Onnela?

Laura

Pääsikö sinne kukaan, jotta saataisiin kuulla arvosteluja?

Ja paljon se pääsymaksu oli? :P

32

10202

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

No pääshän sinne kaikki jotka vaan meni! Lipun hinnasta ei tietoa kun menin kutsulla sisään ennen klo 22. Paikka on ihan jees, mutta ei mitään ihmeellistä.. jos on käynyt joskus jossain muualla kun Lahden menomestoissa niin mitään uutta ja hätkähdyttävää ei ole tiedossa. Jos olen ihan rehellinen niin hieman kyllä petyin paikkaan, mutta kaikki uusihan Lahteen on pelkkää plussaa!

• Boss???

Niin lipun hintahan oli 7€
        Rankka pettymys paikka on ( erityisesti sisustus )
        Lahdesta löytyy kivempiakin paikkoja.
        Tuskin tulee toiste käytyä.

• Boss??? kirjoitti:

Täytyy varmaan joskus käydä tsekkaamassa tämä uusi baari, sillä Lahdessa näitä uusia baareja ei ole tullut vähään aikaan. Onko minä tyylinen baari? Minkälaista musiikkia, väkeä, minkä ikäistä porukkaa siellä yleensö käy?

• asiakas
        Boss??? kirjoitti:

Järjestyksenvalvojat erittäin töykeitä,itseään täynnä olevia natseja.En pitänytpaikasta ja drinksussa oli karvoja.

• Paikalla käyneet

Baarissa oli kolme puolta; rocki, suomipoppi ja dance. Musa soi helkkarin lujaa kaikilla puolilla ja korvia sai hieman lepuutella tiloja jakavalla käytävällä. Rockissa olisi voinut soida musa hiljempaakin kun siellä ei kuitenkaan ollut tanssilattiaa.

Dancepuolen lattia toi huteran fiiliksen eikä tainnut johtua pelkästä alkoholista. Parakkimainen halpa lattia, toivottavasti tullut vain kiire ja väliaikainen ratkaisu.

Suomipoppi oli aivan täynnä väkeä joten tuntuma jäi vähäiseksi.

Toivottaasti paikka menestyy, on tervetullutta saada uutta yöelämää Lahteen.

Hyviä juttu kyllä se, että isompi porukka voi valita Onnelan jossa on ns. kaikille jotain.

Sisäänpääsy 7, narikka 2. Lonkeron ja oluen yhteishinta näyttää olevan 9,50, jekkucola 6,50.

• Osaatko sanoa minkä ikäistä ja tyylistä väkeä tuolla Onnelassa yleensä käy? Olisi hienoa jos Lahteen saataisiin joku hyvä nuorille aikuisille tarkoitettu yhökerho, jossa olisi monenlaista ja monen tyylistä asiakasta. Mielestäni suurin osa Lahden yökerhoista on näitä 20-vuotiaiden teinimestoja joissa asiakaskunta on juuri tyypillistä discoväkeä. Jackalope on melkein ainoa kunnon illanviettopaikka Lahdessa, tavalliset kaljabaarit mukaan luettuna.

• Juntti
        DarkFear kirjoitti:

Osaatko sanoa minkä ikäistä ja tyylistä väkeä tuolla Onnelassa yleensä käy? Olisi hienoa jos Lahteen saataisiin joku hyvä nuorille aikuisille tarkoitettu yhökerho, jossa olisi monenlaista ja monen tyylistä asiakasta. Mielestäni suurin osa Lahden yökerhoista on näitä 20-vuotiaiden teinimestoja joissa asiakaskunta on juuri tyypillistä discoväkeä. Jackalope on melkein ainoa kunnon illanviettopaikka Lahdessa, tavalliset kaljabaarit mukaan luettuna.

Nuorta pimua oli avajaispäivänä onnela täynnä.
        Yökerhoksi en ainakaan kyseistä paikkaa ylentäisi.
        Surkeista lautalattioista tuli mieleen lähinnä lato?
        Jackalope on tuohon verrattuna huippumesta.

• Rattis
        Juntti kirjoitti:

On Ten Dollars Saloon.! Se mesta siinä onnelan ja kumpan vieressä. =)

http://www.tendollars.fi

• mistäkin
        Juntti kirjoitti:

eipä kärjistetä liian pahasti, jaskassa on nimittäin omakohtaisena kokemuksena paskin palvelu.

• täti

saisi pikkuhiljaa löytyä Lahdesta myös lhbt-kansallekin...

• Neiti

Menin myös heti 20 aikaan sisään. Täytyy sanoa, että meni kyllä kärkeen Lahden yökerhoista. Ihan pk-seudun tasoa, ei Lahdessa ole mitään muuta näin makeeta mestaa. Dance-puoli rokkas Alex Kunnarin tahdissa. Fiilis oli hyvä. Porukkaa oli kyllä liikaa. Varmaankaan ei tuu muualla juurikaan käytyä enää.

• uki

hyi kakka huono yök..

• Rattis

Ei huono mesta. Ihan asiallisia mötköjä mesta pullollaan.;)

• Nainen 34

Kävin myös tsekaamassa onnelan siinä 20 maissa ja koko ilta siellä sit menikin... Parasta oli minusta suomipoppi-baarin korkeet "palkit" joiden päällä oli hauska tanssia, pitäen välillä kattotangosta kii jos alkoi huipata. Ihmeellistä, ettei varmaan 10 salmiksen jälkeenkään huipannut yhtään... ilmaisdrinksut... Käytävillä oli ahdasta ja jonotusta riitti baaritiskille kun kaikki hakivat ilmaisdrinkkejään...kuulemma lauantaina sai tilattua ihan kohtuu-ajassa.. Vessat siistit ainakin alkuunsa..muutama siisti sisustusjuttu, tiskijukka katon rajassa, vähän liian kinginä.. porukka aika monen ikäistä.. en osaa sanoa kumpi on parempi, onnela vaiko jaska. Jos ihan 20v valtaavat onnelan niin pysyn sit varmaan jaskassa, mutta katon rajassa tanssiminen oli ihanan seksikästä..

• Valeri

Siellä Suomipoppi baarissa on hyvä tsekata tyttöjä, jotka tanssii tangoissa kiinni kuten strippaajat. Loppuillasta valitsee sitten itselleen mukaansa parhaimman näköisen tanssijan. Suosittelen Onnelan Suomi-baaria.

• Täytyy käydä joku kerta tsekkaamassa kyseinen mesta. Mutta jos siitä tulee taas joku 20-vuotiaiden biletyspaikka joita Lahdessa on joo muutenkin ihan liikaa, niin siinä tapauksessa minäkin pysyn mieluummin jackalopessa.

• se paikka
        DarkFear kirjoitti:

Täytyy käydä joku kerta tsekkaamassa kyseinen mesta. Mutta jos siitä tulee taas joku 20-vuotiaiden biletyspaikka joita Lahdessa on joo muutenkin ihan liikaa, niin siinä tapauksessa minäkin pysyn mieluummin jackalopessa.

vaikuttaa ihan selkeästi uudelta divalta. viikonloppuna en käynyt, mutta sunnuntaina olin vapaalla ja pääsin katsastamaan paikan.
        Suoraan voin sanoa etten siihen paikkaan toiste aio mennä.

• KAMALAA

Teinejä liikaa...eikö sille ikäluokalle ole baareja Lahdessa jo tarpeeksi??! Jos ikärajat 20/22vee niin turha kuvitella että siellä paljon vanhempi väki viihtyy. Avajaisvkoloppuna LIIKAA väkeä,suomipoppi ja rokkipuoli aivan liian pieniä ja discopuoli....no jaa. Lopeen siis jatkossakin,ja luulen että niin suuntaa moni muukin yli 25v lahtelainen..

• abc

Itse pidin kyseisestä paikasta ja aion suunnata sinne nyt taas keskiviikkona. Iltaan sai mukavaa vaihtelua surffailemalla eri puolien välillä. SUOSITTELEN KAIKILLE!

• Olisi ollut aika harvinaista herkkua jos Lahteen olisi saatu viimeinkin joku uusi yökerho nuorille aikuisille. Kuten arvelinkin että tämä onnela taitaa olla taas joki uusi divan ja starlightin tapainen 20-vuotiaiden biletyspaikka, ei siis hirveästi minua houkuttele.

• kohta 22
        DarkFear kirjoitti:

Olisi ollut aika harvinaista herkkua jos Lahteen olisi saatu viimeinkin joku uusi yökerho nuorille aikuisille. Kuten arvelinkin että tämä onnela taitaa olla taas joki uusi divan ja starlightin tapainen 20-vuotiaiden biletyspaikka, ei siis hirveästi minua houkuttele.

minun mielestä on oikein saada joku uusi ja ehkä(?) tasokas paikka nuorille aikuisille. vaikka olenkin nuori, ei minua kiinnosta tällaiset teinimestat kuten diva ja starlight jossa 18vee jannut kulkee housut polvissa. on siis mukavaa mennä paikkaan jossa myös vanhempaa väkeä, siellä viihtyy paremmin yms. jaskaan kun ei ole vielä hetkeen asiaa ennen kun on toi 24 täynnä. mut hyvä et tuli edes yksi paikka lahteen mihin voi mennä.

• ikäraja
        kohta 22 kirjoitti:

minun mielestä on oikein saada joku uusi ja ehkä(?) tasokas paikka nuorille aikuisille. vaikka olenkin nuori, ei minua kiinnosta tällaiset teinimestat kuten diva ja starlight jossa 18vee jannut kulkee housut polvissa. on siis mukavaa mennä paikkaan jossa myös vanhempaa väkeä, siellä viihtyy paremmin yms. jaskaan kun ei ole vielä hetkeen asiaa ennen kun on toi 24 täynnä. mut hyvä et tuli edes yksi paikka lahteen mihin voi mennä.

on muuten vain lauantaisin 24. perjantaina 22 ja muuten taitaa olla parikymmnentä.

• puupää
        ikäraja kirjoitti:

on muuten vain lauantaisin 24. perjantaina 22 ja muuten taitaa olla parikymmnentä.

Taitaa olla tää "ONNELA" taas vaan suurista odotuksista ja ennakkopuheista huolimatta uusi
        teinihelvetti. Olin eilen kyseissessä mestassa eikä siellä minun mielestä ollut kun just 18v:a tai jos sitäkään. Ittelläni on ikää 28.
        Terveisiä Sedulle epäonnistuneesta luomuksesta.

• vanhus myös
        puupää kirjoitti:

Taitaa olla tää "ONNELA" taas vaan suurista odotuksista ja ennakkopuheista huolimatta uusi
        teinihelvetti. Olin eilen kyseissessä mestassa eikä siellä minun mielestä ollut kun just 18v:a tai jos sitäkään. Ittelläni on ikää 28.
        Terveisiä Sedulle epäonnistuneesta luomuksesta.

Me kun käytiin viime viikolla niin jo poke sanoi ovella keski-iän olevan n.40. Ja tosiaan, yllättävän paljon oli "vanhoja" (itse 28)vaikka ensin pelkäsin sen olevan Teinilä ja itse.

• sinne
        ikäraja kirjoitti:

jaskaan ei tartte enää onneks mennä. paskempaa palvelua saa hakea.

• Mallu30

Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa onnella ja mielestäni aivan tervettullut tulokas. Ikäraja voisi olla ainakin lauantaisin 24, jotta vähän vanhempikin väki viihtyisi. Musiikki oli todella lujalla kaikissa tiloissa,joten siihen kannattaisi ainakin alkuillasta kiinnittää huomiota, jotta seurueessa vois keskustellakin ja lautalattia oli tosi uutuudentahmea?, koska kengät tarttu ärsyttävästisiihen kiinni. Muuten palvelu oli toimivaa ja fiilis hyvä.

• Nimetön

Ja takuulla menen toistekin, oli tosi kivaa! Tykkään itse tanssimisesta, joten käyn pääasiallisesti sen vuoksi baareissa. Hyvää musaa oli ja kivasti porukkaa, mahtui kuitenkin hyvin tanssimaan, hyvän kokoinen tanssilattia.
      Kaiken ikäisiä oli, ehkä enimmäkseen 25-vuoden korvilla olevia. Vaikea tietysti vielä avajaisten perusteella sanoa, että minkälaiseksi asiakaskunta muodostuu...
      Mutta itse ainakin tykkäsin! Minä sain ainakin hyvää palvelua. Ainut harmillinen asia oli, että ruokaa ei ollut tarjolla avajaisissa! Ilmaisia drinksuja sentään oli... =)

• jeepi

Siis minkälaista dance musiikkia siellä on? Jotain ihan hirveätä eurodance paskaa (gynther,e-type yms) tai jopa vielä hirveämpää suomi-iskelmää joka on miksattu dance muotoon vaiko jotain tasokasta? Ehkä jopa housea tai hard-dancea??

• neverever

Et tuu kyllä housea siellä kuulemaan.. Vanhoja "hittejä" 70-90 luvuilta, nimenomaan näitä mainitsemiasi, suomimusa soi kuitenkin toisella puolella.. sekä sitten uutta purkkapoppista black eyed peasin johdolla.
        Ja kovaa.
        Ihmetyttää muutenkin tää vinkuna "nuorista aikuisista", jotka täällä palstalla tuntuu olevan yli kolmekymppisiä ja baarikansan enimmistöä. Kuinkas paljon lahdessa ylipäätänsä näitä joka viikonloppu bailaavia kolkyt ja risat sinkkubilettäjiä oikein on?
        Ei kantsi tehdä paikkaa kahden lapsen äidille, joka käy baarissa silloin kun on omat synttärit tai kaverin häät.
        Mun mielestä nää nuoret aikuiset on nimenomaan näitä kakskakkosia, joilla vielä ei ole perhettä bailaamisen "esteenä". Ei ole tarkoitukseni mollata perheellisiä, hieno asia se on. Mut kyllä Sedukin osaa varmaan sen verran matikkaa, että tietää mistä se raha tulee ja millä musiikilla lahden kokoisessa kaupungissa.
        En väitä, että onnela olis joku hieno paikka eikä välttämättä hirveän onnistunutkaan. Mutta ei siellä siis ole pakko käydä, muitakin paikkoja on.

• maza
        neverever kirjoitti:

Et tuu kyllä housea siellä kuulemaan.. Vanhoja "hittejä" 70-90 luvuilta, nimenomaan näitä mainitsemiasi, suomimusa soi kuitenkin toisella puolella.. sekä sitten uutta purkkapoppista black eyed peasin johdolla.
        Ja kovaa.
        Ihmetyttää muutenkin tää vinkuna "nuorista aikuisista", jotka täällä palstalla tuntuu olevan yli kolmekymppisiä ja baarikansan enimmistöä. Kuinkas paljon lahdessa ylipäätänsä näitä joka viikonloppu bailaavia kolkyt ja risat sinkkubilettäjiä oikein on?
        Ei kantsi tehdä paikkaa kahden lapsen äidille, joka käy baarissa silloin kun on omat synttärit tai kaverin häät.
        Mun mielestä nää nuoret aikuiset on nimenomaan näitä kakskakkosia, joilla vielä ei ole perhettä bailaamisen "esteenä". Ei ole tarkoitukseni mollata perheellisiä, hieno asia se on. Mut kyllä Sedukin osaa varmaan sen verran matikkaa, että tietää mistä se raha tulee ja millä musiikilla lahden kokoisessa kaupungissa.
        En väitä, että onnela olis joku hieno paikka eikä välttämättä hirveän onnistunutkaan. Mutta ei siellä siis ole pakko käydä, muitakin paikkoja on.

noi kakskakkoset sinkuthan kuluttaakin ihan mielettömästi massia tonne baariin -sen varaan sedu sen varmaan on laskenut ;)

• paikka
        maza kirjoitti:

noi kakskakkoset sinkuthan kuluttaakin ihan mielettömästi massia tonne baariin -sen varaan sedu sen varmaan on laskenut ;)

ihan kiva sisustus ja onneks vähän aikuisempaa porukkaa, mutta juomat todella kalliita! Mutta kai se kate on jostain saatava kun olutta ja siideriä saa membercardilla 1-2 €. Ja se musiikki on todella liian kovalla, kyllä siellä vietetyn illan jälkeen oli äänihuulet hellänä...

• ihan selkeesti

ei tarvi enää muina päivinä ku sunnuntaisin eksyä sinne.
      keskiviikko ainakin ihan teini-ilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      409
      1815
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      136
      1316
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      116
      1296
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      160
      1257
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1056
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      882
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      747
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      671
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      122
      610
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      23
      608
    Aihe