Kun näet kaivattuasi?
Mitä ajattelet
112
1316
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä että mun kulta ja rakas ❤️
- Anonyymi
Ongelma on se, että ei nähdä.
- Anonyymi
Ei ole kaivattua. 😎
- Anonyymi
Mihinkä se meni?
- Anonyymi
Kaivattuani
- Anonyymi
Ehkä nykyään sitä että onko hän taas ollut sen kanssa ja mitä ovat tehneet. En voi luottaa häneen vaikka uskon että rakastaa minua
- Anonyymi
Vatun, vattu! Puhu mulle. Naurat sen jälkeen luuloillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
- Anonyymi
Se on vaan sksiä ei muuta no big deal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se vaa tuo sama pa*kanjauhanta jatkuu.
Älä kuitenkaan puhu toisten puolesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä tämä äijä jolle vastailet on samaa sorttia ku sinäkin ns, eli rampage rage man
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sinä sitä oikeasti sitten jostain kun jostain syystä vastailet tälle palataäijälle aiheeseen liittyvää asiaa? Ei mun asia, mutta mietin vaan, että mitähän hemmettiä tämä retostelu oikein on. Otatko torjunnan vastaan kuin mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat sen kanssa seksiä vai oletko muidenkin kanssa? Onko hän helposti antava vai mitä?
- Anonyymi
Sähkölaskua.
- Anonyymi
Viekö stalkkaus virtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekö stalkkaus virtaa
🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
Oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
Tämä oli vain naurahdus sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viekö stalkkaus virtaa
Epäiletkö, että se henkilö jota targetoit stalkkaa muita kun on niin hyvä arvaamaan? Juku, voimia jos osuin oikeaan (taas)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli vain naurahdus sivusta.
Kanamainen hölmö nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanamainen hölmö nainen.
Oletko erityisen vihkiytynyt tähän pateettisen marimym monroe-energian mielikuvan ylläpitämiseen itsellesi sekä muille? Pieni sanonko minkälaisten miesten touhua. Sivusta on rampant rage against your machine bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko erityisen vihkiytynyt tähän pateettisen marimym monroe-energian mielikuvan ylläpitämiseen itsellesi sekä muille? Pieni sanonko minkälaisten miesten touhua. Sivusta on rampant rage against your machine bro
Ns nimikirjainten pienet tontut. Suka, blyats
- Anonyymi
En mä varsinaisesti ajattele mitään, mutta tunnen paljon. Pakotan itseni jatkamaan toimintaani normaalisti, vaikka lämpö valtaa minut ja jalat haluaisi pettää tai juosta karkuun.
- Anonyymi
Onko se siun piä ihan tyhjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tämä murre. Mun mies puhuu just noin
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko siun palstaäijälle laukova jeppe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tämä murre. Mun mies puhuu just noin
❤️Eiks se osaa suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks se osaa suomea?
Osaa enempi ku sä noob
Se ei ole mikään palstapelle niinku sä
- Anonyymi
Kun viimeksi kävelin pois hänen luota, mietin vaan epätoivoisen iloisena että saisinpa ton enkelin jo kainalooni. En mitään muuta.
- Anonyymi
Helliä kipinöitä munissa 😌
- Anonyymi
Herättääkö 😘
- Anonyymi
Lyön krveellä pikku molosi hajalle jos tuut lähelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herättääkö 😘
Kyllä, oikein säpsäyttää 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyön krveellä pikku molosi hajalle jos tuut lähelle
Retki kirves vaiko halkaisukirves🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Retki kirves vaiko halkaisukirves🤔
Briljeeraa huomionkipeä aikuislapsimies ihmeessä näissä äijän itseuhoteksteissä, annat itsestäsi todella älykkään kuvan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Briljeeraa huomionkipeä aikuislapsimies ihmeessä näissä äijän itseuhoteksteissä, annat itsestäsi todella älykkään kuvan
Oon T nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon T nainen.
Niin varmaan kokopäivätrolliksi nettiin siirtynyt sekatyömies
- Anonyymi
Odottavan aika tullut pidemmäksi kuin arvaatkaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se siinä 9 kuukaudessa raja kulkee.
- Anonyymi
Paljon sitä, että mitä hänen päässä liikkuu ja minkälainen oikeasti hän on. Sitä, että vau ja omg :-D. Sitäkin, että paljonko uskaltaa vilkuilla ja tuijottaa. Katsooko minua yms. kaikkee tasoa teini ;-)
- Anonyymi
Tuijota vaan se saattaa tykätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuijota vaan se saattaa tykätä
Niinhän se saattaa :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se saattaa :-)
Nii, tai pitäisiköhän lopettaa kokonaan se vilkuilu...hmmm. Jos, vaikka tulisi sitten juttelemaan 🤔 😉
- Anonyymi
Mietin minkä väriset stringit hänellä mahtaa olla tänään🤔
- Anonyymi
Siitä toisesta vai? Tietää ettei kaivattu käytä
- Anonyymi
Kuka pitää stringejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pitää stringejä?
Eräs ihana blondiini😍🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs ihana blondiini😍🥰
Hiustenväri vai muuten blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiustenväri vai muuten blondi
Noo sanotaanko näin että muuten blondi😂
🥰🥰🥰 - Anonyymi
Minkä väriset bokserit siellä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset bokserit siellä ?
Mustat🖤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pitää stringejä?
Retroihminen? Mulla jäi sellaiset jonnekin sinne ysärille. Nuorena tuli valehdeltua itselle, että mukavammat on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Retroihminen? Mulla jäi sellaiset jonnekin sinne ysärille. Nuorena tuli valehdeltua itselle, että mukavammat on.
Yhdet ehkä museoituna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣
- AnonyymiUUSI
"You wanna guess the color of my underwear
You wanna know what I got goin' on down there
Is it pretty in pink or all see-through?
Is it showin' off my brand-new lower-back tattoo?
You wanna put 'em in your mouth, pull 'em all down south" - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pitää stringejä?
Käytän silloin, jos en halua alushousujen rajojen näkyvän housujen läpi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pitää stringejä?
Nuoremmat, koska ne ei käytä isoja beigejä mummoalushousuja
- AnonyymiUUSI
Pinkit, mustat tai tummansiniset ehkä
- Anonyymi
Että en voi näyttää liikaa tunteitani, koska hän vaikuttaa hyvin torjuvalta ja vihaiselta. Etten nolaa itseäni ja ahdista häntä innokkuudellani.
- Anonyymi
Vatun vattu, puhu hänen kanssaan niin voit nauraa luuloillesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatun vattu, puhu hänen kanssaan niin voit nauraa luuloillesi
Puhuinkin. Tunne voimistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuinkin. Tunne voimistui.
Etkä puhunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä puhunut
Hän kieltäytyi puhumasta muista kuin pakollisista. Sanoi, että ei tarvitse.
- Anonyymi
Hänen läsnäolo vaikuttaa. Katselen mielelläni hänen silmiä ja piirteitä. Pidän hänen äänestä ja siitä kuinka hän puhuu minulle. Hän on rauhallinen, viisas sekä lempeä. En oikein ymmärrä, miksi moni ei pidä hänestä. Halaisin ja suukottaisin häntä niin mieleläni.
- Anonyymi
Joku ei-pidetty henkilö? V- mainen muille, muttei sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ei-pidetty henkilö? V- mainen muille, muttei sulle?
En ole ikinä nähnyt hänen olevan v-mäinen yhtään kenellekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt hänen olevan v-mäinen yhtään kenellekkään.
Miksei hänestä sitten pidetä?
- Anonyymi
Pidetään tai ei, ainakin herättää jotain ihmisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Ehkä hänestä on joillain jotenkin laiska kuva. Se ei kyllä pidä yhtään paikkaansa. Hän ei vain hötkyile tai tee mitään ns. turhaa. Huomaan ajattelevani häntä usein ja viihdyn hänen lähellään. Ihme kyllä hänkin vaikuttaa pitävän minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Ehkä hänestä on joillain jotenkin laiska kuva. Se ei kyllä pidä yhtään paikkaansa. Hän ei vain hötkyile tai tee mitään ns. turhaa. Huomaan ajattelevani häntä usein ja viihdyn hänen lähellään. Ihme kyllä hänkin vaikuttaa pitävän minusta.
Tuollaisia miehiä on jonkin verran. Itsekin tunnistan yhden.🥰
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei moni pidä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai laiska töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ettei moni pidä?
No mistähän tämä rönsyilevästi milloin kenestäkin turinoiva palstaäijä tietäis mitään muista ihmisistä, kalastaja? Ilmeisesti koet aivan aidosti, että kaikki puhelee täällä netissä sinun pakkomielteisen parjauksen kohteesta ja saisit ikäänkuin vahvistuksia, ettei vaa ole mennyt antaumuksellinen jauhaminen hukkaan n 40 km säteellä😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kateus.
- Anonyymi
Mietin sitä että kerta kerralta hän vaikuttaa ihanammalta ja jotenkin läheisemmältä vaikka tapaaminen on aina niin kovin lyhyt ja asiapitoinen. Aika voisi mielellään pysähtyä, jotta voisin nauttia hänen seurastaan pidempään.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
"Hyvää päivää asiamies taas ovellanne näyttäytyy. Tällä kertaa en ole myymässä mitään. Haluaisin kutsua teidät tanssin pyörteisiin paikkakunnan kuuluisaan Bar yökerhoon perjantaina. Lupaan jättää salkun kotiin ja avata puvun ylimmän napin ja raottaa yksityisyyteni verhoja jos sallinette. Toivon sen hetken kestävän kauemmin kuin tämän ovenavauksen verran. Näkemisiin."
- Anonyymi
Kävin just moikkaan. Toki tykkään hänestä edelleen mut luovutin jo ajat sitte
- Anonyymi
Siinä se mun tuleva aviomies käppäilee, kyl on pokkaa ❤️
- Anonyymi
Rakastan, haluan☀️
- Anonyymi
Mitkä viikonpäivät on parhaita kaivattusi tapaamiseen? Milloin voisit päästä tutustumaan häneen paremmin? Onko viikonpäivät, jolloin se on epätodennäköisintä, että kohtaatte?
- Anonyymi
Nyt se näyttää niin seksikkäältä että eiköhän se kohta jätä mut.
- Anonyymi
No aina kun nään hänet jossain, nii katselen ja ajattelen, että siinä se tuleva puoliso ja loppuelämän rakkaus on 😘
Toivottavasti nähtäis pian, ikävä vaivaa ja kasvaa vaan päivä päivältä suuremmaksi
Jiille (naiselle) meni tämä- Anonyymi
Täällä yksi Jii, missä näet mua?
- Anonyymi
Ihanaa❤️❤️👰♀️👰♀️💍💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa❤️❤️👰♀️👰♀️💍💍
Vielä ihanampaa olisi jos nähtäisiin, muru😘😍
Naiselle, Mieheltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yksi Jii, missä näet mua?
Välillä ajaa autolla vastaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välillä ajaa autolla vastaan
Missäköhän läänissä tämä tapahtuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäköhän läänissä tämä tapahtuu?
Etelä-Savossa
- Anonyymi
Onko tuo. Ei se oo. On se. Voi ei mitä mä sanon. Toivottavasti ei huomaa mua.Minne täällä pääsee piiloon.
- Anonyymi
En ajattele mitään järkevää ainakaan. 💗
- Anonyymi
Kaipaan vaan silloin kun hän on viereltäni poissa. Nyt ollut vähän enemmän kun yhteistä hyvää puuhastellut
Lasken tunteja taas siihen hetkeen kun hön saapuu kotiin ❤️
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Nyt seuraavana alkaan kaipaamaan tätä hetkeä
💍👰🏼♀️🤵🕊️𓍢ִ໋🌷͙֒
Nyt kesällä ehkä
❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt seuraavana alkaan kaipaamaan tätä hetkeä
💍👰🏼♀️🤵🕊️𓍢ִ໋🌷͙֒
Nyt kesällä ehkä
❤️
🚬👩🏻🦳lähe jo saatanan puliveivari mäkee !!!
- Anonyymi
Keittäisikö tämä sinun haaveiden tyttöystävä sinulle mies aina teet kun tulet kotiin hakemasta esim metadonit ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keittäisikö tämä sinun haaveiden tyttöystävä sinulle mies aina teet kun tulet kotiin hakemasta esim metadonit ym?
Ps ei shamingia niitä kohtaan, jotka haluaa pitää itsestään huolta esim tällä tavalla, mutta ymmärtänette pointin
- Anonyymi
Ajattelen vain hyviä ajatuksia hänestä. Ja sit ajattelen sitä että pääsispä lähemmäs häntä vaikka oltais jo lähellä mut kaipaa et pääsis vielä lähemmäs ihan iholle, mut ei se oo mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Eilen ajattelin, että olisipa pysähtynyt juttelemaan, mutta meni vain ohi. Ikävä jäi ❤️
- AnonyymiUUSI
Että ihana nähdä *punastuu*
- AnonyymiUUSI
Et koskisi jo
- AnonyymiUUSI
🫳🫵
- AnonyymiUUSI
Kuinka pitkällä niiden suhde on ja mitä ihmettä se kaipaa minua jos haluaa toisen kanssa olla.
- AnonyymiUUSI
"Sieltä se taas tulee, vttu että on hyvännäköinen"
- AnonyymiUUSI
Rakastan sinua, alkaa kyllästyttämään tämä. En jaksa odottaa. En saa sinua. Saan sinut. Olen riittävä. Et halua minua. Haluat minua mutta et halua. Olen halunnut vaan sinut.
- AnonyymiUUSI
Oletko nainen?
- AnonyymiUUSI
Joo, mä olen jo sun vaikka tässä on yksi asia mitä mä en tienny noin niinku kokonaan. Olen pienessä shokissa just nyt. Mut hyvä jos kelpaa, ei kai tässä.
- AnonyymiUUSI
Haluan häntä, Jannea.
- AnonyymiUUSI
Niin, mitähän ajattelisin - hän kuoli jo kaksi vuotta sitten, mutta yhä läsnä.
- AnonyymiUUSI
En minä pystyisi edes nukkumaan, ellei hän olisi siinä vieressä, selkäni takana, ja laittaisi kättään minun ympärilleni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä pystyisi edes nukkumaan, ellei hän olisi siinä vieressä, selkäni takana, ja laittaisi kättään minun ympärilleni.
Ihana asia, elämäni pelastus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana asia, elämäni pelastus.
Ei hän jätä minua yksin.
- AnonyymiUUSI
Hän on leveäharteinen ja pitkä näyttävä, vanhempi mies. Kyllä mä ajattelen monenlaista…Hän on kiinnostava ja ammattilainen työssään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824300
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301190Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187- 191149
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441048