Hei,
Onko komemuksia kannattaako Pintafit nimistö firmaa käyttää kylpyhuoneen saumojen korjaushommiin ja jonkinlaisen nanopinnoitteen tekemiseen? Hinta pienehkölle kylppärille olisi kuulemma kuuden tuhannen euron kieppeillä. Äkkiseltään hinta tuntuu aika kovalta arvioidulta parin päivän työltä. Kolmisen tuhatta euroa per työpäivä…
Pintafit, kannattaako remonttityö teettää tällä firmalla
14
1694
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään nimessä kannata. Kyseistä firmasta varoiteltu täällä suomi24:ssa toisessa ketjussa. Huijareita koko pulju. Työnjälki myös huonoa. Kannattaa katsoa alalta muita toimijoita. Hinnat huomattavasti halvempia ja työnjälki parempaa. Älkää missään nimessä Pintafitiltä ostako mitään!!!
- Anonyymi
Älä missään nimessä. En usko, että tämä yritys on enää kauaa pystyssä.
- Anonyymi
Uskomatonta että joku pystyy toimimaan myyjänä yrityksessä jonka koko toiminta perustuu huijaukseen ja petokseen. VAROKAA
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa , huijareita törkyhinnoilla !
- Anonyymi
Nämä yleensä sen aikaa toimii, kuinka kauan myyjillä moraali venyy johtajien opetukseen.
VAROKAA, KYSEISESTÄ YRITYKSESTÄ VETÄMÄSSÄ USEITA KULUTTAJARIITA-ASIOITA YLIHINNOITTELUN JA MORAALITTOMAN TOIMINNAN VUOKSI
PINTAFIT OY
pintafit oy - Anonyymi
Kannattaa jos:
On valmis maksamaan ylihintaa 3-4krt normaalin
Haluaa tukea epäeettistä toimintaa
Kokee että vanhusten kusettaminen on ok - Anonyymi
Pahemman luokan vanhusten hyväksikäyttöfirma, ei mitään järkevää toimintaa jos pakkomyydään 6000€ maksava nökymätön pinnoitus väärin perustein 50v vanhaan kylpyhuoneeseen, +80v mummolle joka ei uskalla kieltäytyä.
Hyh olkoon. - Anonyymi
Ei kannata.
- Anonyymi
En suosittele laisinkaan. Mummulle olivat tämmöisen pinnoituksen ja silikonien vaihdon saaneet kaupattua vanhaan kylpyhuoneeseen. Ovelta ovelle vaeltelevat, vaikka taloyhtiössä kaupustelu kielletty.. Jäätävä hinta, eikä edes mikään hyvä työnjälki.
Suosittelisin valitsemaan firman, joka hankkii asiakkaansa muutoin kuin itseään pakonomaisesti ovelta ovelle tyrkyttäen. Ei todella anna ammattitaitoista tai asiallista vaikutelmaa, hyvän ammattilaisen luo asiakkaat itse hakeutuvat.- Anonyymi
Tämän hinta oli siis 7000€ sisältäen oikeastaan pintaan sipaistavan aineen ja puhdistuksen :D
#pintafitoy
- Anonyymi
Myyjänä hyvä olla, kun mummoilta on haettu valheen kautta raha pois
#häpeä
#pintafit - Anonyymi
Kiertävät ikäihmisten ovilla ja "pakkomyyvät" ja pelottelevat ihmisiä. Ei hyvä
- Anonyymi
Kangasalla kiertävät vanhusten rivareita tänään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082