ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin.
Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymistä Kurskista.
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
303
2549
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se varmaan menee.
- Anonyymi
Pahin roisto usein voittaa tappelun.
- Anonyymi
Jeesus on hyvä Paimenemme. Hän kuoli sijaisuhrina kaikkien ihmisten puolesta, niin juutalaisten kuin meidän pakanoidenkin. Hän sanoi: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9. Kehotamme jokaista ihmistä ottamaan vastaan ylösnousseen Jeesuksen Pelastajakseen. 2 Kor. 6:1,2.
Paljon jää edelleen arvoituksia. Mutta aika näyttää, miten kaikki tapahtuu.
Seuraamme tilannetta rukoillen.
Lue Hesekielin luvut 36-39. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjän kalsari yrittää sankariksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on hyvä Paimenemme. Hän kuoli sijaisuhrina kaikkien ihmisten puolesta, niin juutalaisten kuin meidän pakanoidenkin. Hän sanoi: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9. Kehotamme jokaista ihmistä ottamaan vastaan ylösnousseen Jeesuksen Pelastajakseen. 2 Kor. 6:1,2.
Lue Hesekielin luvut 36-39.Miekin olin harras kristitty ennen ja todella rakastin jeesusta ,rukoilin joka päivä..niin voimallisesti että hikoilin verta niinkuin jeesus .
Nyt olen uskonnoton.en luota yliluonnollisiin juttuihin en luota kuin tieteeseen.kysymys on luottamuksesta eiuskomisesta..jumalat on yliluonnollisia asioita .järkevä ihminen ei luota yliluonnollisuuksiin.johon jumalat kaikki noin.2000 kuuluvat.
Se mihin hartaana uskovana ihmisenä luotin .esim raamattuun..sen murha käskyihin.tappamis käskyihin .johon raamattujehottaa .surmaamaan säälittä oman lapsensa sisarensa äitinsä isänsä.raamattuonjulma tunnonot .hirveisiin tekoihin yllyttävä pyhä kirja..totelkaa raamattua .hallelujaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinista tulee uusi venäjän Tsaari.
Sitten alkaa kansalaisten vainot stalinin tapaan,kansalaisia,tsaarin vastustajia,toisinajattelijoita viedään siperiaan vankleireille tapettaviksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miekin olin harras kristitty ennen ja todella rakastin jeesusta ,rukoilin joka päivä..niin voimallisesti että hikoilin verta niinkuin jeesus .
Nyt olen uskonnoton.en luota yliluonnollisiin juttuihin en luota kuin tieteeseen.kysymys on luottamuksesta eiuskomisesta..jumalat on yliluonnollisia asioita .järkevä ihminen ei luota yliluonnollisuuksiin.johon jumalat kaikki noin.2000 kuuluvat.
Se mihin hartaana uskovana ihmisenä luotin .esim raamattuun..sen murha käskyihin.tappamis käskyihin .johon raamattujehottaa .surmaamaan säälittä oman lapsensa sisarensa äitinsä isänsä.raamattuonjulma tunnonot .hirveisiin tekoihin yllyttävä pyhä kirja..totelkaa raamattua .hallelujaaMene uskovaisten sivuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Hesekielin luvut 36-39.joo joo, sitä on perhetaamattuun taas sekaannuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkyykö ihan nobelia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten alkaa kansalaisten vainot stalinin tapaan,kansalaisia,tsaarin vastustajia,toisinajattelijoita viedään siperiaan vankleireille tapettaviksi.Kyllä vainot ovat jo aikoja sitten alkaneet Venäjällä. Mutta varmaan pahenevat, jos tuon hullun koiran annetaan voittaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI SE SILTÄ TUNNU - UKRONATSIT ON TUHON PARTAALLA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten alkaa kansalaisten vainot stalinin tapaan,kansalaisia,tsaarin vastustajia,toisinajattelijoita viedään siperiaan vankleireille tapettaviksi.Näyttää pilli huutavan jo natsikannnattajalla kun ei muuta kuin vihankiihkolla jatkaa...ota buusteria peräpuoleen niin saadaan apuva siulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten alkaa kansalaisten vainot stalinin tapaan,kansalaisia,tsaarin vastustajia,toisinajattelijoita viedään siperiaan vankleireille tapettaviksi.'Alkaa'? Et ole tainnut seurata mitä Venäjällä on tapahtunut viimeisen vuosikymmenen. Väärinajattelijoita putoilee lähes joka päivä ikkunoista, ja tässäkin sodassa on pääasiassa lähetetty niitä vähemmistöjä jota muutoin voisi kapinoida etulinjalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Alkaa'? Et ole tainnut seurata mitä Venäjällä on tapahtunut viimeisen vuosikymmenen. Väärinajattelijoita putoilee lähes joka päivä ikkunoista, ja tässäkin sodassa on pääasiassa lähetetty niitä vähemmistöjä jota muutoin voisi kapinoida etulinjalle.
Oletteko tietoisia että Putin on luokiteltu psykopaatiksi, hän ei todellakaan piittaa ihmisten hengistä ym. Trump toinen samanlainen.
- Anonyymi
Putin ei taida olla rauhan kannattaja. Putinilla on ihan muut asiat mielessä, kuten Ukrainassa näemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Hesekielin luvut 36-39.Jos hihhulit menis rukoilee sinne Donbssiin niin olis jotain hyötyä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue Hesekielin luvut 36-39.Hän sanoi: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
Putin sanoi: Minä olen ikkuna, kuka ikinä poistuu sitä
kautta, hän pelastuu. Pravda.
Venäjällä vapauden saavuttaa vain ikkunan kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko tietoisia että Putin on luokiteltu psykopaatiksi, hän ei todellakaan piittaa ihmisten hengistä ym. Trump toinen samanlainen.
Sinä voit luokitella vaikka suomalaisia johtohenkilöitä sitten seuraavaksi :-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä kahta voi mitenkään verrata, hyvät hyssykät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
Venäjällä vapauden saavuttaa vain ikkunan kautta.Neronleimaus, hahhah!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.
Venäjällä vapauden saavuttaa vain ikkunan kautta.Tv tietojen mukaan piti olla pe 14.3. Miesten ampumahiihto, mutta ei näytetty klo 16.10
Aamulehti antoi taas väärää tietoa! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä kahta voi mitenkään verrata, hyvät hyssykät!
Mr Putinia ja mr Trumpia voi todellakin verrata!!
- Anonyymi
On tuokin outoa, venäjä kolmattako vuotta jo tahkoaa
ukrainaa vastaan.
Ukraina vahvistuu koko ajan ja kohta iskevät todella isosti moskovaan.- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Aina se on kohta.
- Anonyymi
Ota rauhoittavia, onko sinulla joku kiire vai mistä tuo russofobia nyt pistänyt pillit viheltämään noin pahasti..oivoi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota rauhoittavia, onko sinulla joku kiire vai mistä tuo russofobia nyt pistänyt pillit viheltämään noin pahasti..oivoi...
Ei ole mitään russofobiaa missään - on vain russorealismia.
Vähän kauempaa näkee usein paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään russofobiaa missään - on vain russorealismia.
Vähän kauempaa näkee usein paremmin.Russorealismista kärsimme kaikki Suomeasta kohtisuoraan Etelää kohti, jtk otimme WW2s matsia kanssaan. Ei ole oikein varaa muuhun. Täysin eri asia on sitten se, toteutetaanko ko. Suomen WEF-Jonestownituksen Murphyn Lain -putken taktisopportunismeissa möyrien vaiko, sittenkin, strategisesti suorastaan loistaen.
aripuheloinen ylipäälliköks - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Russorealismista kärsimme kaikki Suomeasta kohtisuoraan Etelää kohti, jtk otimme WW2s matsia kanssaan. Ei ole oikein varaa muuhun. Täysin eri asia on sitten se, toteutetaanko ko. Suomen WEF-Jonestownituksen Murphyn Lain -putken taktisopportunismeissa möyrien vaiko, sittenkin, strategisesti suorastaan loistaen.
aripuheloinen ylipäälliköksMetainfra-autopoiesiksen ajalliskudelma murentuu globaalin hegemonian käänteiskorrelaatioiden sakenevassa paineessa, eikä Suomenkin viitekehyksessä ole varaa mihinkään muuhun kuin pragmaattiseen narratiividynamiikkaan. WW2:n geostrateginen jälkisäteily elää realiteettina, jonka paratekstissä kellumme—ilman kykyä täydelliseen autonomiaan, mutta taktisesti sopeutuen.
WEF:n ja trooppisten Jonestown-diskurssien symbioosissa Murphyn lain putkisto muovaa valintatilamme, ja tässäkin on kyseessä vain rajallinen spektri: reaktiivinen kyyristelevä selviytyminen vaiko metakognitiivisesti loistava strateginen sopeutuminen? Se, mitä pidetään opportunistisena adaptiivisuutena, on todellisuudessa vain jälkimodernin imperatiivin mukautumisfunktio, eikä pakoreittejä ole. - Anonyymi
Olisihan se hienoa, jos Ukrainalaiset pystyisivät valtaamaan Moskovan ja Kremlin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se hienoa, jos Ukrainalaiset pystyisivät valtaamaan Moskovan ja Kremlin.
Olisi se hienoa jos menisit itse henk.kohtaisesti kertomaan tarinasi Moskowaan - mee Viron kautta, sieltä pääsee. :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaisi olla vapaaehtoisesti Venäläinen, kun
voi kuulua ihmiskuntaankin.
- Anonyymi
Ukraina tekee taktista vetäytymistä jalat edellä maaten 🤫
- Anonyymi
Kyllä siellä varsinkin ryzziä makaa jalat suorina, tappiot ovat olleet rajuja.
- Anonyymi
Sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää peräkamaritoimiston Reino-jonne.
- Anonyymi
SE ON PIKKU PAKKO VETÄYTYÄ NIITTEN 30%:N JOTKA VIELÄ JOTEN KUTEN HENGISSÄ - Täydennystä ei pysty tekemään, venäläiset tuhosivat huollon ja nälkä sekä asevaranto tuhottu suurimmalta osin....
Jos jatkavat tulee 100..000 ukronatsia pian vielä kuolemaan - mistä niitä muute vielä riittääkään - palomiehiä näkyy olevan myös - mikseivät taistele lihamyllyssä?? - Anonyymi
Harmi vaan että ne on suuri osa ei-venäläisiä jotka sinne on pistetty hyökkäämään. Esim. Moskovasta ei ole joukkoja lähtenyt paljon mitään, vaan pääasiassa nämä on noilta viime vuosikymmeninä miehitetyiltä alueilta.
Sama varmasti jatkuu. Seuraavassa sodassa joutuu entiset Ukrainalaiset etulinjalle Venäjän puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii.
Miksi vastaat omiin sairaisiin tokaisuihisi - ryssyttäjän pitäisi vaan hakeutua töihin eikä istua päivät jouten ihmisten elätettävänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää peräkamaritoimiston Reino-jonne.
joo on tosi sairas yksilö
- Anonyymi
Samoin ukrainan natzi siat tulee oikein hyvä mieli kun näkee kurahousut juoksee pakoon äitinsä helmoihin ,mutteivat pääse kuin kuolevat kuin koirat🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina vetäytyy juosten …. Eilen 450 ukronatsia antautui.
10000 ukrainalaista yrittää päästä karkuun, Sudzha on menetetty ja raskaita tappioita välttääkseen ukronatsien tehtävä on vain paeta.
Hyvä tulloo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina vetäytyy juosten …. Eilen 450 ukronatsia antautui.
10000 ukrainalaista yrittää päästä karkuun, Sudzha on menetetty ja raskaita tappioita välttääkseen ukronatsien tehtävä on vain paeta.
Hyvä tulloo.Päättöminä makaavat pitkin peltoja 😂😂😂
- Anonyymi
"Putin mennessään vihdoinkin lopettamaan 2014 alkaneen sodan."
Putin mennessään vihdoinkin lopettamaan 2014 aloittamansa sodan. - Anonyymi
Joo just kuollu 20000 ja 50000 haavottunut Kurskissa parissa päivässä...kova meno piällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi vaan että ne on suuri osa ei-venäläisiä jotka sinne on pistetty hyökkäämään. Esim. Moskovasta ei ole joukkoja lähtenyt paljon mitään, vaan pääasiassa nämä on noilta viime vuosikymmeninä miehitetyiltä alueilta.
Sama varmasti jatkuu. Seuraavassa sodassa joutuu entiset Ukrainalaiset etulinjalle Venäjän puolella.Joo ranskalaisia ja brittejä on paljon ja menehtyneet hekin suurin osa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättöminä makaavat pitkin peltoja 😂😂😂
Harvalla on edes päätä - siinä on hakaristikuviotkin käsissä ainoa mistä tunnistaa ennen dna-testejä. AzovNatsit on katoavaa kansanperinnettä vaikka joku fasssssisistikannattaja vielä toisin uskottelee itellensä.
- Anonyymi
Zelensky on määrännyt joukot vetäytymään, jotta tulitauko saadaan aikaan. Venäjä antaa vähän lisävauhtia.
- Anonyymi
ZELENSKYI ON OSTANUT SINUNKIN RAHOILLASI SUURIMMAN YKSITYISPANKIN RANSKASTA - Diktaattori on kai sinun suosikki - miksi kannatat fassssissssmia?
Zelenskyin on pakko vetäytyä kun kuolleita on 70 prosenttia Kurskiin tehdystä hyökkäyssodasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ZELENSKYI ON OSTANUT SINUNKIN RAHOILLASI SUURIMMAN YKSITYISPANKIN RANSKASTA - Diktaattori on kai sinun suosikki - miksi kannatat fassssissssmia?
Zelenskyin on pakko vetäytyä kun kuolleita on 70 prosenttia Kurskiin tehdystä hyökkäyssodasta.Näin kertoo Venäjän tietotoimisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo Venäjän tietotoimisto.
Älä usko mitään ennen kuin venäloiset kiistää sen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo Venäjän tietotoimisto.
Ei kai. Kertovat ainoastaan ukrainalaisesta brutaalisesta hyökkäyssodasta kurskistaniinsa.
Heh, tulee mieleen ihan ylä-asteenko oli ne WW2 hissanluennot. Tai no siis, eihän peruskoulussa noita vielä luennoiksi sanota, vaan oppitunneiksi. Siis sellaisia, jtk opetataan lapsille ja nuorille, ettei-jottei toistaisia edellissukupolvien täysin idioottimaisia virheitä.
zeleltä jäänyt siis perustason historian-opit selkeesti snadisti vähemmälle.. keskiarvo- 5sen oppilaita. SELKEÄSTI. - Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Kumpi voittaa , venäjän hullu koira vai eun vässykät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyin on pakko vetäytyä kun kuolleita on 70 prosenttia Kurskiin tehdystä hyökkäyssodasta.Aika roisisti mennyt noissa huikeissa pommituksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko mitään ennen kuin venäloiset kiistää sen!
Minä en luota venäläisiin kuin yhdessä asiassa, nimittäin että valehtelevat ja huijaavat aina. Kirjoittanut: sotainvalidin ja evakon jälkeläinen.
- Anonyymi
Venäjän tulitauon vastausta saadaan kyllä odotella... :D
"Kreml: Odotamme Yhdysvaltain ulkoministerin ja kansallisen turvallisuusneuvonantajan tiedottavan meille ukrainalaisten kanssa käytyjen neuvottelujen tuloksista muutaman päivän sisällä."
"Kreml: Venäjän vastausta Ukrainan 30 päivän aselepoehdotukseen ei tarvitse kiirehtiä."
"Kreml: Presidenttien Putinin ja Trumpin välisille neuvotteluille ei ole vielä päätetty päivämäärää tai paikkaa."- Anonyymi
PUTIN ON VIISAS - EI MEE VIPUUN MISTÄÄN TULITAUOSTA - UKRAINA ON ROMAHTAMASSA - MITÄ SIINÄ TAUKOA TARVITAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTIN ON VIISAS - EI MEE VIPUUN MISTÄÄN TULITAUOSTA - UKRAINA ON ROMAHTAMASSA - MITÄ SIINÄ TAUKOA TARVITAAN
Tuo sälli ei taktisopportunismeihin kyllä taivu. Hyvä hälle, paskeNpi juttu meille sijoissotamme heitä vastaan hävinneenä RAJAnaapurinaan.
Mitä sitten, seurauksista - aatteli jauhosale ynnä jauho Charlien Enkelit rakastajatar-viisikko-hovinsa. Elämä oli laiffii, ja Suomen perikadottivat. Ja nyt? Noh nyt saulin pinokkiopuupäälelu täystuhoa Suomen ja suomalaisuuden maan pinnalta. Koska WEF-kultin aivopesunsa.
Ihana leijonat. Ihanaa.
...
Mutta sellaistahan aivokuollut jumalattomuus aina oli, perikadotustäystuhoavaa: Sodomagomorrolois, Nooan aikana, jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä..Ei Putinilla kannata tässä vaiheessa mitään tulitaukoa sopia,,se oli varmaankin Länsimaiden ehdotus Sapliinille.Jotta kerkeisivät aseistusta lähettää Ukrainaan..Niet,Niet...
- Anonyymi
Ukrainalaiset pakenee pakokauhun vallassa Kurskissa jos pääsee pakoon motista tai sitten antautuu. Venäjä ottaa varmasti vielä ainakin Pokrovskin, ellei Zelenskyi sitä suosiolla luovuta.
- Anonyymi
Ei siellä ole pakokauhua, se on sulla housuissa.
- Anonyymi
Kurskista tulee kaatopaikka uudelleen
- Anonyymi
Venäjä saa ottaa kaiken - saa maan puhdistettua neonatsivallasta ja saa psykologit hoitamaan aivopestyt lapset natsiperheistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOKO KURSK ON NYT VENÄJÄLLÄ TAKAISIN JA PYSYY - palauttaa vain 70% hyökkääjistä mustissa pusseissa
- Anonyymi
Ei venäläiset upseeritkaan paenneet Kurskista kun Putin hautasi ne elävältä 2000.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010626543.html - Anonyymi
'Mitä nuo Kurskissa olevat tekevät Sumyssa, Kiovassa sekä jopa tuolla Lviv'skin - noin epähidastettuna'?
Aatteli putleri. Sekä tiikerinsä, jolla tykkää ..ravata? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä saa ottaa kaiken - saa maan puhdistettua neonatsivallasta ja saa psykologit hoitamaan aivopestyt lapset natsiperheistä.
Natsit on kuolleet jo aikoja sitten, mutta kommareita
on liikaa elossa, valitettavasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KOKO KURSK ON NYT VENÄJÄLLÄ TAKAISIN JA PYSYY - palauttaa vain 70% hyökkääjistä mustissa pusseissa
Ukrainan kannattaa tehdä sama temppu kun
palauttaa vankeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on kaatunut paikalle jo varmaan 100.000 ukrainan puolelta - paljon sotarikollisia palkkasotureita...hallelujjaaa vaa...
- Anonyymi
Venäjä saanut valloitettua Sudzan. Mikä ihmeen himo ja kiinnostus venäjäläisillä on näihin sorakasoihin?
- Anonyymi
Saat valittaa - ethän muutakaan voi -- se uskosi Sannan tapaan on kuitenkin historiaa jo, että Ukraina jotain voittaisi - rahaa sai ja sillä mällää pääroistot.
- Anonyymi
Kuka sitä nyt natseja haluaisi maaperälleen? Sen vuoksi Venäjä on tuhoamassa ukronatsien joukkioita Kurskin alueella. Ukronatsin pakenevat sekasorron vallassa ja meidän valtamedia ei halua kertoa kansalle mitään näistä mielenkiintoisista tapahtumista. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitä nyt natseja haluaisi maaperälleen? Sen vuoksi Venäjä on tuhoamassa ukronatsien joukkioita Kurskin alueella. Ukronatsin pakenevat sekasorron vallassa ja meidän valtamedia ei halua kertoa kansalle mitään näistä mielenkiintoisista tapahtumista. Miksi?
Pitkään on venäloisilta kestänyt löytää sitä ukrainalaista natsia.
Kremlistä löytyisi natsi paljon helpommalla. - Anonyymi
KIevin sorakasa on sinun seuraava kiinnostuksesi kohdeko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vaan toistaa natsi-sanaa, vaikka tositarinan roisto on rikollisvaltio Venäjä, joka on hyökännyt itsenäisen valtion kimppuun ja tappanut lukemattomia viattomia siviilejäkin, jopa lapsia. Joku ei nyt näe metsää puilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vaan toistaa natsi-sanaa, vaikka tositarinan roisto on rikollisvaltio Venäjä, joka on hyökännyt itsenäisen valtion kimppuun ja tappanut lukemattomia viattomia siviilejäkin, jopa lapsia. Joku ei nyt näe metsää puilta.
Tietenkään ne ei näe koska ne ei halua nähdä. Niiden työnä on esittää pelkkiä valheita. Noille venäläistrolleille maksetaan valheiden suoltamisesta ihan oikeaa palkkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Natsit oli sosialisteja ja niitähän riittää Venäjällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se joku on venäläinen.
- Anonyymi
Ei suostu, ja osasyy on EU-pöljän aikeet lähettää aseapua ja ukkoja Ukrainaan, Nato-maista. No eihän nyt Venäjä sellaista hyväksy, koska sille Nato on vihollinen ja heillä on ihan oikeasti suunnaton pelko sen hyökkäysaikeita kohtaan, vaikkei sellaista olisi. He pelkäävät Natoa kuin pikkulapsi satukirjan Mörköä. Ei tästä mitään rauhaa saada, koska EU tunkee pöhkösti väliin huseeraamaan ja toisaalta Zelenski pelaa monilla korteilla yhtä aikaa ja sitä ei pelipöydässä siedetä.
- Anonyymi
Putin ei halua rauhaa, hän pärjää sodan avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan saa pysäytettyä tätä diktaatoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei uskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ HUOLI HUOMISESTA - PIDÄ VAAN HUOLI JUOMISESTA..hheheh
PUTIN MENI LOPETTAMAAN SODAN JA RAUHA TULEE - innostiko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattori Zelenskyi tosiaan vain tekee vieläkin huvimatkoja sinunkin verorahoistasi pakolla ....eikö harmita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..korjaus sivulausees verbivalintaasi: menestyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan ajatukset eivät ole meidän ajatuksiamme, eivätkä Hänen tekonsa meidän tekojamme.
Jokaista ihmistä kohdellaan sen mukaan, kuinka paljon tälle on annettu. Siis eri kriteerit eri ihmisille. Jolle on paljon annettu, häneltä myös paljon vaaditaan.
Ainoastaan Jumala tietää, mitä kullekin on lahjoittanut. Millaisen ymmärryskyvyn.
Tällä planeetalla joka ikinen joutuu koeteltavaksi. Jumala on myös luvannut tehdä tuon niin, että jopa valitutkin jos mahdollista tulevat erehtymään. Eli mitä suurempi taivaan valo ihmisessä, sen kovemmat panokset koetuksissa.
Mikä varmaa, helpolla kukaan ei tule pääsemään. Kaikki heikkoudet tullaan läpikäymään ja vain armo pelastaa. Näin ihminen pääsee juurilleen, anteeksiannon pariin.
En tiedä ihmisistä, mutta Jumala voisi kyllä pysäyttää Putinin ja tuo on satavarmaa. Jospa Putinille on annettu vielä mahdollisuus. Jossain vaiheessa perääntyä, nöyrtyä kuulemaan Jeesuksen puhetta, jossa ihmisen tehtävä tällä planeetalla on määritelty oikein. Toimia toisten palvelijana. Jeesuskaan kun ei tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan.
Tosin kuva Putinista palvelijana ei ihan hetkeen tunnu todelliselta. Hänellä kun menee nyt niin lujaa. Ensin hänen pitäisi pysähtyä ja keskustella siellä kirkoissa muustakin kuin Pyhistä Sodista. Jotta Putinista kuoriutuisi Jumalan soturi, hänen mitä todennäköisimmin pitäisi ensin totutella häviämään. Sisäisesti uudistumaan. Jäämään yksin Jumalansa kanssa, neuvottelemaan tästä palvelullisesta tehtävästä, eikä näkemään natseja joka puolella kuten nyt on laita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat ampuu lopulta ja virallinen syy on sydänkohtaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se diktaattori tosi heikoilla ollut ja kovin ryppyiseksi mennyt naama...se kokanenä vaatii nyt tosi paljon otettavaa....vetihän se Trumpin tapaamisellakin automaattisesti totuttuun tapaan nenän varteen muutaman kerran...vaan ei kehdannut ottaa pussukkaa taskusta....puuttui vaan myssy tai foliohattu päästä koristamasta tapahtumaa.
Heitettiin komiasti ulos Valkoisesta talosta :-)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat ampuu lopulta ja virallinen syy on sydänkohtaus.
Kyllä ne omatkin on yrittäneet Zeleä eliminoida, ei tarvita sydäriä...pako maasta on edessä, muuten omat tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diktaattori Zelenskyi tosiaan vain tekee vieläkin huvimatkoja sinunkin verorahoistasi pakolla ....eikö harmita?
Zelenskyi on vaaleilla valittu presidentti jolla oli vaaleissa vastustajana ja kilpailijana oikea oppositio, jota ei raivattu tieltä tai laitettu linnaan.
Putin on diktaattori joka järjesti näytösvaalit ja jossa kaikki opposition edustajat oli raivattu tieltä tai laitettu linnaan., ja sitten äijä muka sai 99% äänistä. Että sellaista "demokratiaa" venäjällä Putinin käskystä on harjoitettu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Communism has returned to Russia.
- Anonyymi
Sorakasat on aina kiinnostanut lapsia,,sitten voi huutaa tämä on mun kasa älä tule tänne
- Anonyymi
Onnettomia kommentteja sarjaa----ja vielä lyhyttä surusilmän sokaisemaa kun natsipuoli on nyt sinun huoli - katoaa Ukrainasta - Venäjä hoitaa denatsifioinnin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnettomia kommentteja sarjaa----ja vielä lyhyttä surusilmän sokaisemaa kun natsipuoli on nyt sinun huoli - katoaa Ukrainasta - Venäjä hoitaa denatsifioinnin.
Kuka puhdistaisi Venäjän kommunisteista?
- Anonyymi
Pitääkö Tumppi tälläkään kertaa lupauksena? Tumppihan lupasi puskea Ukrainan täyteen aseita, jos putin hylkää sopparin.
- Anonyymi
Trumpin huulia "tuuli" heiluttelee, eilen sitä, tänään tätä ja huomenna jotakin, sellainen "möläytystoosa" tuuliviiri koko oranssi paskaläjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpin huulia "tuuli" heiluttelee, eilen sitä, tänään tätä ja huomenna jotakin, sellainen "möläytystoosa" tuuliviiri koko oranssi paskaläjä.
Presidentti kyseli viimeksi, että eikö hän näytä ihan Elvikseltä. Nyt pitäisi keskustella siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oikein osasit sanoa.Trumppi on just maailman suurin oranssai paskaläjä.oksettaa kun naama näkyy.kaikenlisäksi niin tyhmä vasemmanjalan saapaskin on viisaampi.
- Anonyymi
Ole huoletta - sinun jorinasi ääni ei kauas kuulu.
- Anonyymi
Eikös sitä Biden tehnyt koko ajan? Mikä muuttuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oikein osasit sanoa.Trumppi on just maailman suurin oranssai paskaläjä.oksettaa kun naama näkyy.kaikenlisäksi niin tyhmä vasemmanjalan saapaskin on viisaampi.
Oranssin ÄO on 83.
Toistan, 83pistettä. - Anonyymi
Trumpetista ei koskaan tiiä, ei se pysäyttänyt ees tuota kusetusplandemiaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sitä Biden tehnyt koko ajan? Mikä muuttuisi?
Biden oli kompuroiva kumileimasin ja rahanväen marionetti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oranssin ÄO on 83.
Toistan, 83pistettä.Mistä tiedät?
- Anonyymi
Lihamylly pyörii - uusia myllyjä jakoon äideille
- Anonyymi
Kieroja nuo entiset sydän neuvostoliittolaiset näemmä siis.
- Anonyymi
Putin on niitä miehiä jotka osaa kyllä aloittaa, mutta ei lopettaa.
Hakkaa päätäsi mäntyyn
Eli jatka TAPPAMISTA
Kalsarimyrkyttäjä,
Noutaja tulee kyllä.- Anonyymi
Tämän sodan lopettaminen on todennäköisesti Putinille henkilökohtaisesti varsin riskialtista puuhaa. Tämä on ollut Venäjällekin hyvin kallis sota ja innokkaimmat sodan kannattajat tietävät sen olleen myös varsin turha sota. Kun sota loppuu, niin alkaa väistämättä pikkuhiljaa myös sodan jälkipyykki kotirintamalla. Kun ei voi enää rummuttaa 24/7 sotapropagandaa, niin tilaa vapautuu aina myös muulle puimiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän sodan lopettaminen on todennäköisesti Putinille henkilökohtaisesti varsin riskialtista puuhaa. Tämä on ollut Venäjällekin hyvin kallis sota ja innokkaimmat sodan kannattajat tietävät sen olleen myös varsin turha sota. Kun sota loppuu, niin alkaa väistämättä pikkuhiljaa myös sodan jälkipyykki kotirintamalla. Kun ei voi enää rummuttaa 24/7 sotapropagandaa, niin tilaa vapautuu aina myös muulle puimiselle
Jälkipyykkiä varmasti pestään Venäjälläkin, mutta ankarinta jälkipyykki tulee olemaan ns. läntisen arvoyhteisön maissa. Niin totaalisesti kaikki on mennyt pieleen näiden maiden kannalta. Olisi ehkä pitänyt miettiä ensin ja pullistella vasta sitten. Mielenkiintoista on nähdä, minkälaisia lausuntoja annetaan Suomessa. Erityisesti odotan Stubidon, Aaltolan ja Toverin sekä muiden vastaavien russofobien kommentteja.
- Anonyymi
PUTIN ON MAHTAVA - KUNNIOITETTU PÄÄMIES.
Kunnia hänelle, että meni lopettamaan sodan joka alkoi jo 2014 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkipyykkiä varmasti pestään Venäjälläkin, mutta ankarinta jälkipyykki tulee olemaan ns. läntisen arvoyhteisön maissa. Niin totaalisesti kaikki on mennyt pieleen näiden maiden kannalta. Olisi ehkä pitänyt miettiä ensin ja pullistella vasta sitten. Mielenkiintoista on nähdä, minkälaisia lausuntoja annetaan Suomessa. Erityisesti odotan Stubidon, Aaltolan ja Toverin sekä muiden vastaavien russofobien kommentteja.
Kun Ukraina häviää sodan niin paine siirtyy Suomea päin. Kiitos Marin, Niinistö. Kiitos kuuluu myös typerille Kokoomuksen nuorisoketjun jäsenille stybbille, valtoskalle ja orpo-pojalle. Saatanan tunarit.
Nikolai Patrushev sanoi eilen Itämerestä, että se ei kuulu kenellekään - kaikkein vähiten Natolle. Suomea Patrushev kehaisi ihmettelemällä miksi Suomi ryhtyi sotaliiton eteentyönnetyksi asemaasi jota Nato muka suojelee? Suomi in hänen mukaan tehnyt kaikkensa menettääkseen suvereenisuutensa.
Se mikä on varmaa niin elintasomme tulee laskemaan. Ulkomaisille pääomasijoittajille Suomi ei ole houkutteleva kohde kuten meille valehdeltiin valtamedian levittämässä propagandassa. Pääomat pakenevat Suomesta ja Kauppalehden mukaan Helsingin pörssi on yksi maailman huonoimmista nykyisin.
Elämme mielenkiintoisia aikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Kyllä venäjän fasistijuntan terroristit olisi pitänyt häätää Ukrainasta parissa viikossa.
Se olisi ollut parasta mitä venäloisille on tapahtunut sataan vuoteen. - Anonyymi
Taitaa olla jopa itseasiassa molempia, kun otetaan huomioon tuo ukr ehdoton antautuminen, tos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUTIN ON MAHTAVA - KUNNIOITETTU PÄÄMIES.
Kunnia hänelle, että meni lopettamaan sodan joka alkoi jo 2014Kunnia pitää ansaita, ai niin nythän puhutaan
Venäjästä. Kaalipierulle kunnia tulee joululahjana.
- Anonyymi
Ei siltä paskahousu Putinilta löydy munaa hyväksyä tulitaukoa !!
- Anonyymi
Sivistymätöntä lyhyttä ryssytystä . Kirjoittajalla on suuria traumoja näköjään kun Ukraina hävisi ja pyytää taukoa typeryyttään...ei muuta ko valkoinen lippu ja ehdoitta antautuminen..
- Anonyymi
Enemmän sillä on munaa kuin sun pieni nysä 🤏😂
- Anonyymi
Hitler oli putiniin nähden lopulta MIES yhdelläkin kiveksellä.
- Anonyymi
Ei ole kysymys siitä..Ei Putinilla kannata tehdä noin älytöntä tulitaukoa.Länsimaat ovat tosi tyhmiä..
- Anonyymi
no sitte trump kaikki aseapu ja tiedustelutieto ukrainalle kehiin.....
- Anonyymi
Onhan aivan normaalia, ettei Putin suostu nyt tulitaukoon, koska Venäjän armeija etenee. Jos suostuisi, niin eteneminen pitäisi pysäyttää.
- Anonyymi
Putiinissa ei ole mitään NORMAALIA.
Hän on seinähullu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on seinähullu.Sanoisin pikemmin, että hän on sen verran järjissään, että ymmärtää tämän sodan olleen suuri virhearviointi ja että sen lopettaminen noin vain voisi olla hänenkin loppunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on seinähullu.Mene töihin jos saat. Olihan Marinkin töissä ensin...sitte tuli elätiksi ja tuhosi Suomea typeryydellään.
Me veikkaisimme, että syyttelijällä ei ole kaikki konttorissa nyt kunnossa kun täällä kirjoittaa koko päivän. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin pikemmin, että hän on sen verran järjissään, että ymmärtää tämän sodan olleen suuri virhearviointi ja että sen lopettaminen noin vain voisi olla hänenkin loppunsa.
Moskovassa on paljon ikkunoita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin pikemmin, että hän on sen verran järjissään, että ymmärtää tämän sodan olleen suuri virhearviointi ja että sen lopettaminen noin vain voisi olla hänenkin loppunsa.
Olet todennäköisesti aivan oikeassa.
- Anonyymi
Miksi länsi ei toimi kuten muutklin , ajaisi nato örkit oman rajansa taakse ja pois krimiltä , se olisi siinä,putte poistuisi näyttämöltä ja koko invaasio olisi ohi , miksi vaan jossitellaan se "jos" on uskallettava katsoa koska se on jokatapauksessa edessä .
- Anonyymi
Loppuisi putarmeijan pelle-esitykset kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuisi putarmeijan pelle-esitykset kertakaikkiaan.
Töihin töihin sieltä nahjustelemasta lyhyillä ryssytyksilläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin töihin sieltä nahjustelemasta lyhyillä ryssytyksilläsi.
Ei kait kukaan eläkeläinen lähe töihin!!!!
- AnonyymiUUSI
Jos Venäjä ei olisi ydinasevaltio jonka johtaja on niin hullu, että voi niitä aseita käyttää, olisi tuo tehty jo ajat sitten.
Nato on puolustusliitto joka taistelee vain liittoon kuuluvien puolesta, joten sitä ei voisi suorittaa Nato-operaationa. Natoon kuuluvat maat kyllä voisivat sellaisen operaation suorittaa ilman että se olisi Naton operaatio.
- Anonyymi
Koskas russakka rauhaa haluaisi?
- Anonyymi
Töihin sieltä lyhytvetoinen ja lopeta joutava yskintäsi. Rauhoitu, kyllä se Ukronatsiporukka kuitenkin on menneen talven lunta joten älä näe unta enää vaikkas roskalehdet sua tukisi vielä. :-))
- Anonyymi
Asiat muuttuvat nopeasti. Vielä muutama viikko sitten rauha tai edes tulitauko oli kirosana monelle sotaa kannattavalle ja sitä eskaloivalle. Heidän mukaansa Venäjä ei saa voittaa. Nyt kun Ukrainan peli on pelattu, halutaankin rauhaa ja väitetään, että Venäjä ei sitä haluaisi. Outoja takinkääntöjä.
- Anonyymi
Ei ole Ukrainan peli pelattu ,USA palauttaa apunsa, koska diktaattori Putin jatkaa murharetkeään, omista tappioistaan välittämättä.
Ja ryssien on hyvä tietää, että koko Eurooppa on käytännössä jotain Unkaria lukuunottamatta valmis puolustamaan niin Ukrainaa ,kuin Euroopan valtioita.
Jos tuo paholaisen oikea käsi Putin olisi tolkuissaan, ymmärtäisi, että sotiminen ei kannata koskaan, eikä missään, sillä meillä on ihmiskuntana valtavat haasteet ympäristön ja ilmaston muuttumisen myötä ja Venäjä on täysin ympäristörikollinen valtio jo ilman sotimisiaankin!
En oikein osaa arvostaa tavallisia venäläisiäkään, jotka toimii Putinin "hyödyllisinä Idiootteina", vaikka joukkovoimalla saisivat verisen ja rikollisen sotimisen loppumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Ukrainan peli pelattu ,USA palauttaa apunsa, koska diktaattori Putin jatkaa murharetkeään, omista tappioistaan välittämättä.
Ja ryssien on hyvä tietää, että koko Eurooppa on käytännössä jotain Unkaria lukuunottamatta valmis puolustamaan niin Ukrainaa ,kuin Euroopan valtioita.
Jos tuo paholaisen oikea käsi Putin olisi tolkuissaan, ymmärtäisi, että sotiminen ei kannata koskaan, eikä missään, sillä meillä on ihmiskuntana valtavat haasteet ympäristön ja ilmaston muuttumisen myötä ja Venäjä on täysin ympäristörikollinen valtio jo ilman sotimisiaankin!
En oikein osaa arvostaa tavallisia venäläisiäkään, jotka toimii Putinin "hyödyllisinä Idiootteina", vaikka joukkovoimalla saisivat verisen ja rikollisen sotimisen loppumaan.JOO UKRAINAN PELI ON PELATTU - ei sillä ollut mitään toivoakaan. Kursk on sekin jo otettu takaisin ja 70% jäi taistelijoista palaamatta.
- Anonyymi
Nyt halutaan 30 päivän tulitaukoa ja USAn aseistusta rintamalle. EU on luvannut lisää aseita ja rahaa - nämä pelimerkit on vielä käyttämättä ja 30:ssä päivässä saadaan Ukrainan armeija uudelleen ryhmitettyä uusiin operaatioihin lännen murskaavan tuen voimin.
Tämä on suunnitelma. Länsimaat eivät välitä siitä mitä Venäjällä ajatellaan. Ukraina ei saa hävitä. Lähetä sitäkin roposi Ukrainaan, sillä Ukraina haluaa rahasi. Sillä voi olla suuri merkitys monille. Toimikaa älkääkä ajatelko sillä se ei ole vahvimpia puolianne. Teidän puolesta kaikki on jo valmiiksi päätetty ja teidän on siihen tyytyminen tai hukka perii.
Jos Venäjä voittaa Ukrainassa niin median mukaan Suomi on seuraavana. Olemme sitten vaarassa. Hirttosilmukan kaulaamme ympärille asettivat Marin, Niinistö ja poliittinen eliittimme Kokoomuksen johdolla USAIDin rahoituksella ja neuvoilla.
Nyt asiamme ovat mielenkiintoisella mallilla. Onneksi Stybb on haukkunut mediassa pystyyn Putinin, Trumpin ja Kiinan. Meitä odottaa jännittävä tulevaisuus. - Anonyymi
Niinhän niillä oli tarkoituskin tehdä.. Mutta toivottavasti Trumpp näkee asian niinkuin se on..Yritys hyvä, mutta nolo lopputulos Länsimaille.
- Anonyymi
Kyllä se diktaattori Putin keksii keinot j asaa ryöstää Trumpin kanssa tehden diieljä.
MInusta on sairasta kuinka häntä ei viedä oikeuden eteen ja hän on kuin syytön.
Mikis koko eurooppa ja maailma pelkää häntä, tietysti hulluhan hän kuin Turmpkin, mutta miksi Zelenskeyi joutuu syylliseksi.
Kuka sairas aloitti sodan, syytti Ukrainaa ja Zelenskeyitä tie miksi ja natsiksi.
Aivan sairaita johtajia meillä ja kuka heitä haluaa maailma tuhoamaan.
Munista hirteen ja nappia otsaan kyllä se maailman tilanne helpottaa hyvin pian.
Puhdistajia ja ihmishirviöitä on Putin, Trump ei muuta kuin äkkiä saatava maialmasta pois. Myös Oligarkit pois ahnehtimasta ja itsevaltiaat ulos maialmasta. Nappi otsaan.- Anonyymi
PUTIN ON KANSAN VALITSEMA JA MAAILMAN KEHUTUIN PÄÄMIES.
Z-Koomikko pianon soittaja ja alasti ostareilla kirmannut on viime vuoden toukokuusta toiminut diktaattorina eikä ole valtaa tehdä mitään rauhan päätöksiä -Venäjä ei tuollaista pellehermannia hyväksy paperien allekirjoittajaksi.
- Anonyymi
Kyllä se Suomalaisetkin joutuu vielä housut nilkoissa ottamaan Venäläisen vastaan ja nöyrtymään kyynnel silmässä. Aah.
- Anonyymi
Suomi on jo kusesssssa kun meni sulkemaan rajoja ja tekemään pakotteita sekä rikkomaan rauhansopimuksen.
Pahinta oli antaa aseita ja rahaa Venäjää vastaan sotimiseen - siitä tulee iso lasku Suomelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on jo kusesssssa kun meni sulkemaan rajoja ja tekemään pakotteita sekä rikkomaan rauhansopimuksen.
Pahinta oli antaa aseita ja rahaa Venäjää vastaan sotimiseen - siitä tulee iso lasku Suomelle."Zaharova jyrähti taas ulkomaisista sotilasoperaatioista Ukrainassa
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi torstaina, että Venäjä ei hyväksyisi minkäänlaista muiden maiden joukkojen sijoittamista Ukrainaan tai ulkomaisten sotilastukikohtien rakentamista.
Zaharovan mukaan tällainen toiminta tarkoittaisi ulkomaisten maiden SUORAA osallistumista konfliktiin Venäjän kanssa. Zaharovan mukaan Venäjä ryhtyisi "asianmukaisiin toimenpiteisiin", jos jokin maa yrittäisi sijoittaa joukkojaan".
Ts. Kun Suomi lähettää joukkokontribuutionsa ukrainaan, Suomi julistaa sodan venäjälle. Jnk seuraukset ko. ryssälänne onkin jo ymmärtääkseni julkituonut - pehmennettynä versionaan - "Suomella on 1h-elinaikaa" AnusPutkosen MV-blogi/lehden artikkeli-raapustuksissaan; jtk, tietäen Anuksen ajattelutason, eivät voi olla ABSOLUUTTISEN millään itsensä keksimiä/ajattelemia.
Mutta niin. Minä oon näistä puolen vuosiKYMMENTÄ pyrkinyt varoittamaan ja selittämään, ja koskei jakeluun mene - niin 5,6m "voi Helvetti" -huokausta - ja näemmä sillä siisti.
Minullei oo mtn sitä vastaan että Suomi sotii venäjiänne vastaan. Mutta sitä vastaan minulla oli, että sitä markkinoitiin YHTÄÄN minään muuna kuin yksykkösenä. Eli kansalaistemme joukkoitsemurhana. Se oli se EMÄvale, jk oli Suomelle se Suomen WEF-finalisoinnit mahdollistanut KALERGI-gyzedyz.
Minkäs teit. Tuota tahdottiin, tuota saatiin.
Vaihtoehto 2:
Se AriPuheloinen ylipäälliköksi - ja edes suurilta osin uusi, vähäsen ees puhtaampi, sivu... Suomen Ilmestyskirjan Aikoihin
Tai kuinka vaan.
Ihan sama jo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta oli antaa aseita ja rahaa Venäjää vastaan sotimiseen - siitä tulee iso lasku Suomelle.Venäjälle on tullut onneksi laskua. Se on oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Zaharova jyrähti taas ulkomaisista sotilasoperaatioista Ukrainassa
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi torstaina, että Venäjä ei hyväksyisi minkäänlaista muiden maiden joukkojen sijoittamista Ukrainaan tai ulkomaisten sotilastukikohtien rakentamista.
Zaharovan mukaan tällainen toiminta tarkoittaisi ulkomaisten maiden SUORAA osallistumista konfliktiin Venäjän kanssa. Zaharovan mukaan Venäjä ryhtyisi "asianmukaisiin toimenpiteisiin", jos jokin maa yrittäisi sijoittaa joukkojaan".
Ts. Kun Suomi lähettää joukkokontribuutionsa ukrainaan, Suomi julistaa sodan venäjälle. Jnk seuraukset ko. ryssälänne onkin jo ymmärtääkseni julkituonut - pehmennettynä versionaan - "Suomella on 1h-elinaikaa" AnusPutkosen MV-blogi/lehden artikkeli-raapustuksissaan; jtk, tietäen Anuksen ajattelutason, eivät voi olla ABSOLUUTTISEN millään itsensä keksimiä/ajattelemia.
Mutta niin. Minä oon näistä puolen vuosiKYMMENTÄ pyrkinyt varoittamaan ja selittämään, ja koskei jakeluun mene - niin 5,6m "voi Helvetti" -huokausta - ja näemmä sillä siisti.
Minullei oo mtn sitä vastaan että Suomi sotii venäjiänne vastaan. Mutta sitä vastaan minulla oli, että sitä markkinoitiin YHTÄÄN minään muuna kuin yksykkösenä. Eli kansalaistemme joukkoitsemurhana. Se oli se EMÄvale, jk oli Suomelle se Suomen WEF-finalisoinnit mahdollistanut KALERGI-gyzedyz.
Minkäs teit. Tuota tahdottiin, tuota saatiin.
Vaihtoehto 2:
Se AriPuheloinen ylipäälliköksi - ja edes suurilta osin uusi, vähäsen ees puhtaampi, sivu... Suomen Ilmestyskirjan Aikoihin
Tai kuinka vaan.
Ihan sama joZaharova, vanha juoppo kommunisti.
Muistaa kumminkin viikset ajaa joka aamu.
- Anonyymi
Ei Putin eivätkä venäläiset halua rauhaa, vaan haluvat vain jatkaa sotaa ja tappamista, koska ihailevat vain sotimista ja tappamista nuo täysin moraalittomat sontaläjät.
Ukrainan kannalta on toki hyvä, että nyt paljastuu oikeasti se kuka haluaa rauhaa ja kuka haluaa vain sotaa. Trump tulee vetämään vihreän palkokasvin sieraimeen ja siitä seuraa Venäjälle satikutia.- Anonyymi
NATSIT EI HALUA RAUHAA EIKÄ EU-MAAT - Unkari vähän enemmän järjissää.
Ranska on sairas maa - Venäjä tuhosi juuri hotellin, jossa oli ranskalaisia sotilaita päällystöineen, tuskin kukaan jäi henkiin täysin romahtaneesta rakennuksesta.
- Anonyymi
Kyllä se aselepo tulee kun Kursk on vallattu takaisin.
Sitten neuvotellaan. Ukrainasta puolueeton maa, ei Nato joukkoja eikä ohjuksia. Helppoa- Anonyymi
Noin se oli jo viime sodan jälkeen. Auttoiko Ukrainaa millään tavoin sopimukset? VENÄJÄÄN EI VOI EIKÄ SAA LUOTTAA, ainakaan niin kauan kuin Putinin kaltaiset on johdossa.
- Anonyymi
Paras olisi jakaa maa Venäjän, USAn ja Puolan kanssa - nazzzzivalta vex!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se oli jo viime sodan jälkeen. Auttoiko Ukrainaa millään tavoin sopimukset? VENÄJÄÄN EI VOI EIKÄ SAA LUOTTAA, ainakaan niin kauan kuin Putinin kaltaiset on johdossa.
Miksi unohdat USAn osuuden asiaan?
https://www.youtube.com/watch?v=lfcsRsRBhF0&pp=ygUcZ2VvZmZyZXkgc2FjaHMgc3VvbWVubmV0dHVuYQ==
Siinä selkokielellä juurisyyt Ukrainan sotaan. Suomeksi tekstitettynä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi ehkä sulkea koko Suomi24, kun teitä Putinin kätyreitä on niin paljon täällä propagandaa jauhamassa.
Toisaalta, eipä tuo keneenkään tehoa. Suomalaiset tajuaa totuuden vaikka kuinka paskaa jauhatte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi ehkä sulkea koko Suomi24, kun teitä Putinin kätyreitä on niin paljon täällä propagandaa jauhamassa.
Toisaalta, eipä tuo keneenkään tehoa. Suomalaiset tajuaa totuuden vaikka kuinka paskaa jauhatte.Mut kuuluuhan totuudet kuitenkin (ex-)Twitterissä - ja taas mikäli sekin kaatuisi, niin muualla sitten.
Sinun pitäis vaan eka alkaa ehkö arvostaa TOTUUTTA?
Tiethän, koska muutoinhan hologrammi-itsepetokset johtavat Suomessakin massamasennustilaan:
"Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi".
Eikä paskaa jauhanut, koska tuonne menee nyt hyenat ROI-sotahaaskalle, ukr alkaa tajuta riskeerevansa repeävänsä tusinaksi eri osaksi muita valtioita jne, pelästyvät tosissaan, tajuavat zelestöjen puuhastelut ja syvimmät aikomukset, ceausesculoittavat (tavalla jos toisellakin), antautuvat ehdoitta ven sekä flippaavat vielä lopuksi puoltakin, oivallettuaan kokonaisuudet kirkkaammin, nyt kun ylpeimmät toista miljoonaa ovatkin jo suoraan UKRpellonlannoitusmateriaalina. Sitten ven on +180m väkiluvultaan, ja SUOMIasein ukr tulevat vielä valumaan Raatteentie 2.0aansa, jnk tulevat täl krt tosin valit. voittamaan KOSKA Suomella on ylikorpraalina umpitollo-WEFnarsisti, eikä Presidentti Kyösti Kallion tasoinen AITO valtionmies.
Rukouskehotusoivalluksensa löytyy kuvana n. Kohdasta:
TÄMÄ EI OLE APRILLIPILA! 😃🙃 SIUNATTUA PÄÄSIÄISTÄ!2021-04-01 07:14:11
TÄMÄ EI OLE APRILLIPILA!
SIUNATTUA PÄÄSIÄISTÄ!
RUKOUS SUOMEN PUOLESTA ILTA-SANOMAT KIIRASTORSTAIN LUKUPAKETTI SIVU 17!
ILTA-SANOMILLA ON ARVOT VIELÄ KOHDALLAAN, KUN JULKAISIVAT ILMOITUKSEN!
ILTALEHTI KIELTÄYTYI JULKAISEMASTA ILMOITUSTA MISTÄÄN HINNASTA, RUKOUS SUOMEN PUOLESTA EI KUULU HEIDÄN ARVOIHINSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisteilla jo yli 100000000 uhria ja lista jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi unohdat USAn osuuden asiaan?
https://www.youtube.com/watch?v=lfcsRsRBhF0&pp=ygUcZ2VvZmZyZXkgc2FjaHMgc3VvbWVubmV0dHVuYQ==
Siinä selkokielellä juurisyyt Ukrainan sotaan. Suomeksi tekstitettynä.Tuosta vaan kielitaidottamatkin nyt katsomaa jees ...monipuolisuus on hyvä asia kertoa kaikki eikä roskalehtien tapaan kieroilla kuin korkkiruuvi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailman voisi jakaa kolmeen osaan.
Ihmiskunta, eläinkunta ja venäläiset.
- Anonyymi
Mitään syytä ei olekkaan suostua.
EU pelletkin asettaa USAlle tullimaksuihin korotuksia? Minkä tasoinen uhka/haitta tullimaksujen korotus on jos sitä vertaa esimerkiksi venäjän saamiin pakotteisiin...
Sanoisin että aivan olematon? Usa voi rytkäistä EUlle ja suomelle 10 000 kertaset tullimaksut jos ei rupea yhteistyötä löytyyn?
Jos EU pistää USAlle 100 000 kertaset tullimaksut niin minkä tasosta haittaa niistä on venäjän saamiin pakotteisiin nähden? Sanoisin ei minkään tasoisia. USA ei elä viennistä kuten jotkut kapiset eu maat kuten suomi Sillä kyllä on varaa.- Anonyymi
Olipas huonosti ja lapsellisesti kirjoitettu valhetieto-
- Anonyymi
Oot täysin pihalla. Euroopassa on enemmän väkeä kuin yhdysvalloissa. Jo näillä tulleilla on alkanut pörssit romahtaa. Mistä aattelet yhdysvaltojen saavan raaka-aineita kun kaikki entiset kauppakumppanit on suutetuttu? Kiinastako?
- Anonyymi
Euroopalla on vaihtoehtoja myydä muuallekin kuin Yhdysvaltoihin. Vaikka sitten lähi-itään ja kiinaan jos on pakko, siellä ei ainakaan ole tulleja. Jos jopa Afrikan maihin vienti tuottaa enemmän kuin Yhdysvaltoihin, niin sitten viedään sinne. Itsepä ovat jenkit pesänsä kusseet.
- Anonyymi
Sulla ei ole mitään toivoa minkään yrityksen pitämiselle - horinaa tuloo vaan.
- Anonyymi
Jos tulitauko tulee, niin siinä on kuukausi aikaa varustautua lisää sotimaan.
- Anonyymi
Mistään pelkästä tulitauosta oo kenellekkään mitään hyötyä. Venäjä jatkaa ruosteisilla kenttälapioilla ukrainalaisten tappamista jos aseilla tulitus kielletään.
- Anonyymi
Ja sitten sä heräsit sänky ruskeena, oli peräpäässä käyny välähdys 😂
- Anonyymi
Hullujennatsien itea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistään pelkästä tulitauosta oo kenellekkään mitään hyötyä. Venäjä jatkaa ruosteisilla kenttälapioilla ukrainalaisten tappamista jos aseilla tulitus kielletään.
Olisi siis tumpeloilla ukronatseill pitänyt olla noi venäläiset välineet niin olisivat menestyneet joskus edes tuossa interventiossa.
- Anonyymi
ASioita seuranneena vähän vanhempana vaikea on uskoa että Venäläiset lopettaa sotimista ja hyväksyvät etes aselepoa, kun Puuttini on saanut sairaaseen mieleensä Ukrainan olemassao0lon lakkautuksen . Ja ehkäpä muutkin hörhöt ovat samaa mieltä siellä,niille se nappi pitäisi kohalle osua ,ehkä jotain sitten olis mahdollista vaik rauhaankin !
- Anonyymi
Aikamoinen soppa tämä rauhan saanti, kun kokkeja tuntuu olevan vähän joka paikassa. Ei Venäjä millään tavalla ole voittamassa. Se on väärä tieto. Venäläisillä on paljon ongelmia sekä rintamalla että kotonakin. Tämä sota on syönyt Venäjääkin tosi paljon. Kaatuneita on satojatuhansia. Saa nähdä mitä nämä neuvottelijat saavat aikaan ja mitä Trump tässä tekee. Myötäileekö hän Putinia loppuun asti. Silloin saadaan löysä rauha, joka puhkeaa sit 4 vuoden päästä, kun Trump on vanhainkodissa. Pysyvä rauha olisi nyt paras kaikille osapuolille. Toivotaan sitä.
- Anonyymi
Ukrainan tulitauko antaa Venäjälle tilaa vapaasti hyökätä. Yksipuolinen Ukrainan tulitauko, kun aseet ja miehet alkavat loppumaan.
- Anonyymi
HÄVIÄ OSAPUOLI JA VIIMEINEN KERJÄYSPYYNTÖ..ei auta kusetusyritys, osoittaa vain typeryyttä.
- Anonyymi
Venäjä ja diktaattori Putin rosvoaa kaiken ja sanelee ehdot, kuten aikanaan Suomikin joutui jättämään osan suomesta venäjälle.
Maksoi isot sotarahat heille. Nyt rosvoaa Ukrainalta kaiken ja on ihmeellistä vaikka aloittaa sodan joutuu syytön maksumieheksi.
Venäjä ja usa on rosvovaltioita vievät kaiken itslleen ja Oligarkit vain rikastuvat, heidät voi kadottaa maailmasta pian. Sairaita johtajia.
Kuka heitä äänestää ja haluaa tuollaisia sikoja johtamaan maailmaa, kun kaikki ryöstetään. Ihmisoikeudet, puhdistaminen ja ihmsiten alistamminen on vain heillä mielessä.
Mutta uskon, että heille tulee noutaja hyvin pian ja joutuvat itse sille Helvetin portille tuota pikaa. Kaikki diktaattorit saa kadota maailmasta. Amen- Anonyymi
ON SE NOUTAJA TULLUT JO JA 70% EI PALANNUT KURSKISTA EIKÄ PALAA...
Heidän porttinsa päämäärä oli natsein palvelijana alistuminen varmaan kuolemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän porttinsa päämäärä oli natsein palvelijana alistuminen varmaan kuolemaan.Paljonko Putin teille maksaa näistä kirjoituksista? Vai maksaako mitään, taitaa olla pelkät botit kirjoittamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän porttinsa päämäärä oli natsein palvelijana alistuminen varmaan kuolemaan.Surullista.
Ylpeyksiin aivopestyjä tosin riittää, melkein aina.
Kunnes telovat itsensä.
Ja nöyrät perivät maat
Prof. John Robinson: "Salaliiton todisteet " v.1789: SEITSEMÄN ASKELTA SAKSAN UNIONISTA PETOVALTAAN2021-04-01 03:04:28
Prof. John Robinson: "Salaliiton todisteet " v.1789.
SEITSEMÄN ASKELTA SAKSAN UNIONISTA PETOVALTAAN
1. Kristinuskon tuhoaminen elävänä uskontona.
2. Yksityisomaisuuden ottaminen pankkien hallintaan velkaannuttamalla valtiot ja kodit.
3. Perintöoikeuden muuttaminen.
4. Sisältäpäin tapahtuva moraalinen jäytäminen, jolloin perheyksiköt tehdään mitättömiksi,
lapset kapinaan vanhempia vastaan.
5. Isänmaallisuuden tekeminen naurettavaksi.
6. Kansalliset valtiot syrjäytetään, ne ovat vain kulisseja.
7. Yhden uuden maailmanjärjestyshallituksen luominen, joka käyttää poliisivaltaa ja
pakottaa kaikki kapinoivat kansalaisliikkeet alaisuuteensa.
TAVOITE:
Sodalla, taloudellisella masennuksella ja työttömyydellä pakotetaan maailman kansojen ylimmät johtajat näkemään ainoana toivona maailman kaikkien kansojen yhdistäminen yhdeksi ainoaksi kansaksi, yhden diktaattorin hallintaan seka kaikille kansoille yhteinen uskonto.
TYÖMENETELMÄ:
a. Joukko maailmansotia, jotka hajoittavat kansakuntia.
b. Joukko vallankumouksia ja sisällissotia, jotka heikentävät maita.
c. Taloudellinen masennustila, joka luo työttömyyttä.
d. Teollisuusmaissa teollisuus ajetaan alas ja siirretään se kehitysmaihin.
e. Hyvinvointiyhteiskuntaan lisätään sosiaalipalveluja, mikä huonontaa kansakuntien taloutta.
f. Korkeat korot tulevat kuluttamaan kansojen verotuloja ja pakottavat niitä lainaamaan enemmän rahaa ja siten lisäämään budjettinsa alijäämää.
g. Inflaatiota lisätään vähentämällä veropohjaa ja lisäämällä valtiollisia menoja.
h. Tehdä kristillinen usko naurunalaiseksi, soluttautua seurakuntiin ja opettaa epäuskoa, tehdä Raamatun aitous kyseenalaiseksi ja ottaa käyttöön vapaampi moraalikäsitys.
i. Turmella opetus ottamalla käyttöön koululaitos ilman todistuksia missä jokainen selviytyy jotenkuten. Kaikki kuri poistetaan, opettajilla ei ole oikeutta rangaista tottelemattomia oppilaita.
j. Hajoitetaan kodit, luodaan talous, joka pakottaa äidit ansiotyöhön. Mainostetaan voimakkaasti avoliittoa.
k. Tuetaan taloudellisesti kaikkia vääriä uskontoja.
l. Rappeutetaan yleistä moraalia pornografialla, huumeilla, viinalla ja vapailla aborteilla sekä vääristetyllä seksuaaliopetuksella. Joukkotiedotusvälineet, kuten radio, TV, lehdistö ja viikkolehdet
tukevat tätä lisäämällä väkivaltaa, seksiä ja kiroilua ohjelmissaan ja lehdissään. Lisätään mainontaa vapaan seksin puolesta.
m. Heikennetään poliisin oikeuksia etsiä rikollisia. Liberalisoidaan lait ja tuomioistuimet niin,
että rikolliset pääsevät helpommin vapaiksi ja siten voivat hajoittaa yhteiskuntaa.
n. Voimakas valtiollinen tuki urheilulle, joka sitoo ihmisten kiinnostuksen ja tekee sokeaksi kristinuskolle ja poliittiselle kehitykselle. Kiinnostusta urheiluun lisätään voimakkaasti lehtien, radion ja TV:n välityksellä.
0. Länsimaiden sotilasvoimien yleinen hävittäminen mutta kommunistimaiden sotilasvoimien voimakas rakentaminen.
p. Lisätään mainontaa homoseksuaalisen elämän puolesta miesten sekä naisten keskuudessa.
q. Korotetaan työväenluokan elintasoa kovalla sosiaalisella ohjelmalla. Kun ihmiset kerran ovat tottuneet korkeaan elintasoon, sitten romutetaan talous ja alennetaan heidän elintasoaan. Tämä tulee
1isäämään ihnmisten kiinnostusta vallankumoukseen.
Edellä oleva tavoite ja työmenetelmät ovat kansainvälisen rahanvallan keskusjärjestön tavoitteita ja työmenetelmiä. Bilderberger-ryhmä, jonka tavoite ja työtavat edellä sekä Consil of Foreign Relations eli CFR-ryhmä, joka toimii Amerikassa, sekä Trilateraalinen komissio, joka pyrkii luomaan maailmaan kolme talouskeskusta: USA, Yhdistynyt Eurooppa EU sekä Kauko-idän talousalue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko Putin teille maksaa näistä kirjoituksista? Vai maksaako mitään, taitaa olla pelkät botit kirjoittamassa.
Ei maksa mitään.. Mutta totuus taitaa sattua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän porttinsa päämäärä oli natsein palvelijana alistuminen varmaan kuolemaan.Sellaisia ne sosialistit on.
- Anonyymi
Todellinen hupi keskustelu.
Vielä puuttuu 3 päivää ja toista miljoonaa kuollutta Venäläistä ja mitä niitä kaikkia Kiovan aave juttuja onkaan.
jatkakaa ihmeessä, pistän talteen suosikkeihin. - Anonyymi
Kyllä Putin voi suostua tulitaukoon, jos se höystetään porkkanoilla. Rauhaan hän ei tule suostumaan (muuten kuin paperilla) ennen kuin Ukraina on vallattu tai johto vaihdettu Venäjän kätyreiksi.
- Anonyymi
Lapsen paikka olisi lastentarha eikä täällä palstalla mätäneminen kokopäivävalittajana kun Ukraina on hävinnyt hyökkäyksensä.
Kaattaisi sinun ottaa vaikka lumenluontia työksi nyt eikä turhaan purkaa kiukkuasi täällä - se olisi parempaa terapiaa siulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen paikka olisi lastentarha eikä täällä palstalla mätäneminen kokopäivävalittajana kun Ukraina on hävinnyt hyökkäyksensä.
Kaattaisi sinun ottaa vaikka lumenluontia työksi nyt eikä turhaan purkaa kiukkuasi täällä - se olisi parempaa terapiaa siulle.Lähdit sitten vain aukomaan päätäsi, kun kyky älykkääseen keskusteluun puuttuu?
- Anonyymi
Ryssän aikeet tuhota Ukraina eivät ole mihinkään hävinneet. Nyt on viime hetket käsillä antaa Usan sellaiset aseet Zelenskyille, että idän barbaarikansa häädetään pois pahanteosta.
- Anonyymi
Tulihan se ryssyttäjä vielä uudelleen jatkaen joutopäiväänsä täällä taas.
Kuules, ota se buusteri peräpuoleen, varmasti kannattaa - mekin kannatamme sitä siulle. - Anonyymi
Suomi ei ole turvassa paitsi jos kuulee Tukholman Profetian Sanan, kääntyy pois sodomagomorruttumista ja nousee Elävään Kristinuskoon.
SILLOIN mainitsemasi yhteinen toiveemme toteutuu suurilta osin edes. Muutoin kuvio on valit. nyt vähän toinen.
pikkupoikien masujenpusuttelija-putlerisi tosin voit toki pitää hoivassasi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se ryssyttäjä vielä uudelleen jatkaen joutopäiväänsä täällä taas.
Kuules, ota se buusteri peräpuoleen, varmasti kannattaa - mekin kannatamme sitä siulle.Nähtävästi itäsuomalainen punikki kommentoimassa.
Tarkkaile vaan rajaa jos sattuisi iivana tulemaan yli.
Jos haet venäjän kansalaisuutta, niin voi päästä
kaalikombinaatin vanhimmaksi pieruksi.
- Anonyymi
EI SE MITÄÄN TAKTISTA VETÄYTYMISTÄ OLE KUIN SITÄ, ETTÄ JO 70 % LIHAMYLLYYN MENNEISTÄ ON KAATUNUT TANTEREELLE.
Aloittajalla omituinen kuin median aivopesu teholla toteutunut.- Anonyymi
Erikoista täs on se, että ven sallii tuon vetäytymisantautumisen..
...todella jouhevaa strategista elastisuutta. Miksi nuo edes toimivat noin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista täs on se, että ven sallii tuon vetäytymisantautumisen..
...todella jouhevaa strategista elastisuutta. Miksi nuo edes toimivat noin?Ukrainan on tehtävä diili trumpin kaa mineraaleista, luovuttava maastaan dnepr joelle asti, kutsuttava kiinalaiset rauhanturvaajiksi ja hankkiuduttava zelenskeistä eroon.
Silloin rauha alkaisi v 2029.
- Anonyymi
Miksi te yleensä oletatte että Putinilla olisi minkäänlaista halua tai tarvetta tulitaukoihin? Siksikö koska Trump on moista ehdottanut? Putinhan nauraa Trumpin ideoille. Hän tietää varsin mainiosti että Trumpilla on nyt hätä saada edes jotenkin toteutettua edes yksi vaalilupauksistaan, eli Ukrainan sodan lopettaminen. Lupaushan toki oli että se loppuu vuorokaudessa Trumpin tultua presidentiksi... Mutta Trump kai yhä olettaa saavansa Nobelin rauhanpalkinnon. Eli Putinilla on kaikki kortit käsissään ja luja kuristusote Trumpista ja Trumpin massiivisesta egosta.
- Anonyymi
TÄMÄ:
Mutta Trump kai yhä olettaa saavansa Nobelin rauhanpalkinnon.
:DDD
- Anonyymi
KURSK ON OTETTU TAKAISIN - 70% HYÖKKÄÄJISTÄ EI PALAA KOSKAAN...uraa uraa..
https://www.youtube.com/watch?v=pDkVKfszrks- Anonyymi
^ Putinin botti toistaa itseään. Älkää erehtykö klikkaamaan, jokainen katselu nostaa näkyvyyttä YouTubessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
^ Putinin botti toistaa itseään. Älkää erehtykö klikkaamaan, jokainen katselu nostaa näkyvyyttä YouTubessa.
80 778 katselukertaa 7 tuntia sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti videossa
Germany: You can't win a war against Russia.
zelensky: Why?
Germany: Because we already tried and it didn't end well for us. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kommentti videossa
Germany: You can't win a war against Russia.
zelensky: Why?
Germany: Because we already tried and it didn't end well for us.Mutta koska oli koksuissa, kuten ovaali officessakin, niin ei tajunnut mistään mtn. Voih.
natsi-Saksan upseerithan myöns, aikoinaa, että ven olivat melko kovia/täydellisiä sotureita mm. "koska nukkuivat lumessa" yms kuolemanpelottumuutta.
Todellisuudessa olivat vaan tottuneet paskala-neukkulan koviin oloihin, JATKUVAAN ongelmanratkaisuun - ja siksi jyräsivät natsit historialliseen finaalinsa.
Mutta kyllähän ne punikitkin toki otti damagea sakuilta, ettei sen puoleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80 778 katselukertaa 7 tuntia sitten
173.000 katselukertaa jo....+1
- Anonyymi
Slava Ukraini ! oikeus voittaa !!
- Anonyymi
Totisesti näin on; pääsivät - ja pääsevät vielä kokonaan eroon - erinäköisten pintaliitäjä-kakistokraattisuuksien pakko-palvonnoistaan.
- Anonyymi
Mikä oikeus😂🤣😂
SLAVA VENÄJÄ.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oikeus😂🤣😂
SLAVA VENÄJÄ..Fack russia!! 💩💩💩
- Anonyymi
Ukraina on jo sotansa hävinnyt!
- Anonyymi
Ukraina on sodan aloittanut USAn avulla ja sen myös häviää Usan luovutettua nyt koska Venäjä on voitttamaton.
- Anonyymi
Minsk 1
Minsk 2
Istanbul
Siinä sopimukset tähän asti joita Venäjä katsoo vastapuolen rikkoneen.
Se on sama mitä SINÄ ajattelet noista sopimuksista mutta Lavrovin sanoin, näin Venäjä ajattelee.
Seuraava sopimus voi olla tästä lähtökohdasta katsoen vaikea saavuttaa.- Anonyymi
Noh, tuo on vain yksi menestystarina noille ven. Seuraa lukuisia muita sotakampanjoita jtk voittavat vielä, isreali-irani-harmageddonit poissulkien, jok´ikisen. Tuo ven hakee täl finalisoimaallaan ukr-keissillä siis pelkät alkulämmöt, oikeastaan
- Anonyymi
"Se on sama mitä SINÄ ajattelet noista sopimuksista mutta Lavrovin sanoin, näin Venäjä ajattelee."
Lavrov on ammattivalehtelija. Venäjä kyllä tietää rikkoneensa nämä tulitauot tarkoituksella. Joidenkin tulitaukojen rikkomisesta voidaan väitellä, mutta Budapestin -sopimusta Venäjä ainakin rikkoo törkeästi.
- Anonyymi
Ei se harhainen neandertalinihminen mihinkään suostu😂
- Anonyymi
Pitää hävittää pesäke ensin paljon jäänyt Ukrainan solttua kentälle hyvä niin 🇷🇺🇷🇺🇷🇺💪💪💪❤️❤️
- Anonyymi
sehän on se suurin syy hyökkäykseen, vanhasta KGB: agentista ei voi tulla enempää! nyt on aika pyyhkäistä putin ja venäjä maailmankartalta mutta kun nuo muut usassa ja eussa ovat TÄYSIÄ NÖSSÖJÄ niin eihän se tapahdu, mieluimmin UHRAAVAT Ukrainan ja trumppi ja putin naureskelevat! kumpi on toisensa perseennuolija?
- Anonyymi
Alat jo vetää vertoja puppugeneraattorille joka kirjoittaa pitkiä kommentteja joissa on Nordea on mainittu, mutta niissä ei oo mitään järkeä.
- Anonyymi
Kyllä RAND'Corp. tän Suomenkin reservin ja kansan hyödykkeenään hyväksikäyttää, voit itseasiassa 1000%n varmuudella luottaa tuohon.
Mutta toisaalta, olivat täkäläisiin vrt strategisesti ylivertaisia ja niin ollen..
..USA voitti ja Suomi.. niih, valtalaiset tulevat vielä kysymään että: "MIKÄ IHMEEN SUOMI? Oliks sellaista muka jsk?"
Kiitos tuosta kuuluu yksinomaan saulille.
Se sanna taas.. noh, syyntakeeton.
Ja stupido? saulin päivittäinkin narustavetelemä
Mitä sitten?
- Anonyymi
Ukrainan pikkurotta juonii aina ei voi yhtään luottaa
- Anonyymi
Milloin hyökkää uudelleen
- Anonyymi
Rotta-sana mainittuna! :D
- Anonyymi
Eiköhän se ala olla taputeltu jo Ukrainan natsivalta kuoleman kieliin...korinaa kuuluu...
- Anonyymi
Stubb sanoi aivan oikein että tarvitaan aselepo niin että Ukraina voidaan aseistaa uudestaan.
- Anonyymi
Noh stupido nyt on sen laatuinen spesimeeni että tuo nyt, moottoriturpana, laattaa ihan kaiken ulos minkä vaan saa tietoonsa. Ettei mitään uutta AurinKon alla, sinänsä, kohdallaan.
aripuheloinen on harkitseva, kommunikaatiotyyliltään. Siittä kunnollinen ylipäällikkö, Sodan Ajan Suomelle..
Novascotiannoutajat ja bordecolliet ovat hyviä agilitykoiria.
Paskanjäykät stupido-nimiset "chihuahua Pearlit" lienevät taas hyviä pönötystarkoitukseen.
Tanskandoggi sauli taas aivan liian raskaana olevia. - Anonyymi
Stubb oli aiemmin keräämässä maailmalla aseita ja muuta tukea Ukrainalle.
Piti palopuheita, että Ukrainan pitää jatkaa taistelua voittoon saakka.
Stubb puhui Ukraina suulla.
Nyt on ääni muuttunut. - Anonyymi
Täysin ääliö koko Stuppi.. Miten kuvittelee että Putin tuollaisia edes harkitsee...Voi..voi...Stupillakin omallatunnolla monta Ukrainalaista vainajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb oli aiemmin keräämässä maailmalla aseita ja muuta tukea Ukrainalle.
Piti palopuheita, että Ukrainan pitää jatkaa taistelua voittoon saakka.
Stubb puhui Ukraina suulla.
Nyt on ääni muuttunut.Stubido on tyypillinen kokkeli, tuuliviirinä huutelee mitä sattuu, kun tuulen suunta vaihtuu, epäpätevä persedentti, ihme talttahammas!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stubido on tyypillinen kokkeli, tuuliviirinä huutelee mitä sattuu, kun tuulen suunta vaihtuu, epäpätevä persedentti, ihme talttahammas!!!!
Majava salakavala!
- Anonyymi
Sotahulluja kyllä piisaa yhä aina vaan aina sattumakorpraalia myöten
- Anonyymi
Kova ketutus päällä tällä vanhuksella. Suomi mainittu.https://nashaniva.com/363675
- Anonyymi
Rintamalla on hehkutettu Stridsvagn 122 -tankkeja.
Lähestymme vihollista 400 metrin päähän. He juoksevat pakoon heti kun näkevät meidät. Tuloo ryzzille housupyykkiä😂 - Anonyymi
Ukraina on jo sotansa hävinnyt ja vetäytyminen alkaa.
- Anonyymi
Aina on jossain sotatilanne! Ihmiset eivät viisastu koskaan. Ahneus ja vallanhimo jyllää kaikkialla.
- Anonyymi
Tulitauko on sotatoimi.
- Anonyymi
Ukraina suorittaa taktista vetäytymistä?
Pakko on vetäytyä ja mielellään nopeasti etteivät jää mottiin.
Turha, tarpeeton ja uhkarohkea sotatoimi oli lähteä Venäjän suuntaan. Siinä meni viimeinenkin mahdollisuus puolustautua itärintamalla. Venäjä sai yliotteen ja on koko ajan edennyt. - Anonyymi
Joo ei tule tapahtumaan että Putin lopettaisi homman kesken nyt kun on päässyt niskan päälle. Osoituksena tästä että välittömästi tulitaukoneuvottelujen jälkeen mm pommitukset siivilikohteita kohtaan vaan kiihtyneet ja ajettu rahtilaiva amerikkalaisen tankkerin kylkeen. Eikä pidä unohtaa että oarin vuoden aikana on sattunut kymmenkunta merikaapeli-/ kaasuputkirikkoa. Venäjä testaa natoa ja eurooppaa ja suorastaan toivoo sodan eskalaatiota.
Ei tollaselle hullulle pidä antaa yhtään periksi, täysi eritys kaikelle/kaikille ja niin oaljon ohjusta ja rakettia Ukrainan tueksi kuin mahdollista. Sota ratkeaa tavalla tai toisella tarvittaessa piankin. - Anonyymi
Totta , tuo Kurskiin meno oli väärä liike, vähän outo ja sen tarkoitus jäi tietämättömäksi. Siellä ollut sotajoukko olisi tarvittu maahan itärintamalle, joka ollut vajaalla väellä
- Anonyymi
Ajatus lienee ollut hyökätä sinne missä on pehmeä kohta, ja luulla, että Putin välittäisi Venäläisten pikku-kylien suojelusta. Toisin kävi. Venäjä ei irrottanut paljoa voimia Itä-rintamalta Kurskia puolustamaan.
Tällä hetkellä Kurskin merkitys on kai enemmän toimia vaihtotavarana rauhanneuvotteluissa, mutta nähtäväksi jää kykeneekö Ukraina pitämään sitä siihen asti.
Yhä useammat asiantuntijat pitävät Kursin operaatiota strategisena virheenä. Ukrainalla ei ollut riittävästi joukkoja onnistuneeseen vastahyökkäykseen ja se käytännössä valloitti aluetta, jolla ei ollut strategista merkitystä - ja uhrasi itärintaman puolustuksen ilman hyvää syytä.
- Anonyymi
Onkohan ukrainalaiset rikkoneet monta kaasu ja öljyputkea taas viimeaikoina hih?
- Anonyymi
Eikös eilen uutisoitu, että ryssän soldaatit hyökkää kaasuputkessa Ukrainaan päin, sinne ois kantsinu laskee kaasua ja tulta perään.
Mooses Lipponen junaili aikoinaan noita putkia Suomen tuntumaan Putinin bulvaanina, kaitpa ovat kontrollissa ?? ; ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös eilen uutisoitu, että ryssän soldaatit hyökkää kaasuputkessa Ukrainaan päin, sinne ois kantsinu laskee kaasua ja tulta perään.
Mooses Lipponen junaili aikoinaan noita putkia Suomen tuntumaan Putinin bulvaanina, kaitpa ovat kontrollissa ?? ; )Mene sinä sinne kaasusi laskemaan. Ukrainalla ei ole kaasua, ei sotilaita, ei aseitakaan kohta..hihii...voi näitä vihassa eläviä ja typeriä spekulointeja...mene auttamaan vaan kun olet noin innoskasfasssisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä sinne kaasusi laskemaan. Ukrainalla ei ole kaasua, ei sotilaita, ei aseitakaan kohta..hihii...voi näitä vihassa eläviä ja typeriä spekulointeja...mene auttamaan vaan kun olet noin innoskasfasssisti.
Työtä vieroksuva alkoholisoitunut punikki
miettii, sinisiä ja punaisia ajatuksia.
- Anonyymi
Aloittajan logiikka on uskomattoman terävää...Joo, nyt just Ukrainan on järkevää suorittaa taktista vetäytymistä...
- Anonyymi
Haisee joku---- ai no sehän oli omakehu mikä lemahti sieraimiin :-))
- Anonyymi
Metainfra-autopoiesiksen ajalliskudelma murentuu globaalin hegemonian käänteiskorrelaatioiden sakenevassa paineessa, eikä Suomenkin viitekehyksessä ole varaa mihinkään muuhun kuin pragmaattiseen narratiividynamiikkaan. WW2:n geostrateginen jälkisäteily elää realiteettina, jonka paratekstissä kellumme—ilman kykyä täydelliseen autonomiaan, mutta taktisesti sopeutuen.
- Anonyymi
Veikkaan että Putin ei suostu yhtään mihinkään mitä Trump yrittää määrätä tai pakottaa, jopa uhkaamalla että erittäin pahaa muuten seuraa.
Trumpin olis hyvä käväistä Ukrainassa paikan oäällä katsomassa omin silmin mitä tuhoa Venäjän pommit ja droonit ovat tehneet. Avautuisi sen ukon silmät.- Anonyymi
Joo ei neonatseilla ole mitään sanan sijaa, heillä on todella tuhoa tullut.
Kurskin hyökkäyksestäkin nyt lähes 3/4 jäi sille tielleen. - Anonyymi
Seniili trumppi ei usko vaikka näkee, diili pitää kuitenkin saada "rauhaneleenä" Ukrainan tärkeistä maametalleista, siksi "diilitumpetti" lupaa putinille mitä tahansa UKRAINASTA?!!, on se vitun idiootti, munaton oranssiface, eli tyypillinen usalainen, kyllä oksettaa. . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei neonatseilla ole mitään sanan sijaa, heillä on todella tuhoa tullut.
Kurskin hyökkäyksestäkin nyt lähes 3/4 jäi sille tielleen.Onko kukaan huomannut, että ryssä haisee pahalle.
- Anonyymi
Länsi typeränä ja naiivina luulee Putinin lankeavan ansaan!
Ei se häviävä osapuoli mitään ehtoja asettele vaan käy samoin kuin Suomen 80 vuotta sitten.
https://www.youtube.com/watch?v=S1iyZRNKGbU- Anonyymi
Hih hih...tässä tubettaja puhuu Orpon ja Stubbin typeryydestä ja lupauksista...mutta ei se Suomi sentään lähetä miehiä - Stubb pelkää Venäjää selkeästi ja käsi vapisee tuosta aiheesta varmasti. Se olisi jatkossa Stubbin tuho.
Ja kuka hullu sinne lähtisi Suomesta, ei selväpäiset älykkäät ainakaan mene tuonne tukemaan fasssssissssmia.
- Anonyymi
Trump saa itkupotkuraivarin ja repii sukkanauhaliivinsäkin.
- Anonyymi
Putinilla on kaikki valta tehdä rauha jos haluaa, vaan eipä tuo ole sitä koko Urkaina sodan aikana halunnut. Hehän hyökkäsivät Putinin käskystä, rauha tulisi jos hän haluais, kaikki muu on saivartelua ja sanojen helinää.
- Anonyymi
Putlerilla on pahemman luokan Natofobia.
Puttella menee paskat housuun. - Anonyymi
Kursk on vallattu takaisin...
Hyökkäyskalusto on ukrainalaisilta romurautana...
Miksi taukoa pitää kun Putin voi lopettaa koko Ukrainan 2014 aloittaman sodan nyt....ei tässä taukotupakalle päästetä...ei se Ukrainan nazsiporukkakaan antaisi taukota jos olisi ollut jotain mahdollisuuksia päästä niskan päälle, mutta sehän oli olematon mahdollisuus.
https://www.youtube.com/watch?v=_6PBxPqae5o- Anonyymi
Miten Salva Ukrainia aloitti sodan 2014, kerro??
- Anonyymi
Mutta ryssät haisee pahalle, jos joku
ei tiennyt. Se kaalipieru myrkyttää ilman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Salva Ukrainia aloitti sodan 2014, kerro??
Eiköhän tuon ole monet sadat jo täälläkin kertoneet- kelaa vähän nii opit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ryssät haisee pahalle, jos joku
ei tiennyt. Se kaalipieru myrkyttää ilman.Mitäs tuppaat heiän seuraan, taitaa noi naiset kuitennii kiinnostaa ku ovatten nii nättei !
- Anonyymi
Taktista vetäytymistä:((
Tiedätkö monta Ukrainalaista sotilasta on kuollut Kurskin keississä?
Ainakin 67000. - Anonyymi
Krasnov juuri suunnittelee ww3sta panamaan ja grönlantiin hyökkäystä.
- Anonyymi
Ei, ne on trumpin "diilejä", ei ryssä kaveriaan petä. . . 😍
- Anonyymi
Sopinut Trumpin kanssa. Sitte voi neuvotella rauhasta. Euroopan pitää ottaa kovemmat pyssyt käyttöön.
- Anonyymi
Ai niinku "ih komme" ja ranskanleipä????
- Anonyymi
Ihme höpinää täällä. Ei mitään tulitaukoa. Suomen kuten muidenkin maiden, joiden rajat sivuavat tätä agresiivista diktatuuria, tulee esittää laajoja aluevaatimuksia Venäjälle. Samalla pitää uhata hyökkäyksellä mikäli alueita ei heti luovuteta vapaaehtoisesti. Mielestäni Suomi voisi hyvin vaatia ainakin Murmanskin, Petroskoin, Pietari ja Moskovan liittämistä itseensä vapaaehtoisena hyväntahdon eleenä. Mikäli tämä ei jostain syystä Venäjälle kävisi, tulisi Suomi hyökkäämään Venäjjää vastaan, samalla edellyttäen että Venäläiset eivät saa käyttää minkäänlaisia aseita eivätkä missään tapauksessa saa puolustaa itseään.
- Anonyymi
Suomi ei voi esittää mitään "aluevaltauksia", me ollaan oltu ryssän alla, eli putin voi sen perusteella vaatia suomea itselleen, ihan diplomaattisesti ilman turhia taisteluita, eli stubido turhaan lietsoo sotaa ryssän kanssa ja natolla EI ole mitään sanomista ryssän entisten alueitten itselleen takaisin ottamiseen, eli kohta ollaan RYSSIÄ!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi ei voi esittää mitään "aluevaltauksia", me ollaan oltu ryssän alla, eli putin voi sen perusteella vaatia suomea itselleen, ihan diplomaattisesti ilman turhia taisteluita, eli stubido turhaan lietsoo sotaa ryssän kanssa ja natolla EI ole mitään sanomista ryssän entisten alueitten itselleen takaisin ottamiseen, eli kohta ollaan RYSSIÄ!!!!
Hahahahahahahaha, päivän vitsi pläähhh.
Ryssät haisee pahalle.
- Anonyymi
Sanos muuta vastahan tuo 10-30v. sota alkoi nääs.
- Anonyymi
Putin ja Trump on kaksi sohjopäätä ihan kuin Purra ja Orpo, mitään viisasta ei kuunnella eikä oteta opiksi ja sekoillaan!
- Anonyymi
Heh . . kumpi on putin???
Putin voi suostua aselepoon vain taktisista syistä. Venäjän pihdit ovat valmiina murskaamaan Ukrainan. Niihin ei saa koskea. Ukrainalta pitää riistää kaikki mahdollisuudet puolustautua ja liittoutua. Kun Ukraina on puolustuskyvytön niin Putin asettaa sinne nukkediktaattorin ja hallinnon, joka ei miehityshallinnosta paljon eroa. Ellei Ukrainaa liitetä kokonaan Venäjään niinkuin Putin on uhannut tehdä Valko-Venäjälle niin maa pakotetaan soltaliittoon Venäjän kanssa. Ukrainan täydellisen nujertamisen ja itsenäisyyden lakkauttamisen jälkeen jatko riippuu siitä, mikä on vapaan demokraattisen maailman tila. Jos tilanne on Venäjän laajentumisen kannalta otollinen niin Putin hyökkää länteen aivan varmasti. Jollei Suomi olisi päässyt luikahtamaan Natoon niin todennäköisin hyökkäyssuunta olisi nimenomaan Suomi. Nyt suunta voi olla myös lounainen - kohti Balkania.
Tuollainen on minun päätelmäni Putinin suunnitelmista. Se on totta kai vain päättelyä, mutta kaikki logiikka ja kaikki mitä on tapahtunut ja nyt tulee tapahtumaan näyttää, että päätelmäni on oikea. Toivon, että olen väärässä, mutta mihinkään toiveajatteluun Putinin suhteen en aio langeta.- Anonyymi
Isompi vie ja onneton vikisee, nyt stubidon johdolla MAAILMAA VALLOITTAMAAN, kaikki on vapaata riistaa, otetaanko usa ekaks?
- Anonyymi
Totuus lävähti silmille kun putte tapasi Valko-Venäjän pressan. Putte on rööriroope, kun katsoo tätä lämminhenkistä tapaamista. Ei ole epäselvää kumpi on veturi ja vaunu tässä suhteessa😂
- Anonyymi
Euroopan pitää nyt varustautua oikein kunnolla. Asevarikot täyteen ja rivit tiiviiksi. Vihollisen puolelle asemoituvat ulos Natosta ja EU:sta. Kun puolustusasemat on kunnossa niin sitten voidaan yhdessä laulaa:
Pahaa Puttee ken pelkäisi, pelkäisi, pelkäisi
Pahaa Puttee ken pelkäisi. trallallallaa! 😝 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroopan pitää nyt varustautua oikein kunnolla. Asevarikot täyteen ja rivit tiiviiksi. Vihollisen puolelle asemoituvat ulos Natosta ja EU:sta. Kun puolustusasemat on kunnossa niin sitten voidaan yhdessä laulaa:
Pahaa Puttee ken pelkäisi, pelkäisi, pelkäisi
Pahaa Puttee ken pelkäisi. trallallallaa! 😝Voi tota tyhmyyttä, ryssä on vuosikymmeniä varustautunut sotaan, Eurooppa meni ja luotti usaan, ISO virhe, kuten oli ryssän energiaan sitoutuminen, ovela veto ryssältä, hamuaa kaikki "riippuvaisiksi/esitä kivaa kaveria" ja tarpeen tullen iske "puukolla selkään" niinkuin nyt kävi, putin oli hieman kärsimätön, iski liian aikaisin, olis odottanut vielä muutaman vuoden ja esittänyt "maailman kivaa kaveria" olis onnistunut paremmin, no hätää sillä ei ole, ihmismassaa sotimaan pakottamalla riittää ja disinfolma saa ryssäkansan pikkusormen ympärille, tyhmiä kunmovat, niinku usan kansalaisetkin.
Eli näin se muailma makkoo!
- Anonyymi
Ei tietenkään suostu tulitaukoon. Koska Tramp vallassa. Joka suojelee Venäjää. Venäjä tietää että voi jatkaa nyt sotaa eikä muut suurvallat puutu asiaan.
- Anonyymi
Fuck . . . Fuck . . . trumpetti.
- Anonyymi
Putinin ei tarvitse sanoa muuta kuin, että ei suostu ja se on siinä. Putinia ei tarvitse haastaa. Hän haastaa muut. Etenee kuin juna. Tajunnanvirta nyt niin voimissaan.
Mutta kuinka kauan. Asiat kun tapahtuvat juuri niin kuin ovat tapahtuakseen. Vuosikymmeniä voi mennä ihan putkeen. Helposti. Kunnes tulee stoppi. Ja se on siinä. Uuden opettelu. Eikä Putin ole poikkeus. Putin asettaa tulitauolle ehtoja. Putin sanoo, että sodan juurisyyt pitää poistaa. Siitä olen samaa mieltä kuin Putin. Niistä juurisyistä olen sitten kokonaan toista mieltä. Sodan juurisyy on Putin. Se juurisyy pitäisi todellakin poistaa.
- Anonyymi
Putinin olisi paras olla hiljaa. Itse on juurisyy. Halu olla historiassa jotain. No rosvo jo on.
- Anonyymi
EI TÄSSÄ MITÄÄN TAUKOJA TARVITA VAAN UKRAINAN ANTAUTUMINEN EHDOITTA ...
20000 kuollutta ja 50000 haavottunutta Kurskin viime päivinä nyt...
https://www.youtube.com/watch?v=A5m0XND_Qcg- Anonyymi
Tekoäly potaskaa ja valeuutisia
- Anonyymi
Miksi Ukrainasta pitäisi tulla venäläinen kaatopaikka?
- Anonyymi
joku vois käydä hakkaamassa putler hyväksyväksi tyypiksi, koska se on ihmiskunnan toivomus------ ja jos ei tottele, niin sitten sen voisi pudottaa isompaan pskaviemäriin.... tai sitten pudottaa ikkunasta.... hänhän tuntee sen laitoksen...
- Anonyymi
Walkoisen talon voisi töhriö höh.
- Anonyymi
Ei venäjältä tykinruoka lopu ja Kimiltä voi ostaa lisää. Kohta pitää Kiinasta tuoda miehiä siittämään lisää lapsia, kun omat on loppu. Tai sitten sukurutsa jatkuu ja seurauksena on miljoona putinin kaltaista retardia.
- Anonyymi
Ei tunnu tosiaan vieläkään loppuneen tykinruoka ukrainalaisista ja palkkaväestä, tosin 18 vuotiaat lapsetkin jo kelpaavat ja heitä revitään kaduilta mukaan lihamyllyyn...naisia mukana toki ja vanhuksiakin. Mistä tuo palokunta sitten tuolla joutaa sammuttamaan, miten he eivät ole mukana rintamalla? On näitä hyväveli ja rahakasta, jotka ei osallistu kuoleviin.
- Anonyymi
- AnonyymiUUSI
Menestyshän se jatkuu kiihtyvässä tahdissa vaan.
- Anonyymi
Eihän se suostu.
- AnonyymiUUSI
Puti ei odota
https://www.youtube.com/watch?v=5mTnMcP2kfQ- AnonyymiUUSI
Putin näyttää ne närhen sellaiset nzipoppoolle, hjuva hjuva!
- AnonyymiUUSI
Putin haistaa veren ja nyt painaa päälle kun ukrojen rintamat ovat luhistuneet.
- AnonyymiUUSI
Venäjä on maailman ihmis-kaatopaikka.
Toisaalta ryssähän ei ole ihminen, mutta
on kait siellä jokunen ulkomaalainenkin vielä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä on maailman ihmis-kaatopaikka.
Toisaalta ryssähän ei ole ihminen, mutta
on kait siellä jokunen ulkomaalainenkin vielä.BuusterinBuuteBojalla - käypä hakemasa! Ol sen verran rivoa puhetta, että jotain on otettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
BuusterinBuuteBojalla - käypä hakemasa! Ol sen verran rivoa puhetta, että jotain on otettu.
Ihmiskunta, eläinkunta ja ryssä.
Mikä ei kuulu joukkoon?
- AnonyymiUUSI
Joku Ukrainan strateginen nero ilmeisesti keksi,että tehdään läpimurto Venäjän pulelle Venäjän nöyryyttämiseksi,ja moukaroidaan vastahyökkäystä yrittävää Venäjän armeijaa kaikella sillä minkä tiedustelusatelliitit ja himarsit mahdollistavat.
Näköjään kaikki ei kuitenkaan sujunut kuten oli suunniteltu.
Semmoista se sotiminen on.Varsinkin sotiminen toisen pussiin...- AnonyymiUUSI
Kuolleena syntynyt tuo hullujen idea olikin. Siinä meni ulkolaista palkkarikollista hyvin paljon sentään onneksi.
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen, miksi Ukraina ei tulita Moskovaa kunnolla. Rahaa sataa ovista ja ikkunoista, mutta ei alkaisi tuhota moskovaa, Kremliä kunnolla.
Sinne kunnon tulitukset ja ohjukset. mIhin katoaa ne valtvat rahamäärät sitä olen ihmetellyt, summathan on aivan järkyttäviä, joita he ovat saaneet.
Diktaattori Putin haluaa itselleen Kurskin jne jaKiinasta ja Pohjois-Koreasta tulee junalla uusia sotilaiata koko ajan lisää eli mistä tämä kertoo. UUsi rat rakennettu ja sieltä tulee pieniä miehiä koko ajan lisää.
Sitäkin ihmettelen miksi valko-Venäjän diktaattori istuu toisen diktaattorin kanssa kuvissa, eli onko hän myynyt jo Valkovenäjän-Venäjän Venäjälle.
Tulee siis mahtivaltiot , jotka ohjaavat maailmaa jatkossa.
Nythän Venäjä, Kiina ja Iran neuvottelevat myös yhdessä ei tiedä hyvää ja Trump onkin jätetty ulos koko diilistä. Mielenkiintoisia aikoja elämme, tulossa siis aivan tuota pikaa kolmas maailmansota kun Trump sekoilee joka asiassa. Psykoottinen vika.- AnonyymiUUSI
Siinähän ihmettelet vielä koko loppuelämäsi - ota buusteri peräpuoleen, auttaa ehottomasti :-)
- AnonyymiUUSI
Tankkeja tuhoutunut jäleen valtaisa määrä, tässä muutakin viime hetken tietoa rintamalta Ukrainassa:
https://www.youtube.com/watch?v=g5yLI7l_o3M - AnonyymiUUSI
Niin tai näin, mitä Suomen tilanteeseen tulee, Kekkosen 1930-luvun sanoja siteeraten: "Jos ryssä tulee, ryssä lyödään!"
- AnonyymiUUSI
Stubb ei uskaltanut henkeänsä vaarantaa ja lähettää suomalaisia sotilaita Ukrainaan. Ei tainnut itsellä olla valopää vaan joku antoi vakavan varoituksen tuosta Suomen ajamisesta täyteen sotaan Karhun kanssa. Se olisi ollut tosi vakava virhe häneltä ja vaarantanut kaikkien suomalaisten hengen.
- AnonyymiUUSI
Ei ole epäselvää mitä on tulossa: Putin saa Ukrainan, Trump Grönlannin ja Panaman kanavan, Kiina saa Taiwanin. Näin tulee tapahtumaan, isot pojat on jo sopinut sen.
- AnonyymiUUSI
ANTAISIKO SE UKRAINA TULITAUKOA JOS OLISI VOITOLLA ? EI EI JA EI ...
Aivan sairasta pyytää taukoa kun on hengitys salpautunut ja kuolema lähellä - ei armoa nnatssssseilllle!
ODESSA LIEKEISSÄ !
https://www.youtube.com/watch?v=ziyR7sNHe_U - AnonyymiUUSI
Venäjä väijyi pahaa aavistamattomia ukrainalaisjoukkoja ja iski yhä uudelleen ja uudelleen pakokauhussa oleviin joukkoihin tuhoten ajoneuvoja ja tankkeja....
https://www.youtube.com/watch?v=b5UUyAfJVM0 - AnonyymiUUSI
Putin ei vetäydy, ennen kuin entinen Neuvostoliitto on saatu takaisin.
Ihan sama, että kuinka monta miljoonaa ryssää sen eteen kaatuu. Niitähän Venäjällä riittää, eikä tavallisen ihmisen elämällä ole mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.583860Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.4583831Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e2072709Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2481997- 91655
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601641- 1051435
- 1031368
- 691304
- 91281