Miesten määrä?

Anonyymi-ap

Moi, kertokaa naiset miten paljon teillä on ollut eri miehiä?
Itse oon 19v. Nainen ja mul on ollut ehkä aika paljon eri miehii. Laskujeni mukaan oon ollut n. 35 eri miehen kanssa. Onko se paljon mun ikäiselle?
Seksin aloitin n. 16 vuotiaana ja sen jälkeen ollut hyvinkin aktiivista. Tykkään todella paljon siitä ja haluan kokeilla kaikkea uutta. Seurustellut en oo parin viikon juttuja pidempään koskaan ja eikä sille tunnu olevan tarvettakaan.
Kertokaa miten paljon teillä on ollut mun ikäisenä miehii?

10

1002

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lienee turha miettiä sitä määrää, jos se vaan on itsellesi ok asia ja tuntuu hyvältä.
      Itse nyt noin 30 vuotiaana muistellen omaa teini aikaa niin kyllähän sitä tuli oltua aika villi ja estoton. Määrä en niin muista, mutta olihan niitä aika paljon..

• Anonyymi

Silloin se tulee ongelmaksi kun perheen perustaminen ja yhteen kumppaniin keskittyminen tulee ajankohtaiseksi.

• Anonyymi

Miettppä asiaa muutaman vuoden päästä kun perheen perustaminen tulee ajankohtaiseksi. Se on ihan hyvä, että olet ollut monen kanssa ja saanut kokea erillaisten miesten tapoja, onko kuitenkin yli 30 liikaa? Se on ihan ihan hyvä jjos olet kokenut monipuolista seksiä, oletko luopunut asioista hätäisesti ? Mitäpä muut ovat neuvomaan. On varmaan myös asioita joita yli 40v ikäiset yhden kanssa olleet katuvat ja ottavat takaisin. Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin.

• Anonyymi

Ap, kai osasit ottaa käyvän maksun miehiltä?

• Anonyymi

Ei taida monellakaan naisella kestää kantti. Itsellä ollut pari tilanetta joissa asia on noussut esiin. Mutta ei tästä sen enempää

• Anonyymi

Kyllä tuollainen nainen kävis vaikka tyttöystäväksi.
      Saisit kaksin ja kimpassa ja voitas edelleen kokeilla kaikenlaista.

• Anonyymi

Minulla meni kirjanpitoo sekasin, sillon kun 400 täytyy.

• Anonyymi

Toivottavasti ovat olleet miehiä, eikä pikkupoikia. Silloin olet mahdollisesti oppinut jotain ja pystyt jakamaan sitä eteenpäin. Silloin olet haluttua seksiseuraa.

• Anonyymi

Pikkupoika kilahti

• Anonyymi

Kyllä miestäkin kiihottaa, kun nainen on saanut muilakin munaa. Sitoutuminen aviolittoon saattaa olla vaikeampaa. En suosittele, vaikka naidessa tuntuu kuinka hyvältä

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      87
      1969
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1780
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1410
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1375
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1338
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1262
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      125
      1134
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      25
      1043
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      965
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      23
      953
    Aihe