Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
Se olisi ihan
62
795
Vastaukset
- Anonyymi
Millä verukkeella niin voisin tehdä?
- Anonyymi
Yritä keksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä keksiä.
Ei minusta ole esittämään mitään 😟
- Anonyymi
No paina hyvä ihminen, niin hoitaja tulee.
- Anonyymi
En kaipaa hoitajia
- Anonyymi
En tarvitse nyt hoitajaa
- Anonyymi
En halua olla vaivaksi. Itse pitää pärjätä. Muilla on tärkeämpää ja vakavampaa kuitenkin.
- Anonyymi
Sä et tpdellakaa taida keksiä enää mitään uutta annettavaa näihin palstaäijän puheisiin? Älä itke itseäsi uneen se tu kuitenka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et tpdellakaa taida keksiä enää mitään uutta annettavaa näihin palstaäijän puheisiin? Älä itke itseäsi uneen se tu kuitenka
Hei viiksivallu ootko tosissas tämän kahlaamisen kera? Ongelma on tuossa noin yläpuolel, mut eo esimerkiks sun joten mitvit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei viiksivallu ootko tosissas tämän kahlaamisen kera? Ongelma on tuossa noin yläpuolel, mut eo esimerkiks sun joten mitvit
Kyllä sille poju viä parta kasvaa
- Anonyymi
Mikä ihmeen nappi?
- Anonyymi
Palstasetä kirjoittelee varmaanki nääs ns send- painikkeesta. Kohta alkaa runoilu myös esim whst app sovelluksesta, johon hänellä on jokin seksuaalinen suhde ns
- Anonyymi
Tee se. Odotan.
- Anonyymi
En kaipaa ketään hoitajaa
- Anonyymi
Mitä tapahtuu jos painaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos painaa?
Maailma tuhoutuu. 🕹
- Anonyymi
Tarvitseeko olla joku hätänä painaakseen sitä nappia vai voiko olla joku pikkujuttu?
- Anonyymi
Muista ehtiä potalle asti
- Anonyymi
hissi pysähtyy, kun painaa sitä nappia :-D
- Anonyymi
Ei ole nappeja täällä käytössä.
- Anonyymi
Ei tietääkseni kyl mutta minä en tuomitse
- Anonyymi
Milloin viimeistään pitäisi painaa?
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Laita nyt se viesti jollekin onnelliselle, niin teitä on kohta kaksi onnellista <3
- Anonyymi
Mikä viesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä viesti?
Oletin, että napin painallus olisi viestin lähetys... ei sit vissiin.
- Anonyymi
Jussi näppi ydinpommin liipasimella.
- Anonyymi
Mutta eihän mikää selviä koskaan ni on uhottu
- Anonyymi
Ei vaadi paljon, mutta liikaa vaatii silti.
- Anonyymi
Kun kerrottaisi edes mistä kyse.
- Anonyymi
Do it! 😊
- Anonyymi
Painan kyllä piakkoin. Haluun sua taas paljon enemmän kaiken ton kiusoittelun jälkeen ja pitää sanoo että lähti taas kunnon fantasiat tulille kun katoin tota kroppaa ja mietin miltä tunnut mussa kii
- Anonyymi
Seksiäkö olet vain vailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään vaan koko pakkausta koska katson pidemmällä tähtäimellä asioita. Seksi vaan liittyy myös olennaisesti asiaan ja hyvä niin.
- Anonyymi
Tee se Rakas😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se Rakas😘
Voit olla varma että tuun tekee sen. Odotan jo meidän ekaa suudelmaa niin paljon ja tiedän että ollaan TOSI lähellä sitä. Voi vaan olla että ei saada heti huulia irti toisistamme kun ollaan odotettu tätä niin kauan ja vihdoin se toteutuu 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain sitä,vaan myös läheisyyttä kaipaan❤️
- Anonyymi
Yleensä tuossa kohdin on jo myöhäistä / menee mönkään. Mutta voin olla väärässäkin.
- Anonyymi
Pitää muistaa panna tänään😍🥰🥰
- Anonyymi
Se on teidän asianne se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on teidän asianne se
Tosi kehittävää ja kestävää hei nuohota kommenttien perässä, pikkukilli
- Anonyymi
Lyhyt painallus ja ovi aukeaisi mutta tiedän, etten riittäisi hänelle. Taidamme olla niin erilaisia.
- Anonyymi
Wolt kuskille ovi aukeaa, oletko harkinnut alan vaihtoa?
- Anonyymi
Pelaa välillä mökkipeliä niin mieli rauhoittuu.
Suomalainen mökkeilypeli Finnish Cottage Simulator on ollut poikkeuksellinen menestys, joka on ylittänyt tekijöiden villeimmätkin odotukset.- Anonyymi
😁 tää oli hauska.
- Anonyymi
No ala tykätä jo!!🌝
- Anonyymi
Kolmas mökkipeli striimi: :)
https://youtu.be/81CmnT99zi8?si=4Vx0q9kuL6F4Dtdq - Anonyymi
Tän on pakko olla joku aprillipilajuttu?🙄
- Anonyymi
Millo sen tietää et makkara on valmis ?
https://youtu.be/_uZthPCk7uA?si=1yEre25FyZD7342x - Anonyymi
Palstasetää tuskin kukaan painaa.
- Anonyymi
Neitsytsetää painaa monikin asia.
- Anonyymi
Kahden painalluksen päässä. Huomenna painan oikeaan aikaan.
- Anonyymi
Nappiako?
- Anonyymi
Tästä tulikin mieleeni mitä Michael Jackson teki hississä?
- Anonyymi
Paino nappulaa juu.
- Anonyymi
niin ja kerään en ole ulossavustsnit erään ostin kun ei muu toiminut ja ei lopettanut. joten ne jotka tuota on tehnyt lähtevät itse. Eikä yrityksestä ulosotto tarkoita alalta poisvientiä, vaan ei työtä minun kanssa. ja siksi ne sitä kiusasi, en minä, kun meni ja teki väärin ja oman mielensä mukaan, eikä uskonut edes yrityksen juttuja. joten ulosostettiin. hänelle palvelus, kannustertiin hakemaan töitä muualta mutta ei minun tietoisuuden kanssa.
- Anonyymi
ei ne kaikki jää edes he kuin, ja osa jotka on ollut toiminnassa jossa kollegat on tapettu, kärsii niistäkin. eipä ole minun ongelma.
- Anonyymi
ja ne jotka on hoidellut muita vaikeuksiin inhosta ja kostosta luultyihin asioihin, joutuu korvaamaan ja maksamaan, ja jos jatkavat alalla kärsivät itse. enpä ole ollut mukava, niitä autettiin jotka kuunteli. Eikä minun voimilla ketään pakoteta toimimaan toisin. ja ulosheitettiin kaikki. nyt ymmärrän miksi niitä tuli niin paljon.
- Anonyymi
eräs hullu on siis tämä Sari K, ja sen pantterin takia. Mustasukkaisuus ja uteliaisuus. ja halu samaan tietoisuuteen. jotain peittelyä tai epäilyjä? te ootte tosi sairasta sakkia. ei voi muuta sanoa. ja toinen porukka näistä hehkujutuista ja muista. minä en ole jumalatar, enkä tee niitä töitä, jospa sekin painostus loppuisi. ja jos joku mies tekee jotain ritarijommia, mitä onkaan, ei se minuun vaikuta. minulla ihan omat työt, ja tietoisuus oli ihan omaa itseä, ja saadut jutut rahalla ostettu ja ei ostettu ihmisiä.
- Anonyymi
Tiedät että odotan viestiä sinulta ❤️ tai puhelua. Vastaan kyllä.
T: Mn- Anonyymi
❤️❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769