Siis mikä on aimbot ja mihin sitä käytetään.Mä luulen et se on joku modi millä saa osumaan päähän tai jotain? Jos joku sanos nii olis hyvä ja jos maholllista nii sanos mistä sen pystyy lataamaan?
ET aimbot
4
1198
Vastaukset
- se niin on..
Kyllä mun tietääkseni AIM-BOT on cheatti eli huijaus jolla saadaan osuma päähän, kuten counter strikessa sehän merkitsee välitöntä kuolemaa. En tiiä mistä sen saa, mutta se on aika raukamainen koodi. Eihä pelaamine enää oo hauskaa jos käyttää sitä koko aja.
En tiedä onko Enemy Territoryyn sitä.- thunder
enemy territoryssä se aimbot on tosi hanua... sä ekaks kämpit jossakin kulman takana ja sitten sä hyppäät eteen ja pum!! niin sä oot kuollu... arvelen et se on joku koodi mikä laitetaan consoleen?!?.... RAUKKAMAISTA
thunder kirjoitti:
enemy territoryssä se aimbot on tosi hanua... sä ekaks kämpit jossakin kulman takana ja sitten sä hyppäät eteen ja pum!! niin sä oot kuollu... arvelen et se on joku koodi mikä laitetaan consoleen?!?.... RAUKKAMAISTA
"arvelen et se on joku koodi mikä laitetaan consoleen?!?"
Miks pelin tekijät olis tehny nettipeliin koodin et voi huijata kaikkia? Kyllä se pitää erikseen ladata netistä ja sillai.- B.E
lammas-jr kirjoitti:
"arvelen et se on joku koodi mikä laitetaan consoleen?!?"
Miks pelin tekijät olis tehny nettipeliin koodin et voi huijata kaikkia? Kyllä se pitää erikseen ladata netistä ja sillai.Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381