Rumin näyttelijä?

niinpä niin

Kuka on teistä rumin näyttelijä Harry Potter-elokuvissa? Minusta Lucius Malfoyn näyttelijä on tosi mexaruma ällötys.

25

2333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahas

Musta Lucius Malfoyn näyttelijä on komea. Mutta jos pitäisi valita rumin niin se olisi... Hmm... Ei tuu ketään mieleen :)

• ,.,.,.,

Teinix

• Winky

Angus Voro... :P se on niin iljettävän voromainen et ihan pelottaa...! ;D Tai ainakin ulkonäöltä... ;P

• Ambrozia

Voro on karsein. Hrrr.. Onko se muuten sama tyyppi, joka näytteli aikoinaan siinä Ville Vallaton -leffassa rosvoa?

Draco ja Lucius Malfoy on ällöttävän "sliipattuja".

En myöskään pidä Percy Weasleytä mitenkään erityisen hyvännäköisenä.

Niin, ja jos lasketaan hahmoksi, niin se puhuva irtopää Poimittaislinjalla on suoraan sanottuna ruma! =)

Onhan monetkin hahmot ilman maskeerauksia ihan eri näköisiä kuin leffassa. Esim. Gary Oldman on ihan kohtalaisen komea, vaikka on leffaan saatu aika karun näköiseksi.

• emilia
        Ambrozia kirjoitti:

Voro on karsein. Hrrr.. Onko se muuten sama tyyppi, joka näytteli aikoinaan siinä Ville Vallaton -leffassa rosvoa?

Draco ja Lucius Malfoy on ällöttävän "sliipattuja".

En myöskään pidä Percy Weasleytä mitenkään erityisen hyvännäköisenä.

Niin, ja jos lasketaan hahmoksi, niin se puhuva irtopää Poimittaislinjalla on suoraan sanottuna ruma! =)

Onhan monetkin hahmot ilman maskeerauksia ihan eri näköisiä kuin leffassa. Esim. Gary Oldman on ihan kohtalaisen komea, vaikka on leffaan saatu aika karun näköiseksi.

Percy Weasleysta: Hänhän on hyvännäköinen!!! Ihana. :D

• Ambrozia
        emilia kirjoitti:

Percy Weasleysta: Hänhän on hyvännäköinen!!! Ihana. :D

...tosiaan ole omana itsenään. Mutta roolihahmossa on joku juttu, ei vetoa jotenkin =)

• =D=D=D=D=D
        Ambrozia kirjoitti:

...tosiaan ole omana itsenään. Mutta roolihahmossa on joku juttu, ei vetoa jotenkin =)

Ainakaa niitten hakijoiden mielestä, siis jotka etti Percyn rooliin sitä näyttelijää.

Muutenhan Percyn näyttelijä on komea.

En vain muista nimeä.

=)=)=)=) ...

• Mie!

Minusta ei kukaan! Jos on ruma niin ei ulkonäölle voi mitään!!!

• Kalkaroksen näyttelijä on niin hirvittävä, että tekee pahaa katsoa leffoja. Sen lisäksi, ettei hän osaa näytellä roolia kunnolla, vaan mumisee, hänellä on ällöttävät ja pöhöttyneet kasvot. Jos se olisi ruma edes samalla tavalla kuin Kalkaros, mutta kun ei. *Pöhöttynyt*. Hyi.

• Ambrozia

...harvinaisen totta. Kalkaroksen näyttelijä on kuin viikon tai parin ryyppyputkella ollut =)

• Alan Rickman-fani

Ei saa sanoa noin Alan Rickmanista! Hän on komein ja paras näyttelijä niissä Potter-elokuvissa ja sitäpaitsi hän osaa näytellä kaikista parhaiten kaikista niiden elokuvien henkilöistä! Ette pilkkaa Rickmania tai tulen ja vedän teitä kaikkia turpiin!

• Alan Rickman-fani kirjoitti:

Ei saa sanoa noin Alan Rickmanista! Hän on komein ja paras näyttelijä niissä Potter-elokuvissa ja sitäpaitsi hän osaa näytellä kaikista parhaiten kaikista niiden elokuvien henkilöistä! Ette pilkkaa Rickmania tai tulen ja vedän teitä kaikkia turpiin!

Vai niin. Kamalan moni ihminen menettää subjektiivisuutensa heti kun alkaa fanittaa jotain. Se, että fanittaa jotain henkilöä ei tarkoita sitä, että pitäisi olla sokea tämän virheille. *myöntää, että (The Real) Tuesday Weldillä on useita tylsiä kappaleita*

Rickman on hyvä tietyissä rooleissa, esim. Dogmassa ja Galaxy Questissä hän veti roolinsa hyvin, mutta Kalkaroksen rooliin hän oli surkea valinta. Rickmanin työ Pottereissa on niin laimeaa, että kipeää tekee. Ja nyt vanhoilla päivillä ne kasvot tosiaan ovat aika pöhöttyneet, ja pömpöttävä vatsakin on kaukana siitä luisevasta rakenteesta, joka Severukselle kirjoissa kuvailtiin.

Odotan, että tulet vetämään minua turpiin.

• HAH!

Täyttä p*skaa mun mielestä.

Alan on just täydellinen, lähes, siihen rooliin.

• .....
        Pat_Bateman kirjoitti:

Vai niin. Kamalan moni ihminen menettää subjektiivisuutensa heti kun alkaa fanittaa jotain. Se, että fanittaa jotain henkilöä ei tarkoita sitä, että pitäisi olla sokea tämän virheille. *myöntää, että (The Real) Tuesday Weldillä on useita tylsiä kappaleita*

Rickman on hyvä tietyissä rooleissa, esim. Dogmassa ja Galaxy Questissä hän veti roolinsa hyvin, mutta Kalkaroksen rooliin hän oli surkea valinta. Rickmanin työ Pottereissa on niin laimeaa, että kipeää tekee. Ja nyt vanhoilla päivillä ne kasvot tosiaan ovat aika pöhöttyneet, ja pömpöttävä vatsakin on kaukana siitä luisevasta rakenteesta, joka Severukselle kirjoissa kuvailtiin.

Odotan, että tulet vetämään minua turpiin.

Ei ole Alanin vika jos häntä ei ole pyydetty laihduttamaan roolia varten itseään luurangoksi. Samoin maskeerajathan ne sen naaman sellaseksi on tehny.

• ..... kirjoitti:

Ei ole Alanin vika jos häntä ei ole pyydetty laihduttamaan roolia varten itseään luurangoksi. Samoin maskeerajathan ne sen naaman sellaseksi on tehny.

Ei sillä ole väliä, että tekikö Rickman jotain roolin takia vai ei, vaikka hän ei olisi Potter-leffoissa, niin ihan yhtä pöhöttynyt/lihonut hän silti olisi. Eihän se leffa vaikuta asiaan.

Eikä ne maskeeraajat sitä sen naamaa ole pöhöttyneeksi maskeerannut, elleivät lisänneet jotain vahapaakkuja sen naamaan, jota epäilen.

• Pat_Bateman kirjoitti:

Ei sillä ole väliä, että tekikö Rickman jotain roolin takia vai ei, vaikka hän ei olisi Potter-leffoissa, niin ihan yhtä pöhöttynyt/lihonut hän silti olisi. Eihän se leffa vaikuta asiaan.

Eikä ne maskeeraajat sitä sen naamaa ole pöhöttyneeksi maskeerannut, elleivät lisänneet jotain vahapaakkuja sen naamaan, jota epäilen.

ne siihen naamaan jotain tököttiä laittanu, kun se näyttää siinä leffassa niin valkoiselta ja vahamaiselta.
        ja vielä ohimennen sanoisin, että pidän Alan Rickmanista hyvin paljon näyttelijänä, ja hän sopii Kalkaroksen rooliin kuin nakutettu.

• Jessie
        HAH! kirjoitti:

Täyttä p*skaa mun mielestä.

Alan on just täydellinen, lähes, siihen rooliin.

Toihan on mielipide, joten turha siellä kenekään ottaa nokkiinsa.

Itse en pidä Alan Rickmanista, hän puhuu kamalan epäselvästi ja ei en vaan pidä hänestä näyttelijänä yksi huonoimmista. (se oli sitten minun mielipitteni)

• ......
        Pat_Bateman kirjoitti:

Tartuin tuohon kohtaan:

"päläpälä...pömpöttävä vatsakin on kaukana siitä luisevasta rakenteesta, joka Severukselle kirjoissa kuvailtiin."

• HAH!
        Jessie kirjoitti:

Toihan on mielipide, joten turha siellä kenekään ottaa nokkiinsa.

Itse en pidä Alan Rickmanista, hän puhuu kamalan epäselvästi ja ei en vaan pidä hänestä näyttelijänä yksi huonoimmista. (se oli sitten minun mielipitteni)

Ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

Tiedän sen.

• Lappa

Olin todella pettynyt nähdessäni Viisasten Kiven ensimmäistä kertaa. Oletin, että Snapen rooliin olisi valittu joku vähän nuoremman näköinen..

• ...

Mutta eihän Kalkaros mikään nuorikaan ole.
        Minun mielestä Rickman on yksi onnistuneimpia roolivalintoja, hän osaa näytellä. Mutta ulkomuoto ei ole niin hyvä, kasvot ovat sellaiset kuin olen Kalkarokselle kuvitellut.

• Twil

Kahdessa ekassa Radcliffe oli aika kammottavan näköinen, nyt se alkaa jo tokenemaan siitä. Nyt en enää kärsi puistatuksen kylmistä väreistä,jos katson kolmosta.

Hitto vie kyllä.:D Naurattaa noi "jos ne on liimannut sen naamaan jotain vahaklönttejä!". No,mikä ettei?
      Itse kyllä pidän Rickmanista paljonkin, mutta kolmosleffassa sen suoritus oli aika.Hm.Ei mitään mistä kannattaisi puhua paljon. Katson kyllä sen johtuvan paljosta muustakin kuin Rickmanista itsestään.Ah,mutta ulkonäöstähän tässä puhuttiinkin.

Mutta tuosta iästä:eikös Kalkaroksen pitäisi olla suurinpiirtein 35? Rickman on aika lähellä kuudenkymmenen vuoden kunnioitettavaa ikää, 58,59? Joten.. No, henk.koht. mua ei haittaa laisinkaan että yksi lempinäyttelijöistäni näyttelee Kalkarosta,mutta ei ole kyllä vaikeuksia nähdä miksi jotakuta muuta häiritsee.

• -ChoChang-

Ennenkuin vastaan niin muistakaapas kaikki ettei ehkä näyttelijä ole ruma oikeasti, ehkä hänet on maskeerattu rumaksi.
      No itse en pidä Alan Rickmanista (Kalkaros), koska hänen puhetyylinsä on inhottava ja katse kylmä.
      Mutta sellainenhan Kalkaros on.

• *OKSENNAN*

TULI VARMAAN JO SELVÄKS ET KUKA ON RUMIN ELI EMMA! HYI VITTU SE ON NIIN HELVETIN RUMA!!! HYI YÄK!!!

• Jennaska^

Jason Isaacs on maailman melkeen ihanin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3413
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2217
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2158
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1907
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1528
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1339
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1242
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1109
    Aihe