Laitakaa nimi muistiin. Hän on henkilö, jota ei pidä äänestää. Huono käytös on kauniisti sanottu hänen toiminnastaan. Linda Brandt-Ahde käytti suhteitaan hyväksi ja hommasi uimahallin työntekijälle potkut pikkuasian vuoksi. Jonkinlainen narsistinen persoonallisuushäiriö tämä nainen.
Linda Brandt-Ahde
46
1320
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää. Miksi sai kenkää?
- Anonyymi
Uimahallin työntekijä oli liian tunnollinen työssään eikä tuntenut arvon Linda-rouvaa eikä suostunut hölläämään työmoraalistaan. Siitä seurauksena Linda vaikutusvaltaisine tuttuineen järjesti häntä "epäkunnioittavasti" kohdelleelle Maritalle potkut, unohtaen tai pitäen täysin normaalina omaa alatyylistä puhutteluaan sille työntekijälle.
Tämä tapaus antaa kyllä huonoa esikuvaa nuoremmille palveluammateissa oleville tai niille aikoville. Pääperiaate kun ei näytä olevan enää se, miten palvellaan vaan ketä palvellaan. - Anonyymi
Niin miksi ja mitäkenkää , , , lumikenkää , , , korkokenkää , , siis mitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi ja mitäkenkää , , , lumikenkää , , , korkokenkää , , siis mitä ?
Ei niin väliä.
- Anonyymi
On noita yli-ihmisiä tullut nähtyä ihan kyllästymiseen asti
Tuokin joku ihan maisteri koulutukseltaan. Ei sunkaan peräti uimamaisteri. Täytyy pitää huoli että on entinen poliitikko - Anonyymi
Kyllä varmasti on jonkinlainen häiriö ja kuvittelee olevansa parempi ihminen. Älkää hyvät ihmiset äänestäkö häntä, nytkin käyttänyt suhmurointia suljettujen ovien takana näyttääkseen viattomalta!
- Anonyymi
Eihän tuossa tartte katsoa kun kyseistä ihmistä vaalikuvassa kevyen sosiopaattisen oloinen tapaus 😳
- Anonyymi
En ole tuoltapäin enkä ko muijaa tunne, mutta luin tuon jutun ja ymmärsin yskän "ettekö te tiedä, kuka MINÄ olen" sai selkrän kuvan, että on yäysi piru ämmäksi. Se näkyy jo kuvista. Ämmällä on noussut kusi kohisten nuppiin. Älkää hyvät ihmiset, joiden äänestyspiirissä tuollainen ämmä asuu, äänestäkö sitä. Olette kusessa!
Perseennuolijat antoi työläiselle potkut, kun kehtasi hoitaa työnsä hyvin ja varmasti on ohjeistettu, ettei ketään ilmaiseksi sisään päästetä, mutta kaupungin pikkunilkit oli kielet ruskeina. Maistuiko pikkunilkit paska hyvälle?- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu kommentti, mutta poistunee kohta pika-pikaa kuten mainitusta ylhäisörouvasta avattu kokonainen ketjukin yön aikana. Sana ei ole enää vapaa...
- Anonyymi
Tapauksessa paikallispoliitikolle pikavauhtia suotuisan "tutkinnan" tehnyt rikoskomisario oli aiemmin itse rikoksesta epäiltynä syyteharkinnassa. Kuitenkin otti esteellisenä kantaa lapsiperhettä häirinneen "duunarin" toimintaan!
Teki myös "tutkinnan", kun Tekijä ja Duunani Oy tuli kiellosta piittaamatta kotirauhan suojaamalle alueelle. Totesi kotirauhaa rikotun, mutta esitti tutkinnan rajoittamista. Sitten olikin helvetti irti! - Anonyymi
Onkohan brandt-ahneella ollut noin tiukka rahatilanne, ettei olis millään ollut 4 euron uimalippuun varaa. Olis menny keräämään vaikka pulloja tai tölkkejä. Niin meidän muiden pitää tehdä.
- Anonyymi
Mulle tuo brandt on tästä eteenpäin "neljän euron porvari". Vanha kansa jo sanoi,että " hyvä antaa vähästä, paha ei paljostakaan".
- Anonyymi
"Neljän euron porvari" on mainio "brändi" Linda Brandt-Ahteelle jatkossakin.
Onko hänen miehensä joku Matti Ahteen sukulaisista, ehkä poika?
- Anonyymi
Asia minkä normaali ihminen olisi hoitanut tyyliin: no mä ostan sit uuden lipun ja selvitän myöhemmin et onko tässä tapahtunut joku virhe.
Mutta tämä itsensäkorostaja repi tästä kaiken irti, etkö tiedä kuka olen ja ketä kaikkia tunnen, hommaan sulle potkut...
Toivottavasti näkyy äänisaaliissa, tolkun ihmiset ei tätä ihmistyyppiä äänestä jatkoon. - Anonyymi
Tapauksessa ihmettelen sitä, että vaikka olisikin kyseessä ollut jonkinlainen virhe lipun suhteen, niin miksi ei vain osta sitä 4€ lippua ja selvitä asiaa jälkikäteen? Miksi pitää aloittaa riita ja haukkua työntekijä? Ei se pääsääntöisesti yleensä ole kassalla olevan työntekijän vika, jos pääsylippujen suhteen on joku ongelma, vaan vika/virhe on muualla.
Nykyisin on niin helposti tapana aloittaa työntekijöille huutaminen. Sivistyneempi käytös on unohtunut somen myötä. Asiat voisi kyllä ratkoa fiksumminkin.
Ja kyllä, yleensä on niin, että ristiriitatilanteissa se voittaa, jolla on enemmän "natsoja olkapäillä"- Anonyymi
Miettikää jos olis kuten muissa kaupungeissa. Pelkästään sähköiset portit, mitenhän olis taistellut niiden kanssa? Vetänyt piuhat irti?
- Anonyymi
UP, ettei nimi unohdu.
- Anonyymi
Pääasia nyt kuitenkin on että persut saadaan ulos valtuustosta, liikkeelle siis kaikki järjen ihmiset
- Anonyymi
Onko ne järjen ihmiset niitä, jotka ovat äänestäneet samoja puolueita vuosikymmeniä? Eikö jollain viisaalla ollu sanontakin siitä, kun tehdään asiat aina samalla tavalla, mutta odotetaan eri lopputulosta?
- Anonyymi
Miten ei yllättänyt lainkaan että kyseessä oli kokoomus-porvari. Jälleen kerran.
- Anonyymi
Sääliksi käy niitä perheitä jotka joutuvatlasuasioissa Linda Brandt-Ahteen hampaisiin. Minä olen oikeassa, ettekö te tiedä kuka minä olen, minä löytänyt valtaa, minä voin hajottaa perheenne ja tehdä elämästänne helvetin jos uskallatte asettua minua vastaan. Kaikki mitä sanotte on vain yksipuolista valetta
- Anonyymi
Missään nimessä tälllaista narsistia ei pidä äänestää...
- Anonyymi
Sattuipa just vaalien alla, ai ai. Huonoa että duunari sai potkut mutta hyvä että nyt kansa tietää. Höyrymakkaralla ja nätisti hymyilemällä ja turhia lupauksia ja vaalijargonia suoltamalla on ihan turha kuvitella enää ääniä saalistavansa. Kyllä kansa tietää, eikä tarvitse kaikkea sietää. Öykkäri, ei jatkoon.
- Anonyymi
Marita on saanut kuulemma uuden työpaikan, jossa häntä toivottavasti ohjeistetaan antamalla lista erityiskohtelua vaativista kaupungin kermastoasiakkaista. Pienessä kaupungissa sen luulisi olevan aika helppoa toteuttaa. Eri asia suostuisiko Marita siihen...
Kiitos ja kumarrus hänelle siitä, että toi ikävät tosiasiat julkisuuteen.
- Anonyymi
Toivon mukaan lipunmyyjä saa oikeutta.
- Anonyymi
Taidan äänestää juurikin Lindaa, enkä välitä demareiden ja muidenkaan mustamaalauskampanjasta.
Demareita en äänestä. Demarijohdolla Ekhvan hallituksessa on tehty jo kolme vuotta tappiota, tahallaan. Ei sellainen peli voi jatkua.- Anonyymi
Jeps. Linda on kyllä pätevä järjestämään potkuja.
- Anonyymi
Orpon hallituksella riittää rahaa jaettavaksi ulkomaille.
"Vuonna 2025 valtion budjetin mukaiset kehitysyhteistyön määrärahat ovat kokonaisuudessaan 1 064 miljoonaa euroa. Ulkoministeriön hallinnoiman kehitysyhteistyön osuus on 533 miljoonaa euroa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon hallituksella riittää rahaa jaettavaksi ulkomaille.
"Vuonna 2025 valtion budjetin mukaiset kehitysyhteistyön määrärahat ovat kokonaisuudessaan 1 064 miljoonaa euroa. Ulkoministeriön hallinnoiman kehitysyhteistyön osuus on 533 miljoonaa euroa."Miljardeja menee Ukrainaan, natolle ja eu:lle. Näillekin rahoille olisi kotimaassa varmuudella parempia käyttökohteita.
- Anonyymi
Perussuomalaisten aluevaaliehdokas on poliisirikostutkinnassa.
- Anonyymi
Kai tätäkin koskee samat Suomen lait ja voidaan uutisoida asia? Vai syyttääkö tosiasioiden julkituomisesta kunnianloukkauksena...
- Anonyymi
Kivaa whataboutismia. Luulin että ainoastaan äärivasemmisto harrastaa sitä, mutta kokoomusporvarit myös?!
- Anonyymi
Ei mene hyvin tämän vaalikampanja ei pärjää hyvällä sinapillakaan
- Anonyymi
Kovasti kyllä ihmettelen lappeenrantalaisia äänestäjiä jos tämä porvarisrouva uusii paikkansa valtuustossa.
- Anonyymi
Tämä situationin ylläpito loukkaa ja painostaa myös toista osapuolta koko ajan. Eiköhän ole aika jo lopettaa asian puinti.
- Anonyymi
Hys hys, kyllä asia ehtii vielä unohtua ihmisten mielistä ennen vaaleja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hys hys, kyllä asia ehtii vielä unohtua ihmisten mielistä ennen vaaleja...
Linta Linta, oi Linta
- Anonyymi
Olisiko nyt muu puolue poppoo jo vittuuntunut.
- Anonyymi
Pelottava ajatus että työskentelee lasten suojelussa eikä ole pinnaan eikä minkäänlaisia käytöstapoja. Miten noin kyvytön voi hoitaa niin tärkeää työtä. 4€ mikä häpeä, rouvan kiihdyttelyt nauhalla(ilman ääntä). Rahvas maksaa, nousukkailla omat vapaaliput. Rikosilmoitus tulisi siirtää toisen paikkakunnan poliisin tutkittavaksi jottei jää epäilystä sisäpiiri/hyvä veli koplailusta. Ei ole Orpon joukolle kunniaksi tälläiset moukat oman edun tavoittelijat.
- Anonyymi
Kykypuolue kokoomuksessa osataan.
- Anonyymi
Imatralla oleva rikoskomisario Raivikko järjestää tuttaville mieluisat "tutkinnat", kun sille kertoo kuka halutaan syylliseksi. Tästä löytyy epäily nimikkeellä "lahjuksen otto" tehtyjen rikosilmoitusten joukosta. Avusti myös erästä maalausliikettä, sekä sen käyttämää "duunaria".
- Anonyymi
Millaisesta summasta oli kyse tuossa Raivikkoa koskevassa "lahjuksen otto" tapauksessa?
- Anonyymi
Uiminen on ihanaa, kun ilmaiseksi uida saa, sumffaraa tralla laa....
- Anonyymi
Vaikuttaa erittäin hankalala ihmiseltä jonka ei pitäisi olla päättämässä asioista.
Narsisti. - Anonyymi
Ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona.
- Anonyymi
Näittekö mun mainoksen? Olen kaunis ja hyvä ihminen. Antakaa ääni! Onneks kohta sulaa Saimaa niin saa uida ilmaiseksi, mut älkää tulko mun eteen sit räpiköimään mitään mummouintia, menkää sivuun ja katsojaa kuinka sitä rintaa uidaan..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755