Lahtelainen vanhempi konstaapeli on vangittu epäiltynä tapon yrityksestä. Miehen epäillään ampuneen asunnossaan juhannuspäivänä vierastaan käsiaseella.
___
Näin Lahdessa -Mitä muut edellä, sitä poliisit perässä.
Poliisi ampui kotonaan vierasta
5
1194
Vastaukset
- Jeps..
VAIN Lahdessa kaikki on mahdollista...=P
- ja,,,
on paljon sellasia asioita jotka lakaistaan kiireesti maton alle...tämä nyt ehkä pääsi vahingossa julkisuuteen...kas kun paikallinen sanomalehti uskalsi uutisoida asian...sekin on samassa narussa niin kovasti...
- juhantalo
ja,,, kirjoitti:
on paljon sellasia asioita jotka lakaistaan kiireesti maton alle...tämä nyt ehkä pääsi vahingossa julkisuuteen...kas kun paikallinen sanomalehti uskalsi uutisoida asian...sekin on samassa narussa niin kovasti...
onkohan tälle poliisille unohdettu tehdä psykoloogiset kokeet.Rikollinen mikä rikollinen pitkään huijjasi yhteiskuntaa.
- jepjep
juhantalo kirjoitti:
onkohan tälle poliisille unohdettu tehdä psykoloogiset kokeet.Rikollinen mikä rikollinen pitkään huijjasi yhteiskuntaa.
kyllähän tämän päivän poliisi on oikeesti yks iso vitsi.psykologisilla testeillä on valittu sellasia ihmisiä jotka eivät pysty sitä perustyötään tekemään eli pitämään yllä järjestystä ja turvallisuutta.ja lopuks kun ei pää kuitenkaan kestä työn tuomaa painetta niin ammutaan itteensä tai naapuria.pikkupoikia kiusataan kyllä ja muistetaan se parkkisakkokin kirjottaa mut todellisille häiriköille ei pystytä yhtään mitään.
jepjep kirjoitti:
kyllähän tämän päivän poliisi on oikeesti yks iso vitsi.psykologisilla testeillä on valittu sellasia ihmisiä jotka eivät pysty sitä perustyötään tekemään eli pitämään yllä järjestystä ja turvallisuutta.ja lopuks kun ei pää kuitenkaan kestä työn tuomaa painetta niin ammutaan itteensä tai naapuria.pikkupoikia kiusataan kyllä ja muistetaan se parkkisakkokin kirjottaa mut todellisille häiriköille ei pystytä yhtään mitään.
Isot saappaat iso ego. Onhan näitä Napoleon kompleksista kärsiviä sikoja; hakeutuvat alalla missä saavat päteä ja ku ei enää virkapuvun suoma arvostus riitä niin aletaan toimia ku pikku lapset hiekkalaatikolla.
Onhan asiassa kumminkin toisena puolena se, että löytyy noistakin aivan kannuksensa ansaitsevia ihmisiä, mutta kun yksi mätäomena ni koko kasa haisee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
