Asukas varastaa asuntolassa.

Anonyymi-ap

Kehitysvammaisten asuntolaan on muuttanut uusi asukas. Asukkaat ovat alkaneet kadottaa tavaroita, mutta niitä ei löydy mistään uuden asukkaan huoneesta. Hoitajat ihmettelevät, mihin hän olisi voinut piilottaa ne, kun niitä ei löydy mistään hänen huoneestaan? Uutta asukasta tarkkaillaan tarkasti, jotta hän ei pääse muiden asukkaiden huoneisiin. Silti heidän tavaransa katoavat. On hämmästyttävää, että hän voi varastaa heidän tavaransa, vaikka hän on todistetusti omassa huoneessaan lukkojen takana, kun tavarat katoavat. Hoitajien tavarat ovat kadonneet myös heidän pukuhuoneestaan, jonka ovi on lukittu ja johon asukkaat eivät pääse lainkaan. Vain hoitajat pääsevät sinne työavaimellaan, mutta silloinkin tämä asukas on onnistunut varastamaan hoitajien tavarat esimerkiksi käsilaukuista. Hän on jopa onnistunut pääsemään hoitajien toimistoon vaikka siellä on aina vähintään 1 sairaanhoitaja, ovi on ulkopuolelta lukossa eikä asukkaita päästetä sinne ollenkaan. Asukas on myös päässyt toimistoon hoitajien huomaamatta ja varastanut asukkaiden lääkkeet lääkekaapista. Niitäkään ei ole löydetty. Ilmeisesti asukas on onnistunut myymään tavaroita ja lääkkeitä asuntolan ulkopuolella hoitajien huomaamatta, vaikka häntä valvotaan hyvin tarkasti 24/7, hän on älyllisesti 4-5-vuotiaan lapsen tasolla ja käyttää pyörätuolia, eikä hän osaa liikkua asuntolan ulkopuolella yksin ollenkaan. Hän tarvitsee paljon apua monissa asioissa, kuten syömisessä, pukeutumisessa, peseytymisessä jne. Hän on silti onnistunut varastamaan asukkaiden ja hoitajien tavarat sekä asukkaiden lääkkeet lukitusta lääkekaapista, vaikka vain hoitajilla on avaimet siihen ja toimistossa on aina vähintään 1, mutta enimmäkseen 2 hoitajaa ja ovi on lukossa. Miten hän on onnistunut varastamaan kaikenlaisia tavaroita, jopa asukkaiden lääkkeitä, myymään niitä asuntolan ulkopuolelle ja piilottamaan rahat tai käyttämään ne huumeisiin, kuten yksi hoitaja sanoo. Miten hän on onnistunut pääsemään tänne toimistoonkin, jonka ovi on ulkopuolelta lukossa, jossa on aina vähintään 1 hoitaja paikalla, onnistunut varastamaan lukollisesta lääkekaapista asukkaiden lääkkeitä hoitajien huomaamatta ja myymään ne eteenpäin asuntolan ulkopuolelle? Nyt hän on lisäksi käynyt varastamassa tavaroita yhden hoitajan kotoa yli 20 kilometrin päästä asuntolasta, tuomaan ne asuntolaan ja myymään eteenpäin. Isoja tavaroita, kuten televisio on kadonnut.

2

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisihan se hyvä olla todisteita

    • Tuohan on suoraan yhdestä X-Files jaksosta koko tarina....

      Jos ei ole, niin melko epätodennäköistä että pyörätuolissa istuva vammainen kulkee öisin ympäri taloa ja varastaa tavaraa ja myy ne kadulla. Kannattaisiko nyt kiinnittää se huomio niihin hoitajiin joilla on avaimet joka oveen ja pääsevät lääkekaapille jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe