Varoitus! Tämä on sitten ensimmäinen novellini.. otan kehittävää palautetta vastaan!
Istuin katselemassa perjantai-iltana teeveetä, ja odottelemassa ajan kulua, sillä porukkamme olivat lomilla ja olin isoveljeni kanssa yksin kotona koko viikonlopun.. kyllä alkoi tylsästi.. mietin kun isoveljeni tuli kotiin, vaikka kello ei ollut vielä 10. Ihmettelin miksi, johon vastaukseksi sain että alko panettaa. Olin ällistynyt. Siis alko panettaa? toistin. Huokaisin ja hymyilin, mutta syvennyin telkkarin katselemiseen. Yllätyin kun tunsi kädet olkapäilläni. Ne hyväilivät niskaani ja selkääni. Älä.. kuiskasin.. mutta hetken mielijohteesta jatkin: ..lopeta.. älä lopeta.. Ohuen yöpusakkani olkaimet vedettiin alas ja veli siirtyi eteeni. Hän oli täysin alasti. Veljeni kalu sojotti jäykkänä ja tartuin siihen ja vein sen suuhuni. Imin ja nuolin ja runkkasin, niin kauan, että veljeni laukesi suuhuni. Olin aivan märkä. Veljeni asettui viereeni sohvalle ja vei kätensä pillulleni. -Oot ihanan märkä.. Hän upotti kolme sormea sisääni ja työnteli.. Voihkin ja inisin.. Tuu sisään.. Tunsin kivikovan kalun pilluni suulla ja sen, miten se hitaasti upposi syvälleni. -Pane mua lujaa.. Ja veljenihän pani. Luulin halkeavani kun kalu jyysti sisälläni edes ja takaisin. Kohta kuului.. -Mä tuun kohta.. aah! Mä paan sit tiineeks! Ahh! Voi vittu kun kohta tulee! -Tuu vaan sisään.. mä haen sit katumuspillereitä kaupasta..aah!!! Sain mahtavan orgasmin juuri ennen veljeäni ja sitten tunsin, kuinka lämmin sperma pumppautui sisääni. AAAH!! Huohotimme päällekkäin sohvalla.
Nukahdimme siihen, ja aamulla kun heräsin, totesin, että veljellähän seisoo vieläkin. No.. otin kalun käteeni ja alkaessani vedellä, veljeni heräsi.. -Vittu kun tuntuu hyvältä, älä systeri vaan lopeta. Lopetin kuitenkin ja pyysin veljeäni nousemaan seisomaan. Käännyin selkä häneen päin ja sanoin, että pane mua vittu niin lujaa että menee taju. Alkoi hillitön pupupaneminen. Pyöritin persettäni samalla kun veljeni pani minua syvälle pilluuni. Tunne oli uskomaton! Oma veljeni, pani minua jo toista kertaa! Olin niin kiimainen, että orgasmin saadessani pissat tulivat lattialle ja tunsin taas kuinka lastillinen spermaa tunkeutui sisääni. Kaaduimme takaisin sohvalle. Veljeni ei ollut vetänyt vielä kaluaan ulos pillustani, vaan antoi sen jäädä sinne hetkeksi. Hetki tosin venyi yllättän pitkäksi, koska nukahdimme siihen, veljeni ja minä, niin että veljeni kalu oli vielä sisälläni.
Kun vanhempamme palasivat parin päivän päästä, olin ehtinyt panna veljeni kanssa jo 11 kertaa. Kyllä tuntui sitten seuraavalla viikolla pillussa, mutta ihanaa oli. Lupasimme toisillemme ottaa joskus uudestaa.
Toivon että se oli edes jotain...
Kun veljeä panettaa..
23
15188
Vastaukset
- Smiley
Etää semmoinen ensinovelli, onnea vaan jatkossa!
Kehitysvinkkejä:
Vältä kirjoitusvirheitä
Kuvaile enemmän ja pidempään
Käytä mielikuvitusta- asdf
Kuulemma katumuspillereistä tulee paha olo pariksi päiväksi ja silti voi tulla raskaaksi.
- TinyLittleAngel
asdf kirjoitti:
Kuulemma katumuspillereistä tulee paha olo pariksi päiväksi ja silti voi tulla raskaaksi.
Tulee joo paha olo, eikä niit saa KAUPASTA vaan apteekista...
- Anonyymi
TinyLittleAngel kirjoitti:
Tulee joo paha olo, eikä niit saa KAUPASTA vaan apteekista...
Hönö buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö buaahaa
Mitäs olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää
- joo o
Elä noin kiirettä pidä, parempi kun tarina etenee kohtuullisen hitaasti eteenpäin..
- Anonyymi
Täyttä paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä paskaa
Sinäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö?
Täyttä paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä paskaa
Ai olet no nythän tuo tuli selväksi.
- afro
LAUETA KOLME KERTAA PERÄKKÄIN!??!?!?!?!?!?!?! MÄ EN AINAKAAN
- "Tuomari"
...kerran laukesin kahesti peräkkäin. Se oli aika erikoista.
- superjänis
"Tuomari" kirjoitti:
...kerran laukesin kahesti peräkkäin. Se oli aika erikoista.
jooh oli ihan ok tarina mut kahen päivän aikana 11 kertaa naida?? hmm.....on siinä veljen kyrpä kovilla ollu ja se viimenen siis yhestoista pano niin ei sieltä varmaan kovin paljoo oo sitä spermaa lennelly ellei sillä oo teho tuotantoa.....=)
- Jim Zalabim
superjänis kirjoitti:
jooh oli ihan ok tarina mut kahen päivän aikana 11 kertaa naida?? hmm.....on siinä veljen kyrpä kovilla ollu ja se viimenen siis yhestoista pano niin ei sieltä varmaan kovin paljoo oo sitä spermaa lennelly ellei sillä oo teho tuotantoa.....=)
Kyllä sitä nuorenpana tuli joskus jyystettyä jopa seitsemän kertaa yhden yön aikana ja vieläkin pystyy kahteen kertaan esim. krapulassa.
- Angel
Jim Zalabim kirjoitti:
Kyllä sitä nuorenpana tuli joskus jyystettyä jopa seitsemän kertaa yhden yön aikana ja vieläkin pystyy kahteen kertaan esim. krapulassa.
Kiitos palautteesta! Yritän sitten ensikerralla parannella.. ;))
- superjänis
Angel kirjoitti:
Kiitos palautteesta! Yritän sitten ensikerralla parannella.. ;))
joo eihän siinä ketään....=)
- arvaaa?!
superjänis kirjoitti:
joo eihän siinä ketään....=)
PIDIN NOVELLISTA!!!!!!!SE OLI LOISTAVA!!!!!!!OLEN AIVAN MÄRKÄ!!!!!!!!
- Anonyymi
...onnistuu se.Varmaan naiseltakin.Kerran 16 v runkkasin mökillä 6 krt yhtäperää
,,en laita tähän nimeä,enkä mitään 🙄 - Anonyymi
HÄHÄHÄÄ MITÄS OLET HÄHÄHÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HÄHÄHÄÄ MITÄS OLET HÄHÄHÄÄ
Sää mää ja bää on nyt hähähää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt hähähää buaahaa
Hähähää mitäs olet hähähää.
- Anonyymi
Hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740