Vihdin Via Dia lopettaa. Aivan hyvä. Siellä on porukkaa Duunissa jotka hoitaa kavereille parhaat ruokapussit Joulupussit meni omalle väelle ja parhaille kavereille. Yksikin ruuan ja avustusten jakaja myy lahjoitettuja tavaraa netissä. Onko kauppiaat niin tyhmiä, vai mikä on kun antoivat mm. Joululahjoitikset yksityiselle ihmiselle. Joka veti itselle ensin kaikki mitä vaan sai kaappeihin sopimaan. Kaupat ei saisi näin jakaa. Heille pitäisi jokainen joka tarvitsee hakee suoraan kaupoista. Eikä antaa yksityisille henkilöille. Ja näille jälleen myyjille.
Vähävaraiset Vihti
5
426
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ne eivät edes mennyt oikeille tarvitseville??
No, kyllä on röyhkeitä.Toivottavasti karma kostaa niille..
Eikö tätä joka myy näitä netissä voi saada vastuuseen?? - Anonyymi
Voikos joku ottaa asiaksi ja käräyttää henkilön. VIA DIA tietää kyllä. Mutta jos itsekin tekevät samoin. Paras on lopettaa tuollainen pelleily. Ja Kaupat STOP asialle. Samoin yksityiset lopettakaa tuollainen Bisnes.
- Anonyymi
Kyllä saa lopettaa kun. Siellä mm. Yksi Vihdin entisiä konnia se Lindel....varasti ympäri Nummelaa sen Lii...kans. jos olet synt. Konnaksi, niin olet koko loppuiän konna.
- Anonyymi
Mitä täällä itkette. Meikä menee joka päivä kauppaan syömään ja olen tehnyt sitä jo reilut 10 vuotta. Otan mitä haluan syödä ja juoda kävellessä onnistuu hyvin Prismassa ainakin.
Vedän Fazerin tuore juttuja, Lonkeroa tyhjät totta kai hyllyn alle ja nami jutulle, irtokarkkeja posket täyteen. Ostan jonkun alle euron maksavan jutun ja vatta on täynnä. - Anonyymi
ViaDiassa toimii hihuja, jotka eivät ole tunnettuja rehellisyydestään saati täysjärkisyydestään. Entisiä rikollisia,nistejä,mt-potilaita,ikänsä srk seinien sisällä aivopestyinä olleita ei niin älykkäitä yksilöitä jne. En hae tuolta ikinä mitään, vaikka tarvettakin olisi-antaa lihavien lampaiden vetää naamariinsa ilmaiset ruoat ja leikkiä hurskasteluleikkejään keskenään. Jos paha tilanne tulee,menen diakoniaan-sinne minä veronikin olen maksanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517283Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425102HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1552169
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331913- 221694
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091606mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111467Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E131359