callup: miten uudistat "Sanavapaudella ja julkisuudella = ?

    • Suomalainen mies

      Helsinki ja koko pääkaupunki ja koko pääkaupunkiseutu Vantaineen on paskin. En haluaisi asua ja kuolla siellä,enkä liioin edes käydä. Hermot siellä pian menisi.
      Eihän Vantaalla ole edes mitään keskustaa on olevinaan kaupunki.Mielestäni Helsinki, Vantaa, Espoo ja upporikkaiden paratiisi Kauniainen ehdottomasti pitäisi yhdistää.

      • Perä.Junttila

        Heinola. yäk, ja vielä yäk..


      • Heinola hyvä
        Perä.Junttila kirjoitti:

        Heinola. yäk, ja vielä yäk..

        Helsinki ja Heinola kummatkin tuttuja, toisessa asun ja toisessa käyn lomilla säännöllisesti. Heinola vetää pidemmän korren, ehdottomasti. Pääkaupunkiseudulle ei kannata muuttaa ellei ole ihan pakko! Itse karkaamassa täältä landelle. :)


    • osakkeet alas

      Kyllä se on Nokia, raanavesikin on paskaa

    • vieras sika

      Monta paikkaa täällä mainittu joista moni tuntuu tosi hienolta kun sanotaan Alajärvi,
      kaikkeen helvettiin sitä ihminen ajautuu.

    • parainen

      PARAINEN-.-

    • jotain näin

      Huonoimmat kaupungit: Kaskinen,Juankoski,Kitee,Pieksämäki ja Varkaus
      Oikeestaan kaikki pienet kaupungit

    • Hävettää :(

      VILPPULA. Ihan ykkönen paskimmaksi. Erittäin kaunista seutua, mutta siinä se ainoa hyvä puoli.

      En koskaan tule myöntymään myöskään typerimmistä typerimpään nimeen Mänttä-Vilppula. Voi hyvää päivää.. En ole siellä edes asunut 20 vuoteen mutta edelleen koen voimakkaasti näin.

    • as

      ehdottomasti pietarsaari

      • Anonyymi

        Ei.ole surkein, Kun kaupunki jossa korona sai ylisuuret mittasuhteet ja koko kaupunki suljettiin ja kaikki asiat kiellettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.ole surkein, Kun kaupunki jossa korona sai ylisuuret mittasuhteet ja koko kaupunki suljettiin ja kaikki asiat kiellettiin.

        Uskovaiset saivat koronan varjolla baarit ja kapakat suljetuksi ja monia meni konkkaan.

        Mutta sama aikaisesti uskovaiset saivat
        Toisiaan nähdä ja kaikkialla
        kaikkialla tuputtivat, että Korona on Jumalan tapa tuomita syntisiä ihmisiä.

        Kaupunki missä ihmiset haluavat että toinen sairastuu koronaan vakavasti.

        Kyllä tämä on ehdottomasti pankin kaupunki .


    • ruusu4

      Ilimajoki, hyi olokoon !

    • A.L.

      JÄMSÄNKOSKI

      • muuttakaa Jaalaan

        Jaala - sivistyksen ja monikulttuurisuuden kehto.


      • Anonyymi
        muuttakaa Jaalaan kirjoitti:

        Jaala - sivistyksen ja monikulttuurisuuden kehto.

        Kävin kerran, mielestäni hyvin mystinen mesta. Vanhan kirkon hautausmaa ja 200 vuotta vanhat haudat


    • A.L.

      JÄMSÄNKOSKI

      • Heeiinoolaa

        Heinola , Heinola ja Heinola. On sisäsiittoinen paikka, ihmiset tylyjä.


      • Anonyymi
        Heeiinoolaa kirjoitti:

        Heinola , Heinola ja Heinola. On sisäsiittoinen paikka, ihmiset tylyjä.

        Totta. Heinolan kaupunkimiljöö hyvä, kaupunkilaiset kamalia. Nurkkakuntaisuutta, äärimmäistä sivistymättömyyttä, saamattomuutta, klikkejä ja vielä tyhmänylpeitä itsestään. Oi, ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Heinolan kaupunkimiljöö hyvä, kaupunkilaiset kamalia. Nurkkakuntaisuutta, äärimmäistä sivistymättömyyttä, saamattomuutta, klikkejä ja vielä tyhmänylpeitä itsestään. Oi, ei.

        En tiedä, kummasta pitäjästä olivat: Heinolasta vai Kouvolasta ne "hienot ja fiksut" nuoret, jotka kohtasin pyörälenkillän joskus 1990-luvun loppupuolella. Pyörälin Kouvolan suuntaan, kun näin nuorison auton pysähtyneen tien sivuun. Siinä yksi jätkä sai jonkun kohtauksen ja alkoi hyppiä tasajalkaa silmät kiinni. Ohitin pian tuon auton ja porukan. Vähän ajan kuluttua nuoriso sai jatkettua matkaansa ja ohittivat minut torvet soiden. Tämän jälkeen en ole paljoa tuolla kyseisellä tiellä pyöräillyt.
        Kun viimeistä kertaa pyöräilin Jaalan lenkkiä, tuli motoristi vastaan vanhalla Heinolantiellä. Heinolan suuntaan oli ajamassa ja päätti sitten piristää päivääni tervehtimällä minua kansainvälisellä käsimerkillä. Tämä nyt saattoi olla ihan mistä vaan. Lahdesta, Nastolasta, Heinolasta tai sitten jostain muualta.


    • Sivistynyt

      ILMAJOKI, Junttiakin juntimpaa sakkia. Sivistymättömiä, muka ökyjä omasta mielestään.

    • gisella3

      Kyllä suomen paskin kunta on kangasniemi, jos et satu olemaan päihdeongelmainen tai entinen sellainen. Ja vastaavasti, se on suomen paras kunta, jos olet päihdeongelmainen tai entinen sellainen. Siellä sinua hyysätään, ja saat veronmaksajien piikkiin jos jonkinmoistoa hoitoa, kun perheelliset kuntalaiset kituuttaa lapsien eli tulevien veronmaksajien kanssa. Mutta hyödyttömät vanhukset jotka viinalla sun muulla ovat pilanneet elämänsä ja terveytensä saavat nauttia kaikista etuuksista. Ja samalla jatkaa muiden elämän pilaamista.

    • elämänsä asunut vtu.

      SUOMEN PASKIN KUNTA ON EHDOTTOMASTI _KOKEMÄKI_. RASISTISEMPAA, MIELISAIRAAMPAA JA IDIOOTTIMAISINTA KUNTAA EI LÖYDY MISTÄÄN. ASUKAA TÄÄLLÄ VAIKKA KUUKAUSI NIIN JOHAN JO YMMÄRRÄTTE.

      • Pori v-mäisin

        Pori on EU-Suomen paskin, koska siellä viihtyvät vain kateus ja keuhkotauti.
        Kokemäki ei ole ollut koskaan yhtä rasistinen minulle kuin Pori ja Eura. Maamieskoulun aikana paikalliset olivat keskustelutaitoisia.


    • 1952.1

      KYLLÄ SUOMEN PASKIN PAIKKA ON LAPUA TÄÄLLÄ EI ASU KUIN V.........A VALITTAJIA

    • Tietenkin

      Ilimajoen junttila

    • Ensi0

      Sanoisin että Kotka on kyllä yksi paskimmista kaupungeista mitä Suomesta löytyy.

    • nääs nääs

      Tampere on kalman peräreikä.

      Täynnä rumia ja oksettavia selkäänpuukottajia, sekakäyttäjiä ja spurguja baarista. Muka Suomen paras paikkakunta, HAH HAH :D ;:D

      Haiseva, kommunistinen persläpi, punikkien ja lesbojen viimeinen keskittymä. Ruma kuin mikä Nekaloineen ja Tohloppeineen ja ihmiset aivan suolesta, typerimmät koko maassa. Pääkatukin yksi hikinen paskakaivo, jonka varrella joku h*lvetin Koskipuisto, jossa luuserit ja sekakäyttäjät vetävät pillereitään ja itsetehtyä viinaa.

      • henrik ijös72

        tampereen tiilitehtaat sais purkaa


      • Anonyymi

        Hyvä että Tampereelle rakennetaan ja on rakennettukin paljon kaikenlaista, kuten tornihotelli, kansiareena, rantatunneli, ratikka, uusia kalliita taloja ym. kuin että olisi rakennettu paljon parakkikyliä, vain parakkikyliä, niille helvetin huumeidenkäyttäjille. Mieti, mistä se kertoisi. Nekalan Atomikyläkin hävitettiin, samoin Hipposkylä.
        Huumeidenkäyttäjille pitäisi olla oma maa. Niille ihan oma, korkeilla muureilla aidattu valtio, jossa harjoittaisivat sitä elinkeinoaan.


    • vorssalaine

      Forssa on ehdottomasti ruskein persereikä mitä maa päällään kantaa.

      • Anonyymi

        HUOMASIN sen kun tulin hesasta taas kavereille Forssaan.

        Forssan Lehden seutu on ollut samanlainen ränsistynyt jo 50 vuotta.
        oikokatu-esko-aaltosenkatu.

        Jo jotain 45 v sitten kun tiilitalot rakennettiin, kysyin tuleeko taloihin kauppaa.
        Nauroivat toimistolla, ei varmaan tule ja muutkin kaupat lopettavat.


    • joutsa sucks

      Joutsa on kaikista paskin "kaupunki", sitä paskempaa kylää saa hakea! Muuttakaa Joutsaan, ette kestä siellä edes viikkoa. Siellä leviää juorut kuin rutto.

    • pisteetjoutsalle

      Pisteet Joutsalle

    • vittu tiiän joutsan

      Noi kaikki kunnat ja kaupungit mitä ootte maininnu ei vedä vertoja paskamaisuudessaan Joutsalle, sen paskempaa kylää saa vittu etsimällä etsiä siel juorutaan selän takana kaikesta, kiusataan, petetään

    • helsinki on jees

      SAMAA MIELTÄ TOSTA JOUTSASTA! PASKAMAISIN PIKKUKYLÄ JOSSA OON IKINÄ KÄYNY, EN PALAA SINNE KOSKAAN SAATANA

    • pois pois

      Kotka on sukein esitys koko Suomessa, kotkan kaupunginjohtaja on täysi kiero omanedun tavoittelija.
      Mikään ei nykyisin Kotkassa toimi kiitos siitä SDP:n ja sen kuspääjäsenistön.
      Kotka on Suomen velkaisempia kaupunkeja tätänykyä.

    • Peppureikä

      Helsinki tietysti!!

    • aweee

      ILMAJOKI

    • henrik72714

      oulu oli paskin mutta nyt uusimisrakentamista
      pyörätiet kallioparkki

    • henrik ijös72

      tikkurilan junaraide sivustat

    • Äänestäkää
    • hihi

      Ikaalinen tai Parkano. Helsinki on myös aika kamala paikka.

      • peräpukama

        SEINÄJOKI ja sen pukama KOKKOLA


    • pois muuttanut

      Kyllä se on Hattula. Semmoista takapajulaa ja junttilaa tuskin muualta löytyy. Siellä ihmisten tyhmyys ja ilkeys tiivistyy paksuksi läpitunkemattomaksi puuroksi.

    • espoolaiset

      Espoo, Espoo ja Espoo.

      • JUNTTILASSA ASUVA

        KAAVI EHDOTTOMASTI !!!!!


    • Voi vittu...

      Kokkola ja Helsinki on kyllä ne paskimmat paikat mitä tiedän koko Suomesta.

    • Keskustele Tornion

      Keskustele Tornion ja Haaparannan alueen asioista.

      Met olemma (Met)

      Yksi ajatus Yksi mieli :)

      Met !

      Suvaitsevaisuus ? - 0

      ( M e t , , , e m m ä , , , t o r j u , , , ?

      , , , M i k ä ?

    • Pori ylivoim.
    • Kokkola kan döda

      Kokkola (lempinimeltään Neukkukuutioiden valtakunta).

      Tässä oksettavassa peräkylässä ruotsinkielinen vähemmistö sortaa räikeästi suomenkielistä enemmistöä. Keskustasta et löydä älyllistä elämää mihinkään kellonaikaan ja kulttuurin kehtona täällä toimii hieltä haiseva McDonaldsin Drive In- kaista. "Ihmiset" Kokkolassa viettävät vapaa-aikansa juopotellen, sillä muuten järki ei kestä täällä asumista.

      Kaikki täysjärkiset ihmiset pakenevat täältä löyhkäävästä tunkiosta viikonlopuksi kohti Etelä-Suomea.

    • Suomenmieli

      Kotka on niin syvältä, että ei ole kukaan mainarikaan käynyt. Umpitolloineen virkamiehineen ja kaupunginjohtajineen, jotka yhtä tyhmät kaupunkilaiset mukisematta nielevät. SDP SDP SDP SDP SDP ei muulla väliä SDP SDP SDP.......

      • maalaismies1234567

        Hesa on P A S K A ELI PASKA PAIKKA Kuka haluaisi elää kaupungissä eihä pihalla mahdu edes autoa korjaamaan.Itellä tulis ongelmia ku mersus kardaani temppuilee.ei mahu korjaa.


    • kaivoksela-myyrmäki

      Vantaa on ehdottomasti paskin paikka asua, niin helvetisti mamuja joilla on omat jenginsä

    • zdsd

      Salo on niin täyttä paskaa että sillä saisi Marsissakin syntymään kasvillisuutta! Vaikka paikallisesti olisikin ok niin täällä ei ole työpaikkoja ja ihmiset on lapsellisia juntteja mulkkuja ja jouru ja sana kiertää välittömästi ja kaikki tietävät toisensa ja paska haisee ja on niin masentavan tutun näköstä sekin että täällä joka kolmas tönö on tyhjä vuokrattava liiketila tai paikallinen kebabbi tai kirppari.

      Kaarina on paikallisesti mukavan tuntunen mutta ihmiset on KAMALIA, oikea teinilesbojen ja valopäitten luvattu maa Raision lisäksi

    • kutefjgfs

      Kokkola!

      • Kokkolasta ei ole kokemuksia muuten kuin läpikulku- ja kyydinodottelupaikkana, enimmäkseen Kaustiselle joskus 80-luvulla, mutta täytyy sanoa, että on siellä komeita naisia, oikein rotunaisia! Onko sielä vielä se kellaridisko Punainen Lyhty? Siellä silmä lepäsi 😻.


    • Anonyymi

      Hollola. Kaikki sukua keskenään ja vessasta käynnistä lähtien kaikki on raportoitava kaikille.

      • Anonyymi

        Asuin kolme vuotta Salpakankaalla. 1995-1998. Talo täynnä idiootteja, että oli siinäkin kohtalo.


    • Anonyymi

      Muuttakaa kaikki samaan paikkaan ja tapelkaa siellä keskenänne?

      • Anonyymi

        Joku autioluoto mieluiten. Helpottaa.


    • Anonyymi

      "no mitä Mäntsälällä tehdään, kuka kertois sen / kuka Mäntsälästä hyötyy, minä ymmärrä en"

    • Anonyymi

      Raahe. Liikaa ahdistavia ihmisiä ja muutenkin ankea paikka. Pohjois-Suomi vaikuttaa hiukan ankealta muutenkin, mutta Raahe on pahin! Onneksi asun pääkaupunkiseudulla. Helsinki on paras! ❤

    • Anonyymi

      Riihimäki. Täynnä sisäänpäin kääntynyttä sakkia jotka muistelevat kuka oli lapsena kenenkin luokalla ja missä se ja se asuu ... Muualta muuttanutta katellaan kuin muukalaista. Ei edes päivää raskita sanoa..

      • Anonyymi

        Kemi


    • Anonyymi

      Työn puolesta on tullut asuttua ympäri Suomea, ja täällä listatuista paikoista ei kyllä moni todellisuudessa kovin huonoja ole. Nuo Riihimäet ja Orivedet oli melko keskitasoa mielestäni.

      Parkano, Ikaalinen, ja Seinäjoki on paskimmat paikat joissa on tullut asuttua, en muuttaisi uudestaan vaikka maksettaisiin.

      • Anonyymi

        Ai niin, Isokyrö oli myös aika ikävä paikka. Mutta lähinnä sen takia kun taloyhtiön huoltomies jatkuvasti hiippailli salaa kämpässä yleisavaimellaan..


    • Anonyymi

      Ilimajoki on se. Ei tulis kuuloonkaan sinne enää asumaan. Narsistisetiä ainakin on.

    • Anonyymi

      vammala

    • Anonyymi

      Kerava. Piripäitä riittää..ankee kaupunki muutenkin.

    • Anonyymi

      Mikkeli

    • Anonyymi

      Paskoja paikkoja riittää niin paljon etten tiiä minkä valitsisin, joten tässä on muutama:
      - Kerava
      - Lapua
      - Kuortane
      - Raasepori
      - Lohja
      - Laitila
      - Varkaus
      - Pieksämäki
      - Forssa
      - Vantaa
      Onneks on myös paljon hyviä paikkoja, tässä parhaat niistä:
      - Tampere
      - Helsinki
      - Hämeenlinna
      - Pori
      - Jyväskylä
      - Lahti
      - Lappeenranta
      - Kuopio

      • Anonyymi

        Pori on täys hinttilä.


    • Anonyymi

      Pietarsaari!
      Kiitos baja.

    • Anonyymi

      Kansalaisten kannalta huonoin kaupunki on varmaan tämä viranomaisten mätä pesäke
      https://tokentube.net/v/2756391625/Päivän-Psykoosit---Erikoisraportti--Uusi-seuraleikki-Helsingissä-

    • Anonyymi

      No jaa... enpä nyt tiiä mikä ois paskin mut Savonlinna on ainakin paras. Tai sit Viipuri.

    • Anonyymi

      Kyllä se toi Akaa(Toijala) on suomen paskin kunta. Ihan homo paikka. Porukka on niin sisäsiittoista ja itteesä täynnä. Töitä ei saa .kaikki menee tutuille kun olet muuttanut toiselta paikkakunnalta.täällä ei ole muuta kuin ass market ja gay market.paska paikka.

      • Anonyymi

        Slogan: Hyvin makaa Akaa, kun ei ole Pakaa.

        Pakaa on Orimattilan kulmia.


    • Anonyymi

      jyväskylä on suomen napa

    • Anonyymi

      Tois pual jokkee.

    • Anonyymi

      pornainen se kyllä on
      ihan paska

    • Anonyymi

      Nokia, Nokia ja Nokia.
      Kärsimystehdaskaupunki.

    • Anonyymi

      Turku

    • Anonyymi

      Miksi kaikki kaupungit ovat rähinäpesiä. Rähisijöitä ja juoppoja kaljapaikkoja paljon.

    • Anonyymi

      p****aa Tampere. Ainoa hyvä on ratikka mutta sitäkin kaikkien pitää vaan haukkua eikä millään voida oppia vaihtamaan liityntäbussista vaan on pitänyt tehdä kaikista vaihtobusseista pitkiä linjoja johonkin. Keskustakin on onneton Hämeenkadun nysä. Ihmiset juntteja.

    • Anonyymi

      Surkein alue on Raamattu alue Suomessa

    • Anonyymi

      Homokammoinen vaasa on suomen huonoin kaupunki. Ne ovat jotenkin ylpeitä homovihasta vaikka se ei ole mikään ylpeyden aihe.

    • Anonyymi

      Varkaus, paskalaiset tiet, ja TOSI iso tehdas.

    • Anonyymi

      Suomen äklöttävin rupula, pikkupaikkakunta Harjavalta on Suomen rumin paikkakunta. Täynnä rikollisia, alkoholin juovuttamia asukkaita, joita paikallinen sosiaalitoimisto elättää. Paikkakunnalla haisee! Likainen ja kitukasvuinen paikkakunta, jossa luontokin kuivuneine puineen itkee. Paikkakunnalla väkilukuun suhtautettuna todella runsaasti koronatartuntoja. Kolme vuokrataloaluetta, jotka näyttävät slummeilta ja joihin on sijoitettu yhteiskunnan hylkäämiä ihmispoloja.

    • Anonyymi

      Kauhava riitelee vuodesta toiseen itsensä kanssa ja kansalaiset kerää tuhansia nimiä kaupingin hajottamiseksi. Ehdottomasti Suomen paskin paikkakunta. Ylivoimaisesti. Puolustusvoimat ja jopa mamut hylkäsivät. Satoja ihmisiä muuttaa pois joka vuosi.

    • Anonyymi

      Vaasa on kyllä aika paska mesta. Pinnallisesti hieno, mutta läpimätä paikkakunta.

    • Anonyymi

      Somero siinä vasta suomen persläpi.

    • Anonyymi

      Turku se on nykyään, valitettavasti vaikka sillä olisi paras sijainti. Ihmiset kauheita sisäänpäinlämpeäviä julmia hulluja, joka pilaa siellä kaiken mikä voisi olla hyvin. Kesällä paljon vihreyttä, mukava Jokiranta, paljon hyviä ruokapaikkoja, helppo access Tukholmaan ja Helsinkiin jne mutta ne ihmiset ja mamut ja niiden teot siellä pilaa kaiken.

    • Anonyymi

      Kaskinen tuppukylä

    • Anonyymi

      Outokumpu. Ei lisättävää.

    • Anonyymi

      Ähtäri, ylivoimaisesti

    • Anonyymi

      AKAAN Toijala

    • Anonyymi

      Myös Mustasaari on huono paikka. Olen asunut Mustasaaressa, Sepänkylässä 90-luvulta 2000-luvun alkuun ja sen jälkeen satunnaisesti. Paikallisessa perhepäivähoidossa piti olla ulkona vaikka oli kuinka paljon pakkasta. Vasta kun tästä asiasta valitettiin, ainakin yhden kerran ei pitänyt mennä enää ulos kylmällä pakkasella. Tässä paikassa toimi joku "päiväkerho" mikä oli ilmeisesti seurakunnan järjestämä, ainakin se järjestettiin samaan rakennukseen kuuluvassa tilassa missä on kirkko. Täällä eräs ohjaaja oli ilkeä minulle, huusi pienistä asioista ja oli jotenkin halveksuva.

      Mustasaaren keskuskoulussa ja siihen kuuluvassa "pilotissa", joka on yläaste on ollut koulukiusaamista. Minua on pahoinpidelty tässä koulussa ja yläasteella nimitelty homokammoisilla nimillä kuten hinttariksi, myös joku opettaja solvasi homokammoisella nimellä.

      Ruotsinkieliset ovat myös kiusanneet. Jotkut tunnit olivat ruotsinkielisellä koululla koska niille ei ollut tiloja suomenkielisessä. Tässä koulussa eräs ruotsinkielinen piti olkapäästä kiinni ja heitti muutaman kerran seinään. Eräs toinen ruotsinkielinen yritti kampittaa.

      Jotkut ruotsinkieliset teeskentelevät etteivät osaa suomea vaikka osaavat Mustasaaressa. Jotenkin ahdistava paikka. Kadun vähän etten muuttanut pois aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Kouvola 100%

    • Anonyymi

      Akaa.

      • Anonyymi

        Akaa ja tarkemmin Toijala.


    • Anonyymi

      Suomussalmi & Hyrynsalmi.

    • Anonyymi

      Helsinki

    • Anonyymi

      Kouvola

    • Anonyymi

      Vaasa on kyl selvästi paskin kunta ihan paikallisten takia - vaasalaiset on kyllä ärsyttävintä porukkaa mitä koko Suomesta löytyy
      T: Koko Suomen kiertänyt

    • Anonyymi

      Korsnäs, koska liian hurri kaupunki.

    • Anonyymi

      No Uusikaupunki.
      Kerran 40v. sitten olen käynyt siellä ja sain todella ynsää palvelua vieläpä leirintäalueella. Todella kipakka akka oli .
      En edes saanut sieltä soittaa, vaikka olisin maksanut. Todella minulta sai koko paikkakunta paskan maineen yhden akan takia.
      Yhdella 4v. lapsista meni paskat housuun ja silloin oli hellekesä ja kakkapokäleet tippuivat housunlahkesta pitkin katuja, jopa silloisen lennättimen lattialle hirveät hajut jättäen. Siitäs saitte!
      Hyvästi Uusikaupunki ikuisikis ajoiksi !

      • Anonyymi

        Tuntuu kyl aika keksityltä jutulta toi paska juttu


    • Anonyymi

      Kaskinen on ihan huono!!!

    • Anonyymi

      Lappeenranta😂😂

    • Anonyymi

      Lappeenranta😂😂

    • Anonyymi

      Se on toi Oulu/Kirkkonummi jätkät fr sanoo Kouvola ja Tampere mut kirkkonummei on vitu nisti paikka ja oulu vielä paskempi asuin Oulussa ja ihan vitun paska niin on länsi tuira Oulu on vaan vitu paska kaukana kaikesta

    • Anonyymi

      No tietenkin se missä rassismi kukkii muttei tuota hedelmätä.

    • Anonyymi

      Inkeroinen ! Paikka jossa en uskalla avata tinderia tai muutenkin mennä autosta ulos.

    • Anonyymi

      Paskoja paikkakuntia, missä olen viettänyt (tai joutunut viettämään aikaa, onneksi vain työn puolesta) ovat mm. Loimaa, Kurikka, Siilinjärvi, Kuhmo ja Perho. Tähän kategoriaan voidaan varmaankin laskea kaikki muutkin saman kokoluokan mestat, kokemusta tosin ei likikään kaikista ole.

      Vieläkin paskempi paikka on Oulu. Kuvitelmat exän kotikaupungista olivat totisesti toiset. Illuusio särkyi aika pian, ihmiset on kyllä vähintään kummallisia siellä.

      Ja kaikista paskoista paskin on Mikkeli, ilman soraääniä! Vietin täällä elämäni ensimmäiset 19 vuotta, enkä olisi varmaankaan selvinnyt tuosta ajasta ilman kahta kaveriani. Toinen asuu nykyisin samalla paikkakunnalla kuin minä, ja toinen parinkymmenen kilsan päässä. Näemme aika usein, ja terapoimme toisiamme, oli meillä sen verran kauheat olot nuorempana näitten idioottien joukossa.

      Sellaista pakkoa ei ole eikä tule, että menisin Mikkeliin, edes käymään.

    • Anonyymi

      Nakkila loistava vaihtoehto, jos haluaa asua rapistuvassa paikassa ja esim. koulussa pelätä koko ajan itsensä puolesta, koska väkivältä ja huumeet. Jonain päivänä luetaan ammuskelusta, toisena tutkitaan murhaa. Nytkin juuri oli kauhea junaonnettomuus, jossa yläkoululainen loukkaantui vakavasti. Kertoo jotain alueen mielenterveydestä... (onneksi Harjavalta on lähellä)

    • Anonyymi

      raahe

    • Anonyymi

      Tampere.

    • Anonyymi

      Kalajoki

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe