Kiihottaa ajatus, että minua käytettäisiin siittäjänä. M60+
Siittäminen mielessä
25
1234
Vastaukset
Olisi ihanaa päästä siementämään 💦💦💦
- Anonyymi
Varattu nainen olisi siementä vailla
- Anonyymi
ape03 kirjoitti:
Haluaisitko perinteisellä tavalla?
Tietysti
- Anonyymi
bokotti kirjoitti:
Kyllä minullekkin käy varattu nainen ja tietysti vapaakin.
Eipä ole naiset vastannut, m03
Saisit kyllä.
- Anonyymi
Kiva kuulla
Spermani on testattu.
Haluatko lapsen, mutta et miestä? Minulle sopii.
- Anonyymi
Kiihottava ajatus tuollainen kokenut kypsempi sonniuros. ;) Hui...
Tuleeko sinulta paljon? Ajatus, että voin naida paljaalla, ruiskia spermat pilluun ja hedelmöittää naisen, on äärimmäisen kiihottava.
Mahtaako tämä jäädä pelkäksi fantasiaksi?
- Anonyymi
Siitin aikoinaan yhden päivän tuttavuuden paksuksi. Likka sanoi, että kannattaa varoa, sillä hän haluaa lapsen. Kerran tuikkasin kun pyllisti ja oli taivaallisen hyvä perse. Vedin pois ennen kunnon laukeamista, mutta paksuksi tuli vaikka haettiin varmuuden vuoksi katumuspillerit, eli tavallaan oli vahinko, mutta en pystynyt hillitsemään itseäni, kun hän esitteli persettään. Tiedän, että spermani on tuhtia ja tulee todella runsaasti. Runkkaan päivittäin lastit ulos ja aina vain mälliä riittää. Eilen runkkasin kolme kertaa mällit pihalle. Ei kestä kun neidot pukeutuu legginseihin ja olen toivoton persemies
- Anonyymi
Se vielä, että myös ex oli aina myös kertalaakista paksuna. Ja sama kuvio. Aivan uskomaton herkkuperse ja sillä kun kiusasi, niin takaapäin lasti sisään. Ei pystynyt hillitsemään. Oli niin syntinen näky se pyllistys, että usein ei ehtinyt sisään vaan mälli lensi perseelle
Minua on saatettu käyttääkin siittäjänä. Mieleeni tulee parikin mahdollista tapausta.
Nyt on paineita pusseissa.
- Anonyymi
Miten paine pusseissa on, onko niissä kusta kertynyt?
- Anonyymi
Olisi ihanaa päästä nuolemaan juuri siemennettyä pillua ja tuottaa nuolemalla monta orgasmia naiselle!Kuopio 50v ukm.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa se parasta ennen päiäys!
- Anonyymi
Työnnätkö myös urospuolista kannikkaan tai suoleen?
Jos noin innokas oot takaapäin tulemaan? Olen hienotunteinen, luotettava, turvallinen ja terve herrasmies. Geeneissä ei pitäisi olla mitään vikaa.
- AnonyymiUUSI
Hitsi oispa hyvä homma, pari ottaisi yhteyttä tulisitko siementää vaimon. Menisit kuin lääkäri kotio, kyselisit ensin toiveita mistä asennosta rouva tykkää saada siemenet sisäänsä. Uusinta käyntejä varmaan tulisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211811Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23850
- 49841
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?175832Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702