Apua!
Morsiuspuku tuottaa suuria ongelmia minulle, koska olen kokoa 58/60 ja malliltani omena, eli ei vyötäröa, pieni peppu ja mahaan verrattuna ohkaiset jalat. Läskiä myös selän puolella yms. omena-juttua.
Millainen puku ja mistä?
Olen miettinyt, että jos teettäisin pellavapuvun, mutta miten se nyt sitten istuukaan....
Iso omena
2
443
Vastaukset
jos ei kiire ole, toimitusaika 5-6 viikkoa, mutta koot pitävät paikkansa (siellä on mittataulukko tuumina, mittaa itse omat mitat ja jaa 2,54:llä)Puvut upeita, ja kokoja ja malleja löytyy. Tämä osoite on aletuotteille, pelkkä www.bridalshop.com sisältää 8 eri mallistoa norm. hintaisia, jotka suomen hintoihin verrattuna ovat naurettavan halpoja. Ja muista että hinnat on dollareissa, postikuluineen tuo hinta on aika lähellä lopullista eurohintaa. Suosittelen! http://store.yahoo.com/thebridalshop2/bridalgowns.html
- tks
Eudullisia ovat silti, mutta muista että näihin tullissa lasketaan 22% arvonlisävero ja n. 10% tullimaksuja, myös toimituskuluihin lasketaan alv ja tulli. Tulli pysäyttää kaikki EUn ulkopuolelta tulevat paketit, joten kiertokeinoa ei tähän ole. Printtaa maksutosite netistä, sen tarvitsee tullissa kuitiksi, muuten kyllä neuvovat auliisti eikä tullaus ole hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206246Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253737Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682868- 292810
- 821724
- 1471602
- 91563
- 1481561
- 121288
- 211202