Voi ei, tämä oli monen mielestä vääryys! Ricardo Grönfors, 17, tippui The Voice of Finland -kisasta ennen livelähetyksiä. Ricardo avautui somessa tippumisestaan.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tvof-shokki-ennakkosuosikki-ricardo-tippui-kisasta-rehellinen-tilitys-somessa-oli-jotenkin?s24
TVOF-shokki! Ennakkosuosikki Ricardo tippui kisasta - Rehellinen tilitys somessa: "Oli jotenkin..."

11
701
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, varmaan näin pelkkien naisoletettujen mielestä. Olisivat pudottaneet kuulemma sen sijaan kaksikin naislaulajaa. Nekin kun ovat "uhkia" näille naisille, että saavat huomiota, myös miesten, enemmän kuin he itse. Naisen logiikka ja humetti on tosiaan erikoinen...
- Anonyymi
Tuleeko tätäkin sontaa yhä töllöstä? Maksukanaville tllanen sonta ja heti, ikinä moista paskaa ole vahdannut.
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä se on, jos et ole koskaan katsonut?
- Anonyymi
Selittäkää miten ihminen voi tippua?
- Anonyymi
Hauska ohjelma kun ns tuomareissa ei ole ainuttakaan laulutaitoista, on vain vetojen vetäjiä
- Anonyymi
Tosi harmi, että pudotettiin kisasta. Hänellä kuitenkin enemmän (artisti)elämää edessä, kuin noista monestakaan aika iäkkäästä kisaan jääneistä
- Anonyymi
Mitähän tuo Maija oikein sekoilee kun tuollalailla "persuilee"..
Nythän sekä Ricardo Grönfors että kaksintaisteluparinsa Naomi Moller on kumpainenkin heivattu kisan ulkopuolelle.
https://www.youtube.com/watch?v=D8DLcLvvFu4
- Anonyymi
Ehdottomasti paras ääni näitten vikisijöitten ja kitisijöitten joukossa. Maija teki pahan virheen. No. Ricardosta tulee vielä paljon enemmän kuin näistä valituista.
Tsemppiä tälle suurelle lupaukselle ! Ehkäpä tangomarkkinoilla nähdään. Sieltähän moni muukin kuuluisuus on ponnahtanut. - Anonyymi
Tää Maija ei osaa eikä halua valmentaa, varsinkin nuori Ricardo olisi tarvinnut sitä.
- Anonyymi
Maijakin on monelle suomalaiselle naiselle uhka (=saa enemmän miesten huomiota) ja naisten pitää dissata Maijaakin sen takia.
- Anonyymi
Harmittaa Jimmyn putoaminen. Komea ääni, miksi ei valinnut mahtipontisempaa biisiä? Olisi mennyt heittämällä jatkoon. Noita samankaltaisia naispiipittäjiä ei vain jaksa kuunnella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25045426Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3511284Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21810924Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369741Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858558Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2326554Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03230Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302269- 401817
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261550