Vähävaraiset Vihti

Anonyymi-ap

Vihdin Via Dia lopettaa. Aivan hyvä. Siellä on porukkaa Duunissa jotka hoitaa kavereille parhaat ruokapussit Joulupussit meni omalle väelle ja parhaille kavereille. Yksikin ruuan ja avustusten jakaja myy lahjoitettuja tavaraa netissä. Onko kauppiaat niin tyhmiä, vai mikä on kun antoivat mm. Joululahjoitikset yksityiselle ihmiselle. Joka veti itselle ensin kaikki mitä vaan sai kaappeihin sopimaan. Kaupat ei saisi näin jakaa. Heille pitäisi jokainen joka tarvitsee hakee suoraan kaupoista. Eikä antaa yksityisille henkilöille. Ja näille jälleen myyjille.

5

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ne eivät edes mennyt oikeille tarvitseville??
      No, kyllä on röyhkeitä.Toivottavasti karma kostaa niille..
      Eikö tätä joka myy näitä netissä voi saada vastuuseen??

• Anonyymi

Voikos joku ottaa asiaksi ja käräyttää henkilön. VIA DIA tietää kyllä. Mutta jos itsekin tekevät samoin. Paras on lopettaa tuollainen pelleily. Ja Kaupat STOP asialle. Samoin yksityiset lopettakaa tuollainen Bisnes.

• Anonyymi

Kyllä saa lopettaa kun. Siellä mm. Yksi Vihdin entisiä konnia se Lindel....varasti ympäri Nummelaa sen Lii...kans. jos olet synt. Konnaksi, niin olet koko loppuiän konna.

• Anonyymi

Mitä täällä itkette. Meikä menee joka päivä kauppaan syömään ja olen tehnyt sitä jo reilut 10 vuotta. Otan mitä haluan syödä ja juoda kävellessä onnistuu hyvin Prismassa ainakin.
      Vedän Fazerin tuore juttuja, Lonkeroa tyhjät totta kai hyllyn alle ja nami jutulle, irtokarkkeja posket täyteen. Ostan jonkun alle euron maksavan jutun ja vatta on täynnä.

• Anonyymi

ViaDiassa toimii hihuja, jotka eivät ole tunnettuja rehellisyydestään saati täysjärkisyydestään. Entisiä rikollisia,nistejä,mt-potilaita,ikänsä srk seinien sisällä aivopestyinä olleita ei niin älykkäitä yksilöitä jne. En hae tuolta ikinä mitään, vaikka tarvettakin olisi-antaa lihavien lampaiden vetää naamariinsa ilmaiset ruoat ja leikkiä hurskasteluleikkejään keskenään. Jos paha tilanne tulee,menen diakoniaan-sinne minä veronikin olen maksanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17283
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5102
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      301
      2813
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      155
      2169
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1913
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      22
      1694
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1668
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      409
      1606
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1467
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      13
      1359
    Aihe