Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
Huomenta ja hyvää tiistaita
98
2285
Vastaukset
- Anonyymi
Good morning.🥱
- Anonyymi
Herätä jo mielikuvituskirsi välilehdeltä vähän vaikka jumppaamaan.
- AnonyymiUUSI
Guben paras mielikuvitusystävä on varmaan joku nuorempi versio Aira Samulinista, joka jaksaa jystää airobikkiä trikoissa tai muissa asusteissa mihin palstasetä on viehättynyt
- Anonyymi
Oikein hyvää ja mukavaa huomenta😊👩✌️🍒❄️♥️😊☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Oikein mukavaa ja hyvää huomenta ja päivää kanssa. 😊❄️♥️☕️
Kiitos😊☕️👩🍒❄️♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt lähden salille. 😊❄️♥️
Ok hyvää päivää ja sali😊☕️👩🍒❄️♥️👍
Anonyymi kirjoitti:
Ok hyvää päivää ja sali😊☕️👩🍒❄️♥️👍
Kiitos, sullekin mukavaa päivää. 😊❄️♥️👍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, sullekin mukavaa päivää. 😊❄️♥️👍
Kiitos samoin😊✌️☕️👩🍒❄️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin😊✌️☕️👩🍒❄️♥️
Näillä näkymin värikylläinen kullitus jatkuu maaliskuulle. Kiitostako?
- Anonyymi
Hyvää päivää sudelle! 😊❄️❄️ Lunta ja kylmää rannikolla. Mitä ilmeisimmin viimeiset talvi päivät meillä. 😊👍 Nyt kevättä kehiin! 🌞🌞
Kiitos. Hyvää talvista päivää sinullekin ❄️😊 toivottavasti kevättä saadaan pian tännekin. 😀❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää talvista päivää sinullekin ❄️😊 toivottavasti kevättä saadaan pian tännekin. 😀❄️
Kiitos! 😊👍 Oli kyllä viileä keli ulkona. 🥶 Ja kaunis talvi maisema. Lupaan lähettää kevään sinne heti kun ilmaantuu. 🌞😊👍
- Anonyymi
Palstasetä onkin tänään intoutunut klikkailemaan omaa valitusvirttään ihan urakalla. Kuvittelee olevansa jotenkin suosittu🤣
- Anonyymi
Mulla ainakin semmonen kuva sudesta,että hän on ystävällinen.
- Anonyymi
Ja se on sinulta pois jotenkin?? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun käsitys on väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun käsitys on väärä.
Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Aina ystävällinen kaikille vaikka monet kateuttaan herjaavat hänen kirjoituksiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on sinulta pois jotenkin?? 😂😂
Huono vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi on mulle aina vastannut ja keskustellut ihan asiallisesti. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä palstasetä itelles voit ystävällinen ollakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Aina ystävällinen kaikille vaikka monet kateuttaan herjaavat hänen kirjoituksiaan.Sulle ei gubbe kukaan oo kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räpläätkö palstasetä salilla pelkästään puhelinta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyjällä ongelmia itsensä kanssa. Laita se puhelin hetkeksi sivuun vai eikö siellä hoitokodilla ole muuta tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyjällä ongelmia itsensä kanssa. Laita se puhelin hetkeksi sivuun vai eikö siellä hoitokodilla ole muuta tekemistä.
Ei kaikki ole laitoshoidossa sinun tapaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä vika laitoshoidossa,jos semmosta tarvii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun käsitys on väärä.
Minustakaan tämä susimies ei vaikuta niin harmoniselta kaverilta, siihen varmaankin viittasit eikö niin? No ei ole niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä vika laitoshoidossa,jos semmosta tarvii?
Ei siinä mitään vikaa olekaan, mutta kuha yksäri pahalla tuulella yrittää sohlata tätä keskustelua alkeellisen ableisminsa kanssa kun ei tiedä miten edetä tämän palstasedän monologin tai palstasedälle kohdennettujen heittojen suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitoon mennään ja otetaan niitä ketkä on parannettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitoon mennään ja otetaan niitä ketkä on parannettavissa.
Palstasetä ei sitten valitettavasti sinne pääse. Aika paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla sekoomassa? Pitäiskö valkotakit laittaa hakemaan😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla sekoomassa? Pitäiskö valkotakit laittaa hakemaan😱
Kevät se pistää pään pyörälle..Minultakin.👌🥰😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räplää sinä sitä dosettia ja lääkkeitä niin meillä muilla parempi olla.
- AnonyymiUUSI
Oletko aivan varma, ettei muutama titityy jumittele tässä palstasedän stoorissa? Vaikea uskoa, että ihan yksinkään nääs klikkailee tätä soopaa trendaaviin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep siinä löis itse Lauermakin hanskat tiskiin
- Anonyymi
Upppp
- Anonyymi
Aurinkoa päivään täältä päin ja terkut töistä ruokatauolta ja pieni väli muutenkin. Hyvä että kaikki jutut on selvinneet ja kaikki tärkeät naiset ja ihmiset on ihan kuin ennenkin täällä tai muualla. Olen iloinen puolestasi. Reipasta salia ja hyvää työpäivää kun sinne menet, loppu hyvin kaikki hyvin. 😊☀️☀️ -Se joka ei tykkää saunoa yksin
Hei taas. 😊 Kiitos ja sinullekin aurinkoista päivää. Kiva kun aurinkoakin välillä näkee ja se lämmittää jo. ☀️ Salitreeni meni kivasti. Näin siinä kaveriakin taas. 😊☀️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei taas. 😊 Kiitos ja sinullekin aurinkoista päivää. Kiva kun aurinkoakin välillä näkee ja se lämmittää jo. ☀️ Salitreeni meni kivasti. Näin siinä kaveriakin taas. 😊☀️
Tyttökaverin kanssa olit?
- Anonyymi
Ystävällisenä heittona vaan ettet tarvitse tuota-Se joka ei tykkää yksin saunoa. Sun kirjoitustyylin susi varmasti osaa erottaa. Ja jos enempi alkaa kiinnostamaan, niin yhteyksiä voi aina syventää. Tiedoksi, jotta sudella on varsin avaruusgeometrisenultimatopograafinen naismaku. Parasta tarkentaa kysymällä Erkiltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällisenä heittona vaan ettet tarvitse tuota-Se joka ei tykkää yksin saunoa. Sun kirjoitustyylin susi varmasti osaa erottaa. Ja jos enempi alkaa kiinnostamaan, niin yhteyksiä voi aina syventää. Tiedoksi, jotta sudella on varsin avaruusgeometrisenultimatopograafinen naismaku. Parasta tarkentaa kysymällä Erkiltä.
avaruusgeometrisenultimatopograafinen 😅 Saisiko saman suomeksi, vai kokeilenko mitä mun avustaja ChatGPT on tästä mieltä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mulla ole tyttökaveria.
Eikä tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä oliko tämä Vompattiin liittyvää sillä sehän kakkii kuutioita.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheppä Juha vetämään sinne minne aurinko ei paista! Hulluus ja viisaus kulkee käsi kädessä. Tämä on huomattu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
avaruusgeometrisenultimatopograafinen 😅 Saisiko saman suomeksi, vai kokeilenko mitä mun avustaja ChatGPT on tästä mieltä?
Lopputulema on, että jopa ChatGpt: kin on käännyttävä Erkin puoleen.🤔😁
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tiedostan hyvin mun naismakuni. Samanlaisista naisista tykkää kyllä miljoonat muutkin miehet. Ulkonäkö ei kuitenkaan ole se mikä määrää, kun pelkästään ulkonäkö ei riitä, jos sielu on musta ja ilkeä, niin ei sitä kauneus pelasta.
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tiedostan hyvin mun naismakuni. Samanlaisista naisista tykkää kyllä miljoonat muutkin miehet. Ulkonäkö ei kuitenkaan ole se mikä määrää, kun pelkästään ulkonäkö ei riitä, jos sielu on musta ja ilkeä, niin ei sitä kauneus pelasta.
Ja ulkonäöstä voi joustaa, mutta luonteesta ei ja muusta yhteensopivuudesta ei juurikaan voi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä näin on ja mikä hassuinta niitä sen näköisiä naisia on suuri osa maapallolla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on ja mikä hassuinta niitä sen näköisiä naisia on suuri osa maapallolla.
No en nyt sanois kuitenkaan, että suurin osa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheppä Juha vetämään sinne minne aurinko ei paista! Hulluus ja viisaus kulkee käsi kädessä. Tämä on huomattu.
Mulla ei oo munia jääkaapissa eikä housuihin sujautettuina riippumaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja ulkonäöstä voi joustaa, mutta luonteesta ei ja muusta yhteensopivuudesta ei juurikaan voi.
Tilanne kehittymässä suotuisaan suuntaan kun susi on nyt luvannut valtakunnallisesti joustaa naisen ulkonäköön liittyen. Jäämme odottamaan tiedotetta ikähaarukasta. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiitos tästäkin. Ilmeisesti en osaa kirjoittaa tänne mitään oikein ja kaikki ärsyttää. Jotenkin tuntuu että täältä savustetaan vaikka väkisin ulos kaikki uudet jotka yrittää ystävällisiäkin juttuja ja täysin viattomia kirjoitella. Mutta selvä en käytä enää ja ehkäpä olen hiljaa sitten muutenkin kun jotain tulee aina kun yhdenkin jutun kirjoitan vaikka siinä ei mitään pahaa olisi.
Vähän loukkaa tällainen ilmapiiri täällä. Onko täällä nokkimisjärjestys vai kateutta vai mitä tämä on, olisin kiitollinen jos joku täällä jo pidempään tätä seurannut voisi kertoa vai mistä tämä johtuu? Minusta? En ymmärrä. Mutta ei tämä kyllä oikein parempaa mieltä ainakaan tuo kun huomaa aina jotain kauheaa tapahtuvan ja jonkun kritisoivan kun kirjoittaa ihan harmittomasti. Eipä mahda mitään. Jatkan töitä, ja katselen ikkunasta aurinkoa. 😊☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiitos tästäkin. Ilmeisesti en osaa kirjoittaa tänne mitään oikein ja kaikki ärsyttää. Jotenkin tuntuu että täältä savustetaan vaikka väkisin ulos kaikki uudet jotka yrittää ystävällisiäkin juttuja ja täysin viattomia kirjoitella. Mutta selvä en käytä enää ja ehkäpä olen hiljaa sitten muutenkin kun jotain tulee aina kun yhdenkin jutun kirjoitan vaikka siinä ei mitään pahaa olisi.
Vähän loukkaa tällainen ilmapiiri täällä. Onko täällä nokkimisjärjestys vai kateutta vai mitä tämä on, olisin kiitollinen jos joku täällä jo pidempään tätä seurannut voisi kertoa vai mistä tämä johtuu? Minusta? En ymmärrä. Mutta ei tämä kyllä oikein parempaa mieltä ainakaan tuo kun huomaa aina jotain kauheaa tapahtuvan ja jonkun kritisoivan kun kirjoittaa ihan harmittomasti. Eipä mahda mitään. Jatkan töitä, ja katselen ikkunasta aurinkoa. 😊☀️Ei toki sua savusta kukaan ulos, päinvastoin. Sä nimenomaan oot tuonut raikasta, normi keskustelua lisää monen muunkin ohella. Se on sudelle hyväksi. Käsitit väärin ton äskeisen naismakuun liittyvän. Palstajengin jäsen ei tarkoittanut sinua. Mukaan vaan iloisin mielin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sun kanssas ei kukaan tuu toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän loukkaa tällainen ilmapiiri täällä. Onko täällä nokkimisjärjestys vai kateutta vai mitä tämä on, olisin kiitollinen jos joku täällä jo pidempään tätä seurannut voisi kertoa vai mistä tämä johtuu? Minusta? En ymmärrä. Mutta ei tämä kyllä oikein parempaa mieltä ainakaan tuo kun huomaa aina jotain kauheaa tapahtuvan ja jonkun kritisoivan kun kirjoittaa ihan harmittomasti. Eipä mahda mitään. Jatkan töitä, ja katselen ikkunasta aurinkoa. 😊☀️Ei täällä mitään nokkimis järjestystä ole, reippaasti vaan kirjoittelemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne kehittymässä suotuisaan suuntaan kun susi on nyt luvannut valtakunnallisesti joustaa naisen ulkonäköön liittyen. Jäämme odottamaan tiedotetta ikähaarukasta. Kiitos.
Mielellään alle 50 ja alle 100kg.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän loukkaa tällainen ilmapiiri täällä. Onko täällä nokkimisjärjestys vai kateutta vai mitä tämä on, olisin kiitollinen jos joku täällä jo pidempään tätä seurannut voisi kertoa vai mistä tämä johtuu? Minusta? En ymmärrä. Mutta ei tämä kyllä oikein parempaa mieltä ainakaan tuo kun huomaa aina jotain kauheaa tapahtuvan ja jonkun kritisoivan kun kirjoittaa ihan harmittomasti. Eipä mahda mitään. Jatkan töitä, ja katselen ikkunasta aurinkoa. 😊☀️Ei kannata välittää näistä kaikista pöhköistä täällä. Kirsikkakin osaa olla välittämättä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kannata välittää näistä kaikista pöhköistä täällä. Kirsikkakin osaa olla välittämättä.
Siis se sun mielikuvituskirsi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mielellään alle 50 ja alle 100kg.
Harva aikuinen nainen painaa alle 50 kiloa,paitsi jos pituutta on vain 150 cm
Anonyymi kirjoitti:
Harva aikuinen nainen painaa alle 50 kiloa,paitsi jos pituutta on vain 150 cm
Mielellään kuitenkin ja alle 50v tai alle 40v oli tarkoitus tuohon laittaa. Lyhyet on söpöjä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mielellään kuitenkin ja alle 50v tai alle 40v oli tarkoitus tuohon laittaa. Lyhyet on söpöjä
Onko sun naispuoliset työkaverit jotain alle 160 senttisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputulema on, että jopa ChatGpt: kin on käännyttävä Erkin puoleen.🤔😁
Ja erityisesti Jarmon. Eikä Einonkaan puoleen kääntyminen olis lainkaan pahasta.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun naispuoliset työkaverit jotain alle 160 senttisiä?
On joitain lyhyitäkin muutamia kyllä, mutta en mä osaa sanoa minkä pituisia tarkalleen. Nättejä kuitenkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On joitain lyhyitäkin muutamia kyllä, mutta en mä osaa sanoa minkä pituisia tarkalleen. Nättejä kuitenkin.
Hieno homma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko sä nyt omasta pahasta olostasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki sua savusta kukaan ulos, päinvastoin. Sä nimenomaan oot tuonut raikasta, normi keskustelua lisää monen muunkin ohella. Se on sudelle hyväksi. Käsitit väärin ton äskeisen naismakuun liittyvän. Palstajengin jäsen ei tarkoittanut sinua. Mukaan vaan iloisin mielin.
Kiva viesti sinulta, kiitos ja kaikkea hyvää tiistain iltaan! 🙏🏻☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mitään nokkimis järjestystä ole, reippaasti vaan kirjoittelemaan.
Ja sulle myös kiitos, ja leppoisaa iltaa ☺️✨✨
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Lyhyitä on helpompi rynkyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko sä nyt omasta pahasta olostasi?
Kyllä tämä järkensä ja mielenrauhansa noloon narsistiseen raivoonsa kadottanut viittaa ihan omaan pahaan oloonsa ja yrittää kokea susiäijän aivan toiseksi henkilöksi ja käsikirjoittaa tämän aspektin yhä uudelleen ja uudelleen. Fakta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä mitään nokkimis järjestystä ole, reippaasti vaan kirjoittelemaan.
No mutta kyllähän susimies ny jaksaa rutista itseänsä kanssa teatraalisesti rivien välissä , arvon fasilitoija☺️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinulla menee myykö tämä susistoorisi tai mitkään palstaan ja siis palstasedän teksteihin liittyvät stoorisi enää? Meinasin pudota tuolilta kun puhuit propagandasta ihan muina naisina
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Haluaisitko susimies kertoa lisää preferensseistäsi ihan soavena kyselen tässä
- Anonyymi
Ei oo edes täysikuu ja jengi sekaisin ja harhoissa. Ihan sekavaa settiä tänään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaista se täällä toisinaan on... Nyt täyyty kiiruhtaa työmaalle.
Mukavaa ja rauhallista työpäivää. 😊👍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellaista se täällä toisinaan on... Nyt täyyty kiiruhtaa työmaalle.
Kivaa työpäivää🤗🍒👩♥️❄️
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa työpäivää🤗🍒👩♥️❄️
🤗 kiitos paljon ja kivaa iltapäivää sinulle 😊❤️❄️✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Turhaan palstasetä poistelet taas ihmisten kommentteja.
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa ja rauhallista työpäivää. 😊👍
Kiitos ja mukavaa iltaa sinnekin 😊✨❄️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ja mukavaa iltaa sinnekin 😊✨❄️
Hyvää iltaa🍒👩♥️❄️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On hilveen ihanan mukavaa että tuti pääti taat leikkimään emojeilla .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hilveen ihanan mukavaa että tuti pääti taat leikkimään emojeilla .
Mielikuvituskirsi tykkää sellaisista. Samoin palstasetä on taas käyttänyt koko päivän oman monologinsa klikkailuun yhä uudelleen, uudelleen, uudelleen.......
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihanaa iltaa 😊✨❄️❤️🌆
☕️🤗👩♥️mitäpä kuuluupi
Anonyymi kirjoitti:
☕️🤗👩♥️mitäpä kuuluupi
Kiitos ihan hyvää kuuluu. Töissä vähän kiirusta välillä.😊✨❄️🌆 Miten siellä menee? 😊❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihan hyvää kuuluu. Töissä vähän kiirusta välillä.😊✨❄️🌆 Miten siellä menee? 😊❤️
😊Kiitos hyvin menee✌️❄️👩♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvituskirsi tykkää sellaisista. Samoin palstasetä on taas käyttänyt koko päivän oman monologinsa klikkailuun yhä uudelleen, uudelleen, uudelleen.......
Sepä se, joillekin nämä faktat vaan valuu ku vesi hangen selästä ns
- AnonyymiUUSI
Ei tähän susiäijän monologiin niin moni osallistu, mutta mahdollisesti samaa mieltä koska
- Anonyymi
Hyvää iltaa sudelle, toivottavasti työvuoron loppu häämöttää jo. 😊👍
- AnonyymiUUSI
On jo torstai
- AnonyymiUUSI
Torstaina mielessä jo viikonloppu
- AnonyymiUUSI
Nyt on ilta ja torstai 🤔
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****724948- 1273451
- 982285
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e181864Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2271699Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851487Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251377A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem251327- 371297
- 141239