Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
Mikään ei ole ikuista
151
1058
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta,on vain 1 ikuinen-jumala.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole minulle. minulle ei ole mitään.
On,sama mahdollisuus sinulla löytää Jumala.
Anonyymi kirjoitti:
En usko siihen. Enkä halua löytää. Uskon ihan eri juttuihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En usko siihen. Enkä halua löytää. Uskon ihan eri juttuihin.
Okei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hittoon koko jumala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.
Okei taudat olla Humalassa
- Anonyymi
Huomenta Susi pitkästä aikaa ♥️
🐈 - Anonyymi
Hyvää päivää sudelle. 🙂 Toivottavasti mieli on vähän valoisampi tänään. 🌞
Onko työpäivä vai lepopäivä tänään?Huomenta. 😔 4 tunnin unilla töissä. Että ei niin kovin valoisin mielin pysty olemaan. Puolet päivästä lusittu. 🤴🏼⌛
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta. 😔 4 tunnin unilla töissä. Että ei niin kovin valoisin mielin pysty olemaan. Puolet päivästä lusittu. 🤴🏼⌛
Auts! Ei kovin ruhtinaallinen määrä yöunia. 🤔 Toivottavasti töissä on rauhallista ja saat työpäivän kunnialla loppuun. 👍
Tsemppiä! 🌞 Anonyymi kirjoitti:
Auts! Ei kovin ruhtinaallinen määrä yöunia. 🤔 Toivottavasti töissä on rauhallista ja saat työpäivän kunnialla loppuun. 👍
Tsemppiä! 🌞No luulin että on rauhallista, mutta ei ole. Ei täällä nykyisin koskaan ole...
Kiitos kuitenkin. Tää tästä menee ⚜️⌛🤴🏼🌞- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No luulin että on rauhallista, mutta ei ole. Ei täällä nykyisin koskaan ole...
Kiitos kuitenkin. Tää tästä menee ⚜️⌛🤴🏼🌞Josko ihmiset hamstraa ja sekoilee kun uhkaavat lakoilla taas. 🤔
- Anonyymi
Työpäivä viel jonku aikaa.sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Josko ihmiset hamstraa ja sekoilee kun uhkaavat lakoilla taas. 🤔
Jotain on aina meneillään joo...
- Anonyymi
Ei onneksi ja ainoa täysin varma asia maailmassa on se että joka-ainoa meistä kuolee jossain vaiheessa epäselvää vain on se että koska mutta siihenkin pystyy itse yleensä vaikuttamaan mä en ole yrityksistäni huolimatta päässyt vielä haudan rauhaan
Nyt voi elää loppuelämän vapaana, kun tietää ettei kukaan ole kiinnostunut, eikä itsekään kiinnostu kestään vanhasta. Ei tarvitse enää uhrata yhtään ajatusta kehenkään enää koskaan. ⌛⚜️🪦
- Anonyymi
OKAY, kun näin päätät. Piste siihen.
Ja nyt vaihda puheenaihetta. Se on mielenterveyttä. Anonyymi kirjoitti:
OKAY, kun näin päätät. Piste siihen.
Ja nyt vaihda puheenaihetta. Se on mielenterveyttä.En vaihda mitään. En jaksa tätä elämää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En vaihda mitään. En jaksa tätä elämää.
Mähän rakastan sua. Et ole yksin. -kirsikka
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja päivää🥱🍒♥️☕️😊👍
Miksi kirsi ei sano enää mitään? 🥲
- Anonyymi
Huomenta ja päivää 👩🥱🍒♥️☕️😊
- Anonyymi
Hyvä Jani, yölliset kirjoituksesi olivat hirvittävää luettavaa kenelle tahansa. Tuskin on monikaan yönsä rauhassa nukkunut, huoli susta on aiheellinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomenta ja päivää. 😊☕❄️❤️
Mitäpä kuuluu🥱♥️☕️😊👍👩
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä kuuluu🥱♥️☕️😊👍👩
Väsyttää kovasti. Töissä vielä. 🥱 Mitä sinulle?😊☕❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Väsyttää kovasti. Töissä vielä. 🥱 Mitä sinulle?😊☕❄️❤️
Hyvin tuli nukuttua univelat pois😊👍👩♥️☕️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin tuli nukuttua univelat pois😊👍👩♥️☕️🍒
Se on hyvä. Minäkin joskus nukun pitkään. Nyt vaan 4 tuntia ✌🏼😊☕❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvä. Minäkin joskus nukun pitkään. Nyt vaan 4 tuntia ✌🏼😊☕❄️❤️
Okay👩♥️☕️🍒😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kahvi virkistää ☕😊❄️❤️
Juu👍☕️🍒😊👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kahvi virkistää ☕😊❄️❤️
Mutta ei se kahvi sun itsetuhoisia ajatuksia poista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä kuuluu🥱♥️☕️😊👍👩
🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okay👩♥️☕️🍒😊
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se kahvi sun itsetuhoisia ajatuksia poista.
Ei, eikä tuo minulle naista, eikä nuoruuttakaan takaisin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei, eikä tuo minulle naista, eikä nuoruuttakaan takaisin.
Mikset sä ole kirsikalle rehellinen. Et voi sanoa sille että sulla on paha olo. Esität sille vaan että kaikki on ok. Ja sitten selän takana valitat kurjuuttasi.
Anonyymi kirjoitti:
Juu👍☕️🍒😊👩
Onko jotain suunnitelmia tälle päivälle? Helmikuun ensimmäinen 😊☕❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sä koitat jutella kirsikan kanssa kovasti mutta ei se teidän keskustelu edisty yhtään. Eikä kirsikan emojit sua piristä. Kova on sulla yritys. Siitä pisteet.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei tänään lepopäivå liikkunasta😊Hyvää helmikuuta ja kivaa päivää🤗♥️☕️🍒👩
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kivaa helmikuun päivää 🤗🌞❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kivaa helmikuun päivää 🤗🌞❄️❤️
Kiitos samoin🤗♥️☕️🍒👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤗❄️❤️⚜️✨
hyvä että nyt piristyit. ja vietät mukavan päivän jos sun emojiin on uskominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sä ole kirsikalle rehellinen. Et voi sanoa sille että sulla on paha olo. Esität sille vaan että kaikki on ok. Ja sitten selän takana valitat kurjuuttasi.
Näimpä. Kyllä kirsikka lukutaitoisena on hyvinkin perillä missä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikin pitää terveydestään huolta. Tarvinneeko peräti kuntoutuspalveluita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsikin pitää terveydestään huolta. Tarvinneeko peräti kuntoutuspalveluita?
Et tule saamaan vastausta. En kyllä tiedä mikä kirsikan motiivi on toivotella sudelle kaikkea. Varsinkin kun ei aidosti suden mieltä piristä kuin sen nanosekunnin. Näen että on pientä hyväksikäyttöä. Tätä samaa on jatkunut jo vuoden ja loppua ei näy eikä oikean keskustelun alkamista. Eikä se tästä muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tule saamaan vastausta. En kyllä tiedä mikä kirsikan motiivi on toivotella sudelle kaikkea. Varsinkin kun ei aidosti suden mieltä piristä kuin sen nanosekunnin. Näen että on pientä hyväksikäyttöä. Tätä samaa on jatkunut jo vuoden ja loppua ei näy eikä oikean keskustelun alkamista. Eikä se tästä muutu.
Samaa olen aprikoinut. Olen syvästi huolissani sudesta.Tottakai toivoisin lähentymistä heidän kesken, jos molemminpuolista todellista olisi.
- Anonyymi
Olisiko ihme 🤔 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen aprikoinut. Olen syvästi huolissani sudesta.Tottakai toivoisin lähentymistä heidän kesken, jos molemminpuolista todellista olisi.
Tämä samanlainen toivottelu ja toistensa kiittely on jatkunut jo vuoden. Ja jutut pysyneet tuossa hyvää huomenta,iltaa ja yötä toivottelussa. Välillä syödään,juodaan kahvia ja teetä. Siinä on heidän keskustelut ja sudelle se riittää että kirsikka laittaa hymiöitä enemmän kuin sanoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä samanlainen toivottelu ja toistensa kiittely on jatkunut jo vuoden. Ja jutut pysyneet tuossa hyvää huomenta,iltaa ja yötä toivottelussa. Välillä syödään,juodaan kahvia ja teetä. Siinä on heidän keskustelut ja sudelle se riittää että kirsikka laittaa hymiöitä enemmän kuin sanoja
Sama jatkuu kunnes toinen saa kyllikseen.Tästä tautofonisesta keskustelusta päätellen rakettitieteen osaajasta ei liene kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jees ja just. Oiskohan puutteellista hoonoa suomea? Sana tai pari, joiden perään lataus emojeita...Tulee tosta mieleen, että tovi menee niitäkin näpytellessä useita kertoja päivän mittaan.
- Anonyymi
Dire Straitsin kappale "Your Latest Trick" on peräisin heidän vuonna 1985 julkaistulta albumilta Brothers in Arms. Kappaleessa on pehmeä, melankolinen tunnelma, jota korostaa ikoninen saksofonisoolo, joka avaa ja sulkee kappaleen.
Sanoituksellisesti kappale kertoo petoksesta ja tunteiden manipuloinnista, todennäköisesti ihmissuhteen kontekstissa. Kertoja kuvaa suhdetta, jossa toinen osapuoli on taitava käyttämään hyväkseen toisen tunteita, ikään kuin kyseessä olisi "your latest trick" – eli "viimeisin temppusi". Tämä voi viitata rakkauden, valheiden tai manipuloinnin käyttämiseen oman edun saavuttamiseksi.
Kappaleen sanoituksista välittyy tunne katkeruudesta ja pettymyksestä, mutta samalla siinä on tiettyä hyväksyntää: kertoja tuntuu ymmärtävän, että tämä on vain osa toisen ihmisen luonnetta. Yhdessä jazzahtavan, blues-sävyisen soiton kanssa kappale luo vahvan kuvan myöhäisillan tunnelmista, savuisista baareista ja menetetystä rakkaudesta.
Lyhyesti sanottuna "Your Latest Trick" käsittelee tunteiden hyväksikäyttöä ja pettymystä suhteessa, mutta sen jazzahtava tyyli tuo mukaan haikean, melankolisen eleganssin.
- Anonyymi
Hyvää lauantaita. Ulvonnallasi karkotat mahdolliset lähestyjät, pitäishän sun se tietää
🫢☕️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää lauantaita. Minun peli on menetetty ajat sitten.
Noinkohan. Elämässä on mahdollisuuksia kaikille, et ole muita huonommassa asemassa. Kuvittelet ja turrutat mieltäsi ajatuksella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää lauantaita. Minun peli on menetetty ajat sitten.
Oletko susi riippuvainen kirsikasta. Siltä se näyttää. Sä laitat hymyemojia vaikka sulla on paska olo. Surullista että sun hyvinvointi on emojirivistön varassa. Todella surullista.
Anonyymi kirjoitti:
Noinkohan. Elämässä on mahdollisuuksia kaikille, et ole muita huonommassa asemassa. Kuvittelet ja turrutat mieltäsi ajatuksella.
Ei tällaiselle vanhalle stalkkeri kääkälle taida olla mahdollisuuksia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tällaiselle vanhalle stalkkeri kääkälle taida olla mahdollisuuksia.
Sua on kehuttu aikasemmin palstalla mutta sä ohitat ne. Sä et halua pettää kirsikkaa. Nyt nämä susta kiinnostuneet on poistuneet koska et osoittanut mitään kiinnostusta. Ja kehtaat valittaa kun kukaan ei kiinnostu. Sä roikut kirsikassa vaikka sä et saa muuta kuin emojirivistöt ja päivän toivotukset ja kiitokset. Sä ite aiheutat itelles paskan olon. Sä olet ihastunut kirsikkaan joka ei osoita mitään tunteita sua kohtaan. Mutta sä jaksat elää siinä toivossa vuoden jälkeen että asiat muuttuu. Mutta elä sinä kirsikkahaaveissa koska muuta sulla ei ole.
Anonyymi kirjoitti:
Sua on kehuttu aikasemmin palstalla mutta sä ohitat ne. Sä et halua pettää kirsikkaa. Nyt nämä susta kiinnostuneet on poistuneet koska et osoittanut mitään kiinnostusta. Ja kehtaat valittaa kun kukaan ei kiinnostu. Sä roikut kirsikassa vaikka sä et saa muuta kuin emojirivistöt ja päivän toivotukset ja kiitokset. Sä ite aiheutat itelles paskan olon. Sä olet ihastunut kirsikkaan joka ei osoita mitään tunteita sua kohtaan. Mutta sä jaksat elää siinä toivossa vuoden jälkeen että asiat muuttuu. Mutta elä sinä kirsikkahaaveissa koska muuta sulla ei ole.
Eihän musta välittänyt nettakaan. Eikä kukaan. Kaikki jotka on lähestynyt on sanoneet iäkseen jotain 60 vuotta. Luuletko että sellainen saa mua innostumaan heistä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eihän musta välittänyt nettakaan. Eikä kukaan. Kaikki jotka on lähestynyt on sanoneet iäkseen jotain 60 vuotta. Luuletko että sellainen saa mua innostumaan heistä?
No kuule ei ole mun ongelma. Haaveile sinä nuorista sexymuijista. Ei ole mun ongelma sun nuoruuden viehätys.
Anonyymi kirjoitti:
No kuule ei ole mun ongelma. Haaveile sinä nuorista sexymuijista. Ei ole mun ongelma sun nuoruuden viehätys.
No onneksi voin katsella niitä netistä. Muuta en tuu saamaankaan ikinä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No onneksi voin katsella niitä netistä. Muuta en tuu saamaankaan ikinä.
No eihän sulla sitten ole ongelmaa. Netin sexypimuilla on sentään kasvot mutta kirsikalla ei ole edes sitäkään. Pelkkä piiretty ruskeahiuksinen emojityttö.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sä kuule nimenomaan tarviit kypsän naisen hoivaa ja lämpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Kun susi ei halua ketään mummelia kun ne ei kiihota sutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Kun susi ei halua ketään mummelia kun ne ei kiihota sutta.
Joo eikä korvikkeistakaan olisi kivaa olla vain välineitä.Tietty on niitäkin ihmisiä ketkä on kuin susi ja saisivat hetken lohtua korvikkeesta.Vaikka sitten pimeässä lusikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eikä korvikkeistakaan olisi kivaa olla vain välineitä.Tietty on niitäkin ihmisiä ketkä on kuin susi ja saisivat hetken lohtua korvikkeesta.Vaikka sitten pimeässä lusikassa.
Niin mutta kun susi ei kiihotu. Hänelle ei tule erektiota.
Anonyymi kirjoitti:
Puistattaa koko ajatus sellaisesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin ei vehje pelitä ollenkaan
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei vehje pelitä ollenkaan
Kyllä se pelittää, mutta vain hottisten kanssa. Mikä on ihan luonnollista että näin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se pelittää, mutta vain hottisten kanssa. Mikä on ihan luonnollista että näin.
Tarkotin kyllä yli 40 vuotiaiden kanssa. veronika olis ollut poikkeus.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotin kyllä yli 40 vuotiaiden kanssa. veronika olis ollut poikkeus.
Sillä on kymmenen muutakin äijää aina mielessä. Ei se minusta ollu oikeasti kiinnostunu. Joku Niko sillä livessäki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sillä on kymmenen muutakin äijää aina mielessä. Ei se minusta ollu oikeasti kiinnostunu. Joku Niko sillä livessäki.
Niin on hänellä mies.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta hän pitää sua kuitenkin kivana. Ystävä mielessä. Mutta ystäviä sä et halunnut.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän pitää sua kuitenkin kivana. Ystävä mielessä. Mutta ystäviä sä et halunnut.
Ihan ku en sais haluta rakkautta ja seksiä, niin ku muutki.
mustasusi kirjoitti:
Ihan ku en sais haluta rakkautta ja seksiä, niin ku muutki.
Mua ei kiinnosta missää ikuisessa friend zonessa olla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin sä et voi ystävystyä ensin naisen kanssa vaan pitää heti hypätä sänkyyn. No se on sun tapa tutustua naisiin. Eli et halua tuntea toista kuhan seksiä saa niin ei ole väliä millanen nainen on kuhan on nuori ja nätti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Paas ajatellen nöyremmin. Sä käyt kuuttakymmentä. Ikäistesi joukkoon kuulut halusit tahi et. Se on luonnon laki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siinä meillä ikinuorekas, kohtelias kentlemanni.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä niinku tarkotat hottisilla 😳? Täälläpäin varpusia jotkut nimittävät paskahottisiksi. Liekö murretta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kun susi ei kiihotu. Hänelle ei tule erektiota.
Puhuin lusikassa olosta en n*zzimisesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eiks tää Veronika osoittanu kohteliasta ystävällisyyttä, ku aiko käydä katsomassa sua työmaallas? Hänestä saisit oikean ystävän.Haluaisitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sulla sitten ole ongelmaa. Netin sexypimuilla on sentään kasvot mutta kirsikalla ei ole edes sitäkään. Pelkkä piiretty ruskeahiuksinen emojityttö.
Entäpä jos tuhti täti-ihminen olisi loihtinut nimekseen kirsikan ja esiintyy pikkusievänä brunettena. Äärimmäisen poikkeuksellista on nettiin tulla oikealla nimellä.Kuvitelmaahan täällä kaikki täysin tuntematon on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olihan täällä ihan hetken se kolmikymppinen vähän yli oikein mukavan ja reippaan oloinen naisihminen mutta ei sekään kelvannut edes jutteluun kun aloit että vähän yli kolmekymmentä on jo vanha. Onhan se emojikin jo yli ja en tiiä mitä tavoittelet ja kuvittelet. Mut itsepä pilaat jonkun emojin takia sit muut yhteydet. Kukaan muu ei vaan voi ymmärtää minkä ihmeen tähden?!?!
- Anonyymi
Kuule Hukka.
Semmonen ajatus. Että...
Olet ehkä saanut yliannostuksen ohjelmoitua mainos sisältöä.- Anonyymi
🤔😊😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔😊😁
No joo...vitsillähän tuon kirjotin. Lähinnä kevennyksenä...
Aika ahdistavia kontrastejahan ne sinne tyrkänneet.
...Sinun on pakko .....vanhoja naisia...
Pakko on aika turhan kova sana. Mitä jos ei halua, saati jos vaikka pelottaa niin vaativa asia...
Ei hitsin vitsit ja viikonloppuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo...vitsillähän tuon kirjotin. Lähinnä kevennyksenä...
Aika ahdistavia kontrastejahan ne sinne tyrkänneet.
...Sinun on pakko .....vanhoja naisia...
Pakko on aika turhan kova sana. Mitä jos ei halua, saati jos vaikka pelottaa niin vaativa asia...
Ei hitsin vitsit ja viikonloppuja.Ymmärsin heti kevennyksen. Vieläkin hymyilyttää ja leveästi. Jopa kippurassa.😊🤣
- Anonyymi
Hyvä , kiltti , rakas ,mukava susihukka, sinulle asiaa hyvällä:Olisiko syytä hakeutua ammattiauttajan pakeille ? Kirjoituksistasi päätellen tarvitsisit hoidollista lepoa. 🤗
- Anonyymi
Susi ei halua apua. Hänellä ei ole aikaa . Ja koe hyötyvänsä siitä. Koska se ei tuo naista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oon menossa työterveyteen ens viikolla.
haetko saikkua
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
meinaatko sanoa että kaupan henkilökunta ja asiakkaat vihaa sua
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä että menossa työterveyden juttusille. Vähän huolestuttaa sun olo ja masennus.
Itsellä masennus taas puskee läpi vaikka miten yrittää keksiä tekemistä jne jne. Illalla se iskee ja ajatukset laukkaa. 😔
Toivottavasti saat apua sun ongelmiin ja älä tyydy siihen että "seurataan tilannetta" niin kun lääkäreillä on tapana sanoa
Tsemppiä! - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole menossa hakemaan saikkua vaan kertomaan voinnista.
eli menet kertoo masennuksesta mutta et halua saikkua tai terapiaa. Meinaatko että lääkäri sanoo henkilökunnalle ja asiakkaille ettei sua saa vihata.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole menossa hakemaan saikkua vaan kertomaan voinnista.
Varo joutumasta mielialalääkkeiden koukkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo joutumasta mielialalääkkeiden koukkuun.
Ei susi halua lääkkeitä kun sillä ne lääkkeet vaikuttaa itsetyydytykseen.
- Anonyymi
Hyvää iltaa😊🍒👩
- Anonyymi
Olet varmasti tietoinen suden pahasta olosta mutta eihän sua kiinnosta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää iltaa. Helmikuinen ilta 😊✨🧡
Nopeasti mennyt talvi tähän asti😊🍒👩♥️
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos tuntuu siltä. 😊 Mun mielestä menny aika hitaasti, mutta johtuu ihan noista töistä varmaan mulla. Siellä kun ei aika meinaa kulua yhtään. Sitten kun on maaliskuu, tuntuu paremmalta. 😊✨🧡
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää iltaa. Helmikuinen ilta 😊✨🧡
Onko nyt hyvä olo kun kirsikka tuli juttelee säästä sun kanssa. Kohta taas joutuu menee lepää
Anonyymi kirjoitti:
Mun täytyy varmaan ottaa pienet päikkärit tähän väliin. Nukuin taas vaan neljän tunnin unet yöllä... Autoakin kolhin töistä lähtiessä. Jäi pahat jäljet kylkeen... 😊✨🧡
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva jos tuntuu siltä. 😊 Mun mielestä menny aika hitaasti, mutta johtuu ihan noista töistä varmaan mulla. Siellä kun ei aika meinaa kulua yhtään. Sitten kun on maaliskuu, tuntuu paremmalta. 😊✨🧡
Niin kevätaurinko alkaa lämmittää😊🍒👩♥️👍
Anonyymi kirjoitti:
Niin kevätaurinko alkaa lämmittää😊🍒👩♥️👍
Niin se lämmittää ja siitä tulee kesän odotus fiilis. Valo lisääntyy ja linnut visertää. 😊✨🧡
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt hyvä olo kun kirsikka tuli juttelee säästä sun kanssa. Kohta taas joutuu menee lepää
On. Mun pitää itse mennä nyt lepäämään. Silmät painuu jo kiinni.
- Anonyymi
Nyt kirsikka-neiti hyvän illan toivotukset eivät pelkästään enää riitä. Keskustelua suden kanssa kehiin vaikka helmitaulun avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kirsikka-neiti hyvän illan toivotukset eivät pelkästään enää riitä. Keskustelua suden kanssa kehiin vaikka helmitaulun avulla.
No kirsillä on vielä iltatee juomatta niin siitä tulee kyllä mainitsee illalla haukotusten saattelemana
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On. Mun pitää itse mennä nyt lepäämään. Silmät painuu jo kiinni.
Mene ihmeessä😊🍒👩♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä😊🍒👩♥️
tule taas kertoo kun juot iltateen. jooko
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mun täytyy varmaan ottaa pienet päikkärit tähän väliin. Nukuin taas vaan neljän tunnin unet yöllä... Autoakin kolhin töistä lähtiessä. Jäi pahat jäljet kylkeen... 😊✨🧡
Sitä se väsymys teettää. Oppirahat tulivat taas maksuun.
- Anonyymi
Susi, sitä on taas tullut hölistyä pohjamutia myöten privaattiasias. Ja ihan vapaaehtosesti.Jos poikasi ovat lukutaitoisia ja saavat käsiinsä isukin " kootut teokset", onko kivaa vaiko mukavaa ?🤔
- Anonyymi
Se mun kaivattu on pedo. Heti kun suljin alkoi tuo kirjoittelu
- Anonyymi
Hyvä että Iltasanomat tekee jutun
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Arvasinkin tuon mutta tuleepa isompi juttu
👩🏻🦳- Anonyymi
onko siinä sun haastattelu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siinä sun haastattelu?
Joo jos niin haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos niin haluan
Kiva. No jään odottaa sitä juttua. Ite en ole törmäännyt siihen pedofiiliin mutta jos sellanen on palstalla niin se pitää saada vastuuseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. No jään odottaa sitä juttua. Ite en ole törmäännyt siihen pedofiiliin mutta jos sellanen on palstalla niin se pitää saada vastuuseen.
Ehdottomasti ja teen alan töitä pr-viestinnässä
- Anonyymi
Lehtiä kiinnostaa pedofiiliaihe
- Anonyymi
Niko tietää että oon työtehtävässä
- Anonyymi
Erittäin sairas henkilö on kyseessä
- Anonyymi
Pojalleni sattui joskus vastaava jossain pelitilanteessa ja hän joutui soittamaan jollekin 112:een
- Anonyymi
Henkilö oli itsemurhaa tekemässä
- Anonyymi
Ylläpidostakin saattoi tulla rauhoittelija kun ilmoitin
- Anonyymi
Se kirjoittelee nyt itelleen
- Anonyymi
Mulla oli aamulla sen kanssa keskustelu jo aiheesta tuon yhden otsikon alla jonka se nosti
- Anonyymi
Ja se jolla on tumman punainen sydän on sen uhri
- Anonyymi
Tuo hoki lääkkeissä sitä silta-juttua. On jäänyt joku vaihe siitä päälle
- Anonyymi
Nikon työkaverin muijakin laittoi viestejä. Ei tästä aiheesta mut silläkin jotakin asiaa😂
- Anonyymi
Se onkin näköjään sateenkaariväkeä, ilmeisesti nainen
- Anonyymi
Toivottavasti moni nyt näkee minkälaista voi pahimmillaan olla Mt-häiriöt ja palstalla voi kirjoitella tälläiset
- Anonyymi
Miksi yksin ?
- Anonyymi
Yksin kotona kaksin minä ja susi hukkanen tai jotain sinne päin eikun tonne...
- Anonyymi
Otsikko on totta, se saa ajattelemaan hetkeen tarttumisen tärkeyttä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Elämä on nyt, eikä sitten joskus. Huomenna voit olla jo poissa.
No niin just susi.oot oikeessa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Elämä on nyt, eikä sitten joskus. Huomenna voit olla jo poissa.
Juurikin niin.♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin.♥️
🤍🤍🤍
Anonyymi kirjoitti:
No niin just susi.oot oikeessa
Niin oon ja silti mun elämässä ei tapahdu ikinä mitään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin oon ja silti mun elämässä ei tapahdu ikinä mitään.
Kohta tapahtuu susi, siitä voi olla varma🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tapahtuu susi, siitä voi olla varma🤍
Ootko varma?♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma?♥️
Oon rakas🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon rakas🤍
Okei♥️
- Anonyymi
Onko kirsillä sp tauti kun ei halua näytille ?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1934407
- 341624
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401510Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251504Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201405- 1121336
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381207Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301200- 191159
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441058