AA että on ikävä sinua!!
Nyt on pakko tunnustaa
19
1149
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei nähdä.
- Anonyymi
Sano sinä?
- Anonyymi
Ei M mies minua halua.nyyh.
- Anonyymi
Noh koskas kutsut kakulle??
- Anonyymi
Hyvä, että tunnustit. Sait sydäntäsi kevennettyä. Se on tärkeää.
- Anonyymi
Paristo?
- Anonyymi
No, jos oot sama mies jolle viimeksi ma:na lähetin viestiä. Näitköhän vielä kunnolla minut? Etkö jostai syystä voinut laittaa viestiä ..
Aamullakin näin sut.. Laita viestiä 🤍 - Anonyymi
Aikaa kun nähtiin, mutta jos sitä todella haluat se järjestyy milloin vain.
- Anonyymi
Miten järjestetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten järjestetään?
Hieman vaikeuksia voi tuottaa kun noita tulijoita paljon. Halusin vain kahdenkeskeistä.
- Anonyymi
Aikaa on kyllä viime kerrasta. Taitaa vähän vaikeaa nähdä tietystä syystä ..oikean kohdalla.
- Anonyymi
Aada Aapo?
- AnonyymiUUSI
Kyllä niitä AA ryhmiä on vieläkin. Jos haluat sitoutua raittiuteen.
- AnonyymiUUSI
Sain monen vuoden raittiuden AA:n avulla. Jäin pois sieltä, koska huomasin ihmisten olevan siellä ainakin yhtä petollisia, mitä vanhassa elämässä konsanaan. Alkuun luulin että siellä ihmiset ovat parempia. Minut ovat ihmiset pettäneet aina, aina olen ollut väärässä seurassa. Ei vaan osaa.
- AnonyymiUUSI
No niin muuten onkin 😁
Terkkuja yhdelle A:lle, sun jutut parhaita!
Aina, kun nähdään aurinko alkaa paistaa.
Huipputyyppi!
Nyt kun saisi vielä unen päästä kiinni, niin ei tarvis tulitikuilla pitää silmiä auki, kun niin sirkeesti aina siinä on 😂- AnonyymiUUSI
Stakkeri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stakkeri.
Just joo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just joo.
Miten tiesit minuutilleen kun käytin tikkuja?
- AnonyymiUUSI
EL, minulla myös sinua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824290
- 341584
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi401500Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen251484Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,201375- 1121306
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381187Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301180- 191139
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441038