Fit Nordic sopimus ja Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus sopimus

Anonyymi-ap

Hei!
Onko muilla kokemuksia Fit Nordicista tai Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksesta, erityisesti liittyen sopimuksen tekemiseen ja valmennuksiin?
Mulle itselle jäi tosi hyvä fiilis – sopimus käytiin läpi ääneen, selkeästi ja kiireettömästi. Sain kysyä kaikki mieltä painavat jutut ja kaikki kirjattiin ylös.

Lisäksi oon saanut apua mun selkävaivoihin enemmän kuin mistään aiemmasta.
Mut kiinnostaisi kuulla, miten teillä on mennyt? Onko muut saaneet apua valmennuksesta tai oliko sopimusvaihe sujuva?

Jaa kokemuksesi – niin hyvässä kuin kehitysehdotuksissakin!

139

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aluksi epäröin, kun kuulin kuntosalista, mutta menin kuitenkin tutustumaan. Vastaanotto oli ystävällinen ja kiireetön. Käytiin rauhassa läpi, mitä palvelut pitävät sisällään ja millaisia vaihtoehtoja olisi mun tilanteeseen. Mulla on ollut jo vuosia ongelmia alaselän kanssa, ja valmennuksen kautta löytyi vihdoin liikesarja, joka oikeasti auttaa. Tuntuu, että ekaa kertaa pitkään aikaan jaksan arjessa paremmin – ja se on iso asia.

• Anonyymi

Mä oon jo eläkeiässä ja selkä on vaivannut vuosia. Mutta täällä sain ensimmäistä kertaa liikuntaohjelman, joka ei pahentanut kipuja vaan helpotti. Valmentaja kuunteli ja oli tosi lempeä. Sopimus oli selkeä, ei jäänyt mitään hampaankoloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon jo eläkeiässä ja selkä on vaivannut vuosia. Mutta täällä sain ensimmäistä kertaa liikuntaohjelman, joka ei pahentanut kipuja vaan helpotti. Valmentaja kuunteli ja oli tosi lempeä. Sopimus oli selkeä, ei jäänyt mitään hampaankoloon.

Fit Nordicilla ei tyrkytetty mitään. Sopimus annettiin rauhassa, ja kaikki ehdot käytiin selkeästi läpi. Nyt saan valmennuksesta apua MS-taudin kanssa elämiseen – tarkat, turvalliset liikkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla ei tyrkytetty mitään. Sopimus annettiin rauhassa, ja kaikki ehdot käytiin selkeästi läpi. Nyt saan valmennuksesta apua MS-taudin kanssa elämiseen – tarkat, turvalliset liikkeet.

Fit Nordicissa en allekirjoittanut mitään ennen kuin kaikki ehdot oli käyty ääneen. Se oli reilua. Sain tauottaa jäsenyyden reissun ajaksi ja treenit on auttaneet mun olkapäätä toipumaan kunnolla.

• Anonyymi

Sairaalanmäen keskuksessa sopimusasioissa hoidettiin hommat kunnolla. Kaikki käytiin kohta kohdalta, sain selittää mitkä kohdat mietitytti ja sain vastaukset heti. Nykyään liikun ilman pelkoa että kaadun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen keskuksessa sopimusasioissa hoidettiin hommat kunnolla. Kaikki käytiin kohta kohdalta, sain selittää mitkä kohdat mietitytti ja sain vastaukset heti. Nykyään liikun ilman pelkoa että kaadun.

Sairaalanmäellä sanottiin suoraan että “tää ei oo mikään pikkuprintin soppari, vaan me hoidetaan tää yhdessä”. Ja niin tehtiin. Arvostan sitä. Nyt keho liikkuu kevyemmin ja nukun paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sanottiin suoraan että “tää ei oo mikään pikkuprintin soppari, vaan me hoidetaan tää yhdessä”. Ja niin tehtiin. Arvostan sitä. Nyt keho liikkuu kevyemmin ja nukun paremmin.

Fit Nordicilla en ehtinyt edes kysyä, kun valmentaja jo sanoi että nyt luetaan tää sopimus yhdessä läpi. Se loi heti fiiliksen että mua ei kuseteta. Nykyään meen salille hyvällä mielellä ja alaselän kivut on historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla en ehtinyt edes kysyä, kun valmentaja jo sanoi että nyt luetaan tää sopimus yhdessä läpi. Se loi heti fiiliksen että mua ei kuseteta. Nykyään meen salille hyvällä mielellä ja alaselän kivut on historiaa.

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot selitettiin perusteellisesti. Sain kysyä ja keskustella ennen allekirjoitusta. Nyt olen motivoitunut liikkumaan ja olen saavuttanut tavoitteitani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot selitettiin perusteellisesti. Sain kysyä ja keskustella ennen allekirjoitusta. Nyt olen motivoitunut liikkumaan ja olen saavuttanut tavoitteitani.

Sopimus ei ollu pelkkä paperi, vaan alku uudelle. Fit Nordicilla siihen suhtauduttiin niin. Sen takia tiesin että täällä mun kannattaa olla.

• Anonyymi

Fit Nordicin valmentaja sano mulle että “kysyy mitä vaan, ei oo tyhmiä kysymyksiä”. Se oli eka kerta kun tunsin että sopimus ei oo mulle riski. Plussaa ohjauksista ja testeistä. Ne olo hyvät!!! 💪🤓

• Anonyymi

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa tehty sopimus on ollut yksi fiksuimmista päätöksistä. Se ei ollut paketti, vaan mun tarpeisiin tehty suunnitelma. Sain erikseen maininnan siitä, miten tarvittaessa voin tauottaa valmennusta sairastapauksen vuoksi. Se helpotti jo alussa. Nyt, kun sain vaivani (lonkkaperäinen säteilykipu) hallintaan, oon taas aktiivinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus erottui jo siinä vaiheessa, kun sain sopimuksesta oman kopion heti mukaan ja selkeän yhteenvedon sähköpostiin. Ei tarvinnut arvailla mitään. Ja vaikka mulla on astma, valmennus on rakennettu niin että voin tehdä kaiken omaan tahtiin. Hengitys on parantunut ja liikunnan ilo tullut takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus erottui jo siinä vaiheessa, kun sain sopimuksesta oman kopion heti mukaan ja selkeän yhteenvedon sähköpostiin. Ei tarvinnut arvailla mitään. Ja vaikka mulla on astma, valmennus on rakennettu niin että voin tehdä kaiken omaan tahtiin. Hengitys on parantunut ja liikunnan ilo tullut takaisin.

Valmennuksen jälkeen jäi yksi liike epäselväksi ja kysyin asiakaspalvelun kautta. Valmentaja teki videon ja lähetti mulle! Siis oikeesti. Tosi arvostavaa toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mun reissu Turkkiin tuli yllättäen päälle, kysyin voiko jäsenyyttä tauottaa. Aspa hoiti sen heti ilman mitään turhaa kyselyä tai kikkailua. Iso kiitos joustavuudesta!

• Anonyymi

Tarkka liikeanalyysi auttoi löytämään syyn mun toistuviin alaselkäkipuihin. Valmentaja näytti videolta, miten paino menee väärin jalan päälle ja mitä tehdään eri tavalla. Tuntui ammattimaiselta ja rauhalliselta.

Aspasta vastataan tosi nopeesri kysymyksiin 👍

• Anonyymi

Tein sopimuksen vuoden alussa ja kaikki meni tosi selkeästi. Sain itse kysyä ja miettiä rauhassa ennen kuin päätin mitään. Ei ollut painostavaa ilmapiiriä. Kun valmennus alkoi, mut otettiin heti vastaan lämpimästi ja turvallisesti. Käytiin mun lähtötilanne ja rajoitteet kunnolla läpi ja sain juuri mun tarpeisiin suunnitellun ohjelman. Nyt kolme kuukautta myöhemmin hartiakivut ovat lähes poissa ja mielikin on parempi.

• Anonyymi

Sairaalanmäellä oli ihana se, että mun kysymyksiin ei vastattu lyhyesti vaan perusteellisesti. Koin tulleeni kuulluksi. Tällä hetkellä mulla on taas ryhti kunnossa ja jaksan arkea eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä oli ihana se, että mun kysymyksiin ei vastattu lyhyesti vaan perusteellisesti. Koin tulleeni kuulluksi. Tällä hetkellä mulla on taas ryhti kunnossa ja jaksan arkea eri tavalla.

Fit Nordic kysy multa ekana että haluanko lukea yksin vai käydäänkö yhdessä. Sanoin että yhdessä, ja luettiin kohta kohdalta. Sen jälkeen ei oo tarvinnut miettiä mihin sitouduin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordic kysy multa ekana että haluanko lukea yksin vai käydäänkö yhdessä. Sanoin että yhdessä, ja luettiin kohta kohdalta. Sen jälkeen ei oo tarvinnut miettiä mihin sitouduin.

Sopimus tuli eteen, mutta Sairaalanmäellä ei painostettu. Sain lukee kotona ja palata myöhemmin. Harvinaista. Kävin valmennuksessa selän takia ja nyt jaksan taas tehdä pihatöitä.

• Anonyymi

Fit Nordicilla mä istuin alas valmentajan kanssa ja me käytiin sopimus kohta kohdalta läpi. Eikä vaan niin että "tässä tää on", vaan oikeesti selitettiin kaikki. Mulle jäi tunne, että mua arvostetaan ja mun kysymykset oli tärkeitä. Sain lukea rauhassa, miettiä rauhassa ja lopulta allekirjoitin hyvällä fiiliksellä. Sen jälkeen oon saanut valmennuksesta enemmän kuin ikinä osasin odottaa. Sain apua selkäkipuihin, opin miten hengitys ja tuki toimii, ja oon saanut kehon takaisin käyttöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla mä istuin alas valmentajan kanssa ja me käytiin sopimus kohta kohdalta läpi. Eikä vaan niin että "tässä tää on", vaan oikeesti selitettiin kaikki. Mulle jäi tunne, että mua arvostetaan ja mun kysymykset oli tärkeitä. Sain lukea rauhassa, miettiä rauhassa ja lopulta allekirjoitin hyvällä fiiliksellä. Sen jälkeen oon saanut valmennuksesta enemmän kuin ikinä osasin odottaa. Sain apua selkäkipuihin, opin miten hengitys ja tuki toimii, ja oon saanut kehon takaisin käyttöön.

Sairaalanmäen tyylissä oli jotain vanhan koulun kunnioitusta. Ei lässytystä, vaan rehellinen kohtaaminen. Sain heti kokea, et oon hyvissä käsissä.

• Anonyymi

Fit Nordic auttoi mua alkuun niin, että sain sopimuksen sähköpostilla etukäteen luettavaksi. Me käytiin se yhdessä läpi, ja sain rauhassa miettiä ennen kuin allekirjoitin. Kun liike lähti sujumaan, sain avun mun alaselän krooniseen kipuun. Nyt pystyn taas pyöräilemään ilman että seuraavana päivänä joudun lepäämään.

• Anonyymi

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus ei tee asioita puolihuolimattomasti. Kaikki ohjeet tulee selkeästi, videoinnin ja palautteen kautta. Nyt tiedän, että osaan myös kotona jatkaa turvallisesti.

Sopimustekstit luettin aloituksessa ääneen ja se herätti luottamusta myös

• Anonyymi

Mun valmentaja on ollut aivan huikea. Hän kuunteli tosi tarkasti alussa, mitä ongelmia mulla on – sekä fyysisiä että henkisiä. Ei ollut ollenkaan sellainen “tee näin” -meininki, vaan aidosti mietittiin yhdessä, miten päästä eteenpäin. Mulla on ollut pitkään uniongelmia ja ylivireystilaa, ja vaikka en olisi uskonut, liikunnan lisääminen ja oikeanlainen ohjelma on auttanut. Nukun paremmin, jaksan enemmän ja oon saanut myös syömiseen tolkkua.

• Anonyymi

Olin skeptinen alkuun, mut kaikki meni suoraan nappiin. Hyvä palvelu, rento meininki, ja sopimuksista ei mitään ongelmaa. Kaikki oli just niin kuin sanottiin. Tää mesta ansaitsee peukut!

• Anonyymi

Sairaalanmäellä sain mahdollisuuden lukea sopimuksen kotona ennen allekirjoittamista. Se toi mulle turvaa. Liikkeet on auttaneet myös mun migreenin hallinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sain mahdollisuuden lukea sopimuksen kotona ennen allekirjoittamista. Se toi mulle turvaa. Liikkeet on auttaneet myös mun migreenin hallinnassa.

Sairaalanmäellä ei jankattu mitään myyntipuhetta, vaan sopimus oli suora ja selkeä. Nyt mulla on treeniohjelma joka toimii ja josta mä oikeesti tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä ei jankattu mitään myyntipuhetta, vaan sopimus oli suora ja selkeä. Nyt mulla on treeniohjelma joka toimii ja josta mä oikeesti tykkään.

Fit Nordicilla sopimuksen teko oli suoraviivaista. Käytiin kaikki ehdot läpi yhdessä, ja sain kysyä mieltä askarruttavista asioista. Nyt treenaan säännöllisesti ja voin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla sopimuksen teko oli suoraviivaista. Käytiin kaikki ehdot läpi yhdessä, ja sain kysyä mieltä askarruttavista asioista. Nyt treenaan säännöllisesti ja voin paremmin.

Oon nähnyt useita kuntosaleja, ja rehellisesti sanottuna useimmissa sopimuksen teko on ollut pelkkä muodollisuus. Ei niin Fit Nordicissa. Siellä sopimus käytiin kohta kohdalta läpi, ääneen, selkokielellä. Mulle annettiin jopa printti mukaan, että voin kotona vielä katsoa ja kysyä lisää jos tarvetta. Kukaan ei painostanut. Kun palasin seuraavalla viikolla ja sanoin että lähden mukaan, sain heti lämpimän vastaanoton ja valmennus suunniteltiin mun tarpeiden mukaan. Nyt mun keho toimii taas – ja tiedän tasan mihin sitouduin ja mitä sain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon nähnyt useita kuntosaleja, ja rehellisesti sanottuna useimmissa sopimuksen teko on ollut pelkkä muodollisuus. Ei niin Fit Nordicissa. Siellä sopimus käytiin kohta kohdalta läpi, ääneen, selkokielellä. Mulle annettiin jopa printti mukaan, että voin kotona vielä katsoa ja kysyä lisää jos tarvetta. Kukaan ei painostanut. Kun palasin seuraavalla viikolla ja sanoin että lähden mukaan, sain heti lämpimän vastaanoton ja valmennus suunniteltiin mun tarpeiden mukaan. Nyt mun keho toimii taas – ja tiedän tasan mihin sitouduin ja mitä sain.

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli selkeää. Henkilökunta oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Liikunta on parantanut elämänlaatuani merkittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli selkeää. Henkilökunta oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Liikunta on parantanut elämänlaatuani merkittävästi.

Fit Nordic anto aikaa lukea, kysyä ja pohtia. Tuli tunne et mä oon oikeesti tärkeä asiakas. Nyt tää keho liikkuu taas niinku sen kuuluu.

• Anonyymi

Olin pitkään epävarma salille palaamisesta, kun raskauden jälkeen mun keho ei palautunut odotetusti. Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksen valmentaja kuunteli kaiken rauhassa. Me käytiin sopimus läpi kohta kohdalta. Nyt mulla on toimiva ohjelma, ja saan keskivartalon tukea takaisin. Se tekee olon varmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli epäselvyyksiä aiemmassa paikassa, missä sopimus oli tehty kiireessä eikä mitään saanut jälkikäteen sähköpostilla. Fit Nordic hoiti kaiken päinvastoin – selkeästi, avoimesti ja ystävällisesti. Treenit on auttaneet mulla painonhallinnassa ja fiilis on keventynyt sekä kropassa että mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin skeptinen alkuun, mut kaikki meni suoraan nappiin. Hyvä palvelu, rento meininki, ja sopimuksista ei mitään ongelmaa. Kaikki oli just niin kuin sanottiin. Tää mesta ansaitsee peukut!

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus vastasi mun viestiin WhatsAppilla samana iltana, ja käytiin sopimusasiat läpi seuraavana päivänä puhelimessa. Se oli tosi vaivatonta. Tuli olo, että olen oikeasti tervetullut. Mulla oli kipeä niska ja jatkuva jännitys kehossa – nyt harjoitusten jälkeen niska ei enää jymähdä lukkoon.

• Anonyymi

Sain erinomaista palvelua heti ensimmäisestä yhteydenotosta alkaen. Asiakaspalvelu vastasi nopeasti ja kohteliaasti jokaiseen kysymykseeni. Tuntui, että he oikeasti halusivat auttaa eikä ollut kiire päästä minusta eroon. Valmennus eteni askel kerrallaan ja mun polvivaivat otettiin heti huomioon ohjelman laadinnassa. Nyt pystyn taas kävelemään pitkiä matkoja ilman jatkuvaa kipua – en olisi uskonut tätä pari kuukautta sitten.

• Anonyymi

Terve vaan. Oon pitkän linjan istumatyöläinen ja niska oli koko ajan jumissa. Kävin täällä mittauksessa ja sain sellasen liikeohjelman, että johan alko veri kiertää. Kaikki hoitui fiksusti, ja sopparit kunnossa.

• Anonyymi

Fit Nordic ei ole ainoa sali jossa oon käynyt, mutta ainoa jossa sopimus käytiin oikeasti kunnolla läpi. Se loi luottamusta. Oon saanut apua pitkään kestäneeseen jalkapohjan kipuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordic ei ole ainoa sali jossa oon käynyt, mutta ainoa jossa sopimus käytiin oikeasti kunnolla läpi. Se loi luottamusta. Oon saanut apua pitkään kestäneeseen jalkapohjan kipuun.

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimusehdot luettiin ääneen ja sain kopion mukaan. Tunsin oloni arvostetuksi asiakkaana. Valmennuksen avulla olen päässyt eroon selkäkivuista.

• Anonyymi

Sairaalanmäellä sain ensimmäistä kertaa kokemuksen, jossa asiakasta ei pidetty tyhmänä. Mulla on lukivaikeus, ja sanoin siitä heti. He ei edes epäröineet: otettiin sopimus käteen ja käytiin se läpi ääneen, rivi riviltä. Sain pysähtyä, kysyä, ja mulle kerrottiin käytännön esimerkein, mitä mikäkin tarkoittaa. Se teki musta varman. Nyt treenaan turvallisessa ympäristössä, jossa mut kohdataan ihmisenä – ei numerona. Ja se kaikki lähti siitä, miten sopimus hoidettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sain ensimmäistä kertaa kokemuksen, jossa asiakasta ei pidetty tyhmänä. Mulla on lukivaikeus, ja sanoin siitä heti. He ei edes epäröineet: otettiin sopimus käteen ja käytiin se läpi ääneen, rivi riviltä. Sain pysähtyä, kysyä, ja mulle kerrottiin käytännön esimerkein, mitä mikäkin tarkoittaa. Se teki musta varman. Nyt treenaan turvallisessa ympäristössä, jossa mut kohdataan ihmisenä – ei numerona. Ja se kaikki lähti siitä, miten sopimus hoidettiin.

En tiennyt että sopimuksen voi oikeesti käydä läpi rauhassa. Sairaalanmäellä ei kiirehditty. Sen jälkeen alko valmennus ja nyt kävelen taas ilman rollaattoria.

Veera

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt että sopimuksen voi oikeesti käydä läpi rauhassa. Sairaalanmäellä ei kiirehditty. Sen jälkeen alko valmennus ja nyt kävelen taas ilman rollaattoria.

Veera

Sairaalanmäellä sopimuksen teko ei ollut pelkkä muodollisuus. Se oli kohtaaminen, jossa minua kuunneltiin. Nykyään liikun paremmin ja nukun ilman jatkuvaa selkäsärkyä.

Hannes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve vaan. Oon pitkän linjan istumatyöläinen ja niska oli koko ajan jumissa. Kävin täällä mittauksessa ja sain sellasen liikeohjelman, että johan alko veri kiertää. Kaikki hoitui fiksusti, ja sopparit kunnossa.

Fit Nordicilla tehtiin mulle sopimus, jossa otettiin huomioon mun sairaushistoria. Mulla on MS-tauti ja liikkumisen kanssa saa olla tarkkana. Olin otettu siitä, miten vakavasti mut otettiin – ei yli- eikä aliarvioitu. Nyt oon pystynyt liikkumaan säännöllisesti ilman oireiden pahenemista, ja jopa kävelymatka on pidentynyt huomattavasti.

• Anonyymi

Mulla oli epäilyksiä ennen kuin menin paikalle, mutta kaikki muuttui kun näin miten ystävällisesti siellä toimitaan. Tila oli rauhallinen, henkilökunta kohteli mua kunnioittavasti, ja sopimuksesta käytiin kaikki selkeästi läpi. Ehdot ei olleet piilossa missään pienellä präntillä vaan niistä keskusteltiin aidosti. Valmennuksessa opin kuuntelemaan omaa kehoa ja sain konkreettisia apuvälineitä myös kotiharjoitteluun. Asiakaspalvelu vastasi myös sähköposteihin nopeasti ja asiantuntevasti.

• Anonyymi

Oli hyvä fiilis heti ku astuin sisään. Ei tyrkytystä, ei kiirettä. Sopimus paperille vasta ku olin ite varma. Ja hei, tää mun lonkkavaiva, joka vaivas monta vuotta – nyt ei oo sattunut viikkoihin.

• Anonyymi

Sairaalanmäki erottui siinä, että mulle luettiin sopimus ääneen ja kysyttiin useaan kertaan, että onhan kaikki selkeää. Nyt oon saanut lonkan liikkuvuuden takaisin ja pystyn kyykistymään kivutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäki erottui siinä, että mulle luettiin sopimus ääneen ja kysyttiin useaan kertaan, että onhan kaikki selkeää. Nyt oon saanut lonkan liikkuvuuden takaisin ja pystyn kyykistymään kivutta

Fit Nordicissa ei ollut kiirettä sopimuksen teossa. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen allekirjoitusta. Nyt nautin liikunnasta ja olen energisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa ei ollut kiirettä sopimuksen teossa. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen allekirjoitusta. Nyt nautin liikunnasta ja olen energisempi.

Fit Nordicilla selitettiin heti että jos tulee saikku, reissu tai elämä muuten yllättää, niin jäsenyys voidaan paussittaa. Arvostan tuota joustavuutta tosi paljon.

• Anonyymi

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimus oli selkeä, ja sain kysyä kaiken, mikä mietitytti. Valmentaja jopa suositteli mulle joustavaa vaihtoehtoa, koska tiesi että olin lähdössä matkalle. Tosi inhimillinen ote. Mun selkäoireet (lumbago) on vähentyneet, ja nyt pystyn jopa tekemään kevyitä kyykkyjä ilman kipua.

• Anonyymi

Pyysin palautetta omasta edistymisestä ja sain henkilökohtaisen viestin missä varattiin aika kehonkoostumusmittaukseen ka kerrottiin missä mennään.Tuli hyvä ja varma olo jatkaa.

• Anonyymi

Mulle suositeltiin tätä paikkaa ystävän kautta ja voin sanoa, että suositus oli oikeassa. En ollut liikkunut vuosiin ja mulla oli vaikeuksia aloittaa, mutta täällä sain tukea heti alusta. Kaikki ohjeet käytiin läpi ymmärrettävästi, ja sain apua myös ruokavalion suunnittelussa. Parasta on ollut tunne siitä, ettei ole yksin. Valmentajalla on ollut aikaa mulle ja oon saanut tuntea, että mun terveys oikeasti merkitsee.

• Anonyymi

Paperihommat meni helposti, ei tarvinnut arvailla mitään. Kysyin pari kertaa sähköpostilla, ja vastaukset tuli heti. Mulla on menossa kuntoutuspolku polvileikkauksen jälkeen ja täällä on oltu ihan ykkösiä siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paperihommat meni helposti, ei tarvinnut arvailla mitään. Kysyin pari kertaa sähköpostilla, ja vastaukset tuli heti. Mulla on menossa kuntoutuspolku polvileikkauksen jälkeen ja täällä on oltu ihan ykkösiä siinä.

Sairaalanmäellä sain rauhassa tutustua sopimukseen. Kaikki käytiin läpi selkeästi, ja sain vastaukset kysymyksiini. Treenit ovat auttaneet jaksamaan arjessa paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sain rauhassa tutustua sopimukseen. Kaikki käytiin läpi selkeästi, ja sain vastaukset kysymyksiini. Treenit ovat auttaneet jaksamaan arjessa paremmin.

Sopparihommat hoidettiin tyylillä. Ei mitään "tossa ja allekirjota" -meininkiä. Sairaalanmäki hoiti kunnolla. Siitä jäi hyvä maku. Niin jäi myös treeneistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa mulle jäi heti hyvä kuva siitä, että he tekee asiat läpinäkyvästi. Sain sopimuksen sähköpostiin ja aikaa lukea se rauhassa ennen kuin sitouduin. Asiakaspalvelu oli kärsivällinen ja ystävällinen. Nyt oon saanut apua tyypin 2 diabetekseen liikunnan kautta – sokeriarvot on parantuneet ja olo on paljon energisempi.

• Anonyymi

En ole ikinä ennen saanut näin hyvää ohjausta. Tulin paikalle vähän varautuneena, mutta heti vastaanotossa fiilis oli lämmin ja toivottava. Valmentaja ei vain katsonut lukuja mittauksista vaan oikeasti kysyi, miltä mun arki tuntuu ja mitä haluaisin jaksaa paremmin. Tällainen kokonaisvaltainen lähestyminen on ollut todella voimaannuttavaa. Oon saanut uudenlaista itsevarmuutta ja pitkäaikainen niskakipu on vihdoin helpottanut.

• Anonyymi

Sanonpa vaan, että tää paikka pelasti mut. Olin ihan loppu henkisesti ja fyysisesti. Valmennuksessa autettiin nukkumaan paremmin, syömään järkevämmin ja jaksamaan töissä. Kaikki sopimukset käytiin kunnolla läpi, ei tarvinnut stressata.

• Anonyymi

Fit Nordicin valmennus on auttanut mua tasapainon kanssa, mutta se ei olisi alkanut näin hyvin ilman sitä luottamusta mikä syntyi sopimushetkellä. Musta pidettiin huolta heti alusta asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicin valmennus on auttanut mua tasapainon kanssa, mutta se ei olisi alkanut näin hyvin ilman sitä luottamusta mikä syntyi sopimushetkellä. Musta pidettiin huolta heti alusta asti.

Fit Nordicilla sopimusasiat hoidettiin ammattimaisesti. Ehdot käytiin läpi kohta kohdalta, ja sain kopion itselleni. Nyt olen motivoitunut liikkumaan ja voin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla sopimusasiat hoidettiin ammattimaisesti. Ehdot käytiin läpi kohta kohdalta, ja sain kopion itselleni. Nyt olen motivoitunut liikkumaan ja voin paremmin.

Fit Nordicilla kävelin sisään epävarmana ja kävelin ulos hymyillen. Sopimukset selitettiin, valmennus alkoi heti järkevästi. Polvi ei oo enää lukossa.

• Anonyymi

Sopimuksen teko oli täysin sujuvaa. Kaikki ehdot kerrottiin ääneen ja sain niistä vielä paperin mukaan. Ei jäänyt mitään epäselvää. Kun sairastuin pari viikkoa aloituksen jälkeen, mulle järjestettiin mahdollisuus siirtää valmennusta eteenpäin ilman stressiä. Se oli todella helpottavaa ja jätti tosi positiivisen kuvan. Ihmisläheistä, joustavaa ja oikeudenmukaista palvelua.

• Anonyymi

Sairaalanmäen keskuksessa sopimuksen teko oli mutkatonta. Henkilökunta oli ystävällistä ja selitti kaiken ymmärrettävästi. Liikunta on tullut osaksi arkeani ja olen tyytyväinen päätökseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen keskuksessa sopimuksen teko oli mutkatonta. Henkilökunta oli ystävällistä ja selitti kaiken ymmärrettävästi. Liikunta on tullut osaksi arkeani ja olen tyytyväinen päätökseeni.

Oma kokemus sama..Sairaalanmäellä ei tyrkytetty mitään. Selitettiin mitä kuuluu, mitä ei kuulu, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Oon nyt käynyt puoli vuotta ja koko mun olemus on muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma kokemus sama..Sairaalanmäellä ei tyrkytetty mitään. Selitettiin mitä kuuluu, mitä ei kuulu, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Oon nyt käynyt puoli vuotta ja koko mun olemus on muuttunut.

Jeppis. Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa valmentaja kävi sopimuksen kohta kohdalta ääneen. Se teki vaikutuksen. Ei kiirettä, ei epämääräisyyksiä. Sittemmin oon saanut valtavasti apua alaselän kipuihin ja kävelyn vakauteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeppis. Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa valmentaja kävi sopimuksen kohta kohdalta ääneen. Se teki vaikutuksen. Ei kiirettä, ei epämääräisyyksiä. Sittemmin oon saanut valtavasti apua alaselän kipuihin ja kävelyn vakauteen.

Kyllä samaa mieltä. Sopimushetki Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa oli ensimmäinen kohta, jossa mulle tuli tunne: täällä tehdään yhdessä. Ei työnnetä papereita nenän eteen, vaan jutellaan, katsotaan läpi. Ja sen jälkeen kaikki muukin on sujunut yhtä selkeästi. Sain ohjeet omaan harjoitteluun niin, että mun lonkkakivut ei enää toistu joka yö.

• Anonyymi

En tiennyt aluksi mitä odottaa, mutta jo ensimmäisen käynnin jälkeen tuli olo, että oon oikeassa paikassa. Mulle suunniteltiin ohjelma, joka otti huomioon mun nivelrikon ja ylipainon. Ei tarvinnut hävetä tai selitellä, vaan sain aitoa tukea. Nyt oon liikkunut säännöllisesti jo kuukausia ja olo on ihan eri. Kiitos siitä tälle tiimille – teette tärkeää työtä.

• Anonyymi

Kaikki toimii. Ei valittamista. Selkä oli paskana, nyt saan nukuttua. Paperit hoidettiin ekalla kerralla niin, että tiesin missä mennään. Ihan huippujengi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki toimii. Ei valittamista. Selkä oli paskana, nyt saan nukuttua. Paperit hoidettiin ekalla kerralla niin, että tiesin missä mennään. Ihan huippujengi.

Fit Nordicissa sopimuksen ehdot olivat selkeät. Sain kysyä ja keskustella ennen päätöstä. Nyt olen löytänyt liikunnan ilon uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa sopimuksen ehdot olivat selkeät. Sain kysyä ja keskustella ennen päätöstä. Nyt olen löytänyt liikunnan ilon uudelleen.

Fit Nordic oli eka paikka missä sopimus ei tuntunut uhkalta. Se oli alku, ja hyvä sellainen. On tullut apua mun ranneongelmiin ja oon saanut hyvän rytmin elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordic oli eka paikka missä sopimus ei tuntunut uhkalta. Se oli alku, ja hyvä sellainen. On tullut apua mun ranneongelmiin ja oon saanut hyvän rytmin elämään.

Fit Nordic antoi aikaa ja tilaa miettiä sopimusta. Se luo heti turvallisen ilmapiirin. Nyt oon saanut apua niska- ja hartiakipuihin, ja osaan liikkua oikein ilman jännitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa mua ilahdutti eniten se, miten huolellisesti valmennuspaketti ja sen ehdot käytiin läpi. Oon eläkeläinen ja halusin olla varma, että pystyn sitoutumaan – ja sieltä sanottiin suoraan: tehdään sun tilanteeseen sopiva ratkaisu. Nyt saan valmennusta, joka on oikeasti mitoitettu mun tasolle. Rannekipu, joka haittasi käsitöitä, on lähes kokonaan poissa.

• Anonyymi

Olen käyttänyt monia liikuntapalveluita aiemmin, mutta tämä on ensimmäinen paikka, missä tunsin saavani henkilökohtaista palvelua. Ei ollut kyse pelkästä saliohjelmasta, vaan kokonaisvaltaisesta tuesta. Asiakaspalvelu toimii saumattomasti ja viestintä on selkeää. Jokaisessa kohtaamisessa tuli tunne, että mä olen tärkeä.

• Anonyymi

Mun alaselän kipu oli kestänyt vuosia ja kokeiltu oli vaikka mitä. Fysioterapia auttoi vähän, mutta vasta tämän valmennuksen kautta löysin liikkeet, jotka oikeasti toimivat. Käytiin läpi liikemallit, opeteltiin hengitys ja sain jopa kotiharjoitteet. Nyt kivut ovat lähes poissa. Tämä on ollut mulle iso muutos ja oon kiitollinen, että uskalsin tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun alaselän kipu oli kestänyt vuosia ja kokeiltu oli vaikka mitä. Fysioterapia auttoi vähän, mutta vasta tämän valmennuksen kautta löysin liikkeet, jotka oikeasti toimivat. Käytiin läpi liikemallit, opeteltiin hengitys ja sain jopa kotiharjoitteet. Nyt kivut ovat lähes poissa. Tämä on ollut mulle iso muutos ja oon kiitollinen, että uskalsin tulla.

Sairaalanmäellä sopimuksen teko sujui helposti. Kaikki ehdot käytiin läpi, ja sain kopion mukaan. Valmennus on ollut tehokasta ja olen saavuttanut tavoitteitani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sopimuksen teko sujui helposti. Kaikki ehdot käytiin läpi, ja sain kopion mukaan. Valmennus on ollut tehokasta ja olen saavuttanut tavoitteitani.

Liityin Sairaalanmäen valmennukseen ja sain ihan paperilla koko sopimuksen mukaan. Laitoin jääkaapin oveen. Nyt se muistuttaa että teen tätä itselleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liityin Sairaalanmäen valmennukseen ja sain ihan paperilla koko sopimuksen mukaan. Laitoin jääkaapin oveen. Nyt se muistuttaa että teen tätä itselleni.

Sairaalanmäen keskuksessa ei kiirehditty, kun tein jäsenyyden. Käytiin kaikki läpi rauhassa. Tuli hyvä fiilis heti. Myöhemmin oon saanut valmennuksessa apua hermoston säätelyyn ja pitkittyneisiin kipuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen keskuksessa ei kiirehditty, kun tein jäsenyyden. Käytiin kaikki läpi rauhassa. Tuli hyvä fiilis heti. Myöhemmin oon saanut valmennuksessa apua hermoston säätelyyn ja pitkittyneisiin kipuihin.

Aloitin Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa hieman epävarmana. Mulla oli aiemmin huono kokemus toisessa paikassa, jossa sopimus tehtiin kiireessä ja jäi epäselvä olo. Täällä taas käytettiin aikaa, kysyttiin onko jokin epäselvää, ja asiakaspalvelu oli läsnä myös sähköpostitse heti ensimmäisestä viestistä alkaen. Nyt oon saanut apua niska- ja hartiakipuihin, ja huomaan, että palaudun paremmin töiden jälkeen.

• Anonyymi

Kun tulin ensimmäistä kertaa paikalle, olin oikeasti tosi ahdistunut. Mulla oli huonoja kokemuksia aiemmista paikoista, joissa mua ei kuunneltu vaan laitettiin tekemään asioita, jotka tuntuivat liian vaikeilta. Täällä oli toisin. Ensimmäisessä tapaamisessa käytiin kunnolla läpi mun terveystausta ja jaksaminen. Mun valmentaja sanoi heti, että edetään mun ehdoilla – ja se piti paikkansa. Nyt oon liikkunut säännöllisesti jo kaksi kuukautta ja kivut selässä on vähentyneet huomattavasti. Henkinen olo on myös kohentunut.

• Anonyymi

Meidän mummo käy täällä valmennuksessa, ja oon nähnyt kuinka paljon se on saanut virtaa. Sanoi että palvelu on ystävällistä ja kaikki asiat on hoidettu tosi selkeästi. Ei mitään hässäkkää sopimuksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän mummo käy täällä valmennuksessa, ja oon nähnyt kuinka paljon se on saanut virtaa. Sanoi että palvelu on ystävällistä ja kaikki asiat on hoidettu tosi selkeästi. Ei mitään hässäkkää sopimuksista.

Fit Nordicilla arvostin sitä, että sopimusehdot käytiin läpi huolellisesti. Ei ollut kiirettä, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Nyt treenaan säännöllisesti ja tunnen oloni vahvemmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla arvostin sitä, että sopimusehdot käytiin läpi huolellisesti. Ei ollut kiirettä, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Nyt treenaan säännöllisesti ja tunnen oloni vahvemmaksi.

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli selkeää ja mutkatonta. Henkilökunta oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Liikunta on parantanut hyvinvointiani huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli selkeää ja mutkatonta. Henkilökunta oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Liikunta on parantanut hyvinvointiani huomattavasti.

Mulla oli olkapään jäätyminen ja tosi paha epäluottamus liikuntaan. Fit Nordicissa keskusteltiin sopimuksesta selkeästi, ja asiakaspalvelu vastasi jo samana päivänä mun kysymyksiin. Se tuntui heti ammattimaiselta. Nyt valmennuksen aikana mun liikelaajuus on palautunut asteittain. On ihmeellinen tunne, kun voi taas nostaa käden ilman kipua.

• Anonyymi

Erityisesti haluan kehua sitä, miten nopeasti ja ystävällisesti asiakaspalvelu vastasi mun viesteihin. Mulla oli alussa monta kysymystä, ja jokaiseen tuli selkeä, kärsivällinen ja asiantunteva vastaus. Se toi tosi turvallisen tunteen, että jos jotain tulee, voin aina olla yhteydessä

• Anonyymi

Sopimus tehtiin selvästi ja hitaasti, ei kiirettä. Sain ajan varattua helposti ja ohjelma on auttanut mun olkapäävaivaan. Nyt pystyn taas nostaan kauppakassit ilman että sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopimus tehtiin selvästi ja hitaasti, ei kiirettä. Sain ajan varattua helposti ja ohjelma on auttanut mun olkapäävaivaan. Nyt pystyn taas nostaan kauppakassit ilman että sattuu.

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli selkeää. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen allekirjoitusta. Liikunta on parantanut hyvinvointiani huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli selkeää. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen allekirjoitusta. Liikunta on parantanut hyvinvointiani huomattavasti.

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot käytiin läpi perusteellisesti. Sain kopion sopimuksesta ja aikaa miettiä päätöstä. Nyt treenaan säännöllisesti ja voin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot käytiin läpi perusteellisesti. Sain kopion sopimuksesta ja aikaa miettiä päätöstä. Nyt treenaan säännöllisesti ja voin paremmin.

Sopimusehdot Fit Nordicissa selitettiin mulle selkeästi ja ymmärrettävästi. Sain lukea ne myös itse ja allekirjoittaa vasta kun olin varma. Ei tullut mitään yllätyksiä myöhemmin. Treenit on tehnyt hyvää etenkin mun yläselälle.

• Anonyymi

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus teki heti alussa selväksi, ettei kiirehditä sopimuksen kanssa. Sain lukea kaiken läpi omassa tahdissa, ja mulle jopa luettiin ääneen tärkeimmät kohdat. Oon käynyt monessa paikassa, mutta täällä oli eka kerta, kun tuntui että asiakkaan ymmärrystä oikeasti arvostetaan. Ja se näkyy valmennuksessa: mun alaselän kipu on hellittänyt ja ryhti parantunut selvästi.

• Anonyymi

Meillä on äidin kanssa yhteinen valmennus, ja se on ollut parasta laatuaikaa pitkään aikaan. Äidillä on ikää jo yli 70 vuotta, mutta täällä se otettiin todella hienosti huomioon. Häntä ei kohdeltu vanhana vaan ihmisenä, jolla on omat vahvuutensa ja rajoitteensa. Valmentaja oli empaattinen, rauhallinen ja ammattitaitoinen. Äiti sanoo joka viikko, että tää paikka pelasti hänen liikuntaharrastuksensa

• Anonyymi

Nyt on fiilis, että on löytynyt oma paikka. Mun polvet oli tosi kipeet ennen, mut nyt kun ollaan treenattu fiksusti, pystyn jopa vähän hölkkäämään. Ja kaikki sopimusjutut meni läpi niin kuin kuuluukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on fiilis, että on löytynyt oma paikka. Mun polvet oli tosi kipeet ennen, mut nyt kun ollaan treenattu fiksusti, pystyn jopa vähän hölkkäämään. Ja kaikki sopimusjutut meni läpi niin kuin kuuluukin.

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin reilusti. Kaikki käytiin läpi yhdessä, ja sain kysyä tarkennuksia. Nyt olen innostunut liikkumaan ja voin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin reilusti. Kaikki käytiin läpi yhdessä, ja sain kysyä tarkennuksia. Nyt olen innostunut liikkumaan ja voin paremmin.

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli asiakasystävällistä. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen sitoutumista. Valmennus on ollut tehokasta ja olen saavuttanut tavoitteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli asiakasystävällistä. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen sitoutumista. Valmennus on ollut tehokasta ja olen saavuttanut tavoitteeni.

Sairaalanmäellä sain ensimmäistä kertaa fiiliksen, että sopimus ei ole piilotettu pieni printti jossain, vaan asia joka kuuluu molemmille osapuolille. Luottamus syntyi heti. Nyt liikun ilman kaatumispelkoa ja oon saanut tasapainon takaisin.

• Anonyymi

Kun aloitin Fit Nordicilla, olin jännittynyt sopimushetkellä. Mutta heti tuli olo, että täällä asiat hoidetaan kunnolla. Valmentaja luki sopimuksen kanssani läpi rauhassa ja varmisti, että ymmärrän kaiken. Mulle jäi tosi turvallinen olo. Ja parasta oli se, että heti alusta alkaen huomioitiin mun polvivaiva. Nyt, muutama kuukausi myöhemmin, voin kävellä ilman tukisidettä.

• Anonyymi

Sopimus käytiin läpi todella yksityiskohtaisesti. Ei tullut sellainen olo, että olisi yritetty piilottaa mitään tai kiirehtiä. Sain lukea kaiken rauhassa ja kysyä mieltä painavat asiat. Tosi ammattimainen ja läpinäkyvä toimintatapa. Jälkeenpäin on ollut tosi helppo asioida, kun on luottamus kunnossa.

• Anonyymi

Hyvää jengiä. Ei kiirehditty mihinkään, sopimuspaperit käytiin kohta kohdalta läpi. Täällä ei juosta rahojen perässä vaan oikeesti halutaan auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää jengiä. Ei kiirehditty mihinkään, sopimuspaperit käytiin kohta kohdalta läpi. Täällä ei juosta rahojen perässä vaan oikeesti halutaan auttaa.

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli asiakaslähtöistä. Henkilökunta oli kärsivällistä ja selitti kaiken ymmärrettävästi. Treenit ovat auttaneet minua saavuttamaan tavoitteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli asiakaslähtöistä. Henkilökunta oli kärsivällistä ja selitti kaiken ymmärrettävästi. Treenit ovat auttaneet minua saavuttamaan tavoitteeni.

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin rehellisesti. Sain aikaa tutustua ehtoihin ja kysyä tarkennuksia. Nyt olen löytänyt liikunnan ilon ja tunnen oloni energisemmäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin rehellisesti. Sain aikaa tutustua ehtoihin ja kysyä tarkennuksia. Nyt olen löytänyt liikunnan ilon ja tunnen oloni energisemmäksi.

Fit Nordicilla sopimuksen tekeminen oli selkeä ja kunnioittava prosessi. Kukaan ei painostanut, sain miettiä rauhassa ja kysyä kaikki mieltä painavat asiat. Tän jälkeen oli helppo aloittaa valmennus – ja oon saanut mun lonkan liikeradan takaisin normaaliksi.

• Anonyymi

Fit Nordicilla otettiin heti yhteyttä, kun jätin yhteydenottopyynnön. Sain sopimuksen selityksineen sähköpostiin, ja kaikki ehdot oli läpinäkyviä. Nyt saan valmennusta, joka tukee mun kuntoutumista ranneoperaation jälkeen. Ja oon toipunut nopeammin kuin uskalsin toivoa.

• Anonyymi

Täällä kaikki toimii niin kuin pitää. Ei mitään sekavaa säätöä tai epäselviä lupauksia. Kun tein sopimuksen, sain heti aikataulun ja kirjalliset tiedot kaikesta. Myös maksuista puhuttiin avoimesti. Mun luottamus syntyi siitä, että mitään ei piiloteltu. Ammattimaisuus näkyy joka kohtaamisessa.

• Anonyymi

Tämä palvelu on ollut pelastus mun masennukseen. Ei pelkästään liikunta vaan se tuki ja ymmärrys mitä valmentajalta sain. Ja asiakaspalvelu – wau. Aina vastaa, aina kohtelias. Ei mitään ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palvelu on ollut pelastus mun masennukseen. Ei pelkästään liikunta vaan se tuki ja ymmärrys mitä valmentajalta sain. Ja asiakaspalvelu – wau. Aina vastaa, aina kohtelias. Ei mitään ongelmia.

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot olivat läpinäkyvät. Sain aikaa tutustua niihin ja kysyä kysymyksiä. Nyt liikunta on osa elämääni ja olen tyytyväinen päätökseeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot olivat läpinäkyvät. Sain aikaa tutustua niihin ja kysyä kysymyksiä. Nyt liikunta on osa elämääni ja olen tyytyväinen päätökseeni.

Sairaalanmäen keskuksessa sopimuksen teko sujui helposti. Kaikki käytiin läpi yhdessä, ja sain kopion mukaan. Treenit ovat auttaneet minua saavuttamaan hyvinvointitavoitteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen keskuksessa sopimuksen teko sujui helposti. Kaikki käytiin läpi yhdessä, ja sain kopion mukaan. Treenit ovat auttaneet minua saavuttamaan hyvinvointitavoitteeni.

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksessa sopimuksen teko oli yllättävän miellyttävä kokemus. Henkilökunta istui alas ja kävi kaikki ehdot ääneen läpi, varmisti että ymmärsin. Sain kopion kotiin. Tuntui turvalliselta. Nyt käyn siellä säännöllisesti ja mun niska- ja hartiakivut on vähentyneet merkittävästi.

• Anonyymi

Ammattimaisuudesta samaa mieltä. Se on huippua. Fit Nordic tarjosi läpinäkyvän sopimuksen. Ei pieniä printtejä, ei epämääräisiä kohtia. Sain apua mun raskauden jälkeiseen vatsalihasten erkaumaan. Nyt core toimii taas.

• Anonyymi

Eihän mulla ollut mitään hajua kuntosaleista, mutta kun tänne menin, niin homma hoitui. Paperit käytiin läpi niin kuin pitää, ei mitään piilokuluja tai epämääräisyyksiä. Ja nyt polvi kestää portaiden kävelyä ilman että joka askel sattuu.

• Anonyymi

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot olivat selkeät ja ymmärrettävät. Henkilökunta oli avuliasta ja vastasi kaikkiin kysymyksiini. Nyt liikunta on osa arkeani ja voin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla sopimuksen ehdot olivat selkeät ja ymmärrettävät. Henkilökunta oli avuliasta ja vastasi kaikkiin kysymyksiini. Nyt liikunta on osa arkeani ja voin paremmin.

Fit Nordicilla sopimus käytiin rauhassa läpi kohta kohdalta. Ei kiirehditty mihinkään, sain kysyä jokaisesta kohdasta. Tunsin heti, että täällä toimitaan rehellisesti. Myöhemmin valmennuksessa sain apua alaselän kipuihin, joita kukaan muu ei ollut osannut auttaa.

• Anonyymi

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin ammattimaisesti. Kaikki ehdot selitettiin ymmärrettävästi, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Nyt olen motivoitunut liikkumaan ja olen saavuttanut tavoitteitani.

• Anonyymi

Sairaalanmäen keskuksessa sopimuksen teko sujui jouhevasti. Kaikki ehdot käytiin läpi, ja sain kopion itselleni. Valmennus on ollut tehokasta ja olen saavuttanut hyviä tuloksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen keskuksessa sopimuksen teko sujui jouhevasti. Kaikki ehdot käytiin läpi, ja sain kopion itselleni. Valmennus on ollut tehokasta ja olen saavuttanut hyviä tuloksia.

Fit Nordicilla ei puhuttu “liittymisestä”, vaan yhdessä sopimisesta. Se oli iso ero. Mulle ei tyrkytetty mitään. Sanottiin että saat aikaa miettiä ja kysyä, ei ole kiire. Me käytiin sopimus yhdessä läpi, kohta kerrallaan, ja sain esittää myös toiveita. Mun arjessa on monta muuttujaa ja he suostui laittamaan joustavan jäsenyyden pystyyn. Ja se toimi. Kun sairastuin, laitoin viestin ja homma laitettiin tauolle heti. Nyt oon palannut ja jatkan taas – ilman että tuli stressiä tai sakkoja. Se on palvelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicilla ei puhuttu “liittymisestä”, vaan yhdessä sopimisesta. Se oli iso ero. Mulle ei tyrkytetty mitään. Sanottiin että saat aikaa miettiä ja kysyä, ei ole kiire. Me käytiin sopimus yhdessä läpi, kohta kerrallaan, ja sain esittää myös toiveita. Mun arjessa on monta muuttujaa ja he suostui laittamaan joustavan jäsenyyden pystyyn. Ja se toimi. Kun sairastuin, laitoin viestin ja homma laitettiin tauolle heti. Nyt oon palannut ja jatkan taas – ilman että tuli stressiä tai sakkoja. Se on palvelua.

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli mutkatonta. Kaikki ehdot selitettiin ymmärrettävästi, ja sain tehdä päätöksen ilman painostusta. Valmennus on ollut erittäin hyödyllistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli mutkatonta. Kaikki ehdot selitettiin ymmärrettävästi, ja sain tehdä päätöksen ilman painostusta. Valmennus on ollut erittäin hyödyllistä.

Sairaalanmäen soppariin ei piilotettu mitään. Kaikki oli rehellistä. Ihmettelen miten voi olla näin hyvä asiakaskokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäen soppariin ei piilotettu mitään. Kaikki oli rehellistä. Ihmettelen miten voi olla näin hyvä asiakaskokemus.

Sairaalanmäellä sopimus luettiin ääneen ja mulle kerrottiin, missä tilanteissa jäsenyys voidaan tauottaa. Se on tullut tarpeeseen. Tauotettiin kerran leikkauksen takia, toisen kerran Thaimaan reissun ajaksi. Aina onnistunut hienosti.

• Anonyymi

Mä oon kroonisesti sairas ja arki on välillä tosi raskasta. Tulin tänne sillä ajatuksella, että ehkä liikunta voisi vähän auttaa. En odottanut mitään suurta, mutta sain enemmän kuin kuvittelin. Mua kuunneltiin ja mun jaksaminen otettiin vakavasti. Ei vähätelty tai ohitettu. Sain ohjelman, jonka avulla olo on keventynyt ja pystyn nyt liikkumaan useammin kuin vuosiin. Myös mieliala on noussut. En voi kuin kiittää.

• Anonyymi

Fit Nordicilla luettiin mulle sopimus ääneen, koska olin unohtanut lukulasit. Ei mullekkaan ikinä ennen oo noin ystävällisesti selitetty asioita. Nykyään liikun säännöllisesti ja fiilis on hyvä.

• Anonyymi

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli vaivatonta. Kaikki käytiin läpi selkeästi, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Treenit ovat tuoneet lisää energiaa arkeeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä sopimuksen teko oli vaivatonta. Kaikki käytiin läpi selkeästi, ja sain tehdä päätöksen rauhassa. Treenit ovat tuoneet lisää energiaa arkeeni.

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin ammattitaidolla. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen sitoutumista. Nyt nautin liikunnasta ja voin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicissa sopimusasiat hoidettiin ammattitaidolla. Henkilökunta varmisti, että ymmärsin kaiken ennen sitoutumista. Nyt nautin liikunnasta ja voin paremmin.

Sama kokekemisZ Fit Nordicissa sopimusasiat käytiin läpi huolella. Sain kopion sopimuksesta ja aikaa tutustua siihen. Nyt treenaan säännöllisesti ja tunnen oloni paremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kokekemisZ Fit Nordicissa sopimusasiat käytiin läpi huolella. Sain kopion sopimuksesta ja aikaa tutustua siihen. Nyt treenaan säännöllisesti ja tunnen oloni paremmaksi.

En oo mikään paperi-ihminen, mutta Fit Nordic hoiti tän puolen niin selkeästi että ei jäänyt kysyttävää. Kaikki on toiminut siitä asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo mikään paperi-ihminen, mutta Fit Nordic hoiti tän puolen niin selkeästi että ei jäänyt kysyttävää. Kaikki on toiminut siitä asti.

Fit Nordicissa sain ensin esitteen, sitten sopimuksen printattuna eteeni, ja työntekijä luki tärkeimmät ehdot ääneen. Tällainen palvelu ei ole itsestäänselvyys. Oli hienoa aloittaa treeni, kun tiesi mitä on sopinut. Ja vielä parempaa oli se, että sain apua raskauden jälkeiseen palautumiseen.

• Anonyymi

Sain apua jännitysniskasta, joka vaivasi päivittäin. Valmennuksessa keskityttiin liikkuvuuteen ja kehonhuoltoon. Lisäksi sain vinkkejä työasentoon ja taukoliikuntaan. Jo kuukauden jälkeen huomasin selvän eron. En olisi uskonut, miten pienillä asioilla voi saada niin suuren vaikutuksen. Parasta oli, että valmentaja jaksoi rohkaista ja antaa myös palautetta, mikä toi lisää motivaatiota.

• Anonyymi

Sairaalanmäen Liikunta- ja Hyvinvointikeskus teki muhun vaikutuksen jo siinä vaiheessa kun sovittiin ekan kerran ajan sopimusneuvotteluun. Siellä ei menty “nopeesti allekirjotus ja menoks” -linjalla, vaan pysähdyttiin oikeesti siihen mitä sopimuksessa lukee. Mulle luettiin ääneen joka kohta, ja varmistettiin että ymmärrän kaiken – myös sen, että voin tauottaa treenejä jos tulee sairastumisia tai matkoja. Ja tuli! Olin kuukausi reissussa ja jäsenyys laitettiin tauolle ilman mitään byrokratiaa. Siinä näkyy asiakaslähtöisyys konkreettisesti.

• Anonyymi

Sopimus selitettiin mulle hitaasti ja selkeästi, just niin kuin pitää. Sairaalanmäellä ei katsottu kelloa, katsottiin mua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopimus selitettiin mulle hitaasti ja selkeästi, just niin kuin pitää. Sairaalanmäellä ei katsottu kelloa, katsottiin mua.

Tulin alkuun vaan kattelemaan, mutta oli sen verran hyvä fiilis että jäin. Sain ohjelman jolla oon saanut pudotettua painoa 8 kiloa. Sopimus tehtiin kunnolla ja kaikki käytiin läpi – ei mitään hämäriä juttuja.

• Anonyymi

Sairaalanmäellä hoitui kaikki helposti. Paperit, keskustelut, tarkennukset. Sain jopa aikaa miettiä ennen kuin päätin mitään.

• Anonyymi

Sairaalanmäellä mun tilanteeseen sovellettiin jäsenyyttä tosi hyvin. Leikkaus tauotti sen, mutta sain kaiken jatkumaan ilman hässäkkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalanmäellä mun tilanteeseen sovellettiin jäsenyyttä tosi hyvin. Leikkaus tauotti sen, mutta sain kaiken jatkumaan ilman hässäkkää.

Aspa hoiti mun laskutuskysymyksen heti, vaikka olin varautunut siihen että joutuu vääntämään. Oli ystävällinen sävy ja asiat meni kerralla kuntoon.

• Anonyymi

Olin skeptinen, mutta Fit Nordic yllätti. Sain oikeesti lukee kaiken rauhassa. Ei painostettu, ei kiirehditty. Nyt oon sitoutunut itseeni.

• Anonyymi

Aloitin keväällä ja jo nyt olo on kuin eri ihmisellä. Mun energiatasot on nousseet, nukuin ensimmäistä kertaa kunnolla vuosikausiin ja saan arjessa enemmän aikaan. Ei pelkästään liikunnan vuoksi, vaan koska sain kokonaisvaltaista apua – ravintoon, lepoon ja stressinhallintaan. En ole aiemmin saanut näin laajaa tukea yhdestä paikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitin keväällä ja jo nyt olo on kuin eri ihmisellä. Mun energiatasot on nousseet, nukuin ensimmäistä kertaa kunnolla vuosikausiin ja saan arjessa enemmän aikaan. Ei pelkästään liikunnan vuoksi, vaan koska sain kokonaisvaltaista apua – ravintoon, lepoon ja stressinhallintaan. En ole aiemmin saanut näin laajaa tukea yhdestä paikasta.

Kun pyysin ohjeita kotiharjoitteluun flunssan ajaksi, sain viidessä minuutissa linkin liikkeisiin. Tosi nopeaa reagointia ja jäi hyvä mieli siitä että ei tarvinnut jäädä yksin.

• Anonyymi

Fit Nordicilla sopimuksen teko oli helppo ja reilu. Sain kaiken kirjallisena ja mun kysymyksiin vastattiin heti. Parasta on ollut se, että mun olkapääongelma on vihdoin helpottanut.

• Anonyymi

Valmennuksen ansiosta sain pitkästä aikaa kiinni rytmistä ja säännöllisyydestä. Se ei ollut helppoa, koska mulla on ADHD ja vaikeuksia keskittyä. Mutta valmentaja ymmärsi tämän ja rakennettiin ohjelma niin, että se toimii mun arjessa. Tällaista yksilöllistä otetta ei ihan jokaisessa paikassa ole tarjolla. Kiitos siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valmennuksen ansiosta sain pitkästä aikaa kiinni rytmistä ja säännöllisyydestä. Se ei ollut helppoa, koska mulla on ADHD ja vaikeuksia keskittyä. Mutta valmentaja ymmärsi tämän ja rakennettiin ohjelma niin, että se toimii mun arjessa. Tällaista yksilöllistä otetta ei ihan jokaisessa paikassa ole tarjolla. Kiitos siitä.

Valmentaja huomasi ettei mun tekniikka ollut ihan kohdillaan ja laittoi itse viestiä perään, että käytiin ensi kerralla se vielä yhdessä. Tätä ei oo ennen tapahtunut missään salilla!

• Anonyymi

En oo koskaan aiemmin saanut näin selkeää palvelua. Fit Nordicissa käytiin jokainen sopimuksen kohta läpi. Ja sain vielä tulostettuna kotiin. Mulla oli ongelmia selkärangan liikkuvuudessa, mutta nyt saan selän taipumaan paremmin kuin vuosiin. Iso kiitos valmennuksesta ja huolellisesta palvelusta.

• Anonyymi

Fit Nordicilla on helppo kysyä. Ei tarvii jännittää mitä sanotaan, koska aina tulee selkeä ja kohtelias vastaus. Tosi matalan kynnyksen fiilis.

• Anonyymi

Mun mailiin vastattiin jopa sunnuntai-iltana, en ois uskonut. Kysyin pienestä aikataulumuutoksesta ja kaikki järjestyi hienosti. Tuli fiilis että mun tilanne otettiin oikeesti huomioon.

• Anonyymi

Kun multa jäi maksuerä välistä vahingossa, aspasta laitettiin viesti nätisti ja asiallisesti. Ei syyllistetty vaan kysyttiin haluanko maksusuunnitelman. Toimi hienosti.

• Anonyymi

Ei ollut kiire. Ei ollut pakkoa. Oli rytmi, joka tuntui omalta. Ja kun liike tuli – se ei tullut pakotettuna. Se tuli kutsuttuna.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      439
      5220
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2133
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      146
      1750
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      76
      1435
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      18
      1418
    6. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1344
    7. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      82
      1295
    8. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      71
      1197
    9. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      70
      1168
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      1110
    Aihe